Parašė Artas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Jei kam nors įdomu:
pognozė atlikta 2005 metais, kol kas gana tiksliai pildosi. 2006 metais keleivių buvo pervežta šiek tiek daugiau (55 000), bet šiems metams rezultatas prognozuojamas panašus į čia pateikiamą, tad galima tikėtis tokio scenarijaus (Prognozė 2):

Paaiškininas, jei kam iškiltų neaiškumų:
Likusios prognozės (pirma, trečia ir ketvirta) dabar atrodo labai pesimistinės<...> lentelėje pateiktos kai kurios 2005 metais apskaičiuotos keleivių skaičiaus reikšmės yra mažesnės, nei faktinis 2004 metų keleivių skaičius (1, 3 ir 4 prognozavimo atveju). To priežastis yra ta, kad dėl neįprastai didelio 38 proc. vidutinio metinio keleivių prieaugio 2004 metais (1995-2003 metais - 9 proc.), statistiškai šis skaičius yra traktuojamas kaip atsitiktinis nuokrypis, todėl dauguma trendo lygčių sumažino 2004 metų skaičiaus įtaką bendriesiems skaičiavimams.
Beje, Rygos oro uostas planuoja jau 2013 metais pasiekti 10 milijonų keleivių per metus ribą. Manau, sudėjus visų Lietuvos oro uostų rezultatus, mums tokio keleivių skaičiaus iki 2013 metų pasiekti nepavyks. Reikėtų pasitempti. Dar labiau.Paskutinis taisė Aš; 2007.09.05, 11:19.
Comment
-
/\
Kad būtų patikimiau, galėtų pridėti 1980-1991 metus.
Tik kaip jie būtų suprognozavę kelionių į Archangelską ir Kokčetavą visišką sumažėjimą ir kelionių į Vakarus atsiradimą...
Ar tie modeliai įvertina kokybinius pokyčius?
Aklas prognozavimas tokiais būdais (nuo 1992 m.) atrodo gana savotiškai - juk ir be poliniminių lygčių aišku, kad įstojus į ES ir tapus Šengeno nariais keleivių padaugės.
Comment
-
Tokių dalykų 10+ metų į priekį įvertinti beveik neįmanoma, nebent atliktum itin išsamią studiją dėl visų potencialiai įmanomų investuotojų į VNO ketinimų, rinkos tendencijų analizę, galų gale, reikėtų įvertinti naujojo VNO terminalo atsiradimą ir t.t.. Manau, kad šitie skaičiavimai nėra visiškai iš piršto laužti, išlieka tam tikra logika, viena prognozė (trečia) kol kas gana taikli. Ji ir nurodoma, kaip labiausiai tikėtina:Parašė Romas Rodyti pranešimąTik kaip jie būtų suprognozavę kelionių į Archangelską ir Kokčetavą visišką sumažėjimą <...>
Ar tie modeliai įvertina kokybinius pokyčius?
Man buvo įdomu pasižiūrėti į vieną iš labiau tikėtinų VNO vystymosi perspektyvų. Nesiūlau viso to priimti kaip garantuotos tiesos, todėl tai ir pateikiau sakydamas „jei kam nors įdomu“.Iš visų keturių trendo funkcijų statistiškai geriausiai atitinkanti istorinį procesą yra polinominė trečio laipsnio trendo lygtis (R2=0,9733 - yra arčiausiai 1).Paskutinis taisė Aš; 2007.09.02, 13:40.
Comment
-
ĮdomuParašė Aš Rodyti pranešimąJei kam nors įdomu:
pognozė atlikta 2004 metais, kol kas gana tiksliai pildosi. 2006 metais keleivių buvo pergabenta šiek tiek daugiau (55 000), bet šiems metams rezultatas prognozuojamas panašus į čia pateikiamą, tad galima tikėtis tokio scenarijaus (Prognozė 2):
.
gal galima daugiau (plačiau)?
:eina:
Comment
-
Tai kad lentelėje visi prognuozuojami duomenys yra, po lentele paaiškinimas. Gal konkrečiau klausimą pateik, kas įdomu?*******
Miestai.net Fb
Comment
-
Strategijos pirma dalis.Parašė nawjia Rodyti pranešimąĮdomu
gal galima daugiau (plačiau)? 
Strategijos antra pataisyta dalis (joje ir yra pateiktos prognozės).
Darbai atlikti 2005 metų pradžioje (vasarį ir kovą). Tačiau prognozės juk nesensta, na, bent jau jei jos teisingos.Paskutinis taisė Aš; 2007.09.05, 11:18.
Comment
-
Bijau, kad jiems teks į Vilnių važiuoti iš Karmėlavos į Kuno centrą, o paskui jau Rail Baltica atšaka - į VilniųParašė Aš Rodyti pranešimą
Comment
-
Ir kodėl gi tu taip manai?Parašė molotov_47 Rodyti pranešimąBijau, kad jiems teks į Vilnių važiuoti iš Karmėlavos į Kauno centrą, o paskui jau Rail Baltica atšaka - į Vilnių
Comment
-
Arba čia tavo humoras keistas, arba nemoki skaitytiParašė molotov_47 Rodyti pranešimąBijau, kad jiems teks į Vilnių važiuoti iš Karmėlavos į Kuno centrą, o paskui jau Rail Baltica atšaka - į Vilnių

Parašė Aštiesioginio jų šalies susisiekimo oru su Vilniumi
Comment
-
Aš nemanau, kad Vilnius gali priimti tolimų skrydžių lėktuvus, nebent dabartiniams lėktuvams reikės nutūpti maršurto viduryje. Didesniems lėktuvams priimti reikalingas ilgesnis takas, o kiek esu girdėjęs, esamo nebeįmanoma plėsti. Jeigu klydau, pataisykite mane.Parašė Aš Rodyti pranešimąIr kodėl gi tu taip manai?
Kaunas tuo atžvilgiu yra pranašesnis, nes turi ilgesnį taką, be to, vis dar dar yra galimybių plėtrai. Taipogi vis dar yra vilties, kad Kaunas taps pagrindiniu šalies oro uostu, tad visai realu, kad tolimųjų keleivinių reisų lėktuvai tūps Kaune, o norintys patekti į Vilnių galės pasinaudoti Rail Baltica atšaka.
Comment
-
o kur tu tą naują taką nutiesi, jei jau seno nebeina prailgintiParašė spirit Rodyti pranešimą
O kas sako kad negalima nutiesti naujo tako?
Comment
-
Naujas yra jau seniai suplanuotas:Parašė dubajus Rodyti pranešimąo kur tu tą naują taką nutiesi, jei jau seno nebeina prailginti
http://www.vilnius.lt/bplanas/files/...20m50000_2.jpg
Comment
-
-
Tu turi omenyje tą lenktą taką? Ar čia ne kreiviems lėktuvams skirtas takas ?Parašė Sula Rodyti pranešimą
Šiaip nelabai suprantu tokio tako tiesimo prasmę. Nejaugi sunku tiesų padaryti?
Comment
-
Ne aš jį braižiauParašė molotov_47 Rodyti pranešimąTu turi omenyje tą lenktą taką? Ar čia ne kreiviems lėktuvams skirtas takas ?
Šiaip nelabai suprantu tokio tako tiesimo prasmę. Nejaugi sunku tiesų padaryti?
Ten labai schematiškai pavaizduotas. Berods tos vairavimo alkūnės nebus, nes dabartinis takas prailginamas.
Comment
Comment