Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[ŠIA] Šiaulių viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [ŠIA] Šiaulių viešasis transportas

    Visai nieko tas naujasis Volvo. Šiaip pastebėjau, kad Busturas turi gana daug švediškų mašinų su labai įvairiomis modofikacijomis ir kėbulais.
    Tedom yra čekiškas, kaip ir Karosa, todėl panašumas tikrai gali būti. Nors dėl šilumos tai galėčiau pasiginčyti. Kai juo važiavau, tai salone net tvanku buvo.
    Keli klausimai "iš kitos operos", bet apie Šiaulius:
    1. Jei 23 laikomas greituoju, tai jis stoja ne visose stotelėse. Jei taip, tai kokiose?
    2. Kodėl nėra (arba tik 1) popietinių reisų 8, 20 ir 23 maršrutuose?
    3. Kokios talpos autobusai važiuoja 10 ir 11 maršrutais, ar jie populiarūs ir ar jais važiuoja vienas ir tas pats autobusas (paeiliui tai vienu, tai kitu maršrutu)?
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    #2
    [QUOTE=Lincas;

    paziurejus i si autobusa, susidaro nuomone kad cia pagerintas Karosas.


    tikrai panasu. ir prietaisu skydelis kazkoks kaip is zaislines masinos ,kampuotas kazkoks, rankinio stabdzio rankenele-kaip kokiame traukinyje, paaukstinimas po pedalais rodo konstrukcines klaidas, dalis prietaisu labai nepatogiai sumontuota kazkur desineje ,pacioje apacioje ir t.t.

    Comment


      #3
      [QUOTE=Mettal;302359]
      Tedom yra čekiškas, kaip ir Karosa, todėl panašumas tikrai gali būti. Nors dėl šilumos tai galėčiau pasiginčyti. Kai juo važiavau, tai salone net tvanku buvo.


      jei jau naujame autobuse blogai veikia ventiliacijos sistema,tai...

      Comment


        #4
        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
        Visai nieko tas naujasis Volvo. Šiaip pastebėjau, kad Busturas turi gana daug švediškų mašinų su labai įvairiomis modofikacijomis ir kėbulais.
        Tedom yra čekiškas, kaip ir Karosa, todėl panašumas tikrai gali būti. Nors dėl šilumos tai galėčiau pasiginčyti. Kai juo važiavau, tai salone net tvanku buvo.
        Keli klausimai "iš kitos operos", bet apie Šiaulius:
        1. Jei 23 laikomas greituoju, tai jis stoja ne visose stotelėse. Jei taip, tai kokiose?
        2. Kodėl nėra (arba tik 1) popietinių reisų 8, 20 ir 23 maršrutuose?
        3. Kokios talpos autobusai važiuoja 10 ir 11 maršrutais, ar jie populiarūs ir ar jais važiuoja vienas ir tas pats autobusas (paeiliui tai vienu, tai kitu maršrutu)?
        Na Busturas stengiasi pirkti tik Svediskus ar Daniskus autobusu. Kalbant apie "priekabas", tai jos tik Svediskos, o "triduriai" maisyti. Yra net ir Norvegijos.

        Na kaip cia pasakius, oro tempetarura nebuvo tokia ir zema, kai Tedomas vazinejo Vilniuje. Pakalbejus su vairuotoju, tai sake jog vaziuodamas greitkeliu, o oro temp buvo apie +5, o kojos ciut nesale, tai nezinau, o kas butu jei butu -10 ar -15, tikrai nieko gero manyciau. Menkas malonumas salti kojas. O siaip, tai autobusas tik is isvaizdos graziai atrodo. Kiek teko girdet, tai pagrindine problema pries gaminant ji buvo kebulas, kuri galais negalais sutiko paskolinti Neoplan.
        Dabar apie Siaulius:
        1. Taip, 23 stoja ne visuose sustojimuose. Tau juos visus isvardinti? Jei neklystu tu pats klausei mano forume : http://www.autobusas.4l.lt/Forumas.htm Ten ir atsakymas.
        2.Sitie trys marsrutai yra skirti pramones imoniu darbuotoju nuvezimui i darba. Todel jie dirba tik iki 9 geriausiu atveju. Tada tie patys autobusai vaziuoja i kt marsrutus. Manoma, kad parvaziuoti is darbo yra daugiau autobusu, nei nuvaziuoti ryte 5 ar 6. Nes petraukiniu grafiku dirbantys autobusai darba pradeda tik ~ 6h ryto.
        3.Vasara 10 ir 11 marsrutu vaziuoja tik "priekabos", nes sie du marsrutai yra i sodus, todel keleiviu buna i valias ir jei paleistu "triduri" jis butu sausakimsas ir visi norintys i ji netilptu. O ziema uztenka "triduriu". Taip grafikas vienam autobusui. Taciau pirmaji reisa 11 marsrute vaziuoja papildomas autobusas, ne tas kuris pagrindinis.
        www.autobusas.4l.lt +
        www.facebook.com/Autobusas4l

