Parašė udrius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Naujojo Lietuvos oro uosto vizijos
Collapse
X
-
Avialinijos neskraido, apart kelių emigracinių ir poilsio maršrutų, nes Vilniuje didžiausia koncentracija keliaujančių lietuvių tiek darbo, tiek poilsio tikslais, daugiausia turistų atvyksta būtent į Vilnių ir aišku absoliuti dauguma verslo keleivių vyksta į Vilnių. Bet kai kas to nesupranta ir siūlo oro uostą perkelti iš ten, kur yra keleiviai kažkur į kaimus link geografinio šalies centro.Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Niekaip nesuprantu ką norima pasakyti tokiais pareiškimais. Yra Vilniaus oro uostas, yra Kauno oro uostas, aviakompanijos pačios renkasi iš kur joms skraidyti, tik Kaune joms dar yra lengvatų - mažesni mokesčiai, patogesnis tinkamo laiko pasirinkimas (Vilnius smarkiai užpildytas). Tai jeigu iš Kauno būtų daug daugiau keleivių, mažesni mokesčiai ir patogesnės sąlygos - kame problema? Kodėl aviakompanijos vistiek pagrinde renkasi Vilnių? Ir ką mes turim daryti, kad jas 'paprotinti' - uždrausti skristi į Vilnių?
Ne vilniečiai, o avialinijos. Kaunui reikia per 25 metus bent vieną rimtesnį verslo centrą pasistatyti, jei nori, kad pradėtų skraidyti ne tik pigių skrydžių avialinijos emigraciniais maršrutais.Parašė liutass Rodyti pranešimąVilnieciai kazkaip suskaiciavo, kad 4/5 keleiviu yra is Vilniaus. Ir visa strategija
Comment
-
Tokiems kaip Udrius svarbu, kad Vilniui būtų blogiau, visa kita dzin. Tai pilnai atitinka tą patarlę nors kaimyno ne karvė o tik kiaulė nudvėsė, bet vis tiek malonu. Iki šiol jis reklamuoja pigias keliones 2016 metais.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Čia jau akmenis reiktų mėtyti į vyriausybę, kuri nusprendė, kad nacionalinio vežėjo nereikia. Bet uždarius VNO, ne tik naujų maršrutų neatsirastų, bet apskritai nemažai avialinijų pasitrauktų, kaip ir rekonstruojant VNO taką dalis apmažino reisų, maršrutų ar net visai nebeskraidė iš KUN.
Galima į nesąmonių muziejų įdėti. Arba į temą Šiaip linksma, kur vis pakliūna bajeriai Kaune, tai paminklą eksbicionistui pasiūlo statyti, tai ant arklio atjoja į autobusų siuntų skyrių.
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Dalis liktų, bet apmažėtų avialinijų, reisų ir maršrutų, kaip ir dabar taip atsitiko, kai buvo uždarytas VNO ir visi reisai perkelti į KUN.Parašė udrius Rodyti pranešimąNa nieko nesuprantu - jeigu uždarome Vilnių, Kauną ir Palangą, o statome naują - kokio velnio tos avialinijos pabėgs? Kaimiečiai niekada nemąstė logiškai...
Taip, kad laikas nustoti siūlyti nesąmoningus sprendimus, kurių niekas Europoje nėra daręs.
- 1 patinka
Comment
-
Taip, kitur gavosi skraidyti naudingiau per atostogų sezoną, todėl iš Udriaus siūlymo nieko gero nesigautų, nes naujas oro uostas daugiau keleivių nepervežtų, kaip ir dabar per tą mėn KUN+VNO nepervežė daugiau nei po vieną atskirai kartu paėmus.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Todėl, kad jiems trūksta lėktuvų Europoje ir pasinaudojo proga uždirbti daugiau. Jei būtų likę VNO tai nebūtų galėję taip imti ir sakyti - permetam iš VNO, nes norim uždirbti daugiau, nes yra sutartys ir visa kita. O čia tiesiog papuolė proga pasinaudoti situacija.
Comment
-
Na pakolkas as matau tik vieną poziciją - nieko nedarom, nes mums, kaimiečiams, oi vilniečiams taip patogiau ir mums px kaip skraido LT gyventojai. Pakeitus oro uosto lokaciją pliusai - patogesnis atvykimas LIetuvos gyventojams, tikimybė sulaukti daugiau cargo ir keleivių, sukuriamas stiprus HUB, kuris konkuruoja su RIX ir WAW, Sakote nebus daugiau keleivių ? Šiuo atveju gaunami keleiviai iš Kauno, Palangos, grąžinami iš Rygos oro uosto Šiaurės LT keleiviai, praktiškai neribota plėtra. Minusas - didelės investicijos, bet klausimas ar dabar aviakompanijų rėmimas (remiama VNO, KUN, PLQ), 3 didelių infrastruktūros objektų išlaikymas (dabar kiek milijonų išleista tako remontui - beveik tiek pat kainuotų naujo tako statyba, nusimato terminalo remontas - ar ne pigiau statyti naują naujam aeroustui).
