Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gales skraidyt pustusciai Nepaslaptis, kad lietuvaiciai sudaro ten nemaza keleiviu procenta

    Comment


      oh la, matomai puikios naujienos Kaunui

      Comment


        Dar viena gera naujiena !

        Kaune veikla pradeda "Wizz Air", katik isgirdau per zinias. keleiviu srautas planuojamas aip 50 000

        Comment


          Kauno oro uostas vilioja pigių skrydžių bendroves
          2005 m. liepos 14 d. 07:55

          Žemų kainų oro bendrovė "Wizz Air" šiandien paskelbė nuo š. m. gruodžio 1 d. pradedanti skraidyti iš Kauno į Varšuvą ir siūlanti jungiamuosius skrydžius per Varšuvą į Paryžių, Liverpulį, Dortmundą, Malmę- Kopenhagą, Londoną ir Stokholmą.

          Pasak Kęstučio Cucėno, VĮ "Kauno aerouostas" generalinio direktoriaus, tai yra dar vienas žingsnis, kuriuo siekiama Kauno oro uostą paversti pigių skrydžių centru Lietuvoje.
          "Pigūs skrydžiai paskatins užsienio turistus lankytis regione ir suteiks galimybę keliauti po Europą oro transportu mažesnes pajamas gaunantiems šalies gyventojams", - teigia jis, vakar, liepos 13 d., rašė "VŽ online".
          "Lietuvos ryto" dienraštis šiandien taip pat rašo, kad maršrutu Kaunas-Varšuva įmonės lėktuvai skraidys 6 kartus per savaitę. Bilietai į skrydžius Kaunas-Varšuva bei jungiamuosius skrydžius per Varšuvą į Paryžių, Liverpulį, Dortmundą, Malmę- Kopenhagą, Londoną ir Stokholmą jau parduodami "Wizz Air" (WA) tinklalapyje. Bilieto kaina į vieną pusę be mokesčių ir rinkliavų svyruoja nuo 9.99 EUR (34,18 Lt) iki 19.99 EUR (69 Lt).
          Bendrovė taip pat planuoja kelionėms tarp šiųmečio gruodžio ir 2006 m. kovo siūlyti 5.000 reklaminių bilietų už 1 EUR arba 3,45 Lt (be mokesčių ir rinkliavų).
          Ir siek tiek naujienu apie pacia Wizz Air

          "Wizz Air" planuoja užsisakyti 24 "Airbus" lėktuvus
          | 2005 07 13 18:51:38 |

          Pigių skrydžių bendrovė "Wizz Air" pasirašė ketinimų protokolą dėl 24 "Airbus A320" lėktuvų užsakymo katalogo kaina. Sandorio vertė siekia 1,4 mlrd. JAV dolerių.

          "Prieš kelias dienas mes pasirašėme sutartį dėl 24 "Airbus" lėktuvų pristatymo 2007-2010 metais", - sakė "Wizz Air" generalinis direktorius Jozefas Varadis (Jozsef Varadi). Bendrovės teigimu, lėktuvai bus nuomojami, o ne perkami.

          "Wizz Air" buvo įkurta 2004 metų gegužę. Bendrovei priklauso šeši "Airbus A320" lėktuvai. Aviakompanija iš keturių Vidurio Europos oro uostų skraido daugiau nei į tuziną miestų, daugiausia Vakarų Europos.

          Pasak J. Varadžio, "Wizz Air" ketina iki gruodžio padvigubinti savo pajėgumą iki 63 reisų per savaitę. Bendrovė teigia šiuo metu valdanti 40 proc. Lenkijos pigių skrydžių rinkos.

          Comment


            Pasitvarke truputi



            Comment


              Parašė liutass
              Pasitvarke truputi
              O pirmoj nuotraukoj kas per sodelis? Laukiantiems keleiviams ar sutinkantiems?

              Comment


                nezinau, matyt, siaip, kas nori pasigrozeti aplinka

                Comment


                  Vakar per zinias lyg ir rode, bet internete nieko konkretesnio nepavyko rast

                  Vienintelis straipsnis kuri radau:

                  Wizz Air to buy Airbus planes

                  BLOOMBERG NEWS

                  Wizz Air Ltd., a low-cost airline with bases in Hungary and Poland, will spend $1.5 billion to buy as many as 24 new airplanes from Airbus in the next five years, Chief Executive Officer Jozsef Varadi said.

                  "We started negotiations with Airbus three to four months ago," Varadi said in an interview yesterday.

