Parašė Garbanius
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Viešojo transporto registracijos numeriai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 "Pakapsčiau" ir apibendrinau, ką iš Šiaulių AP Ikarus-ų esu matęs iki 1998 metų (imtinai). Tikėtina, kad vėlesnių metų užrašuose lietuviškų numerių papildymų dar gali būti. Ikarus-263 Šiauliuose neteko matyti.Parašė Vakaris Rodyti pranešimąEsu Ikarus 2XX serijos fanas - tai neabejotinai pereito šimtmečio, 8-9-to dešimtmečių geriausio dizaino autobusas pasaulyje (palyginkite, sakysim 1972-ų metų Ikarus-250 su tų metų gamybos MB, Setra, Arna, Vest ar panašiais autobusais).
 Sau esu nusistatęs tikslą surinkti visus Lietuvoje buvusius. Bet dar yra "baltų dėmių" ir daugiausia jų - Šiauliuose. Drauge su kolega AutoLiet (tiklapyje jis jau pateikė duomenis apie senesnius Šiaulių AP Ikarus 620, 556, 180) esame surinkę autobusus iki 1987metų, tačiau apie 1988-1990 metus duomenys skystoki. Todėl tikiuosi pagalbos.
 Truputį istorijos apie Šiaulių AP numeraciją. Iki 1982m. tęsėsi senoji numeracija (1XXX-miesto, 2XXX-užmiesčio, tarpmiesčio, kai XXX - tikras GN). 1982m. įvyko "revoliucija" - suskaidžiusi numeraciją į smulkesnius vienetus: 11XX, 12XX... - miesto, 21XX, 22XX... - tarpmiesčio, 41XX, 42XX - priemiesčio (31XX, 32XX - buvo numeruojami taksi automobiliai). Praktiškai tokią ją tęsia iki šiol ir "Busturas".
 Šiame saraše pateikti turimi duomenys nuo 1973m. apie Ikarus 260 autobusus su 1982m. ar vėlesniais GN pakeitimais. Dar pridėjau turimą lietuvišką VN numeraciją ir tai ką teko matyti jau "Busturo" laikais. Tačiau "Busturas" dar sykį pernumeravo autobusus ir suteikė savo GN, todėl, kad nebūtų visiškos sumaišties, pateikiu VN (daugiausia su - ZSK XXX) be GN...
 Taigi, Šiaulių AP Ikarus 260:
 
 (...)
 
 Matyt 1988-1989m. Šiauliai negavo daug 260-ųjų (manau apie 10vnt., turėjo būt dar keli 263-ieji, jų nesu matęs), nes tais metais buvo gauta daug 280-ųjų. Apie juos kitame sąraše.
 
 Vakario pateiktų Ikarus-ų numerių iki 1981 metų nekartojau, nes jų nesu matęs. O kiti – su standartiniais žymėjimais: sutampanti ir nauja informacija bei mano komentarai. Santrumpa "BT" reiškia "Busturas" (su "Busturo" emblema).
 
 Vakario atskirai surašytus lietuviškus VN, jei jie atsirado tarp mano matytų, pratryniau, kad liktų mažiau "klaustukų".
 
 ------1981------
 2352 26-91 ллщ (260.27) > 2303
 ------------------
 ???? ZSK 616
 
 ------1982------
 1206 41-91 ллщ > 1501
 1805 41-92 ллщ
 1504 41-93 ллщ
 1405 41-94 ллщ
 1701 41-95 ллщ
 1302 41-96 ллщ
 1101 41-97 ллщ
 1806 44-32 ллщ > 1115 > ZSK 905 > BT:
 4316 44-33 ллщ > 1311 > BT: ZSK 800
 4216 44-34 ллщ
 1603 44-35 ллщ
 1407 44-36 ллщ
 2308 45-57 ллщ (260.27)
 2310 45-58 ллщ (260.27) > ZSE 212 > BT:
 2309 45-59 ллщ > ZSJ 601 (260.27)
 2313 45-60 ллщ (260.27) > 4522 > 3922
 2311 45-61 ллщ (260.27) > 2509 > ZSE 887
 2314 45-62 ллщ (260.27) > ZSY 362
 2312 45-63 ллщ (260.27) > ZSE 707
 2307 45-64 ллщ (260.27) > 2401 ZSK 572 – šio su lietuvišku numeriu neturiu, o numerį ZSK 572 mano užrašuose turi 2306 45-69 ллщ
 2306 45-69 ллщ (260.27) > ZSF 339 > BT: ZSK 572 (ZSF 339 – dublis su 2405 54-61 ллщ)
 2305 45-70 ллщ (260.27) > ZSB 298
 2310 45-80 ллщ (260.27)
 -----------------
 1112 ZSK 756 (Ik-260.01)
 ???? ZSK 791
 
