Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Recoiler Rodyti pranešimą
    Nesu profesionalas šios srities, bet aš asmeniškai neįsivaizduoju, kaip tokį taką apšildyti būtų įmanoma. Labai brangiai kainuotų. Kur kas pigiau mechaniniu budu šalinti ledą arba naudoti tirpiklius, panašius, kuriais lėktuvus oro uostuose nupurškinėja prieš skrydį nuo apledėjimo.


    Nezinau kaip daro dabar ,bet bent jau anksciau kariniuose aerodromuose vaziuodavo kilimo taku sunkvezimis su ant jo sumontuotu reaktyviniu lektuvo varikliu. Variklio visas tas ismetamas karsto oro srautas budavo nukreiptas i zeme. jis ne tik kad nupusdavo viska nuo kilimo tako ,bet ir momentaliai ir istirpdydavo leda ir isdziovindavo pati taka. Aisku ,jei sningant naudosi toki buda,tai takas bus istisinis grynas ledas:-)))

    Comment


      Emigrantų šeimai šventinę nuotaiką sugriovė Kauno oro uostas
      O aš kaip tik norėčiau padėkoti Kauno oro uosto darbuotojams, kad dėl manęs ir dar 2 žmonių per Kalėdas dirbo. Šventiniu AirBaltic reisu iš Palangos mes atskridome tryse Kitų reguliarių skrydžių šiandien nebuvo.
      kaip?

      Comment


        Parašė alm Rodyti pranešimą
        O aš kaip tik norėčiau padėkoti Kauno oro uosto darbuotojams, kad dėl manęs ir dar 2 žmonių per Kalėdas dirbo. Šventiniu AirBaltic reisu iš Palangos mes atskridome tryse Kitų reguliarių skrydžių šiandien nebuvo.
        Geras. Kiek truko ir kaip praėjo kelionė?
        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
          Geras. Kiek truko ir kaip praėjo kelionė?
          Gerai - beveik kaip privačiu lėktuvu Puikus aptarnavimas
          Ore maždaug 45 minutės.
          Bet jei Palangos centre būčiau pasirinkęs autobusą į Kauną, namus būčiau pasiekęs ankščiau (aišku taip nebūtų jei į oro uostą ir iš jo važiuoti taksi, o ne autobusais).
          kaip?

          Comment


            Vilnius-Kaunas

            Vakar skrydis Vilnius-Kaunas turėjo didesnį pasisekimą - 18 keleivių, iš kurių pora Kauno dienos žurnalistų ir 15 Airbaltic darbuotojų (bet bilietus pirkusių). Keleivių, kurių tikslas būtų ne paskraidyti, o nukeliauti iš Vilniaus į Kauną nebuvo.

            Aptarnavimas šįkart nebebuvo toks geras - visą laiką reikėjo būt prisisegus diržais, tai serviso nebuvo jokio. Palydovės kažkodėl manė, kad su keleiviais geriau šnekėti rusiškai negu angliškai. Pilotai irgi nesiteikė pašnekėti nieko (iš Palangos skrendant gražiai lietuviškai pašnekėjo, sakė buvom pakilę į 4,5 km aukštį).

            Ore gal 16-17 min išbuvo, jei gerai į laikrodį pasižiūrėjau. Su pasivėžinimais ir gavosi pusvalandis. Kaip atrakcija visai gera
            kaip?

            Comment


              tai kaip supratau atsitiktiniu keleiviu siuose reisuose be tamstos beveik nebuvo (tik 2 is palangos i kauna - jei jie irgi ne kokie zurnaliugos), o is kauno i vilniu tik tu ir zurnalistai su airbaltic darbuotojais

              Comment


                Parašė Gator Rodyti pranešimą
                tai kaip supratau atsitiktiniu keleiviu siuose reisuose be tamstos beveik nebuvo (tik 2 is palangos i kauna - jei jie irgi ne kokie zurnaliugos), o is kauno i vilniu tik tu ir zurnalistai su airbaltic darbuotojais
                Būsiu blogai parašęs - darbuotojų buvo 13. Dar iš Vilniaus į Kauną kiti du tikriausi keleiviai buvo jauni virtualūs pilotai ar panašiai iš www.lt-vacc.org. Nors darbuotojai irgi skrido kaip normalūs keleiviai, savo iniciatyva.

                Iš Palangos į Kauną kiti du keleiviai buvo moteris su mažu vaiku, jų tikslas buvo vaikui pirmą kartą skristi lėktuvu - tuo tarpu kiti jų šeimos nariai važiavo automobiliu.

                Sakė, kad Vilnius-Palanga turėjo didžiausią pasisekimą, ten daugmaž normaliai keleivių buvo.


