Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kauno diena
    Dienos interviu: „flyLAL“ Kaune neprisiglaus

    Jei finansinių nepriteklių purtoma bendrovė „flyLAL-Lithuanian Airlines“ nesusikalbės su Vilniaus oro uostu, Kaune ji prieglobsčio neras. Tai ir Kauno planus perimti dalį keleivių iš Vilniaus dienraščiui atskleidė Kauno oro uosto generalinis direktorius Arijandas Šliupas.

    Ar Kauno oro uostas gali patenkinti galimą klientų antplūdį iš Vilniaus?

    Nemanau, kad dėl sumažėjusio „flyLAL“ ir „airBaltic“ skrydžių skaičiaus Vilnius gali netekti viso kito keleivių srauto. Pernai „flyLAL“ ir „airBaltic“ sudarė apie 70 proc. jų pajėgumų. Jeigu nutiktų taip, kad „flyLAL“ nutrauktų skrydžius, labiausiai tikėtinas variantas būtų „airBaltic“ mėginimas perimti dalį klientų. Esu tikras, kad jie tam jau ruošiasi.

    Bet tai yra ir galimybė mums atnaujinti savo kontaktus ir apie situaciją rinkoje informuoti aviakompanijas, su kuriomis deramės dėl skrydžių iš Kauno oro uosto. Dabar mūsų pajėgumai, sudėjus abu terminalus, siekia per 1,5 mln. keleivių per metus – vien naujasis terminalas pajėgus aptarnauti apie milijoną keleivių, o senasis pernai aptarnavo per 400 tūkst. žmonių. Priklausomai nuo to, kaip pasiskirstys skrydžiai, terminalų išnaudojimas gali ir padvigubėti.

    Patikėkite – mes pajėgūs aptarnauti dvigubai ar trigubai daugiau keleivių, niekam nesukeldami nepatogumų. Ir mūsų pakilimo takas pajėgus priimti visų tipų lėktuvus be jokių apribojimų, ko negalėčiau pasakyti apie Vilnių.

    Jei Vilniaus oro uostas nesugebėtų aptarnauti visų keleivių, per kiek laiko galėtumėte parūpinti papildomų skrydžių iš Kauno?

    Tai priklauso nuo to, kaip greitai reaguotų aviakompanijos. Kai kurie sprendimai gali būti priimti ir per savaitę ar dvi. Dabartinėmis rinkos naujienomis dalinamės ir su pagrindiniu mūsų partneriu „Ryanair“. Jie į tokius rinkos pokyčius gali reaguoti greitai, toks sprendimas (organizuoti papildomus skrydžius, – red. past.) gali būti priimtas ir per kelias dienas.

    Jau dabar pastebėjome klientų migravimą iš Vilniaus, kai „airBaltic“ ir „flyLAL“ sumažino skrydžių skaičių į Airiją ir Didžiąją Britaniją. Galima pasidžiaugti, kad „Ryanair“ lėktuvai skraido pilnesni. Sumažėjus skrydžių į Briuselį, bandome iš to išspausti naudos. Bet tai yra valdininkų maršrutas, daugiausiai orientuotas į Vilnių, ir aviakompanijos tą puikiai supranta. Yra ir daugiau vien į Vilnių orientuotų maršrutų.

    Ar „flyLAL“ yra viena iš tų bendrovių, kurias viliojate skraidyti iš Kauno?

    Manau, kad tokia galimybė yra minimali, nevertinčiau jos kaip potencialios. Kyla klausimas: ko vedami jie čia ateitų? Tai ne vien tik konfliktas ir skolos Vilniaus oro uostui – tai bendras kompanijos įsiskolinimas. Tai susiję ir su kuro tiekimu: kažin, ar kuro tiekėjas Kaune, kompanija „Naftelf“, sutiktų aptarnauti „flyLAL“. Klausimas kur kas platesnis nei skolos Vilniaus oro uostui.

    Su aviakompanijomis deramės jau pakankamai ilgai. Norėdami vengti tiesioginės konkurencijos su Vilniumi, orientuojamės į pigių skrydžių aviakompanijas arba į tas, kurios neskraido iš Vilniaus.

    Kokias kompanijas šiuo metu viliojate į Kauną?

    Kaune skraidė kompanija „WizAir“ – su jais atnaujinome pokalbius. Yra dar daug aviakompanijų. Aišku, daugelio aviakompanijų pirmas pasirinkimas yra sostinė. Daug priklausys nuo to, kaip susiklostys situacija Vilniuje.