        Comment


          #5
          Parašė praeivis Rodyti pranešimą
          Parašė Mettal Rodyti pranešimą

          Tedom yra čekiškas, kaip ir Karosa, todėl panašumas tikrai gali būti. Nors dėl šilumos tai galėčiau pasiginčyti. Kai juo važiavau, tai salone net tvanku buvo.


          jei jau naujame autobuse blogai veikia ventiliacijos sistema,tai...
          Ne tame reikalas, kad bloga ventiliacija, o tai, kad buvo vėsoka lauke, nes lijo.

          Parašė Lincas Rodyti pranešimą
          Na Busturas stengiasi pirkti tik Svediskus ar Daniskus autobusu. Kalbant apie "priekabas", tai jos tik Svediskos, o "triduriai" maisyti. Yra net ir Norvegijos.

          Na kaip cia pasakius, oro tempetarura nebuvo tokia ir zema, kai Tedomas vazinejo Vilniuje. Pakalbejus su vairuotoju, tai sake jog vaziuodamas greitkeliu, o oro temp buvo apie +5, o kojos ciut nesale, tai nezinau, o kas butu jei butu -10 ar -15, tikrai nieko gero manyciau. Menkas malonumas salti kojas. O siaip, tai autobusas tik is isvaizdos graziai atrodo. Kiek teko girdet, tai pagrindine problema pries gaminant ji buvo kebulas, kuri galais negalais sutiko paskolinti Neoplan.
          Dabar apie Siaulius:
          1. Taip, 23 stoja ne visuose sustojimuose. Tau juos visus isvardinti? Jei neklystu tu pats klausei mano forume : http://www.autobusas.4l.lt/Forumas.htm Ten ir atsakymas.
          2.Sitie trys marsrutai yra skirti pramones imoniu darbuotoju nuvezimui i darba. Todel jie dirba tik iki 9 geriausiu atveju. Tada tie patys autobusai vaziuoja i kt marsrutus. Manoma, kad parvaziuoti is darbo yra daugiau autobusu, nei nuvaziuoti ryte 5 ar 6. Nes petraukiniu grafiku dirbantys autobusai darba pradeda tik ~ 6h ryto.
          3.Vasara 10 ir 11 marsrutu vaziuoja tik "priekabos", nes sie du marsrutai yra i sodus, todel keleiviu buna i valias ir jei paleistu "triduri" jis butu sausakimsas ir visi norintys i ji netilptu. O ziema uztenka "triduriu". Taip grafikas vienam autobusui. Taciau pirmaji reisa 11 marsrute vaziuoja papildomas autobusas, ne tas kuris pagrindinis.
          Dėkui už išsamų atsakymą
          Jeigu tie autobusai dirba tik ryte, o popiet pereina į kitus maršrutus, tai kyla klausimas į kuriuos? Man kažkaip atrodo, kad visuose maršrutuose piko metu ryte ir vakare yra daugmaž vienodi intervalai.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            #6
            Ir įdomu kodėl? Lincas turėtų žinoti. Juk Šiauliuose tokių dauguma.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              #7
              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
              Dėkui už išsamų atsakymą
              Jeigu tie autobusai dirba tik ryte, o popiet pereina į kitus maršrutus, tai kyla klausimas į kuriuos? Man kažkaip atrodo, kad visuose maršrutuose piko metu ryte ir vakare yra daugmaž vienodi intervalai.
              Nera uz ka. Tei autobusai pereina, pvz: 23 dirba du autobusai, nuo ~8.30 vienas is ju pereina i 7, o kitas i 24. Is 20 - vienas i 4 viena rata ir darba baigia 10.30, kitas dar vaziuoja i 5, 16, 22a ir darba baigia apie 2. O 8 pereina i 29 taip pat darba baigia apie 2 Tie visi perdengimai "uzkamso skyles" likusias petraukiniams grafikams pradejus pertrauka.