 ------1983------
 1207 53-83 ллщ > 1111
 4207 53-84 ллщ
 1509 53-85 ллщ
 2406 54-58 ллщ (260.27) > BT: 2511 > ZSK 571
 2403 54-59 ллщ (260.27)
 2404 54-60 ллщ (260.27) > 2875 > 2107 ZSA 249
 2405 54-61 ллщ (260.27) > ZSF 339 > BT: 2307
 2402 54-62 ллщ (260.27)
 2407 54-63 ллщ > 2308 ZSE 485 > BT: 2308
 4217 55-80 ллщ > 1713 > BT: ZSK 783
 1105 55-81 ллщ
 4317 55-84 ллщ > 1312
 1809 55-85 ллщ > 1415
 2409 57-25 ллщ (260.27)
 2410 57-26 ллщ (260.27) > ZSC 334
 2408 57-27 ллщ (260.27) > ZSC 887 > BT: 2311
 1414 58-25 ллщ > 1113
 4304 58-26 ллщ > 1304 > BT: ZSK 563
 1606 58-27 ллщ
 1307 58-43ллщ > 1404
 1704 58-44 ллщ > 1513 > ZSK 580
 4218 58-45 ллщ > 1714 > ZSK 936
 1510 58-46 ллщ > BT: ZSK 768
 2412 1477 ЛИМ (260.27) > 2502 > 2317 ZSH 678 (ZSH 678 numerį gavo 2412 1950 ЛИЧ, o jau po to pastarojo GN buvo pakeistas į 2317)
 2412 1477 ЛИМ (260.27) > 2309 > ZSJ 601
 2413 1486 ЛИМ (260.27) > 2876 ZSC 804 > BT: 2321 – šito numerių "suvedimo" neturėjau, tai yra buvau matęs dar standartinį 260.27 su numeriais 2413 1486 ЛИМ, o po to jau perdarytą į "tarpmiestinį" 2876 ZSC 804, ir po to dar su GN 2321
 2411 1487 ЛИМ (260.27) > 2315 ZSE 475
 -----------------
 ???? ZSK 645
 
 ------1984------
 2512 2100 ЛИМ
 2513 2101 ЛИМ
 2514 2202 ЛИМ (260.27)
 2414 2203 ЛИМ (260.27) > 2318 > ZSC 332 > BT: 2318
 2307 2204 ЛИМ (260.27) > 2510 > BT: ZSK 569 > ZSF 336 (tokio VN nesu matęs)
 2415 2205 ЛИМ (260.27) > ZSA 597
 2516 2471 ЛИМ (260.27) > BT: ZSF 340
 2515 2472 ЛИМ (260.27)
 2518 2473 ЛИМ (260.27) > BT: (kai mačiau su "Busturo" logotipu, buvo jau nurašomas ir be VN, todėl sunku pasakyti, ar spėjo gauti ir lietuvišką)
 4306 2600 ЛИМ > 1306 > BT: ZSK 824
 1508 2625 ЛИМ
 4307 2983 ЛИМ > 1307
 1308 2984 ЛИМ > 1516 > ZSK 656 (ZSK 656 buvo 1989 metų Ik-260 su garažo Nr. 1308)
 1511 2985 ЛИМ
 1401 2986 ЛИМ > 022 (techn. pagalba) > BT: ZSK 738
 4209 2987 ЛИМ > 1709 > ZSK 564
 1413 2988 ЛИМ > BT: ZSK 723 > 1719
 1104 2989 ЛИМ > BT: ZSK 579
 -----------------
 ???? ZSK 570
 131x > 1117 ZSK 594 (Ik-260.01)
 ???? ZSK 617
 ???? ZSK 714
 ???? ZSK 817
 
 ------1985------
 2315 3342 ЛИМ (260.27)
 2503 3343 ЛИМ (260.27) > BT: ZSK 565
 2504 3344 ЛИМ (260.27) > ZSF 340 > BT:
 1705 3983 ЛИМ > 1515 > ZSK 785
 1107 3984 ЛИМ
 1803 3985 ЛИМ > 1401 > BT: ZSK 724
 1409 3986 ЛИМ > 1314 > BT: ZSK 561
 4301 5161 ЛИР > 1301 > BT: ZSK 749
 4204 5162 ЛИР > 1704 > BT: ZSK 671
 4205 5183 ЛИР > 1705 > BT: ZSK 899
 1305 5226 ЛИР > 1506
 -----------------
 BT: 1409 ZSK 863
 ???? ZSK 937 > 1715
 
