Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    sunku pasakyt darbu genplano nemacius, bet jei ir isitektu darbai i det plano ribas, tai terminalo pastato uztatymo ribos labai aiskiai nurodytos, vienas pastatas turi buti to sesiakampio vietoje, ten kazkas yra 30x40m max, o kitas pastatas tai tiltuku paejus kokia tai duty free parduotuvele kurios ribos gana aiskiai matos makete (praktiskai pagal jas tas pastatukas ir iskeltas), tarp siu pastatu ir iki kelto gali buti tik "rankove"

    Comment


      #62
      Rezultatai paskelbti.......:
      1-2 vieta "1009"-"Trasa"
      3 vieta "Vėjų rožė"
      4 vieta "139931"
      5 vieta "Vėtrungė"

      Klausimas-ar "Trasa"(geriausias darbas ,mano nuomone) kartais ne Nėniškio-K ir D autoriaus?

      Comment


        #63
        Keleivių terminalo užsakovams - dilema

        Vakar speciali komisija įvertino architektūrinius pasiūlymus būsimajam keleivių ir krovinių terminalui Klaipėdos uoste. Pirmoji vieta nepaskirta. Užsakovas rinksis iš dviejų antrąsias vietas užėmusių pasiūlymų.

        UAB Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalo (KKKT) ir Lietuvos architektų sąjungos paskelbtame konkurse vertinti 7 darbai.

        Pirmosios vietos laimėtojui buvo numatyta 20 tūkst. Lt premija, antrosios - 10 tūkst. Lt. Valandą posėdžiavusi komisija užsakovo pageidavimu skyrė dvi antrąsias vietas, padalindama 30 tūkst. Lt po lygiai. Iš antrąsias vietas laimėjusių pasiūlymų užsakovui palikta rinktis pačiam.

        Vienas iš išskirtų projektų - "1009 vartai", kurio autoriai - klaipėdiečiai Algis ir Snieguolė Stripiniai. Kitą antrąja vieta įvertintą projektą - "Trasa" - sukūrė architektų grupė iš Vilniaus.

        Pagal optimistines prognozes, pirmąjį laivą naujajame terminale planuojama priimti 2009 metų birželį.
        www.ve.lt
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          #64
          Keleivių terminalas bus patrauklus

          VIDMANTAS MATUTIS

          Klaipėdoje ketinama pastatyti patrauklų statinį, kuris bus skirtas jūrų keleiviams priimti.

          Pastatas teritorijoje tarp Minijos, Varnėnų ir Nemuno gatvių bei Baltijos prospekto tęsinio turėtų iškilti iki 2009 metų.

          Keleivių terminalas galėtų būti kaip dovana Lietuvos vardo minėjimo tūkstantmečiui.

          Statybų vertė gali siekti 250 mln. litų. Iš jų apie 80 mln. litų skirtų terminalo naudotojai.

          60 procentų Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalo bendrovės akcijų valdo koncernas „Achemos grupė“, likusius - bendrovė „Ega“.

          Jų pinigais ir būtų statomas statinys su keleivių įsodinimo į laivus galeromis, darbo vietomis terminalo administracijai, įvairioms tarnyboms, nuomojamomis biurų patalpomis.

          Pagal paskirtį statinys būtų panašus į oro uostuose esančius terminalus. Klaipėdos terminalo keleivių laukimo salėje esą galėtų vykti netgi koncertai. Iš jos atsivertų nuostabus vaizdas į marias.

          Vakar vyko pagrindinio terminalo statinio architektūrinio konkurso finalas. Konkursą paskelbė Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalo bendrovė ir Lietuvos architektų sąjunga. Buvo skirtos 5 piniginės premijos.

          Iš viso buvo pateikti 9 siūlymai. Nuspręsta pirmosios vietos neskirti niekam. Dvi antrąsias vietas laimėjo klaipėdiečių architektų Snieguolės ir Algio Stropinių pasiūlymas „1009-ieji vartai“ ir vilniečių architektų grupės siūlymas „Trasa“.

          „1009-ieji vartai“ - stiklinis statinys, tarsi turintis sąsajų su vandeniu, o „Trasa“ asocijuojasi su autostrados Vilnius-Klaipėda tęsiniu.