Tiekos to kiek galima apie tą patį... Kaimiečių neįtikinsi...
Comment
-
Matosi kad su nervais netvarkoje, jei pastoviai vis užsikirtęs tą patį peza. Gal pabandyk atsakyti pirma, kur yra pagrindinis oro uostas iškeltas iš sostinės už 50 km? Helsinkio pavyzdį esi nurodęs, bet pasirodė, kad yra už 20 km.Parašė udrius Rodyti pranešimąNa pakolkas as matau tik vieną poziciją - nieko nedarom, nes mums, kaimiečiams, oi vilniečiams taip patogiau
Tiekos to kiek galima apie tą patį... Kaimiečių neįtikinsi...
Ir antras klausimas gal palygink dabartines reisų skaitinimo priemonių išlaidas su potencialiomis išlaidomis iškeliant, ne vien oro uosto įrengimui, bet ir visos kitos infrastruktūros - keliai, geležinkeliai, turistų srauto praradimai, potencialus tarptautinio verslo praradimas.
Ir dar buvo kitas klausimas, kada Kaunas turės pirmą rimtą verslo centrą, kad sukurti verslo keleivių srautą.
Be šių visų klausimų atsakymų yra tik taškymasis seilėmis.
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Man smagu, kai visi orouostai Lietuvoje vystosi ir plečiasi. Kadangi gyvenu Kaune, tai norisi, kad ir Kauno orouostas progresuotų ir nestovėtų vietoje. Tiems, kuriems 100km iki orouosto yra problema, tai jiems turbūt problema yra ir maisto prekių parduotuvė esanti už 500 metrų nuo namų. Aš nuskridęs į Berlyną laisvai galiu nuvažiuoti 200-300km ten kur reikia, kartais būna ir 500 km. Esmė, kad būtų patogus viešasis transportas toje šalyje, o jei ne, nuomoju automobilį. Žiūrint dabartinę situaciją VNO pasiekiamumas iš Kauno yra puikus, daug galimybių pasiekti tada kada tau reikia: traukinys, autobusas, privatūs vežėjai, citybee, taksi (kainų didėjimo tvarka). Tai manau kauniečiams nėra tikslo tikėtis, kad pastatytų kažkur dar vieną arčiau Kauno esantį orouostą, o Vilniaus uždarytų. Labai retas atvejis, kad toks miestas kaip Kaunas turėtų tarptautinio orouosto statusą su tarpatlantiniais skrydžiais. Pasiekti Vilnių iš kito Lietuvos miesto (ne Kauno), pvz Jurbarko yra sudėtinga, trūksta lankstumo grafikuose, bet iš to pačio Jurbarko ir Kauną pasiekti yra problematiška. Lieka naudotis dažniausiai kaimyno paslauga: "Duodu dvacoką, pavežk". Tai čia tik kelių eurų skirtumas tada gaunasi ar 15 eurų duot iki Kauno pavežt, ar 25 eurus duoti iki Vilniaus pavežt
. Linkiu visiems kuo daugiau skraidyti lėktuvais ir naudotis viešuoju transportu, tada savaime rinka/vežėjai pasiūlys patogesnių ir lankstesnių būdų pasiekti VNO, KUN, PLQ.
AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
- 1 patinka
Comment
-
Įdomu skaityti padorų argumentuotą tekstą, o ne kvailą 100 kartų pasikartojantį taškymasi seilėmis kaip kokio spuoguoto paauglio.Parašė booraz Rodyti pranešimąMan smagu, kai visi orouostai Lietuvoje vystosi ir plečiasi. Kadangi gyvenu Kaune, tai norisi, kad ir Kauno orouostas progresuotų ir nestovėtų vietoje. Tiems, kuriems 100km iki orouosto yra problema, tai jiems turbūt problema yra ir maisto prekių parduotuvė esanti už 500 metrų nuo namų. Aš nuskridęs į Berlyną laisvai galiu nuvažiuoti 200-300km ten kur reikia, kartais būna ir 500 km. Esmė, kad būtų patogus viešasis transportas toje šalyje, o jei ne, nuomoju automobilį. Žiūrint dabartinę situaciją VNO pasiekiamumas iš Kauno yra puikus, daug galimybių pasiekti tada kada tau reikia: traukinys, autobusas, privatūs vežėjai, citybee, taksi (kainų didėjimo tvarka). Tai manau kauniečiams nėra tikslo tikėtis, kad pastatytų kažkur dar vieną arčiau Kauno esantį orouostą, o Vilniaus uždarytų. Labai retas atvejis, kad toks miestas kaip Kaunas turėtų tarptautinio orouosto statusą su tarpatlantiniais skrydžiais. Pasiekti Vilnių iš kito Lietuvos miesto (ne Kauno), pvz Jurbarko yra sudėtinga, trūksta lankstumo grafikuose, bet iš to pačio Jurbarko ir Kauną pasiekti yra problematiška. Lieka naudotis dažniausiai kaimyno paslauga: "Duodu dvacoką, pavežk". Tai čia tik kelių eurų skirtumas tada gaunasi ar 15 eurų duot iki Kauno pavežt, ar 25 eurus duoti iki Vilniaus pavežt
. Linkiu visiems kuo daugiau skraidyti lėktuvais ir naudotis viešuoju transportu, tada savaime rinka/vežėjai pasiūlys patogesnių ir lankstesnių būdų pasiekti VNO, KUN, PLQ.
Visada turi būti obketyvių argumentų, kainos/kokybės analizė, o ne vien nepilnavertiškumo kompleksų stumiami tekstai.
Vienintelė pastaba, kad negalima lyginti 5 km nuo miesto centro su 200km kažkur. Verslui iš principo nepriimtini tokie atstumai. Tai tinka tik vienkartinėms metuose kelionėms kai neskubi ir nesi užsibeldęs nuo tokių kelionių.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Tinka verslui didesnis atstumas, konkretus mano pavyzdys ir yra, kad vienam iš Berlyno orouostų nusileidi, tada iki Rostoko 230km (autobusas, traukinys, automobilis). Ir taip koks virš 100 skrydžių atlikta 6-7 žmonių per 2 metų laikotarpį. Norėtusi iš karto Rostoke nusileisti, bet kaina 150 eurų į Berlyną ar 900 eurų į Rostoką. Niekaip morališkai/finansiškai ar dar kažkaip neina pagrįsti šito piniginio skirtumo ir 230 km atstumo. Renkiesi Berlyną ir viskas.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąVienintelė pastaba, kad negalima lyginti 5 km nuo miesto centro su 200km kažkur. Verslui iš principo nepriimtini tokie atstumai. Tai tinka tik vienkartinėms metuose kelionėms kai neskubi ir nesi užsibeldęs nuo tokių kelionių.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Ūdrius siūlo slaptą Elektrėnų suklestėjimo planą
.
Nepuls tie keleiviai iš Šiaurės ar Vakarų Lietuvos į Elektrėnus, nes Ryga jiems vis tiek nenutols. Ypač jei siūlys daugiau skrydžių. Į demografiją irgi reikia žiūrėti - Vilnius plečiasi, Panevėžys su Šiauliais - traukiasi. Vilniaus oro uostas ateityje gali daug tikėtis iš Baltarusijos rinkos, kuri yra didelė, auganti ir labai arti. Tai nėra reikalo nuo jos bėgtiŠiuo atveju gaunami keleiviai iš Kauno, Palangos, grąžinami iš Rygos oro uosto Šiaurės LT keleiviai, praktiškai neribota plėtra.
.