 ------1986------
 1103 5687 ЛИР > BT: ZSK 619
 2501 5830 ЛИР (260.27) > ZSG 720 > BT:
 2505 5831 ЛИР (260.27) > BT: ZSK 630
 4303 6421 ЛИР > BT: 1303 ZSK 642
 4206 6422 ЛИР > BT: 1706 ZSK 687
 1503 6423 ЛИР > BT: ZSK 741 > 1312
 1203 6424 ЛИР > 1403 > BT: ZSK 754 > 1119
 1607 6572 ЛИР > 1514 > ZSK 923 > 1103
 1106 6573 ЛИР > BT: ZSK 762
 1406 6574 ЛИР > BT: ZSK 621
 4208 6575 ЛИР > 1708 > BT: ZSK 833
 4201 6576 ЛИР > 1701 > BT: ZSK 767 > 1318
 1412 6587 ЛИР > ZSK 615 > BT:
 4309 6588 ЛИР > 1309 > BT: ZSK 823
 1502 6589 ЛИР > BT: ZSK 624 > 1319
 
 ------1987------
 1411 7305 ЛИР > BT: ZSK 928 > 1718
 1512 7306 ЛИР > BT: ZSK 566 > 1111
 1505 7307 ЛИР
 4310 7308 ЛИР > 1310 > BT: ZSK 750
 1306 7309 ЛИР > 1114 > BT: ZSK 854
 1109 7310 ЛИР > BT: ZSK 913
 4202 7403 ЛИР > 1702 > ZSK 922
 1110 7404 ЛИР > BT: ZSK 643
 2507 7583 ЛИР (260.27) > ZSE 706
 2506 7584 ЛИР (260.27) > ZSC 937
 2316 3548 ЛИП (260.27) > 2416 ZSA 573 ("atėmė" iš Kauno AP)
 1410 7683 ЛИР > BT: ZSK 618 > 1717
 4210 7684 ЛИР > 1710 > BT: ZSK 927
 4318 7685 ЛИР > 1313 > BT: ZSK 904
 1702 7717 ЛИР > 1102 > BT: ZSK 819
 1706 7718 ЛИР > 1414 > BT: ZSK 674 > 1316
 4211 7719 ЛИР > 1711 > BT: ZSK 924
 
 ------1988------
 1507 0762 ЛИЧ > BT: ZSK 739 > 1107
 4302 0763 ЛИЧ > 1302 > ZSK 786
 1305 1538 ЛИЧ > BT: ZSK 816
 1402 1539 ЛИЧ > BT: ZSK 632 > 1116
 1105 1540 ЛИЧ > BT: ZSK 485
 2303 1913 ЛИЧ (260.27) > 2508 > ZSD 625 > BT:
 2304 1914 ЛИЧ (260.27) > ZSA 572
 2301 1915 ЛИЧ (260.27) > ZSB 295 > BT:
 2412 1950 ЛИЧ (260.27) > ZSH 678 > BT: 2317
 2302 1952 ЛИЧ > ZSA 598 (260.27) > BT
 
 ------1989------
 1308 5199 ЛИЦ > BT: ZSK 656
 1703 5200 ЛИЦ > BT: ZSK 740
 
 
 Keletas nežinomų metų papildymų:
 2878 (260.27) ZSK 186 (buvo perdarytas į "tarpmiestinį" - paliktos tik priekinės durys ir sudėtos minkštos sėdynės)
 2879 (260.27) ZSJ 602 > BT: 2323 (buvo perdarytas į "tarpmiestinį" - paliktos tik priekinės durys ir sudėtos minkštos sėdynės)
 1509 ZSK 682 (Ik-260.01)
 
 Šis matytas jau 2000-aisiais metais, matyt, po eilinio GN keitimo:
 1712 ZSK 875 (Ik-260.01)
 