          Užsakovas abiejų darbų autoriams duos papildomas užduotis ir po penkių savaičių pasirinks vieną variantą.

          Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalo bendrovės vadovas Benediktas Petrauskas teigė, kad pasirenkant variantus buvo vertinamas praktiškumas.

          Negalima statyti pernelyg didelio statinio, kur liks neišnaudotos didelės erdvės. Iš kitų darbų konkurse naujovėmis išsiskyrė italų dizaino biuro Vilniuje pasiūlymas.

          Tačiau pagal jį būtų tekę keisti keleivių terminalo detalųjį planą, o tam nėra laiko.
          www.klaipeda.daily.lt
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            #65
            Parašė Eimantas
            Vienas iš išskirtų projektų - "1009 vartai", kurio autoriai - klaipėdiečiai Algis ir Snieguolė Stripiniai. Kitą antrąja vieta įvertintą projektą - "Trasa" - sukūrė architektų grupė iš Vilniaus.
            Ar tik ne Stripiniene ten siltnamius projektuoja keltininko namo palepej? Nu bet negali pykt, jei ne si moteriske tai matyt niekad taip ir nebuciau suzinojes kad "fachverkas - labiau ūkinių pastatų konstrukcija" ir viesbuciams netinka. Kurkas tinkamesni viesbuciams yra akvariumai apklijuoti fachverko imitacijom... Tikekimes kad si karta leis pasireiksti vilnieciams su "Trasa".

            Parašė Eimantas
            Negalima statyti pernelyg didelio statinio, kur liks neišnaudotos didelės erdvės. Iš kitų darbų konkurse naujovėmis išsiskyrė italų dizaino biuro Vilniuje pasiūlymas.

            Tačiau pagal jį būtų tekę keisti keleivių terminalo detalųjį planą, o tam nėra laiko.
            O tai kas vercia skubet? Man kaip manyciau ir daugeliui klaipedieciu nusisvilpt ar terminalo statyba uzbaigs Lietuvos vardo minejimo tukstantmeciui ar babytes Brones devyniasdesimtmeciui. Svarbu kad statinys grazus ir kokybiskas butu, o ne kokia proga pastatytas.

            Comment


              #66
              Ta pati Stripinienė turbūt...

              Toks skubėjimas progoms primena sovietmetį. Ir šitie "udarnikai" skuba, kad galėtų atraportuoti partijai...
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                #67
                Laimetojai

                Detaluji plana ruose "Uostamiescio projektas" jie ir laimejo su savo vartais

                Comment


                  #68
                  jo ... kodel reikia suspeti iki tu 2009 ... tai juk statmoes vartus i savo miesta, kurie Klaipeda reprazentuos dar koki 50 metu i prieki ir va ima eilini slovika isrenka, nes atseit nespes pakeisti detalaus plano ... fygnia kazkokia ... parodo visa architekturos konkursu lygi ... beje vertinimo komisijoj isvis buvo nors vienas architektas ? ai tiksliai pan Mureika ... o siaip kiti visi uostininkai ...

                  o tas su stogu kam jo ten reikia ... juk nebus kas tais stogais vaikscios ... gales nebent zuvedros ten miegot ir dar kormoranai savo rugsties atnes



                  as siaip is pateiktu darbu uz trasa balsavau .
                  Paskutinis taisė 99; 2007.04.21, 18:36. Priežastis: kalos kultūra
                  Propoganda ir penas mintims >>>

                  Idėjos, mokslo pasiekimai ir įdomybės
                  www.ted.com

                  Comment


                    #69
                    Kodel iki 2009m ??? atstakymas: Lietuvos vardo tūkstantmečio minejimui. 2009m i Lietuvą turėtų pritraukti daug turistų...
                    ⌂╠═╗⌂⌂⌂
                    ⌂╚╤╬╧╤╤╣⌂⌂⌂
                    ⌂ ⌂ ╢□□⌂⌂⌂□⌂

                    Comment


                      #70
                      Parašė Hazard Rodyti pranešimą
                      Kodel iki 2009m ??? atstakymas: Lietuvos vardo tūkstantmečio minejimui. 2009m i Lietuvą turėtų pritraukti daug turistų...
                      Jei planuojami dideli turistu srautai ir skubiai reikalingas terminalas tada lai ir stato terminala. Bet jei jau apsiskelbe statysiantys isskirtines architekturos miesto simboli tai mes tokio ir tikimes, o ne stiklinio siltnamio "tarsi turincio sasaju su vandeniu".

