Parašė gruobuonis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)
Collapse
X
-
Ar tikrai minimas kelionių draudimas galioja "savadarbiams" jungimams?Parašė smb Rodyti pranešimąNe, negali. Tai yra du atskiri bilietai ir atvykimas laiku į Paryžių yra tavo reikalas. Čia tas pats, kad pavėluoji gyvendamas Paryžiuje į oro uostą ir tada reikalauji iš taksisto kompensacijos, kad per lėtai tave vežė.
Nuo šių nuostolių gali apsaugoti tik kelionės draudimas dėl vėlavimo. Pvz. "American Express Gold" turėtojai tokiu draudimu yra draudžiami.
Comment
-
Abejoju, ar daug kas norėtų šitaip žaisti. Pagaliau ne tik aviacijoje perkant bilietą į abi puses keliavimo kaina sumažėja.Parašė kaskas Rodyti pranešimąTai i viena puse juk galima nusipirkti viena bilieta, o veliau atgal nusipirkti, kai pasirodys bilietu prekyba..I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Bet jei nores kas nors taip daryti, darys, nors ir nepatogiau, ir rizika permoketi..Parašė Wycka Rodyti pranešimąAbejoju, ar daug kas norėtų šitaip žaisti. Pagaliau ne tik aviacijoje perkant bilietą į abi puses keliavimo kaina sumažėja.Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
na supranti, as turejau omeny kompanijos soliduma, kuri tik pries nepilna menesi atliko pirmaji reisa situo marsrutu ir po menesio su trupuciu ji jau nutraukia.Parašė kaskas Rodyti pranešimąBet jei nores kas nors taip daryti, darys, nors ir nepatogiau, ir rizika permoketi..
cia esme.
na nebent cia "tipo" rugsejo vidurys tai sezono pabaiga, o naujas tvarkarastis dar tik ruosiamas. tada, mano, nuomone cia labai trumparegiskas biznis... ir man, kaip potencialiam klientui, nekelentis pasitikejimo...
aisku, as suprantu, jei dabar butu kovas, tai gal dar jie galetu buti nepaskelbe ziemos tvarkarascio, taciau kai tu bizni pradedi liepos pradzioje, ir suplanuoji skrydzius tik dviem su trupuciu menesio, o poto kas - tai neaisku... Na nezinau, nezinau.
Comment
-
Daugumoj pigių skrydžių kompanijų ir net kai kuriose tracidinėse nėra bilietų pirmyn atgal kainodaros, tik į vieną pusę. Ir taip dažniausiai yra daug patogiau keleiviui.Parašė Wycka Rodyti pranešimąAbejoju, ar daug kas norėtų šitaip žaisti. Pagaliau ne tik aviacijoje perkant bilietą į abi puses keliavimo kaina sumažėja.kaip?
Comment
-
man atrodo klydai,kolega, lrytas.lt raso apie star1 ir gale straipsnio yra parasyta apie teises ir isipareigojimus.Parašė smb Rodyti pranešimąNe, negali. Tai yra du atskiri bilietai ir atvykimas laiku į Paryžių yra tavo reikalas. Čia tas pats, kad pavėluoji gyvendamas Paryžiuje į oro uostą ir tada reikalauji iš taksisto kompensacijos, kad per lėtai tave vežė.
Nuo šių nuostolių gali apsaugoti tik kelionės draudimas dėl vėlavimo. Pvz. "American Express Gold" turėtojai tokiu draudimu yra draudžiami.
Tačiau, jeigu dėl "airBaltic" kaltės tu vėliau atvyksi į Rygą, tu turi reikalauti "airBaltic", kad tave kuo greičiau kitais būdais nugabentų į Paryžių. Nes tavo bilietas yra iš Kauno į Paryžių. Jeigu dėl "airBaltic" kaltės jie patys tavęs "neįsodins" į Paryžiaus reisą, tai turbūt tada nupirks bilietą į paryžių artimiausiu reisu per Kopenhagą, Frankfurtą, Stokholmą. Jeigu Paryžiuje esi numatęs laukti ~8 valandas, tai tokiu atveju dar gali spėti.
Jei lėktuvas laiku neskrenda į galutinę atvykimo vietą ir keleivis dėl to patiria papildomų išlaidų ar nuostolių, pavyzdžiui, negauna pajamų dėl pavėlavimo į dalykinį susitikimą, patiria išlaidų dėl neplanuotos nakvynės viešbutyje, oro bendrovė keleiviui turi atlyginti žalą. Jei bendrovė nesutinka atlyginti žalos, ieškinys dėl žalos atlyginimo ieškovo nuožiūra turi būti pareiškiamas oro bendrovės pagrindinės ūkinės-komercinės verslo vietos arba vietos, kurioje buvo sudaryta vežimo sutartis, teismui.
nuoroda i pilna straipsni http://www.lrytas.lt/-12486396001247...97l%C4%97s.htmKAd ir kiek ponas ROMAS vaidintu teisingaji tolerasta, bet tikrai RUSAI - GALVIJU tauta ,kuri N amziu aklai seka savo apsisaukelius lyderius, turi N turtu, bet is meslo taip ir neislipa. Kada rusai gyveno gerai? Jeigu uz pasakyma "galviju tauta" uzdraudet diskutuot temon apie Ukraina, ismeskite mane visai . :)
Comment
-
Panašu kad Star1 britiškų kortelių vis dar nepriima:
http://www.fulhamfc.com/Club/Message...&TopicID=80581You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Comment
-
Star1 airlines ziemos skrydziu tvarkarastis:
http://www2.star1.aero/index.php/lt/...ijos/?newsid=8
cia issamiau apie tai:
http://simonas.bartkus.lt/blog/2009/...os-skrydziams/
sorry, naujiena senoka, bet siame forume dar niekas neskelbe..
Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Susimąsčiau prieš porą dienų, kad kur tie Flylal žiūrėjo veldamiesi į visokius kainų karus su Airbaltic, bet pamiršdami lietuvius iš vakarų Lietuvos. Juk jei dabar latviam taip gerai einas su reisu Palanga-Ryga, tai panaši sėkmė buvo galima ir su reisu į Vilnių. Hmmm. Gaila, apmaudu ir pikta.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Tai kad mastai visai kiti. Airbaltic iš Rygos dabar skraido 70 krypčių, Flylal iš Vilniaus geriausiais laikais skraidė į keliolika.Parašė praetor Rodyti pranešimąSusimąsčiau prieš porą dienų, kad kur tie Flylal žiūrėjo veldamiesi į visokius kainų karus su Airbaltic, bet pamiršdami lietuvius iš vakarų Lietuvos. Juk jei dabar latviam taip gerai einas su reisu Palanga-Ryga, tai panaši sėkmė buvo galima ir su reisu į Vilnių. Hmmm. Gaila, apmaudu ir pikta.
O Flylal bandė į kitur iš Palangos skraidyti. 2006 m. buvo skrydžiai į Vokietijos miestus. Pats skridau iš Palangos į Miuncheną. 2007 m. buvo skraidoma į Amsterdamą, bandomas tranzitas vežt. Buvo ir laikas kai jie iš Palangos į Taliną kasdien skraidė (jei neklystu net du kartus per dieną trumpą laiką). 2008 m. skraidė per Palangą į Londoną ir Dubliną.kaip?
Comment
-
Tai "priešistoriniai" laikai žinomi, bet va praeiti metai įdomūs.Parašė alm Rodyti pranešimąTai kad mastai visai kiti. Airbaltic iš Rygos dabar skraido 70 krypčių, Flylal iš Vilniaus geriausiais laikais skraidė į keliolika.
O Flylal bandė į kitur iš Palangos skraidyti. 2006 m. buvo skrydžiai į Vokietijos miestus. Pats skridau iš Palangos į Miuncheną. 2007 m. buvo skraidoma į Amsterdamą, bandomas tranzitas vežt. Buvo ir laikas kai jie iš Palangos į Taliną kasdien skraidė (jei neklystu net du kartus per dieną trumpą laiką). 2008 m. skraidė per Palangą į Londoną ir Dubliną.
Suprantu, jog tada iš Rygos septyniasdešimt krypčių nebuvo, taip pat suprantu, kad lietuvis mieliau rinktųsi lietuvį (tikiuos, dievaži).Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Nu tai pernai jau per 50 krypčių buvo. O ir iš Vilniaus Airbaltic reguliariais skraidino daugiau keleivių nei Flylal.Parašė praetor Rodyti pranešimąTai "priešistoriniai" laikai žinomi, bet va praeiti metai įdomūs.
Suprantu, jog tada iš Rygos septyniasdešimt krypčių nebuvo, taip pat suprantu, kad lietuvis mieliau rinktųsi lietuvį (tikiuos, dievaži).
Be to vėlgi įdomus istorinis momentas. Kai pernai Flylal pradėjo skraidyti į Rygą, jie turėjo sutartį dėl jungiamųjų skrydžių su Airbaltic. Ir buvo agentūruose parduodami bilietai, kad skristi su Flylal į Rygą, o toliau iš Rygos su Airbaltic (dažnai netgi keliais litais pigiau nei, kad iki Rygos su Airbaltic skrist). Flylal vežė tranzitinius keleivius į Rygą Airbalticui (tiesa trumpą laiką).kaip?
Comment
-
Dabar iš Vilniaus yra keliolika 15 ar 16, geresniais lakais buvo beveik 30.Parašė alm Rodyti pranešimąTai kad mastai visai kiti. Airbaltic iš Rygos dabar skraido 70 krypčių, Flylal iš Vilniaus geriausiais laikais skraidė į keliolika.
Comment
-
Panasu buvo padaryta strategine klaida ir daroma toliau, be hub'o neapsieisi. Skraidyti is visu oro uostu i visas puses neefektyvu, kol nera pakankamai keleiviu. Reikia skraidyti visur tik is hub'o. Geografiskai butu gerai tureti hub'a Palangoje, bet tai nerealu.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Tai čia per visas aviakompanijas tiek reguliarių skrydžių krypčių.Parašė deep'as Rodyti pranešimąDabar iš Vilniaus yra keliolika 15 ar 16, geresniais lakais buvo beveik 30.
Pakankamas keleivių kiekis gali būti kuriamas dviem būdais - pigiais skrydžiais arba hubu. Man atrodo šiuo metu pirmas variantas perspektyvesnis. Beje, kol kas Star1 atrodo irgi pigių skrydžių modelį naudoja (tik tiek, kad jie kol kas ir nelabai gali rinktis).Parašė Mørtã Rodyti pranešimąPanasu buvo padaryta strategine klaida ir daroma toliau, be hub'o neapsieisi. Skraidyti is visu oro uostu i visas puses neefektyvu, kol nera pakankamai keleiviu. Reikia skraidyti visur tik is hub'o. Geografiskai butu gerai tureti hub'a Palangoje, bet tai nerealu.kaip?
Comment
-
Oi, atsiprašau, tu teisus.Parašė alm Rodyti pranešimąTai čia per visas aviakompanijas tiek reguliarių skrydžių krypčių.
Comment
Comment