Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Obeliai*, Rokiškio r.

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Pagrindinė Vytauto gatvė eina link Dusetų


    Vytauto g. išvažiavimo link
    Bandau prisiminti, ar dar kokiame miestelyje yra išklikę tokie grioviai tarp gatvės ir šaligatvio


    Vaizdas į centrinę sankyžą nuo Vytauto g. pusės




    Befotografuojant saulė baigė nusileisti...
    Ačiū už dėmesį
    Paskutinis taisė Romas; 2013.03.25, 21:38.

    Comment


      #62
      Medinis kryžius Obeliuose

      ebay.de

      Comment


        #63
        Vokietijos kariai miestelio aikštėje apie 1915-1917 m.

        delcampe

        Comment


          #64
          Pagaliau bus sutvarkytos pagrindinės Obelių gatvės ir užpilti "etnografiniai" grioviai Vytauto gatvėje

          Krašto kelio Nr. 117 Zarasai–Bradesiai–Obeliai ruožo nuo 39,80 iki 40,95 km ir Nr. 122 Daugpilis–Rokiškis–Panevėžys ruožo nuo 8,70 iki 10,40 km rekonstravimas, tilto per Kriauną rekonstravimas

          Rekonstruojamų gatvių schema


          Pagrindinės Obelių sankryžos rekonstrukcijos projektas


          https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=101052

          Comment


            #65
            Krašto kelio Nr. 117 Zarasai–Bradesiai–Obeliai ruožo nuo 39,80 iki 40,95 km ir Nr. 122 Daugpilis–Rokiškis–Panevėžys ruožo nuo 8,70 iki 10,40 km rekonstravimas
            1. ĮVADAS
            Krašto kelio Nr. 117 Zarasai–Bradesiai–Obeliai ruožas 39,80–0,95 km ir krašto kelio Nr. 122 Daugpilis–Rokiškis–Panevėžys ruožas 8,70–10,40 km yra Obelių mieste ir Obelių priemiesčio gyvenvietėje.

            Rekonstruojamo kelio Nr. 117 Zarasai–Bradesiai–Obeliai ruožo nuo 39,80 km iki 40,95 km dangos konstrukcijos klasė IV.
            Eismo duomenys:
            – VMPEI vidutinis metinis paros eismo intensyvumas 2009 m. 834 aut./parą;
            – VPI(SV) 1-siais naudojimo metais 104 aut./parą;
            Rekonstruojamo kelio Nr. 122 Daugpilis–Rokiškis–Panevėžys ruožo nuo 8,70 km iki 9,29 km dangos konstrukcijos klasė IV.
            Eismo duomenys:
            – VMPEI vidutinis metinis paros eismo intensyvumas 2009 m. 530 aut./parą;
            – VPI(SV) 1-siais naudojimo metais 197 aut./parą;
            Rekonstruojamo kelio Nr. 122 Daugpilis–Rokiškis–Panevėžys ruožo nuo 9,29 km iki 10,40 km dangos konstrukcijos klasė III.
            Eismo duomenys:
            – VMPEI vidutinis metinis paros eismo intensyvumas 2009 m. 1 929 aut./parą;
            – VPI(SV) 1-siais naudojimo metais 467 aut./parą;

            Pagal KPT SDK 07 (IV sk. 1 lentelę), žiedinei sankryžai parenkama 1 pakopa aukštesnė dangos konstrukcijos klasė, negu labiausiai apkrautai sankryžos važiuojamosios dalies juostai priskirta dangos konstrukcijos klasė. Žiedinei sankryžai parenkama II dangos konstrukcijos klasė
            (...)

