Parašė praetor
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Manyčiau atsirastų užsienio investuotojas, pagrindinis Kauno oro uosto "arkliukas" - puiki geografinė padėtis.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
-
Paaiškink man durnam, iš kur Vilniuje būtų ta keleivių gausa, jei į Kauną lėktuvai skraido pilni? Ar ant sparnų pririštų, ar gal stačių prigrūstų lėktuvą? Padaryta labai teisingai, kad pigios linijos atėjo į Kauną. Turėtum žinoti, kad vyriausybė planuoja pagrindinį oro uostą padaryti būtent Karmėlavoje, o reprezentaciniam Vilniuje po išplėtimo erdvės bus per akis.Parašė Edd Rodyti pranešimąMes čia ne apie pasirinkimą kalbėjom, o apie tai kodėl atsiliekam nuo kaimynų. Viena iš priežasčių yra ta, kad Vilnius "neįsileido" pigių skrydžių, o Ryga ir Talinas - įsileido.
Manau, kad tai akivaizdu, nematau prasmės čia dėl kažko ginčytis.
P. S. Išmok cituoti (prie kiekvieno pranešimo yra mygtukas "cituoti").
Comment
-
Tamsta meluoji. Ne kartą buvau perspėjęs, kad išmoktum cituoti ir iki šiol man tavo pranešimai buvo tuščia vieta. t.y. aš juos dažniausiai praleisdavau ir neskaitydavau nes sunku suprasti kur ten pats rašai kur kiti.Parašė x21 Rodyti pranešimąo del citavimo, skaitau kad mano maziau apkrauna savo OVERQUOTINGu... as taip cituoju jau 15 metu ir niekam neuzkliuvo.
Comment
-
Skaitau kelis kartus ir niekaip nesuprantu, ką tu čia norėjai pasakyt.Parašė Linas Rodyti pranešimąPaaiškink man durnam, iš kur Vilniuje būtų ta keleivių gausa, jei į Kauną lėktuvai skraido pilni? Ar ant sparnų pririštų, ar gal stačių prigrūstų lėktuvą? Padaryta labai teisingai, kad pigios linijos atėjo į Kauną. Turėtum žinoti, kad vyriausybė planuoja pagrindinį oro uostą padaryti būtent Karmėlavoje, o reprezentaciniam Vilniuje po išplėtimo erdvės bus per akis.Mano galerija Flickr'yje
Comment
-
O ar negalėtų pigios oro linijos skraidinti ir iš Vilniaus ir iš Kauno? Pats sakai kad lėktuvai pilni, tai gal mum nepamaišytų dar keletas papildomų lėktuvų iš Vilniaus jeigu bent jau kolkas Kaunas negali aptarnauti jų daugiau?Parašė Linas Rodyti pranešimąPaaiškink man durnam, iš kur Vilniuje būtų ta keleivių gausa, jei į Kauną lėktuvai skraido pilni?
Comment
-
Ta prasme, kaip padaugėtų keleivių, jei pigios linijos skristų į Vilnių? Lėktuvai pilni skrenda ir į Kauną, tai kur daugiau tilptų keleivių? Bendras skaičius tikrai būtų tas pats. Turistų, ypač iš Vakarų, jei jis nori į Vilnių, 100 km ne kliūtis, dažnas jų kasdien į darbą tokį atstumą važinėja.Parašė Mantaz Rodyti pranešimąSkaitau kelis kartus ir niekaip nesuprantu, ką tu čia norėjai pasakyt.
Comment
-
Kodėl ne, jei tai nebūtų eilinis triukas, bandant atimti skrydžius iš Kauno. Be to, ir Kaune dar tilptų skrydžių, ypač kai rudenį išplės terminalą.Parašė deep'as Rodyti pranešimąO ar negalėtų pigios oro linijos skraidinti ir iš Vilniaus ir iš Kauno? Pats sakai kad lėktuvai pilni, tai gal mum nepamaišytų dar keletas papildomų lėktuvų iš Vilniaus jeigu bent jau kolkas Kaunas negali aptarnauti jų daugiau?
