Avia Solutions Group planuoja naujus angarus Kaune, o Šiauliai mano nuomone atsarginis variantas, gal labiau net žvalgyba ką Šiauliai gali pasiūlyti.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[SQQ] Šiaulių oro uostas
Collapse
X
-
Šiaulių oro uostui baigiasi valstybinio turto panauda – ar reikės mokėti nuomą?
Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/verslas...#ixzz3QFX2KQ5F
Follow us: @15minlt on Twitter | 15min on Facebook
Comment
-
Skolose skęstančiam Šiaulių oro uostui suduotas dar vienas smūgis – civilinės aviacijos administracija uždraudė skrydžius iš uosto. Įmonės akcininkė Šiaulių savivaldybė viliasi, kad po kelių savaičių problemos neliks, mat bus parengtas naujas specialistas galintis priimti į oro uostą atskrendančius orlaivius.
Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=68461110
Comment
-
Šiaulių oro uostas sertifikuojasi priiminėti rimtą transportą.
http://www.zemaitijosgidas.lt/siauli...ijos-atstovas/LKA
Comment
-
Šiauliai net nebesvajoja apie keleivinių lėktuvų skrydžius
http://verslas.lrytas.lt/rinkos-puls...-skrydzius.htmLKA
Comment
-
http://www.vz.lt/pramone/2017/06/30/...g-remonto-bazeŠiauliuose kuriasi "Airbus" ir "Boeing" remonto bazė
UAB „Termicom“ yra pasirašiusi sutartį dėl orlaivių angaro, esančio Tarptautinio Šiaulių oro uosto teritorijoj, nuomos. Čia, įsigijus naujausią technologinę įrangą, bus vykdoma antžeminė orlaivių techninės priežiūros ir remonto paslaugų veikla.
Kaip teigiama bendrovės paraiškoje, ji, sukūrusi naujų darbo vietų aukštos kvalifikacijos aviacijos specialistams, aptarnaus „Airbus 320 family“, „Boeing“ 737 ir „Boeing“ 757 lėktuvus.
Comment
-
„Termicom“ Šiaulių oro uoste investuos 10 mln. eurų, mokės 2,2 tūkst. eurų algą
Šiauliuose iš esmės baigtos derybos dėl milijoninių Estijos orlaivių aptarnavimo, lėktuvų nuomos grupės „Completec“ bendrovės „Termicom“ investicijų į civilinį oro uostą. Įmonė įsipareigoja investuoti mažiausiai 10 mln. eurų, sukurti mažiausiai 70 naujų darbo vietų, o darbuotojams mokėti vidutiniškai 2200 eurų atlyginimą iki mokesčių......Investuotojai oro uoste planuoja pastatyti orlaivių aptarnavimo remonto dirbtuves, kuriose bus remontuojami „Boeing“ ir „Airbus“ orlaiviai. Iš pradžių bus įrengtos dvi remonto linijos, vėliau numatoma įrengti dar 4. Veiklą bendrovė tikisi pradėti 2020 metais...Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
- 1 patinka
Comment
-
Šiauliai laukia Vyriausybės sprendimo, kad galėtų investuoti į oro uostą
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/daily/lith....d?id=81275431Netoli kariuomenės Aviacijos bazės Šiauliuose įsikūręs savivaldybės valdomas civilinis oro uostas žada investuoti į šiuo metu faktiškai valdomą infrastruktūrą, bet tam reikia Vyriausybės sprendimo.
Aviacinę saugą užtikrinantis ir civilinius skrydžius aptarnaujantis oro uostas valdo kariuomenei priklausantį šiaurinį peroną, du riedėjimo takus ir keturis angarus.
2015 metais netekusi teisės sudaryti panaudos sutartį dėl šių objektų priežiūros, šiuo metu savivaldybės įmonė valdo infrastruktūrą pagal Civilinio kodekso nuostatas. Vis dėlto tai neleidžia jos tvarkyti, sako oro uosto direktorė Aurelija Kuezada.
Pasak jos, situacija išsispręstų, Krašto apsaugos ministerijai sutikus palankiomis sąlygomis išnuomoti minimus objektus...
...Vis dėlto įmonės vadovė sakė, kad šiuo metu valdomi objektai yra nudėvėti tiek, kad daugelis įmonių nesiryžta rizikuoti leistis oro uoste. Iki šių metų pavasario krovinius per Šiaulių oro uostą gabendavo logistikos įmonė „Rikusta“, tačiau tai daryti nustojo...Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Šiauliuose iškils didžiausias Europoje orlaivių techninės priežiūros ir remonto centras
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...1247076?copied
Comment
-
Įdomu, kiek FL Technics dirba užsieniečių.Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimąGaila kad ner kur paimt sitos srities darbuotoju tiek. Ypac Siauliuose. Dirbs puse angaro latviu, puse ukrainieciu/bulgaruIf a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Iki įmonės veiklos pradžios yra ~2 metai - pakankamai laiko personalo apmokymui.Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimąGaila kad ner kur paimt sitos srities darbuotoju tiek. Ypac Siauliuose. Dirbs puse angaro latviu, puse ukrainieciu/bulgaru
Comment
-
Jei tai būtų tiesa, tai įmonėje dirbtų apie 3% Šiaulių darbuotojų. Būtų tikrai didelis darbdavys.