- 1 patinka
Comment
-
Jeigu tu renkiesi, tai nėra galutinis argumentas, kad kiti gali apsieiti be artimų oro uostų. Nejaugi galvoji, kad 230km x 2 atstumas yra tinkamas vienadienėms verslo kelionėms? Nemanau.Parašė booraz Rodyti pranešimą
Tinka verslui didesnis atstumas, konkretus mano pavyzdys ir yra, kad vienam iš Berlyno orouostų nusileidi, tada iki Rostoko 230km (autobusas, traukinys, automobilis). Ir taip koks virš 100 skrydžių atlikta 6-7 žmonių per 2 metų laikotarpį. Norėtusi iš karto Rostoke nusileisti, bet kaina 150 eurų į Berlyną ar 900 eurų į Rostoką. Niekaip morališkai/finansiškai ar dar kažkaip neina pagrįsti šito piniginio skirtumo ir 230 km atstumo. Renkiesi Berlyną ir viskas.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Atsakymas paprastas Arūnai, jei verslas vyksta į Vilnių tik dėl oro uosto artumo, atleisk, tada toks ten ir verslas. Vadinasi Vilnius nėra verslui būtina vieta , t.y. verslas nesako "we must be in Vilnius". Iš kitos pusės kiek to verslo skrenda? per lėktuvą max 1 - 2 vieta verslo klasėje būna. Taip kad baikite anekdotus apie tuos mistinius "verslininkus"
Comment
-
Pirma atsakyk į užduotus klausimus dėl investicijų į tavo svaigstamą oro uostą, o po to šokinėk prie kitų niuansų. Ir pasimokyk atstumų nemeluodamas (Helsinkio atvejis).Parašė udrius Rodyti pranešimąAtsakymas paprastas Arūnai, jei verslas vyksta į Vilnių tik dėl oro uosto artumo, atleisk, tada toks ten ir verslas. Vadinasi Vilnius nėra verslui būtina vieta , t.y. verslas nesako "we must be in Vilnius". Iš kitos pusės kiek to verslo skrenda? per lėktuvą max 1 - 2 vieta verslo klasėje būna. Taip kad baikite anekdotus apie tuos mistinius "verslininkus"Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Dažnai ar itin dažnai skraidantys verslininkai naudojasi naudojasi ekonomine klase. Jei per kiekvieną kelionę taškyti pinigus verslo klasei (o jei dar skrenda ne vienas darbuotojas), taip ir bankrutuoti galima. Visi skaičiuoja pinigus, net ir tie, kam, atrodo, būtų galima neskaičiuoti. Verslininkas gi nereiškia oligarchasParašė udrius Rodyti pranešimąAtsakymas paprastas Arūnai, jei verslas vyksta į Vilnių tik dėl oro uosto artumo, atleisk, tada toks ten ir verslas. Vadinasi Vilnius nėra verslui būtina vieta , t.y. verslas nesako "we must be in Vilnius". Iš kitos pusės kiek to verslo skrenda? per lėktuvą max 1 - 2 vieta verslo klasėje būna. Taip kad baikite anekdotus apie tuos mistinius "verslininkus"
Comment
-
Kokie dar niuansai ? Pagal užsienio įmones ir investicijas mes esame gilioje duobėje pagal Estiją ir Latviją. Ar tai lemia oro uosto artumas iki centro ? Baikit , nemanauParašė Arunasx Rodyti pranešimąPirma atsakyk į užduotus klausimus dėl investicijų į tavo svaigstamą oro uostą, o po to šokinėk prie kitų niuansų. Ir pasimokyk atstumų nemeluodamas (Helsinkio atvejis).
Comment
-
O prie ko čia Estija ar Latvija? Ar Rygos ir Talino oro uostai yra nutolę nuo miesto centro pusšimčiu kilometrų? Ne.Parašė udrius Rodyti pranešimą
Kokie dar niuansai ? Pagal užsienio įmones ir investicijas mes esame gilioje duobėje pagal Estiją ir Latviją. Ar tai lemia oro uosto artumas iki centro ? Baikit , nemanau
Nuo Rygos oro uosto iki centro 10 km, miesto autobusai nuveža per 25 min.
Nuo Talino oro uosto iki miesto centro išvis tik 5 km, o nuo šiandien iki jo galima nuvažiuoti tramvajumi (šaunuoliai estai, vos per metus nutiesė liniją iki oro uosto)
http://www.railbaltica.org/lt/naujaj...eji-keleiviai/
Tikrai keista, kai Jūs sakote, kad mes esame mažiau patrauklūs užsienio investicijoms nei mūsų kaimynai dėl to, kad turime oro uostą miesto ribose, o ne kažkur dykynėje. Logikos čia tikrai nerasta. Tikrai ne tame yra priežastis, jos reikia kitur ieškoti. Dar kvailesnis, atleiskite, yra pasiūlymas uždaryti kiekvieną vasaros sezoną augantį Palangos oro uostą. Manote, didžiausios kompanijos šiaip sau ten pradėjo ten skraidyti? Tikrai ne, jei jos nematytų ten jokios perspektyvos, tai ir 100 tūkst. eurų vienkartinė išmoka jų nesuviliotų.
- 1 patinka
Comment
-
Iškėlė Oslas savo oro uostą jau gan senokai iš miesto,rajono Fornebu kur dabar stovi TELENOR ARENA į užmiestį nuo centro 40kmParašė Lettered Rodyti pranešimą
Ne spėjimai, o realybė, kodėl Ryanair neskraidė iš KUN uždarius VNO? Kaimiečių logika yra dėl savo siaurų interesų norėti iškelti oro uostą iš sostinės arčiau savo kaimo, nes tingi truputį pavažinėti. Kaip ir sakiau, niekur to Europoje nėra ir tikrai niekur nebus, kad oro uostas iškeliamas iš sostinės už 50 km. Galit čia svaigti apie vasiukus ir naują oro uostą Elektrėnuose, bet valstybė savo pinigų nemėtys vėjais.
Comment
Comment