    Vilniaus oro uostas avialinijoms pradėjo siūlyti ženklias nuolaidas. Ar tai nepakiš kojos jūsų planams?

    Mūsų nuolaidų sistema yra gerokai lankstesnė už tą, kurią, paskatintas dabartinės situacijos, pradėjo taikyti Vilniaus oro uostas. Turime galimybę visoms aviakompanijoms taikyti vienodus tarifus, ir mūsų tarifai ženkliai mažesni negu Vilniaus. Vilniaus vilionės, aišku, gana patrauklios. Juolab, kad aktyviausia dalis gyventojų yra sostinėje. Bet dabartinėje ekonominėje situacijoje mažesnė kaina gali būti svarus argumentas.

    Žinoma, mes suprantame, kad vilioti reikia ne tik pinigais – reikia ir gerinti susisiekimą tarp oro uosto ir kitų miestų. Nuo gruodžio paleidome Kauno oro uosto ekspresą, kurio tvarkaraštis derinamas prie skrydžių tvarkaraščio, ir jeigu padaugėtų skrydžių, autobusai kursuotų dažniau. Esant reikalui, galėtume greitai gauti daugiau ir didesnių autobusų.

    Šarūnas Černiauskas
    - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
    - Rusija su Amerika kariauja.
    - Ir ką, kaip ten reikalai?
    - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
    - O amerikiečiai?
    - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

    Comment


      2008 m. Kauno oro uoste buvo 410 tūkst. keleivių (5% daugiau nei 2007 m.). 45% skrido į Londoną. Gaila, kad nerašo kiek buvo Ryanair ir kiek čarterinių keleivių.

      Pagal dabar skelbiamus tvarkaraščius šiemet vėl būtų panašus kelių procentų augimas. Didesniam augimui reiktų pritraukt naujų kompanijų.

      Ir gerai būtų prisiviliot bent vieną klasikinę aviakompaniją, skraidinančią į didesnį hub'inį oro uostą, kad bent jau skrendant su persėdimu nereikėtų kauniečiams važiuot į Vilnių.
      kaip?

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Kokie reguliarus reisai buvo is Aleksoto? Man atrodo, kad jokiu, tik uzsakomieji skrydziai. Cia apie 1985-1990 metus.
        buvo reguliarus. gal sezoniniai tik , bet reguliarus i palanga. Paciam teko skrist. keliones trukme, kike pamenu, 20 minuciu, lektuvas JAK-40
        KAd ir kiek ponas ROMAS vaidintu teisingaji tolerasta, bet tikrai RUSAI - GALVIJU tauta ,kuri N amziu aklai seka savo apsisaukelius lyderius, turi N turtu, bet is meslo taip ir neislipa. Kada rusai gyveno gerai? Jeigu uz pasakyma "galviju tauta" uzdraudet diskutuot temon apie Ukraina, ismeskite mane visai . :)

        Comment


          Tikrai skridau reguliariu skrydžiu iš Aleksoto į Maskvą

          Comment


            ...o as is Kijevo i Aleksota su Jak-40

            Comment


              Įdomu ar naujų savininkų galima tikėtis, kad jie ateityje atidarys skrydžių iš Kauno oro uosto...? Na juk kai/jei sumokės visas skolas ir išbris iš finansinių sunkumų..? Gal dėl naujų vadovų kartais pasikeis aviakompanijos plėtros kryptis?.....
              Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

              Comment


                Trečiadienis 2008-12-24 apie pietus.






                Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                Comment


                  Pratesimas:


                  Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                  Comment


                    kas per statybos?

                    Comment


                      Man regis kazkokios techninio aptarnavimo bazes nes buvo ju tinklapije rasyta jog zada statyt.
                      - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
                      - Rusija su Amerika kariauja.
                      - Ir ką, kaip ten reikalai?
                      - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
                      - O amerikiečiai?
                      - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

                      Comment


                        Ten pleciamas peronas, techninio aptarnamimo baze dar tik projektuose, o statyti planuojama pitoje tako puseje.
                        Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                        Comment


                          Parašė alm Rodyti pranešimą
                          2008 m. Kauno oro uoste buvo 410 tūkst. keleivių (5% daugiau nei 2007 m.). 45% skrido į Londoną. Gaila, kad nerašo kiek buvo Ryanair ir kiek čarterinių keleivių.

                          Pagal dabar skelbiamus tvarkaraščius šiemet vėl būtų panašus kelių procentų augimas. Didesniam augimui reiktų pritraukt naujų kompanijų.