 
 Dalis Vakario lietuviškų VN ("klaustukų") pagal mane yra Ik-280 (žiūrėti jų sąraše):
 ------1985------
 ???? ZSK 593
 ------1986------
 ???? ZSK 595
 ???? ZSK 808 (bet čia nesutampa metai, Ik-280 – 1988)
 ------1987------
 ???? ZSK 620
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kaip ir Ikarus-260 sąraše, autobusų iki 1981 metų numerių nekartojau, nes jų nesu matęs. Kiti – su standartiniais žymėjimais: sutampanti ir nauja informacija bei mano komentarai. Vėl gi, Vakario atskirai surašytus lietuviškus VN, jei jie atsirado tarp mano matytų, pratryniau.Parašė Vakaris Rodyti pranešimąPateikiu 1976-1987m Šiaulių AP Ikarus 280 sąrašą. Trūksta duomenų apie 1988-1990m. gautuosius. Teko matyti jau su pakeistais lietuviškais VN ir Busturo GN (kad nebūtų sumaišties, palieku klaustukus), ar pavyko rasti Regitros duomenų bazėje maždaug apie 20vnt. autobusų.
 
 Šiaulių AP Ikarus 280:
 
 (...)
 
 Šiuo sąrašu baigiu savo turimus duomenis apie Ikarus 200-uosius - anksčiau sukėliau viską, ką turėjau nuo Vilniaus iki Biržų...
 
 ------1982------
 1320 42-81 ллщ > 1822 > BT: ZSK 726
 
 ------1983------
 1224 55-51 ллщ > 1830 > BT: ZSK 686
 1326 1399 ЛИМ – pas mane užrašytas garažo Nr. 1108, kas, turbūt, yra nesąmonė
 1829 ZSK 721 (Ik-280.01)
 
 ------1984------
 1823 2023 ЛИМ > 1826 > BT: ZSK 751
 1222 2446 ЛИМ > 1838 > BT: ZSK 673
 1624 2601 ЛИМ > 1828 > BT: ZSK 720
 1824 3165 ЛИМ > 1825 > BT: ZSK 829
 1721 3166 ЛИМ > 1824 > BT: ZSK 672
 
 ------1985------
 1321 3916 ЛИМ > 1832 > BT: ZSK 631
 1322 3917 ЛИМ > 1835 > BT: ZSK 661
 1825 3918 ЛИМ > 1821 > BT: ZSK 678
 1220 3926 ЛИМ > 1820 > BT: ZSK 593
 
 ------1986------
 1323 6763 ЛИР > 1823 > BT: ZSK 668
 1621 6764 ЛИР > 1837 > BT: ZSK 683
 1725 6765 ЛИР > 1831 > BT: ZSK 815
 1225 6766 ЛИР > 1833 > BT: ZSK 655
 1726 6990 ЛИР > 1834 > BT: ZSK 595
 1325 7003 ЛИР > 1230
 
 ------1987------
 1820 7275 ЛИР > 1630 > BT: ZSK 622
 1226 7341 ЛИР > 1836 > BT: ZSK 483
 1623 7342 ЛИР > BT: ZSK 713 > 1230 – ZSK 713 su GN 1230 mačiau 2000-ųjų pradžioje. Lieka neaišku, kuo tapo 1230 – 7003 ЛИР
 1821 7343 ЛИР > 1628 > BT: ZSK 864
 1625 7555 ЛИР > 1839 > ZSK 503
 1324 7556 ЛИР > 1229 > BT: ZSK 818
 1221 0405 ЛИЧ > BT: ZSK 502 > 1829
 1626 0406 ЛИЧ > BT: ZSK 620
 
 ------1988------
 1629 1053 ЛИЧ > BT: ZSK 806
 1631 1054 ЛИЧ > BT: ZSK 825
 1231 1055 ЛИЧ > BT: ZSK 855
 1234 1056 ЛИЧ > ZSK 790 > BT:
 1235 1286 ЛИЧ > BT: ZSK 792
 1634 1287 ЛИЧ > BT: ZSK 653
 1226 1541 ЛИЧ > BT: ZSK 517
 1227 1623 ЛИЧ > BT: ZSK 689
 1622 1856 ЛИЧ > BT: ZSK 633
 
 ------1989------
 1220 5163 ЛИЦ > BT: ZSK 834
 1224 5662 ЛИЦ > BT: ZSK 516
 1624 5678 ЛИЦ > BT: ZSK 765
 1228 5679 ЛИЦ > ZSK 801
 1225 5922 ЛИЦ > BT: ZSK 760
 1620 5923 ЛИЦ > BT: ZSK 826
 1223 5924 ЛИЦ > BT: ZSK 482
 1627 5975 ЛИЦ > ZSK 677
 1232 5976 ЛИЦ > ZSK 755 > BT:
 1635 6004 ЛИЦ > ZSK 808
 1633 6005 ЛИЦ > ZSK 644 > BT:
 1621 6141 ЛИЦ > ZSK 807 > BT:
 1233 6142 ЛИЦ > BT: ZSK 652
 