              Parašė Al1
              Siaip vienu trukumu pasizymi tie skandinaviski autobusai - jie nepritaikyti musu klimatui. Ir vasara juose gresia dehidratacija.
              Tas trukumas tikrai nera labai jau didelis. Nieko tokio, jei ir pavaziuot reikia 20 min karstame autobuse. Siaip liukai kazkiek savo darba atlieka. Vasara teko padirbet vazinejant Scania ir Volvo autobusuose, tai oro temp buvo ~30C ir 8h teko praleist, tikrai buvo ziauru, taciau del kokios keliones is vieno miesto galo i kt tai maza cia jau beda, galima ir pakentet. Taciau cia tik mano nuomone


              O del paketu, tai tie visi pabaltavimai, vandens atsiradimas juose, yra labai lengvai patvarkomi. Siauliuose vienam autobusui visus langus pakeicia per mazdaug 2-3 dienas. Paprasciausiai juos isima, perskiria, ir iklijuoja naujus metaliukus tarp langu. Mano nuomone, tai zymiai geriau nei viengubi langai. Niekas nebedaro dideliu orlaidziu, kaip kad Ikarusuose visi buvom priprate.
              www.autobusas.4l.lt +
              www.facebook.com/Autobusas4l

              Comment


                #8
                Netyčia aptikau tokį senoką straipsnį, bet nemačiau, kad forume būtų paskelbtas. Atsiprašau jei jau buvo


                Šiauliai turės troleibusą?
                2008 m. Rugsėjo 30 d.

                Šiaulių miesto savivaldybėje sudaryta darbo grupė, kuri svarstys galimybę keleivius vežti troleibusais.

                „Troleibusas — ekologiška ir greita keleivių vežimo priemonė. Miestas auga, didėja spūstys, todėl verta pamąstyti apie troleibusus“, — “Šiaulių kraštui“ sakė Gintautas Mikučiauskas, darbo grupės pirmininkas, Šiaulių miesto savivaldybės Administracijos direktoriaus pavaduotojas infrastruktūrai.

                Darbo grupė, kurią sudaro daugiausia Šiaulių miesto savivaldybės Miesto infrastruktūros skyriaus specialistai, nagrinės ir kitus klausimus, susijusius su mokamomis automobilių stovėjimo aikštelėmis ir rinkliava už rezervuotas stovėjimo vietas.

                Darbo grupė teiks pasiūlymus dėl papildomų mokamų automobilių aikštelių įrengimo Šiauliuose, parkomatų atnaujinimo. Numatoma, kad keisis ir rinkliavos tarifai. Pavyzdžiui, už automobilio pastatymą miesto centre gali tekti mokėti brangiau, miesto pakraštyje — pigiau.

                Suburti darbo grupę paskatino bloga mokamų automobilių stovėjimo aikštelių padėtis ir rezervuotų stovėjimo vietų išdėstymo mieste tvarka.

                Darbo grupė savo veiklą pradeda šią savaitę, o siūlymus ir išvadas minėtais klausimais Administracijos direktoriui Rimundui Domarkui turės pateikti iki gruodžio 1 dienos.

                http://www.skrastas.lt/?rub=11441745...&id=1222698067
                www.lt-lv-forum.org/

                Comment


                  #9
                  Šiauliuose galėtų kursuoti troleibusai

                  Iki 2015 metų Šiauliuose galėtų atsirasti pirmoji troleibusų linija nuo Dainų žiedo iki Ginkūnų. Tam reikėtų pastatyti pastotę, nutiesti 10,5 km kontaktinio tinklo ir įsigyti devynis troleibusus. Kas 7 minutes kursuojantys troleibusai per valandą pervežtų apie 4 tūkst. keleivių.