Comment
-
Aš manau, kad keleivių skaičius orouostuose vertinant orouostų (o tame tarpe ir šalies) perspektyvas neturėtų būti pagrindiniu kriterijumi. Čia vėlgi sugrįšiu prie fakto, kad Lietuva turi tris tarptautinius orouostus, o Latvija ir Estija po vieną. Nemanau, kad kas nors ginčytūsi dėl to, kad tolygi šalies raida yra sudėtingiau įgyvendinama, nei tik vieno centro vystymas.Todėl natūralu, kad Rygos orouostas ar Talino pagal keleivių skaičių lenkia Vilniaus orouostą. Tačiau viską susumavus mes turim daugiau tarptautinių oruostų, nei abi tos valstybės kartu sudėjus, kas užtikriną tolygesnę šalies raidą. Gal prieš mėnesį buvau aptikęs tekstą delfyje jog antras pagal dydį Latvijos miestas Daugpilis norėtų pasistatyti orouotą, kuris paskatintų miesto ir regiono plėtrą. Tad situacija Lietuvoje tikrai nėra blogesnė nei Latvijoe ar Estijoje. Sakyčiau net nepalyginamai geresnė. Sausa keleivių skaičiaus statistika yra tik statistika.
Comment
-
Ta prasme? Jei pigios oro linijos ateitų į Vilnių, natūralu, kad padaugėtų reisų ir taip padaugėtų keleivių. 100 km yra gan nemenka kliūtis.Parašė Linas Rodyti pranešimąTa prasme, kaip padaugėtų keleivių, jei pigios linijos skristų į Vilnių? Lėktuvai pilni skrenda ir į Kauną, tai kur daugiau tilptų keleivių? Bendras skaičius tikrai būtų tas pats. Turistų, ypač iš Vakarų, jei jis nori į Vilnių, 100 km ne kliūtis, dažnas jų kasdien į darbą tokį atstumą važinėja.Mano galerija Flickr'yje
Comment
-
Eilinis? Kažkaip neesu girdėjęs apie jokius triukus. Gal gali duot kokį triuko pavyzdį?Parašė Linas Rodyti pranešimąKodėl ne, jei tai nebūtų eilinis triukas, bandant atimti skrydžius iš Kauno. Be to, ir Kaune dar tilptų skrydžių, ypač kai rudenį išplės terminalą.
Aš išvis nesuprantu kodėl čia buvo įkištas Kauno oro uostas jeigu mes kalbėjom apie Rygos Talino bei Vilniaus oro uostus. Ir kodėl keleivių skaičius pas mus yra mažiausias. Netgi sudėjus visų trijų oro uostų keleivius jų skaičius mažiausias pačioje didžiausioje šalyje iš trijų. Tuomet galima daryti išvadą, kad Ryga atiminėja iš mūsų keleivius. Tai kaip tu manai tai yra gerai ar ne? Aš manau kad ne. Ir kad mums reikėtų atsikovoti tai kas prarasta. Manau reikia nepamirši kad vos už 200 kilometrų nuo Vilniaus yar milijoninis miestas ir bent kiek pagerėjus Baltarusijoje politinei situacijai, truputį prasivėrus sienoms, mums derėtų sutraukti keleivius iš ten.
Comment
-
Gerbiu vyresnius žmones, bet tuo pačiu ir apgailestauju, kad jiems taip sudėtinga persiorientuoti nuo planinės ekonomikos prie laisvos rinkos dėsnių.Parašė Linas Rodyti pranešimąKodėl ne, jei tai nebūtų eilinis triukas, bandant atimti skrydžius iš Kauno. Be to, ir Kaune dar tilptų skrydžių, ypač kai rudenį išplės terminalą.
Comment
-
Nesupratau. Dėl vyresnių, tai čia kaip kas supranta, nelaikau savęs senu. O visko koncentravimas viename centre - tai čia rinkos ekonomika? Tuomet visa Vakarų Europa gyvena giliame giliame socializme, nes ten didelė decentralizacija, ir Alytaus dydžio miestas sėkmingai turi oro uostą.Parašė deep'as Rodyti pranešimąGerbiu vyresnius žmones, bet tuo pačiu ir apgailestauju, kad jiems taip sudėtinga persiorientuoti nuo planinės ekonomikos prie laisvos rinkos dėsnių.