 ------1990------
 1625 6605 ЛИЦ > ZSK 623
 
 
 Šiuo atveju, Vakario atskirai surašytų lietuviškų VN – "klaustukų" nebeliko 
 Tik keletui numerių nesutapo "Regitros rodomi metai su pirmojo VN gavimo metų eiliškumu.
 1985-----------------
 ???? ZSK 672 (1824 3166 ЛИМ 1984 m.) - galbūt, gautas metų sandūroje?
 1988-----------------
 ???? ZSK 622 (1630 7275 ЛИР 1987 m.)
 
 
 Ir pabaigai – jau nepriklausomybės laikų parko naujinimas "atvežtiniais" naudotais Ikarus-280:
 1222 ZSC 186 > BT:
 1841 ZSC 187 > BT:
 1842 ZSC 185 > BT:
 1840 ZSC 184
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pagal regitrą nr. ZSK785 priklauso ZIL'ui 431610Parašė aRa Rodyti pranešimą1705 3983 ЛИМ > 1515 > ZSK 785
 
 Pagal regitrą:Parašė aRa Rodyti pranešimąIr "klaustukas":
 BT: 1409 ZSK 8(5 arba 6)3 – labiau tikėtina, kad 853 (yra 854 ir 855), tačiau buvo ir 864 tarp Ik-280
 
 Šie matyti jau 2000-aisiais metais, taigi, matyt, po eilinio GN keitimo:
 1712 ZSK 875 (Ik-260.01)
 
 ZSK853 - GAZ 53
 ZSK863 - IKARUS 260, 1985
 ZSK875 - IKARUS 260, 1985
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Atvežtinius pamenu iš savo vaikystės dienų, buvo balti, pas kaikuriuos buvo išlikę seni garažiniai. Kiek esu girdėjęs pirkti iš Austrijos.Parašė aRa Rodyti pranešimąIr pabaigai – jau nepriklausomybės laikų parko naujinimas "atvežtiniais" naudotais Ikarus-280:
 1222 ZSC 186 > BT:
 1841 ZSC 187 > BT:
 1842 ZSC 185 > BT:
 1840 ZSC 184
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Savo sąsiuvinyje dar radau tokius numerius prieš pakeičiant:Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
 1058>2130 68-58 лит
 1059>2131 68-59 лит
 1050>2164 16-25 лиф
 1054>2165 16-56 лиф
 1055>2166 16-68 лиф
 1056>2151 16-69 лиф
 1048>2194 95-70 лиф
 Pakeistą:
 1035>2168 05-73 лиэ
 Mokomuosius:
 24-62 лип ir 12-66 лит
 Dar pas mane pažymėta, kad 2125 prieš pakeičiant VN buvo 24-64 лип, o ne 11-16 лит...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 kaip šį sąrašą galima pamatytiParašė AutoLiet Rodyti pranešimąVilniaus AP LAZ 697B, LAZ 697E, LAZ 697M: http://www.failai.lt/5ivz613wejxa/Vilniaus_AP.xls.htm
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sveikas Vakari. "Atkapsčiau" savo archyve Tavo skelbtus garažinių numerių pakeitimus iki 2125. Viskas sutampa. Gar. nr. 2125 valstybinis numeris turbūtParašė Vakaris Rodyti pranešimąSavo sąsiuvinyje dar radau tokius numerius prieš pakeičiant:
 1058>2130 68-58 лит
 1059>2131 68-59 лит
 1050>2164 16-25 лиф
 1054>2165 16-56 лиф
 1055>2166 16-68 лиф
 1056>2151 16-69 лиф
 1048>2194 95-70 лиф
 Pakeistą:
 1035>2168 05-73 лиэ
 Mokomuosius:
 24-62 лип ir 12-66 лит
 Dar pas mane pažymėta, kad 2125 prieš pakeičiant VN buvo 24-64 лип, o ne 11-16 лит...
 mano klaida, radau tik valstybinį numerį.Paskutinis taisė AutoLiet; 2016.03.25, 18:35.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Labai ačiū. Dar norėčiau sužinoti, kodėl LAZ-697B,E tuo laiku negavo mažieji autobusų parkai/ATK
 
 
 Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	





 
							
						 
							
						 
							
						 
							
						 
							
						
Comment