Tačiau tai netiesa. Tas pats planas yra kartojamas nuo 2017 metų. Vienintelis pasikeitimas, kad įmonė šiemet pakeitė pavadinimą iš Termicon į Aviatic, o svajonės ir toliau lieka svajonėmis. Nesuprantu, kokia nauda jiems kiekvienais metais kartoti šiuos senus pažadus? Būsimo investuotojo statusas duoda jiems kažkokių privilegijų mieste?
2017.06.30
Parašė Arni5 Rodyti pranešimąŠiauliuose kuriasi "Airbus" ir "Boeing" remonto bazė
http://www.vz.lt/pramone/2017/06/30/...g-remonto-baze
2019.12.14
Parašė Jopapa Rodyti pranešimąŠiauliuose iškils didžiausias Europoje orlaivių techninės priežiūros ir remonto centras
https://www.15min.lt/verslas/naujien...1247076?copied
- 3 patinka
Comment
-
Sunku pasakyti, ar čia styginių traukinių variantas. Kaip suprantu tame sklype jau aktyviai vyksta darbai. Termicom 2017 buvo 2 darbuotojai, šiuo metu 28. Bent jau jie patys ir savivaldybė deklaruoja kad visi infrastruktūros darbai vyksta pagal projektą, ir neva bus startuota, kaip ir planuota, 2021 kovą.Parašė Dovydas Rodyti pranešimąJei tai būtų tiesa, tai įmonėje dirbtų apie 3% Šiaulių darbuotojų. Būtų tikrai didelis darbdavys.
Tačiau tai netiesa. Tas pats planas yra kartojamas nuo 2017 metų. Vienintelis pasikeitimas, kad įmonė šiemet pakeitė pavadinimą iš Termicon į Aviatic, o svajonės ir toliau lieka svajonėmis. Nesuprantu, kokia nauda jiems kiekvienais metais kartoti šiuos senus pažadus? Būsimo investuotojo statusas duoda jiems kažkokių privilegijų mieste?
2017 buvau įsitikinęs, kad čia Šaraškino kontoros aferėlė. Dabar jau nesu toks tikras.If a lion could speak, we could not understand him.
- 1 patinka
Comment
-
Labai abejoju dėl ukrainiečių/bulgarų, lėktuvų remonte aukšti reikalavimai, aviacijos inžinerija ir t.t., dėl latvių tai sutinku, kad gali būti dalis perbėgėlių iš AirBaltic techninių centrų Rygos, būtų pakankamai sunku kiekvieną dieną į Šiaulius iš Rygos važinėti dirbti, o jei keli inžinieriai persikraustys su šeimom į Šiaulius, tai irgi nieko blogo, darbo mokesčiai Lietuvoje, išleisti pinigai Lietuvoje.Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimąGaila kad ner kur paimt sitos srities darbuotoju tiek. Ypac Siauliuose. Dirbs puse angaro latviu, puse ukrainieciu/bulgaruAZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
- 1 patinka
Comment
-
Pakankamai daug bent KUN. Plius sertifikuojantis personalas ir projektu vadovai 80% kasdien is VNO vazineja.Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Įdomu, kiek FL Technics dirba užsieniečių.
Comment
-
as kalbu apie tai ka kasdien matau darbe, t.y. ukrainieciai ir bulgarai, bet tau matyt apie standartus geriau zinoti. Air baltic personalas nebent ant 737 clasic galetu dirbt, kuriu siais laikais mazai like aptarnauti bent europoje, nes neturi savo fleet'e nei 320 nei 737ngParašė booraz Rodyti pranešimą
Labai abejoju dėl ukrainiečių/bulgarų, lėktuvų remonte aukšti reikalavimai, aviacijos inžinerija ir t.t., dėl latvių tai sutinku, kad gali būti dalis perbėgėlių iš AirBaltic techninių centrų Rygos, būtų pakankamai sunku kiekvieną dieną į Šiaulius iš Rygos važinėti dirbti, o jei keli inžinieriai persikraustys su šeimom į Šiaulius, tai irgi nieko blogo, darbo mokesčiai Lietuvoje, išleisti pinigai Lietuvoje.
Comment
-
tu neturi suvokimo kaip vyksta personalo apmokymas darbam su orlaiviais. Seritifkuojancio personalo tokiam kiekiui lektuvu paruosti nera imanoma, o ir kainuoja nezmoniskus pinigus.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąIki įmonės veiklos pradžios yra ~2 metai - pakankamai laiko personalo apmokymui.
Comment
-
Būtų įdomu sužinoti daugiau konkrečios informacijos jei dirbi tam sektoriuje, labai abstrakčiai kalbi. Čia turi mintyje Kauno oro uoste? Ar Vilniuje taip? Kokio lygio specialistai tie ukrainiečiai/bulgarai?Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimą
as kalbu apie tai ka kasdien matau darbe, t.y. ukrainieciai ir bulgarai, bet tau matyt apie standartus geriau zinoti. Air baltic personalas nebent ant 737 clasic galetu dirbt, kuriu siais laikais mazai like aptarnauti bent europoje, nes neturi savo fleet'e nei 320 nei 737ngAZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
Comment