                P.S. Kauno dienos straipsnis: Skrydis iš Vilniaus į Kauną truko pusvalandį
                Paskutinis taisė alm; 2009.12.30, 07:52. Priežastis: straipsnis
                kaip?

                Comment


                  Kauno oro uoste pernai - rekordinis keleivių srautas


                  Antras pagal dydį Lietuvoje tarptautinis Kauno oro uostas pernai aptarnavo 456,7 tūkst. keleivių - 11,4 proc. daugiau negu 2008 metais, kai sulaukta 410 tūkst. keleivių.

                  Kauno oro uosto generalinis direktorius Arijandas Šliupas sakė, jog praėjusiais metais oro uoste aptarnauta daugiausiai keleivių per visą oro uosto veiklos istoriją.

                  Pasak A.Šliupo, per šiuos metus tikimasi sulaukti daugiau kaip 0,5 mln. keleivių.

                  "Šiemet tikimės peržengti 500 tūkst. ribą. Tokias prognozes leidžia daryti bendrovės "Ryanair" jau paskelbtas naujas maršrutas iš Kauno į Briuselio Šarlerua oro uostą, ir tikimės, jog tai nėra paskutinė naujiena iš "Ryanair", - viliasi A.Šliupas.

                  Jis teigė, kad pernai Kauno oro uostas dirbo nuostolingai, tačiau jų dydžio neįvardijo. Pasak A.Šliupo, 2009-ųjų veiklos rezultatas yra geresnis nei tikėtasi. Oro uosto vadovas aiškino, jog neigiamos įtakos rezultatams turėjo smukusios krovinių pervežimo apimtys, kurių nekompensavo išaugęs keleivių srautas.

                  "Metais negalime skųstis, suvaldėme išlaidas, tą ir toliau darome. Yra nuostolis, bet jis nėra toks didelis, kad keltų klausimų dėl veiklos tęstinumo", - sakė A.Šliupas.

                  Jo duomenimis, praėjusiais metais per Kauno oro uostą pervežta 950 tonų krovinių ir beveik 1,26 tūkst. tonų pašto. A.Šliupo teigimu, bendras smukimas pernai, palyginti su 2008-aisiais, siekė apie 40 procentų.

                  Keleivius iš Kauno tiesiogiai į Rygą šiuo metu skraidina Latvijos įmonė "airBaltic", o į Londoną, Dubliną, Birmingemą, Liverpulį, Frankfurtą, Brėmeną - Airijos bendrovė "Ryanair", kuri 2010 metų pavasarį pradės skraidinti ir į Briuselio Šarlerua oro uostą.

                  Didžiausias Lietuvoje tarptautinis Vilniaus oro uostas pernai aptarnavo beveik 1,31 mln., Palangos oro uostas - 104,6 tūkst. keleivių, arba atitinkamai 36 proc. mažiau ir 3 proc. daugiau nei 2008 metais.

                  Comment


                    kns butina atsikratyt priklausomybes vien nuo Ryano, bet atrodo, kad kolkas to padaryt visiskai nesiseka.

                    Comment


                      Parašė Marux Rodyti pranešimą
                      kns butina atsikratyt priklausomybes vien nuo Ryano, bet atrodo, kad kolkas to padaryt visiskai nesiseka.
                      Oro uostas turi plėstis palaipsniui ir nuosekliai ir kalbos apie priklausomybių atsikratymus mažų mažiausiai juokingai atrodo.

                      Comment


                        Parašė Marux Rodyti pranešimą
                        kns butina atsikratyt priklausomybes vien nuo Ryano, bet atrodo, kad kolkas to padaryt visiskai nesiseka.
                        Tegul KUN padaro akcija kaip VNO, tik truputi kitaip. Naujiems marsrutams orlavio tupymo, palydos ir saugumo mokesciams kokie 90% nuolaida, ir keleiviu mokecio rinkliavai 5lt uz keleivi ir kokiems 5 metams. Bet su salyga, kad skraidys su didesniu, nei 100 vietu lektuvu ir ne maziau negu 3 kartus per savaite.
                        O siaip rezultatai puikus, ir KUN linkiu sekmes pasiekti planuojamus rezultatus, bei nauju krypciu.
                        Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                        Comment


                          Nuosirdziai dziaugiuosi uz Kauno oro uosta,o del "priklausomybes" nuo Ryanair-visiskai sutinku,tai didele problema.