                  http://vilniaus.diena.lt/naujienos/t...eibusai-208774

                  Comment


                    #10
                    Parašė Marcius_O Rodyti pranešimą
                    Šiauliuose galėtų kursuoti troleibusai

                    Iki 2015 metų Šiauliuose galėtų atsirasti pirmoji troleibusų linija nuo Dainų žiedo iki Ginkūnų. Tam reikėtų pastatyti pastotę, nutiesti 10,5 km kontaktinio tinklo ir įsigyti devynis troleibusus. Kas 7 minutes kursuojantys troleibusai per valandą pervežtų apie 4 tūkst. keleivių.

                    http://vilniaus.diena.lt/naujienos/t...eibusai-208774
                    Nesamonė... Kaip baisiai tie laidai atrodo

                    Comment


                      #11
                      Tikrai, kad nesamonė... atrodytų klaikiai... geriau tramvajų pastatytų, kas yra nelabai įmanoma

                      Comment


                        #12
                        Jo, nekas tie troleibusai, vaizda gadina su tom elektros linijom ir tiek. Tikiuosi, neatrodysim kaip koks Vilnius. Nemanau, kad tai perspektyvus dalykas, nes reikia daug pradinių investicijų bei aišku yra, kad potencialiai didėsiančios išlaikymo išlaidos, pvz. el. kaina.

                        Comment


                          #13
                          Parašė Marcius_O Rodyti pranešimą
                          Šiauliuose galėtų kursuoti troleibusai

                          Iki 2015 metų Šiauliuose galėtų atsirasti pirmoji troleibusų linija nuo Dainų žiedo iki Ginkūnų. Tam reikėtų pastatyti pastotę, nutiesti 10,5 km kontaktinio tinklo ir įsigyti devynis troleibusus. Kas 7 minutes kursuojantys troleibusai per valandą pervežtų apie 4 tūkst. keleivių.

                          http://vilniaus.diena.lt/naujienos/t...eibusai-208774
                          Labai šaunu Tikiuosi įgyvendins.

                          Šiauliuose troleibusai, Klaipėdoj tramvajus, Vilniuj metro - puikūs valstybiniai projektai ekonominiam bumui po krizės. Vis geriau nei Valdovų rūmai
                          www.lt-lv-forum.org/

                          Comment


                            #14
                            Parašė AIRzol Rodyti pranešimą
                            Labai šaunu Tikiuosi įgyvendins.

                            Šiauliuose troleibusai, Klaipėdoj tramvajus, Vilniuj metro - puikūs valstybiniai projektai ekonominiam bumui po krizės. Vis geriau nei Valdovų rūmai
                            Tikrai neįgyvendins Galim kirst derybų... Jei viena boba parašo projektą univerui, jau visi alpsta kad įgyvendintas liks

                            Comment


                              #15
                              Nieko gero tas troleibusas.. Tie stulpai su laidais tikrai klaikiai atrodo..

                              Comment


                                #16
                                Parašė Andas Rodyti pranešimą
                                Tikrai neįgyvendins Galim kirst derybų... Jei viena boba parašo projektą univerui, jau visi alpsta kad įgyvendintas liks
                                Žinau . O visgi...
                                www.lt-lv-forum.org/

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė AIRzol Rodyti pranešimą
                                  Labai šaunu Tikiuosi įgyvendins.

                                  Šiauliuose troleibusai, Klaipėdoj tramvajus, Vilniuj metro - puikūs valstybiniai projektai ekonominiam bumui po krizės. Vis geriau nei Valdovų rūmai
                                  Kas jau kas, bet Valdovų rūmai bus pirmasis iš šių objektų įgyvendintas

                                  Comment


                                    #18
                                    Aš už troleibusą. Ateityje elektra tikrai kainuos mažiau nei benzinas. Ir tas skirtumas tarp šių energijos šaltinių kainų, mano manymu, turėtų didėti. Šnekų apie ilgąjį laikotarpį - iki pvz. 2030 metų. Nors nemanau, jog tada Šiauliuose gyvens daugiau nei 100.000 gyventojų.