Comment
-
Čia buvo pastebėjimas kuris nereikalavo atsakymo. Atsakyk į prieš tai esantį pranešimą.Parašė Linas Rodyti pranešimąNesupratau. Dėl vyresnių, tai čia kaip kas supranta, nelaikau savęs senu. O visko koncentravimas viename centre - tai čia rinkos ekonomika? Tuomet visa Vakarų Europa gyvena giliame giliame socializme, nes ten didelė decentralizacija, ir Alytaus dydžio miestas sėkmingai turi oro uostą.
Comment
-
Gal būt, bet Baltarusijos gelbėjimo pretekstu mes galim išgelbėti savo Lietuvą nuo gyventojų, jei viską sukoncentruosim Vilniuje, tipo, taip pritraukdami vartotojus, keleivius, pirkėjus iš Baltarusijos. Baltarusija čia pat, bet nepamiršk, kad Minske yra normalus oro uostas. Jei situacija ten pasikeis, padaugės skrydžių ir ten, o dabar retas kas ryšis pirkti Lietuvos vizą, gauti leidimą iš savų, kad nuskristi iš Vilniaus. Ryga gal ir atima kiek keleivių, bet neuždrausi žmogui iš Skuodo, Mažeikių, gal ir Šiaulių važiuoti ten, kur jam arčiau. Beje, iš kokių Suvalkų, Augustavo tikrai arčiau į Kauną, o ne Vilnių ar Varšuvą.Parašė deep'as Rodyti pranešimąEilinis? Kažkaip neesu girdėjęs apie jokius triukus. Gal gali duot kokį triuko pavyzdį?
Aš išvis nesuprantu kodėl čia buvo įkištas Kauno oro uostas jeigu mes kalbėjom apie Rygos Talino bei Vilniaus oro uostus. Ir kodėl keleivių skaičius pas mus yra mažiausias. Netgi sudėjus visų trijų oro uostų keleivius jų skaičius mažiausias pačioje didžiausioje šalyje iš trijų. Tuomet galima daryti išvadą, kad Ryga atiminėja iš mūsų keleivius. Tai kaip tu manai tai yra gerai ar ne? Aš manau kad ne. Ir kad mums reikėtų atsikovoti tai kas prarasta. Manau reikia nepamirši kad vos už 200 kilometrų nuo Vilniaus yar milijoninis miestas ir bent kiek pagerėjus Baltarusijoje politinei situacijai, truputį prasivėrus sienoms, mums derėtų sutraukti keleivius iš ten.
Comment
-
Vilniuje sumoje reisų padaugėtų, bet abejoju, kad Ryanair, jei skraidytų iš Vilniaus, o ne Kauno, daugiau reisų leistų. Kaip jų nuosekliai daugėja Kaune, taip daugėtų ir Vilniuje. 100 km vakariečiams jokia kliūtis, patikėk, tą tikrai žinau. Kita vertus, jei tai kliūtis vilniečiams, kodėl ji turi tapri privalumu likusios Lietuvos gyventojams. Matyt, teisingai juokaujama, kad iš Kauno į Vilnių 100 km, o iš Vilniaus į Kauną - bent 200 km. Visų mūsų pasuose parašyta "Lietuvos Respublika" (ne Vilniaus Respublika, Kauno ar pan.), tai tokiais piliečiais ir jauskimės.Parašė Mantaz Rodyti pranešimąTa prasme? Jei pigios oro linijos ateitų į Vilnių, natūralu, kad padaugėtų reisų ir taip padaugėtų keleivių. 100 km yra gan nemenka kliūtis.
Comment
-
Niekas nekalba apie visko koncentravimą Vilniuje. Kalba eina apie konkurenciją. Ir konkurencinėje kovoje mes pralaimim Rygai. Nemažai keleivių iš Vilniaus važiuoja į Rygą ir iš ten skrenda.Parašė Linas Rodyti pranešimąGal būt, bet Baltarusijos gelbėjimo pretekstu mes galim išgelbėti savo Lietuvą nuo gyventojų, jei viską sukoncentruosim Vilniuje, tipo, taip pritraukdami vartotojus, keleivius, pirkėjus iš Baltarusijos. Baltarusija čia pat, bet nepamiršk, kad Minske yra normalus oro uostas. Jei situacija ten pasikeis, padaugės skrydžių ir ten, o dabar retas kas ryšis pirkti Lietuvos vizą, gauti leidimą iš savų, kad nuskristi iš Vilniaus. Ryga gal ir atima kiek keleivių, bet neuždrausi žmogui iš Skuodo, Mažeikių, gal ir Šiaulių važiuoti ten, kur jam arčiau. Beje, iš kokių Suvalkų, Augustavo tikrai arčiau į Kauną, o ne Vilnių ar Varšuvą.
