Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nuo spalio pabaigos, be visai naujų reisų į Liverpulį ir Frankfurtą, prisidės du savaitiniai reisai į Dubliną (bus jau 5 savaitiniai) ir nuo gruodžio 2 d. 3 vakariniai reisai į Londoną.

    Comment


      Kauno oro uostas per 3 mėn. sulaukė rekordinio keleivių skaičiaus

      http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=10732377
      W. Churchill: "Niekada, niekada, niekada nepasiduokit".
      Burlenčių ir jėgos aitvarų maratonas, Šventoji 2007
      Buvęs "Elnio" odų ir avalynės fabrikas, Sinagoga ir Ch. Frenkelio vila Šiauliuose

      Comment


        jeigu skaičiai ir toliau taip sparčiai kils, oro uosto plėtra pasidarys jau ne tik, kad būtina, bet gyvybiškai reikalinga

        Comment


          250K iki metu pabaigos ? Neblogai...
          Our deepest fear is not that we are inadequate. It is that we are powerful beyond measure. Who are we to be brilliant, gorgeous, talented ? Actually, who are you not to be? As we let our own light shine, we unconsciously give other people permission to do the same.

          Comment


            Kaunas - Liverpulis

            Didžiausia Europoje pigių skrydžių aviakompanija „Ryanair“, šiandien, pažymi naujojo maršruto Kaunas – Liverpulis atidarymą.„Ryanair“ šiuo maršrutu per metus tikisi pervežti iki 40 000 keleivių. Skrydžiai bus vykdomi tris kartus per savaitę, teigiama bendrovės pranešime spaudai.

            „Tai jau ketvirtasis "Ryanair" maršrutas iš Kauno. Džiugu, kad Lietuvos ir Didžiosios Britanijos keleiviams susisiekimas bus dar patogesnis", - sako VĮ "Kauno aerouostas" generalinis direktorius Kęstutis Cucėnas.

            „Bilietų pirkimą visais mūsų maršrutais iš Kauno oro uosto bei tolimesnes žiemos sezono perspektyvas čia vertiname labai gerai. Liverpulis yra puikus miestas, taigi mes džiaugiamės šiuo maršrutu", - teigia „Ryanair“ šiaurės šalių regiono vadovas Wilhelm‘as Hamilton‘as.
            www.delfi.lt

            Comment


              [Liverpulis yra puikus miestas, taigi mes džiaugiamės šiuo maršrutu", - teigia „Ryanair“ šiaurės šalių regiono vadovas Wilhelm‘as Hamilton‘as.]

              Nuskambejo kaip kadais ZAS'u citata apie Taupa per ju Taupos albumo pristatyma ("visi galvoja, kad T-Market produktai pagaminti is meslo, taciau tai netiesa").

              P.S. pries Liverpuli nieko neturiu, nuobodokas miestas siaip, tiesiog citata patiko

              Comment


                Ryan Air galetu viena reisa Ispanijos pusen paleisti. Ten nusigauti lektuvu su persedimais arba auto gana keblu, uztrunka laiko. O miestu variantu galima rasti daugiau nei reikia.

                Comment


                  o kodėl WizzAir išėjo iš Kauno? dar vasarą girdėjau gandų kad nuo rugpjūčio jų nebeliks, bet tada jie nepasitvirtino. o dabar žiūriu oficialiam tinklapy Kauno nebėra žemėlapy..

                  Comment


                    “Ryanair“ nuo trečiadienio iš Kauno skraidins į Frankfurtą

                    Airijos pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“ nuo spalio 25 dienos iš Kauno Karmėlavos oro uosto pradeda keleivius skraidinti į Vokietijos Frankfurto mieste esantį Hano oro uostą.

                    „Mūsų nuomone tai labai geras ir reikalingas maršrutas, kadangi visuomenės susidomėjimas bei skrydžių pageidavimai į Vokietiją, o būtent į Frankfurtą, jau buvo juntami ankščiau“,- JT naujienoms sakė „Kauno aerouosto“ rinkodaros skyriaus viršininkė Jūratė Baltrušaitytė.

                    Pasak jos, kiekvieno naujo maršruto įdiegimas yra savotiška rizika, tačiau keleivių naujuoju maršrutu tikrai turėtų netrūkti, juolab, kad neseniai pradėti skrydžiai į Liverpulį taip pat pateisino lūkesčius.

                    Naujuoju maršrutu Kaunas-Frankfurtas lėktuvai skraidys 4 kartus per savaitę.

                    Kauno oro uostas vien per šių metų tris vasaros mėnesius aptarnavo 70 tūkst. keleivių - 3,5 karto daugiau nei per tą patį praėjusių metų laikotarpį. Iki šių metų pabaigos tiksimasi aptarnauti iki 250 tūkst. keleivių..

                    „Ryanair“ iš Kauno oro uosto pradėjo skrydžius 2005 metais, o pirmasis maršrutas buvo į Londoną, Stanstedo oro uostą.