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė Paulius Rodyti pranešimą
                                      Aš už troleibusą. Ateityje elektra tikrai kainuos mažiau nei benzinas. Ir tas skirtumas tarp šių energijos šaltinių kainų, mano manymu, turėtų didėti. Šnekų apie ilgąjį laikotarpį - iki pvz. 2030 metų. Nors nemanau, jog tada Šiauliuose gyvens daugiau nei 100.000 gyventojų.
                                      Iki tada jau senai žmonija naudos 80% energijos iš atsinaujinančių šaltinių. Ir perdaug rimtai į tokias blevyzgas nežiurėkit, tą studiją rengia ŠU studentė, kiek teko girdėti jos šneka ji pati abejoja tuo troleibusu. Tikiuos niekada nebus Šiauliuose troleibusų. O dar tarša, siaubas tie troleibusai, užkimš gatves, apraizgys dangų laidais ir galėsime "girtis", kad ir pas mus kamščiai. Trolebusas tai žingsnis atgal!
                                      Paskutinis taisė Vytautas11; 2009.03.27, 17:29.
                                      http://v3rsus.lt

                                      Comment


                                        #20
                                        Šiauliai plius rašo:
                                        Ar reikalingas Šiauliams troleibusas?

                                        Ar nusidrieks Šiauliuose troleibusų linija nuo Dainų iki Ginkūnų žiedo - laiko ir lėšų klausimas, tačiau kad troleibusai gali kursuoti Šiaulių gatvėmis, įrodinėja Vilniaus Gedimino technikos universiteto magistrantė Olga Balašova. Kai kurie politikai labiau palaikytų tramvajaus atsiradimą, o štai sostinėje planuojamas metro Šiauliams - utopija.

                                        Kol kas tik vizija
                                        Pasak VGTU magistrantės O. Balašovos, pirmosios troleibusų linijos įrengimas Šiauliuose kainuotų apie 45 milijonus litų, už kuriuos būtų įsigyti devyni troleibusai, nutiestas kontaktinis tinklas, įrengtos pastotės, stotelės, išplatintos gatvės. Studentė paskaičiavo, kad keleivių srautas galėtų būti apie 4 tūkst. per valandą, o kas penkias ar septynias minutes važiuojantys troleibusai važiuotų 10,5 km ilgio maršrutu nuo ŠU Socialinių mokslų fakulteto, Dainų žiedo, iki Ginkūnų žiedo. Visas maršrutas užtruktų apie 40 minučių, troleibusui važiuojant 18,5 km per val. greičiu. O. Balašova neslepia, kad troleibusų linijos įrengimas atsipirktų tik per dešimtį metų. Antrąją liniją galima būtų įrengti iki 2020-ųjų, tuomet būtų nutiesta dar 15 km kontaktinio tinklo, įsigyti 6 troleibusai, o keleivių srautai padidėtų iki 6 tūkst..

                                        Magistrantės darbo vadovas, sostinės Šiauliečių klubo aktyvus narys, docentas Julius Gajauskas sako, kad troleibusai yra ekologiškesnė viešojo transporto priemonė nei autobusai, mat naudoja elektros energiją, o elektrinio variklio naudingumas yra keliskart didesnis nei dyzelinių variklių ir sunaudoja dvigubai mažiau energijos nei autobusai. Troleibusai beveik neskleidžia jokio garso, todėl studentė neabejoja, kad vienas didžiausių troleibuso privalumų – triukšmo sumažinimas judriausioje Tilžės gatvėje. O. Balašova numatė, jog atsiradus troleibusų linijai reikėtų pertvarkyti ir autobusų maršrutus, kuriuos, išvengiant viešojo transporto spūsčių, galima būtų nukreipti kitomis miesto gatvėmis.

                                        Magistrantė neslepia, kad troleibusų linijos įrengimas turi ir keletą trūkumų, pavyzdžiui, kontaktinių linijų defektai gali sukelti nemažų problemų, o vidutinis troleibuso greitis yra gerokai mažesnis nei autobusų, mat jam išvystyti trukdo sudėtingi kontaktiniai tinklai. Posūkiuose troleibusui reikia daugiau erdvės nei autobusui, ties kontaktinio tinklo šakotuvais troleibusai privalo važiuoti itin mažu greičiu, o ankštose gatvėse tai taip pat trukdo.