Vigi eilinį kartą nusikalbėjai ir nesugebėjai pateikti pavyzdžio apie skrydžių atėmimą. Nejaugi taip sunku suprasti kad rinkoje galioja konkurencijos dėsniai? Dėl ko Kauno oro uostas susilaukė tiek keleivių ir pigių skrydžių kompanijų? Ne dėl to, kad kažkas sumanė jog iš Vilniaus skraidins tokios oro linijos, o iš Kauno pigių skrydžių, o jeigu iš Vilniaus skraidins ir pigių skrydžių kompanijos tai iš Kauno neskraidins niekas, bet dėl VNO nelanksčios mokesčių politikos ir kauno oro uosto pergalės konkurencinėje kovoje.
Aš netgi neprieštaraučiau ir nė kiek nesijausčiau nuskriaustas jei pagrindinis šalies oro uostas išdygtų Kaune. Tikiuosi taip ir bus.
Comment
-
Taip, leistų, nes skrendant iš Vilniaus prasiplėstų rinka, o skaičiuoti, jie, manau, kad moka. Dėl tų 100 km, tai 1) Vakaruose tai nėra normalus atstumas nuo namų iki darbo, kaip tu čia bandai įsivaizduot. 2) Į Lietuvą eilinis užsienietis atvyksta be kalbos žinių, be nuosavo transporto ir be orientacijos, kur ir kaip kažkur galima nusigaut. Beje, ar tik nebuvo nuimtas tas autobusų reisas nuo Karmėlavos iki Vilniaus?Parašė Linas Rodyti pranešimąVilniuje sumoje reisų padaugėtų, bet abejoju, kad Ryanair, jei skraidytų iš Vilniaus, o ne Kauno, daugiau reisų leistų. Kaip jų nuosekliai daugėja Kaune, taip daugėtų ir Vilniuje. 100 km vakariečiams jokia kliūtis, patikėk, tą tikrai žinau. Kita vertus, jei tai kliūtis vilniečiams, kodėl ji turi tapri privalumu likusios Lietuvos gyventojams. Matyt, teisingai juokaujama, kad iš Kauno į Vilnių 100 km, o iš Vilniaus į Kauną - bent 200 km. Visų mūsų pasuose parašyta "Lietuvos Respublika" (ne Vilniaus Respublika, Kauno ar pan.), tai tokiais piliečiais ir jauskimės.
Nelabai suprantu, kuo čia dėtas pilietiškumas. Man tai panašiau į kai kurių kauniečių norą viską laikyti Karmėlavoje, o galimybės plėstis pigiems skrydžiams suteikimas kitų miestų oro uostams jau neva kirtis bendros valstybės idėjai
Mano galerija Flickr'yje
Comment
-
Dėl atstumų nuo darbo iki namų nesiginčykim, žinau ne vieną tokį atvejį, bet ne apie tai kalba. Reisas iš Karmėlavos į Vilnių atkurtas nuo vasario 27 d. www.kaunasair.lt Galiausiai, iš oro uosto iki Kauno stočių važiuoja 29 maršruto autobusas kas 15-20 min. Dėl visko sutelkimo Karmėlavoje, tai kaip tik, manau, prašauni. Paskaičiuok, kiek avialinijų, kiek reisų yra iš Vilniaus; gėda būtų dar reikalauti. Žiūrėkim ne keleivių skaičių, bet patogumo. Aš ne prieš tai, kad Ryanair turėtų vieną kitą reisą ir iš Vilniaus, bet ne Kauno sąskaita. Kita vertus, negi manai, kad be Vilniaus Lietuvoje turistui nėra ką veikti? Kiti keleiviai, ne turistai, netinkami? Padarykim, kad tik turistai galėtų pirkti bilietus? A la "tik vokiečiams", kaip rašė karo metais ant kai kurių įstaigų? Emigrantus atstumkim, nėra ko čia skraidyti? Tada tai, žinoma, skristų į Vilnių Boeing 747, pilnas vien turistų ir super turtingų biznierių.Parašė Mantaz Rodyti pranešimąTaip, leistų, nes skrendant iš Vilniaus prasiplėstų rinka, o skaičiuoti, jie, manau, kad moka. Dėl tų 100 km, tai 1) Vakaruose tai nėra normalus atstumas nuo namų iki darbo, kaip tu čia bandai įsivaizduot. 2) Į Lietuvą eilinis užsienietis atvyksta be kalbos žinių, be nuosavo transporto ir be orientacijos, kur ir kaip kažkur galima nusigaut. Beje, ar tik nebuvo nuimtas tas autobusų reisas nuo Karmėlavos iki Vilniaus?