                      Comment


                        #71
                        Nu jo tikrai, aš ir nematau neivieno pastato, kuris galelėtų tapti Klaipėdos simboliu
                        ⌂╠═╗⌂⌂⌂
                        ⌂╚╤╬╧╤╤╣⌂⌂⌂
                        ⌂ ⌂ ╢□□⌂⌂⌂□⌂

                        Comment


                          #72
                          Vien tik projektavimo darbams - per 3 milijonus eurų


                          Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos pastangomis iš Europos Sąjungos fondo jau gauta 800 tūkst. eurų būsimo keleivių ir krovinių terminalo bei Baltijos prospekto sankryžų projektavimo darbams.

                          Klaipėdos miesto taryba jau patvirtino teritorijos tarp Varnėnų gatvės ir Baltijos prospekto tęsinio, kurioje bus statomas keleivių ir krovinių terminalas (šalia antrosios perkėlos), detalųjį planą. Susisiekimo ministro Algirdo Butkevičiaus įsakymu patvirtintas preliminarus objektų, kuriems bus skirtas finansavimas iš 2007-2013 metų ES Sanglaudos fondo, sąrašas. Į jį įtrauktas ir naujasis terminalas Klaipėdoje.

                          Šiuo metu dedama nemažai pastangų, kad 2009-ieji, jubiliejiniai Lietuvos vardo paminėjimo metai, būtų paminėti uoste naujo modernaus terminalo atidarymu. Darbų grafikas labai įtemptas.


                          Finansuoja TEN-T fondas

                          Europos Sąjungos (ES) TEN-T fondas, skirtas multimodaliniams pervežimams skatinti, - vienas iš išlikusių fondų, kurio parama skirstoma centralizuotai, o ne per valstybes nares. Uosto direkcija pateikė jam paraišką prašydama finansuoti keleivių ir krovinių terminalo Klaipėdoje ir Baltijos prospekto sankryžų projektavimo darbus. Ją sudaro trys dalys: hidrotechninių statinių, trijų sankryžų rekonstrukcijos projektų rengimas ir projekto administravimas. Bendra šio 3 dalių projekto vertė, Uosto direkcijos specialistų manymu, - apie 3,2 mln. eurų.

                          Uosto direkcijos pastangomis TEN-T fondas skirs 50 proc. lėšų, reikalingų projektui parengti - apie 1,6 mln. eurų. Į Uosto direkcijos sąskaitą jau pervesta pusė šios sumos - 800 tūkst. eurų.

                          Nors projektavimo darbų apimtis didžiulė, tačiau tikimasi 2008-aisiais jau turėti visus minėtus, neišskiriant ir sankryžų, projektus.

                          Hidrotechniniai statiniai

                          Būsimas terminalas turės pirsą su dviem laivų pastatymo vietomis iš abiejų pusių ir vietoj dabartinių 80-81 krantinių rekonstruotą universalią krantinę, prie kurios galės būti švartuojami tiek ro-ro, tiek kito tipo laivai. Manoma, jog ši krantinė galės būti naudojama ir kruiziniams laivams priimti. Šiandien AB "Klaipėdos laivų remontas" nuomojamoje teritorijoje esanti kruizinių laivų krantinė yra 340 m ilgio. Jeigu vieną dieną reikėtų prie jos švartuoti du didesnius kruizinius laivus, gali kilti problemų. Pavyzdžiui, kruizinio laivo "Constellation" ilgis - 294 m, o vasarą per kruizinių laivų sezoną būna situacijų, kai keli laivai pageidauja atplaukti į Klaipėdą vienu metu.

                          Uosto direkcijos infrastruktūros direktoriaus Algirdo Kamarausko teigimu, pastačius naują keleivių ir krovinių terminalą Klaipėdos uostas turės dar vieną gana patogioje vietoje miesto centro atžvilgiu krantinę su gera keleivių aptarnavimo suprastruktūra, tad bus išplėstos Klaipėdos kaip kruizinių laivų uosto galimybės.