                  Wizz Air will buy 12 180- seat Airbuses to be delivered between 2007 and 2008, with the option to buy 12 more between 2008 and 2010, Varadi said.

                  Wizz Air and a few other low-cost airlines began operating after last year's European Union expansion, which liberalized airspace, eliminated restrictions and rules that favored national carriers and attracted no-frills airlines including Ryanair Holdings and EasyJet.

                  Varadi said Wizz Air will add two Airbuses to its fleet in December and one more next year, which will give the airline nine aircraft.

                  Wizz Air will start flights to Bulgaria's capital city, Sofia, in September and Kaunas, Lithuania, on Dec.
                  You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                  Comment


                    Jei tiketi Wizz Air puslapiu (www.wizzair.com), is Kauno jie turetu skristi i:
                    Dortmund, Liverpool, London (Luton), Malmo (Sturup), Paris (Beauvais), Stockholm (Skavsta) ir Warsaw Etiuda Terminal.

                    Hmm....
                    You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                    Comment


                      uzveks ant Kauno peles kursoriu ir pamatysi visa sistema..;D

                      Comment


                        "Siemens" Kauno oro uoste įgyvendins 9,6 mln. litų vertės projektą
                        | 2005 08 11 13:39:56 |

                        Vokietijos koncerno "Siemens" antrinė įmonė Lietuvoje Kauno Karmėlavos oro uoste per pusantrų metų įgyvendins projektą, kuro vertė - 9,6 mln. litų.

                        Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšomis oro uoste bus modernizuota kilimo-tūpimo tako šviesų signalinė sistema. Įgyvendinus šį projektą, Kauno oro uostas taps vieninteliu oro uostu Lietuvoje turinčiu aukščiausią meteominimumo (apšvietimo sistemos) kategoriją, teigiama pranešime spaudai.

                        "Tapsime vienu saugiausių oro uostų ne tik Lietuvoje, bet ir Baltijos regione. Naujoji sistema padės dar labiau užtikrinti skrydžių saugumą, o tai pagrindinis uždavinys bet kuriam oro uostui. Keleiviai galės saugiai leistis bei kilti esant ir blogom oro sąlygoms. Taip pat esant prastiems orams padidės skrydžių reguliarumas, bus mažiau lėktuvų užsilaikymų ir vėlavimų", - sakė Kauno oro uosto generalinio direktoriaus pareigas laikinai einantis Kęstutis Cucėnas.

                        Pasak jo, esant blogoms oro sąlygoms Kauno oro uostas galės tapti atsarginiu oro uostu ir priimti lėktuvus iš aplinkinių valstybių - Švedijos, Latvijos, Baltarusijos, Rusijos Kaliningrado srities.

                        Kauno oro uoste esantis 3,25 tūkst. metrų kilimo-tūpimo takas leidžia priimti visų tipų orlaivius be maksimalios orlaivio pakilimo masės apribojimų. Oro uosto aktyvaus veikimo zonoje gyvena 1,72 mln. gyventojų.
                        www.omni.lt

                        Comment


                          Dvimiestis pasirinko Kauno oro uostą

                          Kauno ir Vilniaus dvimiesčio iniciatoriai neseniai priėmė strateginį sprendimą. Abiejų miestų savivaldybės nutarė siūlyti Kauno oro uostą paversti svarbiausiu tarptautiniu keleivinių ir krovininių skrydžių centru Lietuvoje.

                          Pagaliau pripažinta, jog Karmėlavoje esantis aerouostas turės nenuginčijamos reikšmės dvimiesčio regiono ekonomikos ir turizmo plėtrai. Tikimasi pradėti valstybinio lygio diskusiją dėl Lietuvos oro uosto su terminalais abiejuose didžiuosiuose miestuose įsteigimo. Tuo pat metu ketinama skatinti Kauno LEZ’o plėtrą, dvimiesčio infrastruktūros vystymą.

                          Tačiau Susisiekimo ministerija teigia, jog dėl to, ar Kauno oro uostui bus suteiktas nacionalinės svarbos oro uosto statusas, bus apsispręsta tik po pusantrų metų. Mat vis dar ruošiamasi nagrinėti galimybes plėsti Vilniaus oro uostą arba statyti naują dvimiesčio viduryje.
                          „Statybų pilotas“
                          www.donatas-mazeika.lt

                          Comment


                            Kaip visada centrinej valdzioj pilna 'stabdziu' . Ach ta vyriausybe...
                            Our deepest fear is not that we are inadequate. It is that we are powerful beyond measure. Who are we to be brilliant, gorgeous, talented ? Actually, who are you not to be? As we let our own light shine, we unconsciously give other people permission to do the same.