Nelabai suprantu, kuo čia dėtas pilietiškumas. Man tai panašiau į kai kurių kauniečių norą viską laikyti Karmėlavoje, o galimybės plėstis pigiems skrydžiams suteikimas kitų miestų oro uostams jau neva kirtis bendros valstybės idėjai
Comment
-
Nesiginčysiu, kad yra tokių žmonių, yra ir kas kas dien tarp Vilniaus ir Kauno kursuoja, bet eiliniam žmogeliui (būtų jis vakarietis, ar ne) 100 km yra atstumas.Parašė Linas Rodyti pranešimąDėl atstumų nuo darbo iki namų nesiginčykim, žinau ne vieną tokį atvejį, bet ne apie tai kalba.
Ir kur gi tas patogumas? Turint galvoje, kad pigiomis oro linijomis skraidai netolimus atstumus, kartais tau kelionė tarp Vilniaus ir Kauno atsieis ilgiau, nei pats skrydis.Žiūrėkim ne keleivių skaičių, bet patogumo
Tai gal tiesiog leisti pačiai rinkai nuspręsti, kiek ir iš kur ji nori skristiAš ne prieš tai, kad Ryanair turėtų vieną kitą reisą ir iš Vilniaus, bet ne Kauno sąskaita.
Konkurencija skatina tobulėjimą.
Tiesą sakant, taip nemanau ir nematau, kuo tai būtų susiję su mūsų aptariama tema.Kita vertus, negi manai, kad be Vilniaus Lietuvoje turistui nėra ką veikti?
Kažkokios pievos.Kiti keleiviai, ne turistai, netinkami? Padarykim, kad tik turistai galėtų pirkti bilietus? A la "tik vokiečiams", kaip rašė karo metais ant kai kurių įstaigų? Emigrantus atstumkim, nėra ko čia skraidyti? Tada tai, žinoma, skristų į Vilnių Boeing 747, pilnas vien turistų ir super turtingų biznierių.Mano galerija Flickr'yje
Comment
-
Neturiu jokios nuovokos kaip kažkas galėtų atimti skrydžius iš Kauno? Tavo siūlymas sėdėti apsikiautusiems man nepriimtinas ir nepriimtinas nei vienam vilniečiui ir netgi įžeidžiantis. Jeigu iš Vilniaus skraidytų pigių skrydžių kompanijos Vilniui ir vilniečiams būtų geriau ir tuo pačiu būtų geriau ir kitų miestų gyventojams. Ir jeigu tu manai Kauno oro uostas neatlaikytų Vilniaus konkurencijos tuomet jau čia oro uosto vadovų problema, bet aš to nelinkiu KUN priešingai nei tu VNO. Kaunas būdamas Lietuvos centre turi vietos pranašumą prieš Vilnių tad konkuruoti ir pritraukti keleivius KUN lengviau.Parašė Linas Rodyti pranešimąPaskaičiuok, kiek avialinijų, kiek reisų yra iš Vilniaus; gėda būtų dar reikalauti. Žiūrėkim ne keleivių skaičių, bet patogumo. Aš ne prieš tai, kad Ryanair turėtų vieną kitą reisą ir iš Vilniaus, bet ne Kauno sąskaita.Paskutinis taisė deep'as; 2007.03.09, 15:02.
Comment
Comment