            2. ESAMA PADĖTIS
            2.1. Kelias Nr. 117 Zarasai–Bradesiai–Obeliai 39,80–40,95 km
            Esamo kelio sankasos plotis 7,40–15,90 m. Dangos plotis kinta nuo 5,60 iki 8,40 m. Dangos kraštai nutrupėję. Užstatytoje dalyje abiejose kelio pusėse yra šaligatviai, kurių bordiūrai ir plytelės sulaužyti, paviršinio vandens nuvedimui iš grindinio akmenų šalia bordiūrų suformuoti latakai.
            (...)
            Gatvės konstrukciją sudaro 9–18 cm storio asfalto danga ir 2–4 cm storio juodojo žvyro sluoksnis, tik ties Pk 406 (gr. 34) supiltas 4 cm dulkingojo žvyro sluoksnis.
            Per visą trasą po asfalto danga eina senasis grindinys, kuris aptinkamas 12–23 cm gylyje, o jo storis 8–17 cm. Grindinys paklotas ant 10–55 cm storio dulkingojo smėlio [SD] sluoksnio. Bendras konst-rukcijos storis sudaro 37–80 cm, dažniausiai 43–60 cm.
            Sankasa supilta iš panašių smėlių kaip ir konstrukcija – [SD], tik smėlis užterštas humusu, kai kur su žvyro priemaiša. Apatinėje dalyje (0,6–1,7 m gylyje) pasitaiko supilto juodo organinio smėlio iki 0,2–0,5 m storio.
            Kelkraščiai supilti iš panašių smėlių kaip ir kelio konstrukcija, o iš viršaus kelkraščiai sustiprinti lauko akmenų grindiniu. Nuo Pk 401+50 kelkraščiuose pakloti šaligatviai.
            2.2. Kelias Nr. 122 Daugpilis–Rokiškis–Panevėžys 8,7–10,4 km
            Esamo kelio sankasos plotis 12,40–26,40 m. Dangos plotis kinta nuo 5,90 iki 20,30 m. Taisomo kelio ruože yra 5 horizontalios kreivės.
            Šiame kelio ruože yra didelė sankryža ties Pk 92+70 su keliu Nr. 117 Zarasai–Bradesiai–Obeliai ir Pk 103+10 sankryža su Bartkiškio gatve. Dangos išilginis profilis yra banguotas. Didžiausias išilginis nuolydis siekia 6,50 % Dangos skersiniai nuolydžiai nepastovūs (nuo 0,0 iki 6,10 %). Labai daug ne-taisyklingai įrengtų viražų. Kelyje yra dvi netaisyklingų parametrų autobusų sustojimo aikštelės ir Obelių autobusų stotis su mūriniu autopaviljonu
            (...)
            Gatvės konstrukciją sudaro 6–15 cm storio asfalto danga, nuo Pk 89 iki Pk 98 asfalto dangos būklė gana prasta. Po asfaltu aptinkamas 3–10 cm juodo žvyro sluoksnis, trasos pradžioje iki Pk 89 paklotas 4 cm storio permerkimas. Pagal laboratorinius tyrimus, asfalto danga turi nemažus nukrypimus nuo standartų ir reglamentų reikalavimų, o Pk 92 net nepasiektas reikalaujamas sutankinimo laipsnis.
            Nuo Pk 89+00 iki Pk 95+50 gatvėje po danga paklotas 7–13 cm storio grindinys. Nuo Pk 89+00 iki 91+40 ant grindinio yra supiltas apie 12–17 cm dulkingojo smėlio [SD] ar žvyro [ŽD] sluoksnelis. Grindinys paklotas ant supiltų dulkingųjų smėlių [SD] ir [SDo], dažnai su humuso priemaiša. Bendras konstrukcijos storis šiame ruože siekia 38–60 cm.
            Ten, kur nėra grindinio, asfalto danga paklota tiesiai ant dulkingųjų smėlių su žvyru [SD] arba žvyrų [ŽD], nuo Pk 99 – ant dulkingųjų smėlių su žvyru [SDo]. Čia bendras konstrukcijos storis siekia 70 cm.