                            Comment


                              Tačiau Susisiekimo ministerija teigia, jog dėl to, ar Kauno oro uostui bus suteiktas nacionalinės svarbos oro uosto statusas, bus apsispręsta tik po pusantrų metų. Mat vis dar ruošiamasi nagrinėti galimybes plėsti Vilniaus oro uostą arba statyti naują dvimiesčio viduryje.
                              Žmogaus protas yra didis, o durnumas tiesiog begalinis.
                              Kaip po dykumą blaškiausi

                              Comment


                                Pigūs skrydžiai kelia ažiotažą
                                Kauno valdžia skuba atlikti būtiniausius darbus

                                Sulaukė 7 tūkst. užsakymų

                                Likus vos devynioms dienoms iki pirmųjų pigių skrydžių iš Karmėlavos oro uosto pradžios, valdininkai suskubo deramai pasirengti šiam įvykiui.

                                Miesto Savivaldybėje sudaryta speciali darbo grupė, turinti pasirengti pigių oro skrydžių sezonui, kuris prasidės rugsėjo 22 dieną reisais Londonas – Kaunas, Kaunas – Londonas.

                                Šiais reisais skraidys airių pigių skrydžių bendrovės „Ryanair“ lėktuvai „Boeing 737-800“. Šiuo metu „Ryanair“ pirmajam veiklos mėnesiui jau turi per 7 tūkst. užsakymų pigiai skristi iš Londono į Kauną ir iš Kauno į Didžiosios Britanijos sostinę.

                                Darbo grupei vadovaujantis Savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Robertas Stanionis teigė, jog pigūs skrydžiai iš Karmėlavos oro uosto galėtų būti naudingi Kauno verslininkams ir visiems kauniečiams.

                                Ketina stiprinti savireklamą

                                „Mes dar gerai nežinome, kokie keleiviai atskris pigiais reisais iš Londono į Kauną.

                                Numanome, kad 80 proc. atskrendančių keleivių turės konkrečius maršrutus Kaune ir Lietuvoje bei bus užsisakę viešbučius. Likusieji keleiviai gali ir nežinoti, kokius miestus aplankys, kur gyvens“, – sakė R.Stanionis.

                                Reikia siekti, kad kuo daugiau iš Londono atskridusių keleivių viešnagės vieta pasirinktų Kauną, nes jei nebus pasistengta, atvykėliai gali išsisklaidyti po kitus Lietuvos miestus.

                                Karmėlavos oro uoste netrukus bus įrengtas Turizmo informacinio centro filialas, kuriame dirbsiantis specialistas suteiks užsienio svečiams visą būtiniausią informaciją apie lankytinus Kauno objektus, vietų rezervavimą Kauno viešbučiuose, pramogų vietas, renginius.

                                „Kalbamės su Turizmo departamentu, gal ir kiti šalies miestai norėtų pateikti informaciją apie viešbučius ir lankytinus objektus“, – sakė R.Stanionis.

                                Karmėlavos oro uoste jau yra parengta 30 vietų reklamai. Tikimasi, jog Kauno verslininkai susidomės galimybe paskelbti savo reklamas oro uosto patalpose.

                                R.Stanionio teigimu, miesto Savivaldybė irgi ketina įrengti savo reklaminį stendą oro uoste, taip pat stengsis efektyviai išnaudoti „Ryanair“ interneto puslapį, kuriame Savivaldybei skirtas tam tikras ženklų skaičius.

                                Ketina išleisti leidinį

                                Darbo grupės nariai svarsto, jog būtų tikslinga atlikti keleivių, skrendančių iš Londoną į Kauną, anketinę apklausą, tada galima būtų geriau įvertinti šiais maršrutais skraidančių keleivių socialinę sudėtį ir poreikius bei planus.

                                Miesto savivaldybė ketina parengti specialius leidinukus apie Kauną, kurie galėtų būti išdalyti lėktuvų keleiviams.

                                „Planuojame, jog leidinukas bus nedidelis, jame stengsimės pateikti koncentruotą informaciją apie Kauną“, – pasakojo R.Stanionis.

                                Jis teigė, jog be aktyvios savireklamos rezultatų pasiekti nepavyks.

