Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)
Collapse
X
-
gal šaltibarštinis dizainas pasirodė nevykęs, bet gėda tą pripažinti ir gaila pinigų perdažymui - tai ir keičiasi jis pamažu?Parašė TheNewYork_er Rodyti pranešimąGal cia nauja dizaino koncepcija: Palikti tik uzrasa ant fiuzeliažo ir rožinius variklius?
Comment
-
/\ Jo, arba paeksperimentuoti ir rūdžių spalva visą fiuzelažą nuspalvinti. Tada ant šono didžiulėm raidėm ranka su teptuku nupaišyti "MAXIMA-AKROPOLIS airways"...... juk kito lietuviško prekės ženklo net LT kaime nelabai kas žino...
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Lietuvoje vietos neradusi „Aurela“ skraido Afrikoje
delfi.lt
Lietuvoje nišos neradusi „Aurela“ kitais metais skraidys iš kaimyninės Lenkijos į Venesuelą, Meksiką, Karibų jūros salas.
Comment
-
Gaila. Lieka tikėtis, kad jie kada vėl pradės iš mūsų skraidyt. Labiausiai gaila kad (bent jau kolkas) nebeteks virš Vilniaus matyt B757-200.Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Comment
-
Užtat geresni flylal'o B757-200 dažniau suks ratus.Parašė spirit Rodyti pranešimąGaila. Lieka tikėtis, kad jie kada vėl pradės iš mūsų skraidyt. Labiausiai gaila kad (bent jau kolkas) nebeteks virš Vilniaus matyt B757-200.
Comment
-
Kad suks ratus tai jo, o dėl gerumo galima ginčytis. Aurelos 757 yra keliais metais naujesni ir juose maždaug dvidešimčia vietų mažiau įrengta - turėtų būti daugiau vietos. O Flylal pirmojo 757 tik salonas bendrai geriau atrodo, gal būt atnaujintas.Parašė Rokas Rodyti pranešimąUžtat geresni flylal'o B757-200 dažniau suks ratus.kaip?
Comment
-
Matai, su abiem Aurelos B757 teko skrist, tai įspūdžio jokio nepaliko. Tik kad skrendaParašė alm Rodyti pranešimąKad suks ratus tai jo, o dėl gerumo galima ginčytis. Aurelos 757 yra keliais metais naujesni ir juose maždaug dvidešimčia vietų mažiau įrengta - turėtų būti daugiau vietos. O Flylal pirmojo 757 tik salonas bendrai geriau atrodo, gal būt atnaujintas.
Comment
-
Nu tai pagalvok apie tokį patį lėktuvą, bet su 10% daugiau sėdyniųParašė Rokas Rodyti pranešimąMatai, su abiem Aurelos B757 teko skrist, tai įspūdžio jokio nepaliko. Tik kad skrenda

Tiesa, kad jau skridai, nepastebėjai, gal pas Aurelą ten priekyje sėdynės kitokios ar rečiau išdėstytos, lyginant su galu? Gal tas vietų skritumas susidaro dėl buvusios verslo klasės salono dalies.kaip?
Comment
-
Abu kartus skridau priekyje. Vietos kojom praktiškai tiek pat kiek paprastame B737. Kaip ten su flylal'o, tai neįsivaizduoju. Jei ten tokiame pačiame yra ~10% daugiau sėdynių, tai kur kojas reikia laikyt?Parašė alm Rodyti pranešimąNu tai pagalvok apie tokį patį lėktuvą, bet su 10% daugiau sėdynių
Tiesa, kad jau skridai, nepastebėjai, gal pas Aurelą ten priekyje sėdynės kitokios ar rečiau išdėstytos, lyginant su galu? Gal tas vietų skritumas susidaro dėl buvusios verslo klasės salono dalies.
Comment
-
Jei jau išėjo šneka apie lėktuvų patogumą, tai galiu pridurti, kad ir B747 tarpai tarp kėdžių tikrai nedidesni nei kokiam Ryanair, tik kad sėdynės atsilenkia, bet per 8 valandas viskas taip įskausta. Patikėk.Parašė Rokas Rodyti pranešimąAbu kartus skridau priekyje. Vietos kojom praktiškai tiek pat kiek paprastame B737. Kaip ten su flylal'o, tai neįsivaizduoju. Jei ten tokiame pačiame yra ~10% daugiau sėdynių, tai kur kojas reikia laikyt?
Comment
-
Matyt bus kažkas panašaus į United Airlines B 757-600. Ten viduj nemažai vietos. O Business class tai iš viso beveik ištiestom kojom gali būt...Parašė alm Rodyti pranešimąKad suks ratus tai jo, o dėl gerumo galima ginčytis. Aurelos 757 yra keliais metais naujesni ir juose maždaug dvidešimčia vietų mažiau įrengta - turėtų būti daugiau vietos. O Flylal pirmojo 757 tik salonas bendrai geriau atrodo, gal būt atnaujintas.
Comment
-
Pas Ryanair tarpai tarp sėdynių nėra patys mažiausi kokie būna. Į jų 737-800 galima būtų įtalpinti dar vieną eilę sėdynių, bet nebeleidžia keleivių evakuacijos greičio normos - reikėtų papildomų atsarginių išėjimų. Plius kišenių ir atsilenkenčių sėdynių nebuvimas daugumoje jų lėktuvų dar duoda daugiau erdvės (dėl patogumo jau kitas klausimas).Parašė Linas Rodyti pranešimąJei jau išėjo šneka apie lėktuvų patogumą, tai galiu pridurti, kad ir B747 tarpai tarp kėdžių tikrai nedidesni nei kokiam Ryanair, tik kad sėdynės atsilenkia, bet per 8 valandas viskas taip įskausta. Patikėk.kaip?
Comment
Comment