            https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...052&LID=129214

            Comment


              #66
              Krašto kelio Nr. 117 Zarasai–Bradesiai–Obeliai ruožo nuo 39,80 iki 40,95 km ir Nr. 122 Daugpilis–Rokiškis–Panevėžys ruožo nuo 8,70 iki 10,40 km rekonstravimas
              3. PROJEKTINIAI SPRENDINIAI
              3.1. Kelio trasa
              3.1.1. Nr. 117 Zarasų–Bradesių–Obelių kelias 39,80–40,95 km
              Esamo ir rekonstruojamo kelio ašys sutampa. Plane yra 6 posūkio kampai. Mažiausias horizonta-liosios kreivės spindulys R = 200 m, didžiausias – R = 600 m.
              3.1.2. Nr. 122 Daugpilio–Rokiškio–Panevėžio kelias 8,7–10,4 km
              Esamo ir rekonstruojamo kelio ašys sutampa. Plane yra 9 posūkio kampai. Mažiausias horizonta-liosios kreivės spindulys R = 125 m, didžiausias – R = 1 600 m.

              3.2. Išilginis profilis
              3.2.1. Nr. 117 Zarasų–Bradesių–Obelių kelias 39,80–40,95 km
              Išilginis profilis iš esmės atkartoja esamą kelio išilginį profilį. Didžiausias išilginis nuolydis siekia 6,8 %. Mažiausias įgaubtos vertikalinės kreivės spindulys R = 1 600 m, išgaubtos – R = 6 300 m.
              3.2.2. Nr. 122 Daugpilio–Rokiškio–Panevėžio kelias 8,7–10,4 km
              Išilginis profilis iš esmės atkartoja esamo kelio išilginį profilį. Didžiausias išilginis nuolydis siekia 6,25 %. Mažiausias įgaubtos vertikalinės kreivės spindulys R = 1 500 m, išgaubtos – R = 200 m.

              3.3. Žemės sankasa
              3.3.1. Nr. 117 Zarasų–Bradesių–Obelių kelias 39,80–40,95 km
              Projektuojamas žemės sankasos plotis siekia 9,30 m, tilto per Kriauną prieigose – 11,90 m, šlaitų nuolydis – 1:1,2.
              Pagrindines žemės darbų apimtis sudaro lovio kasimas per projektuojamos dangos konstrukcijos storį. Iškastą gruntą numatoma išvežti į sandėliavimo aikšteles. Vėliau šis gruntas bus panaudojamas sankasai paplatinti, kelkraščiams užpilti ir autobusų sustojimo aikštelėms įrengti.
              Pylimų ir iškasų šlaitai sutvirtinami 10 cm storio dirvožemio sluoksniu ir užsėjami žole.
              3.3.2. Nr. 122 Daugpilio–Rokiškio–Panevėžio kelias 8,7–10,4 km
              Projektuojamas žemės sankasos plotis siekia 11,90–16,02 m, šlaitų nuolydis – 1:1,2.
              Pagrindines žemės darbų apimtis sudaro lovio kasimas per projektuojamos dangos konstrukcijos storį. Iškastą gruntą numatoma išvežti į sandėliavimo aikšteles. Vėliau šis gruntas bus panaudojamas sankasai paplatinti, kelkraščiams užpilti ir autobusų sustojimo aikštelėms įrengti.
              Pylimų ir iškasų šlaitai sutvirtinami 10 cm storio dirvožemio sluoksniu ir užsėjami žole.
              (...)