                                        Kodėl ne tramvajai?
                                        Šiaulių miesto transporto specialistai ir politikai negailėjo merginai pastabų. Kai kurių manymu, svarstant viešojo transporto plėtrą Šiauliuose kur kas išmintingiau būtų svarstyti tramvajaus atsiradimo galimybę negu troleibuso. "Nors vilniečiai išjuokė tramvajaus galimybę, specialistai sako, kad būtent ši transporto priemonė yra geresnė už troleibusą. Tramvajais lengviau reguliuoti srautus, vagonų galima prikabinti daug, o štai troleibusą tik vieną paleistume ir viskas", - sako Tarybos narys, transporto specialistas Kazimieras Šavinis. Jis neabejoja, kad bėgiams ypatingos priežiūros nereikėtų, nes šios transporto priemonės sėkmingai kursuoja Sant - Peterburge, Maskvoje, Londone, Rygoje kituose Europos miestuose, kur žiemą būną sniego.
                                        -------------------------------------------------------

                                        Į Kairių sąvartyną vėl vežamos atliekos

                                        Kairių sąvartynas uždarytas prieš dvejus metus. Atliekos iš Šiaulių apskrities vežamos į naująjį sąvartyną Aukštrakiuose, tačiau jau kurį laiką atliekų mašinos iš Šiaulių miesto ir Radviliškio suka senuoju keliu – į Kairius.
                                        Pasirodo, kad būtų suformuotas gražus sąvartyno kaupas, pritrūko atliekų. Į šiaurinį sąvartyno šlaitą, kuris dabar yra daug žemesnis negu visas kalnas, dar reikia atvežti apie 30-40 tonų šiukšlių. Šiaulių regiono atliekų tvarkymo centro direktoriaus Regimanto Vėgelės teigimu, jeigu nebūtų atvežta atliekų, pabrangtų sąvartyno uždarymas, nes atliekos pigesnės nei žemė.

                                        Pirmasis Kairių sąvartyno uždarymo etapas kainavo 6,5 milijono litų. Tuomet pusės metro sluoksniu buvo užpilti ir apželdinti rytinis, vakarinis ir pietinis šlaitai. Dėl likusio atviro šiaurinio šlaito, kur dabar vežamos šiukšlės, uždarymo vyksta konkursas. Numatyta suma – beveik 13 milijonų litų. Gautuose rangovų pasiūlymuose pateiktos mažesnės sumos, todėl manoma, kad pavyks sutaupyti. Kai Kairių sąvartynas bus užkonservuotas, bus pastatyti pūvančių atliekų dujų išgavimo įrenginiai ir gaminama elektra.
                                        -------------------------------------------------------

                                        Bendrasis pagalbos centras įsikurs viaduko pašonėje
                                        Krūmais ir žole apžėlęs plotas tarp Dubijos ir Žemaitės gatvės jau 2010 metų pabaigoje taps ta vieta, kur pirmiausia skambins nelaimės ištikti šiauliečiai. Čia turėtų įsikurti 112 – Bendrasis pagalbos centras bei vienas iš keturių priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos padalinių Šiaulių mieste, kai iš miesto centro išsikels antroji ugniagesių komanda. Formuojamas ne tik visuomeninės paskirties sklypas, bet ir du komerciniai sklypai, kuriuos ketinama parduoti aukcione. Detaliojo plano rengėjai iš viso pasiūlė keturis variantus. Ugniagesiams priimtiniausias pasirodė tas, kuriame atsižvelgiama į tai, kad ateityje planuojama pratęsti S. Daukanto gatvę viaduko link. Numatytos ir dar trys naujos vietos, iš kurių į gaisrą skubančios mašinos nelaimės vietą pasiektų daugiausia per šešias minutes. Šiaulių miesto centre už Savivaldybės pastato ugniagesių nebeliks. Pastatą ir sklypą tikimasi pelningai parduoti, o už gautus pinigus įsirengti naują padalinį Žemaitės gatvėje prie viaduko. J. Basanavičiaus gatvėje liks ir Priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos valdyba, ir viena ugniagesių komandų.
                                        -------------------------------------------------------

                                        Comment

                                        Working...
                                        X