                          Comment


                            Parašė NAVY Rodyti pranešimą
                            Nuosirdziai dziaugiuosi uz Kauno oro uosta,o del "priklausomybes" nuo Ryanair-visiskai sutinku,tai didele problema.
                            Problema būtų, jeigu ta priklausomybė taptų ilgalaike. Mano manymu, TKOU vadovybė taiko gana gudrią taktiką — žinodami, kad dar ilgą laiką bus TVOU šešėlyje, jie padarė tai, kas dar buvo įmanoma — pasikvietė didelę pigių skrydžių bendrovę, kuri skraido ne 1-2 maršrutais, ir tai didina TKOU patrauklumą. AirBaltic maršrutas į Rygą ir nieko blogo, gal net gerai, nes 1) į Rygą ta pati bendrovė skraido iš Vilniaus; 2) statistiškai iš Kauno skraido ne viena bendrovė. Žinoma, būtų idealu, jeigu TKOU būtų prisiviliojęs dar nors vieną pigių skrydžių bendrovę (berods derėtasi su EasyJet), bet ir dabar pasiektas bent jau minimumas — skrydžių yra, keleivių yra, apyvarta yra, dar trūksta tik pelno, tačiau jo nebus nedirbant ir neivestuojant. Dabartinį TKOU nuostolingumą (bent jau aš) suprantu kaip investiciją į ateitį. Dar metai antri, ir kitas logiškas TKOU vadovybės žingsnis — pritraukti dar 1-2 aviakompanijas, geriausiai būtų tomis kryptimis, kurių nėra iš Vilniaus. Nesinori fantazuoti, bet jau po kokių 5 metų Kaunas galėtų 'užsiimti' ir tolimesniais skrydžiais (Šiaurės Afrika, Artimieji Rytai, Uralas), gal net į Šiaurės Ameriką (ten gyvena didelė lietuvių išeivių bendruomenė). Tačiau tam reikės pritaikyti (jeigu dar nėra pritaikytas, tai tam yra geresnės sąlygos negu Vilniuje) kilimo/tūpimo taką didesniems lėktuvams, t.p. infrastruktūra. Niekur nedingsi, teks 'organizuoti' geležinkelio atšaką į Karmėlavą (ir į Kauno LEZ, VLC) ir keleivinius traukinius/automotrises tiesiogiai į Vilnių, gal ir per Jonavą į Šiaulius.
                            Apibendrinant, šiandien TKOU tikrai nėra apgailėtina, lėktuvai skraido, ir šiandien įdėtas darbas/pinigas jau artimoje ateityje duos realių vaisių.
                            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                            Comment


                              Nežinau tikslių skaičių, bet manau, kad "Ryanair" dabar viena daugiausiai į/iš Lietuvos keleivių skraidinančių aviakompanijų, bent jau antrą vietą po "Air Baltic" tikrai užima. Ko gero apie 400 tūkstančių keleivių yra jos nuopelnas.

                              Comment



                                Labiau tiktų į "Šiaip linksma", bet nemanau, kad Kauno oro uoste šiandien linksma skrendantiems į Airiją, Angliją.

                                Comment


                                  Gal mano humoro jausmas prastas, bet nesupratau, prie ko čia "Šiaip linksma"?
                                  دائما الليتوانيه

                                  Comment


                                    Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                                    Gal mano humoro jausmas prastas, bet nesupratau, prie ko čia "Šiaip linksma"?
                                    Keistas laikas — 24:55
                                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                    Comment


                                      A čia pastarosiomis dienomis pastoviai. Antradienio vakaro skrydis į Lutoną atskridęs normaliai į Angliją išskrido tik trečiadienio dieną ir tai dar klausimas ar pataikė, kad Lutono oro uostas būtų atidarytas (galėjo tekti leistis kuriame kitame). Šiom dienom labai dažnai įvairūs Anglijos oro uostai užsidaro kuriam laikui dėl sniego. Mančesterio oro uostas prieš kelias dienas iš viso pusantros paros nedirbo. O vakar vakare ir Dublino oro uostas užsidarė dėl sniego.
                                      kaip?

                                      Comment


                                        Kaunas - Briuselis

                                        Ryanair paankstino maršruto į Briuselį pradžią - žiūriu dabar bilietai parduodami į skrydžius nuo kovo 2 d. (iš pradžių buvo planuojama juos pradėti balandžio 1 d.).
                                        kaip?

                                        Comment


                                          Parašė alm Rodyti pranešimą
                                          Ryanair paankstino maršruto į Briuselį pradžią - žiūriu dabar bilietai parduodami į skrydžius nuo kovo 2 d. (iš pradžių buvo planuojama juos pradėti balandžio 1 d.).
                                          Tai turbut mato pasisekima galbut.. gal dar padaznins reisu skaiciu per savaite.
                                          Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                          Comment

                                          Working...
                                          X