              3.5. Kelio danga
              3.5.1. Nr. 117 Zarasų–Bradesių–Obelių kelias 39,80–40,95 km
              Projektuojamas dangos plotis – 7,0 m. Tik ruože prie tilto danga išplatinama iki 8,0 m. Kelkraščių plotis sudaro 1,0 m, jie padengiami nesurištuoju mineralinių medžiagų (fr 0/32) 10 cm storio sluoksniu.
              Danga platinama į abi kelio puses. Nuo Pk 398+60 dešinėje kelio pusėje, o nuo Pk 401+66 abiejose kelio pusėse rengiami bortai, už jų – šaligatviai (dešinėje pusėje 2,5 m pločio, kairėje – 2,0 m pločio).
              Kadangi numatoma esamą dangą nufrezuoti ir išvežti, dangos skersinis nuolydis visoje trasoje (iš-skyrus viražus) rengiamas 2,5 %.
              3.5.2. Nr. 122 Daugpilio–Rokiškio–Panevėžio kelias 8,7–10,4 km
              Projektuojamas dangos plotis nuo Pk 86+90 iki Pk 92+00 yra 8,0 m, nuo Pk 93+20 iki Pk104+70 – 7,50 m. Kelkraščių plotis nuo Pk PK 86+90 sudaro 1,5 m, jie padengiami nesurištuoju mineralinių me-džiagų (fr 0/32) 10 cm storio sluoksniu.
              Danga platinama į abi kelio puses. Nuo Pk 86+90 dešinėje kelio pusėje, o nuo Pk 88+88 abiejose kelio pusėse rengiami bortai, už jų – šaligatviai. Šaligatviai rengiami iki Pk 103+10 (plotis – 2,0 m).
              Kadangi numatoma esamą dangą nufrezuoti ir išvežti, dangos skersinis nuolydis visoje trasoje (išskyrus viražus) rengiamas 2,5 %.

              (...)
              3.7. Sankryžos, nuovažos, pėsčiųjų ir dviračių takai
              Projektuojamame ruože projektuojama iškili mažoji žiedinė sankryža. Žiedinė sankryža projektuojama 22 m skersmens su iškiliomis saugumo salelėmis. Žiedinėje sankryžoje rengiama pilna dangos konstrukcija:
              – apsauginis šalčiui atsparus sluoksnis – 0,35 m;
              – skaldos pagrindo sluoksnis iš nesurištojo mišinio 0/45 – 0,20 m;
              – pagrindo asfalto sluoksnis iš mišinio AC 32 PS su rišikliu, 50/70 markės kelių bitumu – 0,10 m;
              – asfalto apatinis sluoksnis iš mišinio AC 16 AS su SZ22 mineraline medžiaga ir PMB 45/80-55 rišikliu – 0,08 m;
              – asfalto viršutinis sluoksnis iš mišinio SMA 11 S su SZ18 mineraline medžiaga ir PMB 45/80-55 rišikliu – 0,04 m.

              Ties Pk 87+85 projektuojama iškili saugumo salelė „miesto vartai“. Ties Pk 103+10 projektuojama vieno lygio sankryža su kairiniu posūkiu ir iškiliomis saugumo salelėmis. Saugumo salelė ties Pk 104+00 atliks ir „miesto vartų“ funkcijas.

              3.7.1. Nr. 117 Zarasų–Bradesių–Obelių kelias 39,80–40,95 km
              Kelio ruože rengiama 60 nuovažų. 52 nuovažos į kiemus suprojektuotos per šaligatvius, įrengiant pažemintus bortus.
              Rengiamos 8 tipinės nuovažos: 1 – 1 tipo; 6 – 4 tipo; 1 – 4v tipo. Naujų nuovažų įrengimo piketai sutampa su esamų nuovažų piketais. Dalis esamų nuovažų dangos konstrukcijos medžiagų bus panau-dojama naujoms nuovažoms įrengti.

              3.7.2. Nr. 122 Daugpilio–Rokiškio–Panevėžio kelias 8,7–10,4 km
              Kelio ruože rengiamos 37 nuovažos. 18 nuovažų į kiemus suprojektuotos per šaligatvius, įrengiant pažemintus bortus.
              Rengiamos 6 tipinės nuovažos: 1 – 3 tipo; 5 – 4 tipo. Dar rengiama 13 individualiai suprojektuotų nuovažų. Naujų nuovažų įrengimo piketai sutampa su esamų nuovažų piketais. Dalis esamų nuovažų dangos konstrukcijos medžiagų bus panaudojama naujoms nuovažoms įrengti.