                                Jei Kauno verslininkai nesuskubs reklamuotis, laisvais reklamų plotais oro uoste gali pasinaudoti kitų Lietuvos miestų verslininkai.

                                Pastatys naujų ženklų


                                Savivaldybė ketina investuoti ir į naujus kelio ženklus, kurie padėtų svečiams iš užsienio lengviau surasti oro uostą ir patogiau atvažiuoti į laikinąją sostinę ir išvažiuoti iš Kauno.

                                „Dirbsime kartu su Lietuvos kelių direkcija. Statysime informacinius kelio ženklus Vilniaus – Klaipėdos automagistralėje, kad turistai lengvai surasti Turizmo informacinius centrus, svarbesnius objektus, viešbučius, nepaklystų važiuodami į oro uostą“, – sakė R.Stanionis.

                                Karmėlavos oro uosto administracija ieško tarpmiestinio susiekimo vežėjų, kurie keleivius iš oro uosto nuvežtų į Kauną, Vilnių, Panevėžį ir Šiaulius.

                                Vienu lėktuvu iš Londono gali atvykti iki 180 keleivių.

                                Planuojama, jog „Ryanair“ lėktuvai iš pradžių iš Londono į Kauną skraidys po vieną kartą per dieną.

                                Skrydžių gali padaugėti

                                Iš Londono į Kauną keleiviai atskris 21.15 val., o po pusės valandos tas pats lėktuvas su keleiviais išskris į Londoną.

                                Airijos pigių skrydžių bendrovės atstovai užsiminė, jog vėliau skrydžiams iš Londono bus pasiūlytas patogesnis laikas, taip pat gali atsirasti naujų reisų iš Kauno – į Frankfurtą, Dubliną, Glazgą.

                                Nuo gruodžio 1 dienos pigius skrydžius iš Kauno į Varšuvą ketina pradėti Vengrijos pigių skrydžių bendrovė „Wizz Air“.
                                Laikinoji Sostine

                                Comment


                                  Iš Vilniaus į Kauno oro uostą - specialiais autobusais
                                  VŽ 2005 m. rugsėjo 15 d. 13:38

                                  Netrukus sostinės savivaldybė ir VĮ "Kauno aerouostas" ketina sudaryti sutartį dėl bendradarbiavimo vežant keleivius iš Vilniaus į Kauno oro uostą ir atgal. Šiai sutarčiai šiandien pritarė Vilniaus miesto tarybos kolegija.

                                  Užtikrinti patogų susisiekimą su Kauno oro uostu paskatino planuojami pigių skrydžių bendrovių "Ryanair" ir "Wizz Air" skrydžiai. Rugsėjo 22 d. pradedami "Ryanair" skrydžiai iš Kauno į Londoną, gruodžio 1 d. "Wizz Air" pradeda skrydžius į Varšuvą ir siūlo jungiamuosius skrydžius per Varšuvą į Paryžių, Liverpulį, Dortmundą, Malmę, Kopenhagą, Londoną ir Stokholmą.
                                  Savivaldybės ir oro uosto bendradarbiavimo sutartyje numatoma, kad Savivaldybė apklausos būdu parinks vežėją ir su juo sudarys sutartį dėl keleivių vežimo specialiais reisais. Autobusų reisų laikas bus derinamas su lėktuvų skrydžių tvarkaraščiu, kad būtų patogiai aptarnaujami į Kauną ir iš jo skrendantys keleiviai. Numatoma atsižvelgti ir į galimus skrydžių vėlavimus.
                                  VZ

                                  Comment


                                    tai ka atskris i kauna turistai suses i autobusa ir i vilniu o kaunui nieko?
                                    I love INNUENDO!

                                    Comment


                                      Gal nebūkime juokingi. Spėju dabar keleiviai iš Karmėlavos pėsti į Kauną vaikšto, ar ne taip išeina?
                                      Mano galerija Flickr'yje

                                      Comment


                                        Manau, kad atskridę keleiviai tikrai žinos kur jiems važiuoti - kam į Vilnių, kam į Kauną, kam į kokius Zarasus. Našarnikų turbūt nebus (vis tiek dauguma keleivių bus lietuviai ).
                                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                        Comment


                                          Stoja gi ir autobusas ir maršrutinis taksi. Be to pastoviai stovi ir taksi, tad dėl Kauno tikrai nėra ko jaudintis, o į Vilnių autobuso tiesioginio tikrai reiks...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X