                          Konkursai paskelbti

                          Be pirso ir krantinės projektavimo darbų, dar prašyta fondo lėšų geležinkelio viaduko per Varnėnų gatvę (pro jį važiuojama į antrąją perkėlą) rekonstrukcijos projektavimo darbams. Viadukas turėtų būti išplėstas į pietinę pusę tiek, kad po juo būtų vietos 6 keliams. Be to, lygiagrečiai jam turėtų atsirasti dar vienas tiltas, kad per Varnėnų gatvę būtų galima nutiesti antrą geležinkelį į jūrų krovos kompaniją "Bega", į bendroves "Baltijos" laivų statyklą ir "Klaipėdos laivų remontas".

                          Jau yra paskelbti du atviri konkursai (informacija apie juos platinama ir ES šalyse) - pirso ir krantinės statybos bei geležinkelio viaduko per Varnėnų gatvę rekonstrukcijos techniniams projektams su projektiniais pasiūlymais rengti. Vokai su abiejų konkursų pasiūlymais turėtų būti atplėšiami gegužės pabaigoje.

                          Šiuo metu Uosto direkcija ruošiasi skelbti konkursą, rengia dokumentus projekto administravimo paslaugai pirkti. Jį laimėjusi kompanija administruos projektą.

                          Paruošiamieji darbai atlikti

                          Uosto direkcija jau padarė nemažai paruošiamųjų darbų, susijusių su hidrotechninių statinių projektavimu, t. y. atliko geologinius tyrimus, išanalizavo laivybos sąlygas, tai, kokią įtaką darys naujas statinys Kuršių marių hidrologiniam režimui. Šie klausimai aptarti su šiandien į Klaipėdos uostą atplaukiančių keltų kapitonais, tad pasirinktas patogus pirso mariose kampas. Tai yra jau surinkti pradiniai duomenys, reikalingi pirsui ir krantinėms projektuoti. Šiuo metu baigiamas šių statinių poveikio aplinkai vertinimas.

                          Didžioji dalis paruošiamųjų darbų bus finansuoti iš kito, INTERREG III B programos "East - West", projekto, kuriame dalyvauja Uosto direkcija, lėšų. Vadovaujantysis partneris šiame projekte yra Švedijos Blekingės regionas su Karlshamno uostu, į kurį plaukia keltai iš Klaipėdos. Švedai labai suinteresuoti naujo terminalo Klaipėdoje atsiradimu, nes mano, kad Pietų Švedijos jungtis su Klaipėda yra perspektyvi. Likę darbai bus finansuojami iš TEN-T fondo.

                          Spręstinos transporto problemos

                          Rengiant detalųjį teritorijos tarp Varnėnų gatvės ir Baltijos pr. tęsinio planą, Savivaldybė pareikalavo transporto srautų per miestą į uostą studijos, kurią atliko Vilniaus Gedimino technikos universiteto mokslininkai. Jų manymu, transporto srautas Baltijos prospektu į uostą ir į AB "Smiltynės perkėla" perkėlą sudaro tik kelis procentus bendrojo automobilių srauto mieste. Vasarą šiuos procentus šiek tiek didina "Smiltynės perkėla", tačiau šiuo atveju važiuojama ne į uostą, o į Kuršių neriją. Mokslininkų apskaičiavimais, netgi pradėjus veikti naujajam keleivių ir krovinių terminalui, vertinant apskritai bendras automobilių transporto srautų augimo tendencijas mieste, uosto dalis kartu su "Smiltynės perkėla" sudarys iki 15-20 proc. bendro transporto srauto, kita dalis atiteks miesto transportui.

                          Vertinant situaciją, kuri pastaruoju metu susidaro trijose Baltijos prospekto sankryžose, būtų logiška formuojant gerą privažiavimą prie naujo terminalo kartu išspręsti jau šiandien aštriai pasireiškiančias miesto transporto problemas. Sankryžų klausimas apsvarstytas miesto Savivaldybėje.

                          Artimiausiu metu jos specialistai pateiks pirmines technines sąlygas, kaip tos sankryžos turėtų būti įrengtos, ar turėtų būti tuneliai, ar estakados ir t. t., tada Uosto direkcija skelbs projektinių pasiūlymų konkursą. A. Kamarausko teigimu, dėl vienos sankryžos sprendimas iš esmės yra priimtas, jis užfiksuotas ir detaliajame plane - įvažiavimas į keleivių ir krovinių terminalą per Minijos gatvę turėtų būti po gatve, t. y. Baltijos pr. baigsis tuneliu, vedančiu į Minijos gatvę.