              3.8. Autobusų sustojimo aikštelės
              Esamų autobusų sustojimo aikštelių vietos pakoreguotos pagal eismo saugumo reikalavimus. Rengiamos penkios autobusų sustojimo aikštelės: iš jų keturios tipinės, o ties Pk 94+60 rengiama individualiai suprojektuota autobusų sustojimo aikštelė su paviljonu.
              (...).

              3.9. Automobilių stovėjimo aikštelės
              Projektuojamos keturios automobilių stovėjimo aikštelės. Dvi kelyje Nr. 122, ties Pk 89+05 ir Pk 92+00, kitos dvi – kelyje Nr. 117, ties Pk 408+05 ir Pk 409+10.

              https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...052&LID=129214

              Comment


                #67
                Krašto kelio Nr. 117 Zarasai–Bradesiai–Obeliai ruožo nuo 39,80 iki 40,95 km ir Nr. 122 Daugpilis–Rokiškis–Panevėžys ruožo nuo 8,70 iki 10,40 km rekonstravimas


                Krašto kelių 117 ir 122 rekonstrukcijos brėžiniai (paspaudus - didesnis brėžinys)
                1. KK117 Obeliai - Bradesiai
                ...

                2a. KK122 Subate-Obeliai


                2b. KK122 Obeliai -Rokiškis
                ...


                https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=101052
                Paskutinis taisė Romas; 2012.10.06, 10:26.

                Comment


                  #68
                  Foto 2012.05
                  Kadangi numatoma Obelių miestelio pagrindinių gatvių rekonstrukcija, šios nuotraukos po metų ar dviejų jau bus istorinės

                  Atvažiavimas į Obelius 117 keliu nuo Bradesių pusės


                  Obelių Vytauto gatvė


                  Sankryža į Zarinkiškį - Šapelius


                  Tiltas per Kriaunos upę, kuris bus rekonstruojamas














                  Jau ir Obelių centras.


                  Vytauto gatvė bus praplatinta , o tie "etnografiniai" grioviai bus užpilti




                  Namai pagrindinėje sankryžoje
                  Paskutinis taisė Romas; 2015.04.28, 21:28.

                  Comment


                    #69
                    Namas sankryžoje į Subatę


                    Aikštė priešais bažnyčią






                    Kelias Subatės link


                    Pora nuotraukų pro automobilio langą važiuojant atgal
                    Centrinė sankryža nuo Subatės pusės


                    Vėl Vytauto g.

                    Comment


                      #70
                      Pasivaikščiojimas Vytauto gatvėje
                      Į Dusetų pusę


                      Bus įdomu palyginti po rekonstrukcijos






                      Buv. stribinyčia, dabar - muziejus

                      Comment


                        #71
                        Foto 2012.05
                        Vytauto g., einant nuo Dusetų pusės link centro









                        Comment


                          #72
                          Foto 2012.05
                          Vytauto gatvė netoli Obelių centro




                          Atspindys parduotuvės vitrinoje

                          Comment


                            #73
                            Obeliai II-ojo pasaulinio karo metais

                            ebay.de

                            Comment


                              #74
                              Gerai, kad rekonstruos ir platins pagrindinę gatvę, iš nuotraukų ji atrodo itin siaura.

                              Comment


                                #75
                                Linkėjimai iš Obelių. Katalikų bažnyčia. Apie 1916 m. atviruką išleido H.Kuntzol, Halle (Saale)

                                ebay.de
                                Paskutinis taisė laimutis; 2012.10.12, 23:34.