                    Šiuo metu su Airijos pigių skrydžių aviakompanija galima nuskristi į Stokholmą (Švedija), Dubliną (Airija), Londoną ir Liverpulį (Didžioji Britanija).

                    Kitąmet Kauno oro uostas toliau planuoja plėsti skrydžių geografiją.
                    JT Naujienos
                    W. Churchill: "Niekada, niekada, niekada nepasiduokit".
                    Burlenčių ir jėgos aitvarų maratonas, Šventoji 2007
                    Buvęs "Elnio" odų ir avalynės fabrikas, Sinagoga ir Ch. Frenkelio vila Šiauliuose

                    Comment


                      Koks maršrutas iš Kauno oro uosto Jums būtų reikalingiausias ? Prabalsuokit ! http://www.kaunasair.lt/
                      W. Churchill: "Niekada, niekada, niekada nepasiduokit".
                      Burlenčių ir jėgos aitvarų maratonas, Šventoji 2007
                      Buvęs "Elnio" odų ir avalynės fabrikas, Sinagoga ir Ch. Frenkelio vila Šiauliuose

                      Comment


                        Comment


                          /\ kuo pasižymės šis plėtimas? angarų didinimu, ar jau bus rekonstruojama žmoniškai?

                          Comment


                            Geros naujienos, o straipsnis, tai įdomus:
                            "Dabar per metus oro uostas aptarnauja 500 tūkst. keleivių."
                            "Šiemet tikimasi aptarnauti maždaug 300 tūkstančių keleivių."

                            Comment


                              Parašė batista Rodyti pranešimą
                              /\ kuo pasižymės šis plėtimas? angarų didinimu, ar jau bus rekonstruojama žmoniškai?
                              Ką žmoniško galima padaryti oro uoste už 10 mln. LTL

                              Comment


                                /\

                                Comment


                                  Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                  Ką žmoniško galima padaryti oro uoste už 10 mln. LTL
                                  Nu jeigu ten ir toliau bus iš esmės Ryanair, tai žmoniškai ir nereikia, užtenka, kad daugiau tilptų ir tenkintų funkcinius reikalavimus (nu, tipo, atskiri iėjimai ES piliečiams ir ne ES ar pan.) Man rodos, kad už 10 mln. turėtų išeiti didelė pašiūrė su visais būtinais kioskeliais pasieniečiams ir t.t. Mačiau tokią Tamperės oro uoste. Svarbiausia, kad visi lėktuvo keleiviai iškart sutelpa į pastatą, nes Suomijoje žiemą šalta, eilių lauke būti negali.

                                  Comment


                                    Teisingai. Esminė rekonstrukcija prasidėtų tik tokiu atveju, jei Kauno oro uostas būtų pripažintas pagrindiniu šalies oro uostu.

                                    Comment


                                      /\ galėtų ir netempti su tuo pripažinimu... būtų naudinga lietuvai kuo greičiau, manau, turėti naują ir modernų oro uostą

                                      Comment


                                        Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                        Teisingai. Esminė rekonstrukcija prasidėtų tik tokiu atveju, jei Kauno oro uostas būtų pripažintas pagrindiniu šalies oro uostu.
                                        Manau, to nebus padarytas dar labai ilgai. Juk logiškai pagalvokim - visi pagrindiniai skrydžiai vyksta iš Vilniaus, ten sukoncentruotos visos paslaugos, puikus susisiekimas su miestu ir t.t. O kas yra Karmėlava? Tiesą sakant, nors esu kaunietis, dar pasitikslinčiau koks ten autobusas važiuoja (ir ar iš vis važiuoja ). Karmėlava turi neblogą nusileidimo taką ir tiek. Iki pagrindinio šalies oro uosto dar jiems labai toli, labai toli.. Įsivaizduok, atskrenda koks britas į kažkokios Lietuvos, kažkokią Karmėlavą. Ir ką jam daryt ten? Kaip nusigaut į Vilnių? Važiuot į Kauną, susirast autobusų (traukinių stotį) ir tada važiuot? Kiek tai užtruktų laiko? Pusdienį, mažiausiai.

                                        Jei atvirai, tai man tie visi Zuoko ir Garbos pasisakymai, koks cia bus svarbus dvimiesčio taškas,aceit oro uostas didžiausias, tai net juokinga... Na, nebent mes kalbam apie 50 metų perspektyvą.
                                        BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

                                        Comment


                                          Nesupratau apie kokius "pripažinimus" čia kalbama. Oro uostai tampa pagrindiniais, kai aptarnauja daugiausiai keleivių. Į tris oro uostus (Vilniaus, Kauno, Palangos) dabar investuojama tiek kiek realiai reikia, pagal keleivių skaičių. Susisiekimo ministerija skelbia, kad laikui bėgant ji nori padaryti Kauno oro uostą pagrindiniu. Kaip realiai bus - pamatysim.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X