                          Pinigai - vienai sankryžai

                          Pasak A. Kamarausko, vertinant lėšas, skirtas keleivių ir krovinių terminalo infrastruktūros įrengimui finansuoti, matyti, kad realiai bus pastatyti hidrotechniniai statiniai, sutvarkytas Varnėnų gatvės viadukas, ir dar liks pinigų vienos, t. y. Minijos gatvės ir Baltijos pr., sankryžos rekonstrukcijai finansuoti. Pagal detaliojo plano sprendinius ši sankryža turėtų būti įrengta iki terminalo funkcionavimo pradžios.

                          Pasiūlymų dėl Baltijos pr. ir Šilutės pl., Baltijos pr. ir Taikos pr. sankryžų dar negauta, dar nežinia, iš kokių lėšų bus finansuojama jų rekonstrukcija.

                          Vienai dviejų aukštų sankryžai, turinčiai didelį pralaidumą įrengti, specialistų teigimu, reikia keliasdešimties milijonų litų. Trims sankryžoms rekonstruoti reikalinga suma - per 100 mln. Lt. Tai didžiuliai pinigai ne tik miesto, bet ir šalies mastu.

                          Pasak A. Kamarausko, dėl triukšmo pradėjus statyti terminalą ar dėl naujo terminalo padidėjusio oro užterštumo klaipėdiečiams nereikėtų baimintis. Projektuojant sankryžas bus atsižvelgta į šalia gyvenančių žmonių poreikius, t. y. projektavimo sąlygose bus nurodyta numatyti triukšmo slopinimo priemones. Įrengus pralaidžias sankryžas, autotransportas ilgai nestovės, tad oro tarša ne tik kad nedidės, bet ji turėtų sumažėti.

                          Tam, kad būtų galima patogiai atvažiuoti į naująjį terminalą Vilniaus ir Kauno kryptimi, jau projektuojama Jakų žiedo sankryžos rekonstrukcija. Ši sankryža turėtų būti trijų lygių, kad didelis automobilių srautas vasarą būtų tvarkingai nukreipiamas Palangos link. Už šio projekto įgyvendinimą atsakinga Lietuvos kelių direkcija.

                          Dalia BIKAUSKAITĖ - Vakaru Ekspresas
                          %)

                          Comment


                            #73
                            Būtų labai gerai, kad jie rekonstrukcijas pradėtų nuo Jakų žiedo. Nes ten tikrai yra problemiška sankryža. Nelabai aš žinau kitų Klaipėdos sankryžų, gal klaipėdiečiai galėtų geriau pakomentuoti jų mieste esančias eismo sąlygas.
                            Parašas :)

                            Comment


                              #74
                              Labiausiai reiktu greiciau baikti siaurini isvaziavima. Daug problemu kyla nuo VPK vaziuojant paradox - per mazai iesmo juostu. Taip pat Silutes pl. ziedai kelia kamscius piko valandomis. Yra kur tobuleti
                              %)

                              Comment


                                #75
                                Architektūriniai pasiūlymai: nuo žalčio iki laivo formos pastatų


                                UAB Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalas dar neapsisprendė, kurį iš dviejų antrąsias vietas laimėjusių architektūrinių pasiūlymų, kaip turėtų atrodyti naujasis terminalas Klaipėdoje, pasirinkti.

                                Bendrovės vadovo Benedikto Petrausko teigimu, pokalbiai su antrąsias vietas laimėjusių darbų autoriais dar nepradėti. Procesas iki galutinio apsisprendimo dar gali užtrukti mėnesį ar net ilgiau.

                                "Vakarų eksprese" jau rašyta, kad praėjusį penktadienį 12 narių komisija įvertino septynis UAB Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalo ir Lietuvos architektų sąjungos skelbtame konkurse pateiktus būsimojo terminalo architektūrinius pasiūlymus. Pirmosios vietos ji neskyrė, paliko užsakovams teisę rinktis iš dviejų antrąsias vietas užėmusių pasiūlymų. Tai projektas "1009 vartai", kurio autoriai - klaipėdiečiai Algis ir Snieguolė Stripiniai, ir projektas "Trasa", kurį sukūrė architektų grupė iš Vilniaus.