                                Comment


                                  #76
                                  www.DELFI.lt 2013 m. kovo 25 d. 11:00
                                  Mindaugas Jackevičius
                                  Obeliuose siekiama atstatyti okupantų išniekintą paminklą Birželio sukilėliams
                                  Prieš daugiau nei pusšimtį metų okupacinė sovietų valdžia Rokiškio rajone Obelių kapinėse išniekino ir sugriovė paminklą Birželio sukilimo dalyviams. (...) Atstatyti istorinį paminklą pasiryžę obeliečiai tai laiko mūsų valstybės ir tautos istorinės garbės reikalu ir kviečia visuomenę prie to prisidėti.

                                  1942 m. pastatytas paminklas Obeliuose

                                  nuotr. www.obeliupaminklas.lt

                                  Paminklo atstatymo iniciatorius dabar yra iš Obelių kilęs Valstybinės kalbos inspekcijos viršininkas Donatas Smalinskas. (...)

                                  Obelių paminklo vizualizacija

                                  www.obeliupaminklas.lt

                                  Dabar visi reikalingi dokumentai yra parengti, Rokiškio rajono savivaldybė tam pritarė, 2010 m. spalį priėmė sprendimą šį paminklą atstatyti ir skyrė 30 000 litų, praėjusių metų rugsėjį Obeliuose vykusios konferencijos metu pradėtos rinkti aukos.

                                  D. Smalinsko teigimu, būtų labai gerai, kad statybos montavimo darbai kainuotų 60–70 tūkstančių litų. Nuo praėjusių metų rugsėjo pavyko surinkti 23 215 litų. Sausio pabaigoje Lietuvos gyventojų genocido ir rezistencijos tyrimo, aukų rėmimo ir atminimo įamžinimo fondas skyrė dar 3 000 litų. Statybą numatoma pradėti ir baigti šiais metais.

                                  http://www.delfi.lt/news/daily/lithu....d?id=60963177

                                  Comment


                                    #77
                                    Ties Barkiškio g. pervaža Obeliuose, stoties link.



                                    Pirmoji Obelių stotis buvo kiek arčiau Rokiškio. Senosios stoties vietoje likę ūkiniai pastatai. Tarpukario statybos.





                                    Už keliasdešimt metrų nuo ūkinių pastatų Latvijos link buvo stoties pastatas. Dabar jo vietoje sandėlis ir aptverta aikštelė.



                                    Ar tik ne senojo stoties pastato pamatai matosi ties tvora.



                                    Ties senosios stoties vieta naujosios Obelių stoties link.



                                    Kiek atokiau nuo geležinkelio netoli senosios stoties yra šis gyvenamasis namas. Atrodo, kad ruošiamasi remontuoti, o ne griauti.





                                    Šalia medinio namo išlikęs rūsys.

                                    Comment


                                      #78
                                      Einu naujosios (dabartinės) Obelių stoties link.



                                      Latvijos link. Dykynė kelyno vietoje.



                                      Stoties panorama.



                                      Stotis užkaltais langais ir durimis.



                                      Didelis muitinės pastatas toliau nuo bėgių ir sandėlis.





                                      Sandėlis.







                                      Tęsinys bus.

                                      Comment


                                        #79
                                        Obeliai II pasaulinio karo metais

                                        Vokiečių karo lakūnų nuotrauka iš II pasaulinio karo laikų
                                        Obeliai 1944.08.24
                                        Pilna nuotraukos aprėptis


                                        Išdidintas Obelių centrinės dalies vaizdas

                                        Nuotrauka iš http://www.wwii-photos-maps.com/

                                        Palyginimui - dabartinė ortofoto

                                        www.maps.lt

                                        Comment


                                          #80
                                          Parašė ROKISKIS Rodyti pranešimą
                                          Ačiū už nuorodas.
                                          Obeliai tokių pokyčių nematė kelis dešimtmečius







                                          http://www.keliozmones.lt/viewtopic.php?f=3&t=2106

                                          Comment

                                          Working...
                                          X