                          Ir gerai būtų prisiviliot bent vieną klasikinę aviakompaniją, skraidinančią į didesnį hub'inį oro uostą, kad bent jau skrendant su persėdimu nereikėtų kauniečiams važiuot į Vilnių.
                          Labai gerai butu, jog nauji Flylal savininkai sugalvotu vykdyti skrydzius is kauno tarkim i Amsterdama, nebutu sudetinga, tik reiketu suderinti tvarkarascius.
                          kaip galetu viena lektuva isnaudoti:
                          Vilnius-Amsterdam-Kaunas-Amsterdam-Vilnius ir taip pat vakare atlieka skrydzius. Zinoma pareklamuoti reiketu ir manau keleiviu butu pakankamai tiek is Vilniaus tiek is Kauno
                          O jei dar susitartu ateityje su SAS'u del code-share tai galetu is dvieju miestu vykdyti skrydzius i Kopenhaga ir stolholma.
                          Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                          Comment


                            O ten gal stovi ta mikrūškė i Vilnių?
                            You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                            Comment


                              Parašė zanaz Rodyti pranešimą
                              O ten gal stovi ta mikrūškė i Vilnių?
                              Nežinau.
                              Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                              Comment


                                Parašė zanaz Rodyti pranešimą
                                O ten gal stovi ta mikrūškė i Vilnių?

                                Taip ten mikruske i Vilniu.

                                Comment


                                  "flyLAL" pabaigos "aidai"

                                  Ingrida Žirlienė2009-01-19, 13:24
                                  „Ryanair“ iš Kauno į Londoną skraidys dažniau

                                  Nuo kovo 5 dienos „Ryanair“ iš Kauno oro uosto į Londoną skraidins dviem dieniniais reisais.

                                  Apie tai portalui pranešęs Kauno oro uosto vadovas Arijandas Šliupas teigė visas detales sužinosiąs kitą savaitę vyksiančiame susitikime su skrydžių bendrovės „Ryanair“ vadovybe.

                                  A.Šliupas neatmeta galimybės, kad „flyLAL“ sustabdžius veiklą, Kauno oro uoste gerokai išaugs keleivių srautai, todėl pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“ ketina imtis naujos strategijos.

                                  „Pirmadienio rytą Kauno oro uoste keleivių buvo kaip įprastai, todėl apie galimus keleivių srautus kalbėti dar ankstoka. Palaukime savaitės pabaigos“, - ragino uosto vadovas.

                                  Nuo kovo 5 dienos „Ryanair“ planuoja pradėti dar vieną dieninį skrydį į Londono Stanstedo oro uostą.

                                  Pirmadienį patikslintais duomenimis, apie 11 tūkst. keleivių dar turi „flyLAL“ nepanaudotus galiojančius skrydžių bilietus.

                                  Susisiekimo ministras Eligijus Masiulis pirmadienį rengia skubų pasitarimą dėl keleivių, įsigijusių bendrovės bilietus, situacijos sprendimo.
                                  Informacijos šaltinis : http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...dazniau-195677
                                  Rieda gatvėmis, keliais, laukais mėlyna citrina - pagauk, jei sugebėsi...

                                  Comment


                                    Kad jau bent porą mėnesių parduodami bilietai į tuos "papildomus" reisus. Viso į Londoną bus 14 savaitinių skrydžių į Stanstedą ir 3 į Lutoną.

                                    Aišku būtų labai malonu jei per tą susitikimą susitartų dėl naujų maršrutų.
                                    kaip?

                                    Comment


                                      Keleta fotografiju sios dienos:
                                      http://www.videoskrydis.lt/foto/karmelavos-oro-uostas/

                                      www.fotoskrydis.lt - Lietuva iš paukščio skrydžio.

                                      Comment


                                        Galbūt Kauno transporto skyriui derėtų pamąstyti apie 29 - ojo maršruto dažninimą? Po teisybei, niekada nebuvau Kauno oro uoste, bet teko važiuot į Karmėlavą, tai susisiekimais tas pats kaip su kokia Vaišvydava. Vienas autobuso maršrutas ir mikriukas.

                                        Comment


                                          nu tas 29 važiuoja 1-2 kartus per valandą, aišku, galėtų ir dažniau, tobulumui ribų nėra
                                          edit: šūdinas visgi tvarkaraštis 29, pažiūrėjau ką tik todėl redagavau ir pirminį tekstą (ne 2-3 kartai per valandą )
                                          Paskutinis taisė daktaras; 2009.01.19, 18:20.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X