                                Analizuodami pateiktus darbus ekspertai vertino ir būsimo terminalo bei jo prieigų sąsajas su kraštovaizdžiu, jo pastatų funkcinę paskirtį, meninį jų išraiškingumą ir įsimintinumą, tai, ar pasiūlymai atitinka patvirtintą teritorijos, kurioje bus statomas terminalas, detalųjį planą, galimybę realizuoti projektus ir t. t.

                                Ekspertų manymu, projektas "Trasa" - įsimenantis, originalus ir išraiškingas, turintis architektūrinę kalbą darbas. Tačiau jo realizavimo galimybės sudėtingos. Jame vadinamosios rankovės, kuriomis keleiviai keliautų iš laivų ir į laivus, yra tarsi uždaros gatvės. Pats pastatas galėtų simbolizuoti žaltį. Jo fasadų puošyboje įžiūrimas net vėjo blaškomų medžių palinkimas. Beje, tai nebe vienintelis darbas, kuriame labai gerai atskirti atvykstančių ir išvykstančių keleivių srautai.

                                "1009 vartai" - stačiakampio formos didingą pastatą siūloma apvilkti metalo tinklu. Pasak ekspertų, šis projektas reikalauja aukštos statybinės kultūros. Pastatas, apšviečiant jį iš apačios naktį, turėtų daryti labai gerą įspūdį. Projekto įgyvendinimas sudėtingas, turint omenyje atšiaurias mūsų klimato sąlygas.

                                Projekto "Klaipėdos vėtrungė", kuriam skirta 5 vieta, griežtos stačiakampio formos administracinis pastatas priminė laivo antstatą, platforma, kuria keleiviai patektų į laivus, arba vadinamoji rankovė - laivo denį. Jos stogą siūlyta apželdinti, nes jis būtų matomas iš atplaukiančių laivų. Fasado puošyboje galima įžiūrėti kurėno vėjarodės ženklą. Keltams judant kinetiniai pastato fasadai turėtų kisti, sudarydami tam tikrą įspūdį.

                                Kituose darbuose irgi siūlyti išraiškingi, sudėtingos architektūros pastatai. Kai kuriuos jų kaitaliojamos skaidraus stiklo plokštės ir metalo lakštai arba gelžbetoninės konstrukcijos turėtų daryti įspūdingus. Beje, buvo ir gerokai aukštesnių nei detaliajame plane numatyto 30 metrų aukščio pastatų. Neretai ant pastatų stogų, kurie būtų apželdinami, siūlyta įrengti pasivaikščiojimo vietas žmonėms. Tarp pastatų puošybos elementų - kopų, bangų motyvai, didžiuliai lašai. Projekte "Vėjų rožė", kuriam skirta trečioji vieta, siūlyta prieš Baltijos prospekto tąsą įrengti dirbtinius krioklius. Buvo projektas, kuriame keleivių patekimą į laivus rekomenduota įrengti po žeme.

                                Nemažai projektų autorių siūlė įrengti terminale atviras žmonių pasivaikščiojimo vietas, nors detaliajame plane yra numatyta 3 m aukščio ažūrinė tvora.

                                Vidmantas MAŽIOKAS
                                www.ve.lt
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  #76
                                  Mane kankina bloga nuojauta , kad bus pasirinktas '1009' projektas... Man tai jis visiskai neispudingas. Eiline dezute tik blizgesniame popieriuje....

                                  Comment


                                    #77
                                    as tau galiu pasakyti tas 1009 jau senai buvo aisq kad laimes, del to as ir nedalyvavau tam konkurse!!!
                                    "Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".

                                    Comment


                                      #78
                                      Save xebra vel...

                                      Comment


                                        #79
                                        Parašė URBANISTAS Rodyti pranešimą
                                        as tau galiu pasakyti tas 1009 jau senai buvo aisq kad laimes, del to as ir nedalyvavau tam konkurse!!!
                                        sumautas svogeriu krastas

                                        Comment


                                          #80
                                          iup
                                          "Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".

                                          Comment

                                          Working...
                                          X