Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto registracijos numeriai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Mettal dekui uz pastabas.. pazadu pasitaisyti butu labai idomu suzinoti aplamai TOKS'as pagal kokius kriterijus savo masinas numeruoja?
    be to idomi senesne numeracija?
    taip pat ilgiausias TOKS'o marsrutas ir butent kokia masina ji aptarnauja,nes nemanau jog siuciama ta pati Setra S 315-GT-HD kuri tarkim i Birzus, Rokiski kad ir i Klaipeda vazineja

    Comment


      Mettal tau mano asmeninis patarimas kuomet busi prie Vilniaus AS.. na gal greiciau nepatarimas,o mano tokia istorija kuomet buvau Vilniaus AS o tai buvo tikrai ne karta ir ne du..
      saugokis tokio gana aukstoko,tamsaus,vien tik rusiskai kalbancio vairuotojo,dazniausias vazinejanciu reisu Vilnius-Ryga ir masinomis 165 (Setra S 315 GT-HD) ir lygtai su 4 (Neoplanu) tas pats vazineja.. man paprasciausiai vaiksciojant po AS,netgi dar nefotografuojant ir netgi neisitraukus fotoaparato,jis budamas su kitais vairuotojais ties 1-2 isvykimo aikstelem,garsiai rusiskai pradejo kamantineti ka as cia stebiu ir kodel vaikstau,patrauke kitu stotyje buvusiu keleiviu demesi,kadangi kalbejo vien rusiskai-as jam kazka pasakiau kad jis suprastu jog viskas gerai,tiesiog esu laisvas zmogus ir turiu teise laukti autobuso,jis tuomet man pasiule eiti i AS bufeta ir isgerti kavos,uzuot as apziurinejes autobusus,aisku as tik vaiksciojau keleiviu laukimui skirtoje vietoje,niekur daugiau.
      Kita situacija buvo su viesaja tvarka priziurinciais "Edlora" apsaugos darbuotojais,jie priejo prie manes kuomet as buvau atvykimo aiksteleje,vos ne salia gatves kur jau nebe AS teritorija ir paklause ka as veikiu jog kartais jie mate mato..taciau pastebeja jog esu padorus zmogus,maloniai bendrauju atsiprase (ko nepadare tas autobuso vairuotojas) ir patrauke savais keliais

      Comment


        Visokių pasitaiko. Tiesa niekada nebuvau matęs, kad prie keleivių kabinėtūsi autobusų vairuotojai, dažniau tuo užsiima apsaugos darbuotojai. Beje tie apsauginiai Vilniuje tau leisvai leido fotografuoti stoties teritorijoje?
        Daugiau mano nuotraukų >>>

        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

        Comment


          zinok tie apsaugos darbuotojai kaip tik visai normalus lyginant su tais vairuotojais kuomet man taip "pakele nuotaika" visai dienai, o fotografuoju tai as ne stoties teritotijoje zinau ta tai va jei kas vaziuos i Vilniaus AS parasiau kokio butent vairuotojo reiketu vengti..bet ir kiti manau panasus,skersai tik ziuri

          Comment


            Buvo ir man toks atvejis Vilniaus AS, su apsauga, pakalbejom išsiaiškinom ir viskas ok. Dar buvo su TOKS'o vairuotojais dar 2006 metais Fabijoniskiu stoteleje dariau sita foto, tai isleke vairuotojas kaip pradejo saukti, bandziau aiskinti bet nieko neisejo, pasiunciau ji toli ir tas visas raudonas ilipo i autobusa ir isvaziavo.

            Comment


              Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
              zinok tie apsaugos darbuotojai kaip tik visai normalus lyginant su tais vairuotojais kuomet man taip "pakele nuotaika" visai dienai, o fotografuoju tai as ne stoties teritotijoje zinau ta tai va jei kas vaziuos i Vilniaus AS parasiau kokio butent vairuotojo reiketu vengti..bet ir kiti manau panasus,skersai tik ziuri
              Nors Druskininkų vairuotojai mano, jog Kaune nėra nei vieno "normalaus" vairuotojo, bet jų kultūra nesiskundžiu. Dažnas tiesiog šypsosi, klausia, kam aš tai darau, kiti domisi, kur galėtų pamatyti savo autobusų nuotraukas ir t.t.

              Taigi bus įdomu pamatyti tavo darytas nuotraukas
              Daugiau mano nuotraukų >>>

              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

              Comment


                Numeracijoje jokio dėsningumo, išskyrus tai, kad numeruojama tiesiog iš eilės nematau.
                Vairuotojo tai tikrai nebijau - jei pradės išsidirbinėti, pačiam jam bus blogiau. Su apsauga nenoriu turėti jokių reikalų, todėl visada elgiuosi atsargiai . Beje, šiandien kaip tik nufotografavau 165-ąjį.
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                  Nors Druskininkų vairuotojai mano, jog Kaune nėra nei vieno "normalaus" vairuotojo, bet jų kultūra nesiskundžiu. Dažnas tiesiog šypsosi, klausia, kam aš tai darau, kiti domisi, kur galėtų pamatyti savo autobusų nuotraukas ir t.t.

                  Taigi bus įdomu pamatyti tavo darytas nuotraukas
                  Kad Klaipėdos autobusų vairuotojai tokie būtų... Dažniausiai lieka nesupratę, kai padarau kadrą.

                  Comment


                    na bet visvien kas liecia garazinius numerius turi buti kazkokia tai tvarka pvz. TOKS'e kiek zinau masinos pirmais nr. 4 ir 5 vazineja tarptautiniais marsrutais ir yra auksciausios komplektacijos TOKS'e, 6 ir 7 ISUZU midibusai, 8ir 9 mikroautobusai, 2x dviauksciai( x-bet koks skaicius), 5x vel mikroautobusai, 1xx autobusai greiciausiai pagal isigijimo laika numeruojami,taciau yra siek tiek niuancu su 143,148,149,150 nes valstybiniu numeriu seka nelabai atitinka,toliau 2xx priemiestiniai kuriu viso labo turi tik 3 ar 4 vnt. idomu kokia tech.pagalbos masinos numeracija ir pan. pvz. Kautroje taip pat ten 2xx vien OPALIN masinos, 4xx vien Ikarus,idomu kokia numeracijos tvarka kituose LT parkuose o taip pat ir tame paciame TOKS'e.

                    Comment


                      Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                      na bet visvien kas liecia garazinius numerius turi buti kazkokia tai tvarka pvz. TOKS'e kiek zinau masinos pirmais nr. 4 ir 5 vazineja tarptautiniais marsrutais ir yra auksciausios komplektacijos TOKS'e, 6 ir 7 ISUZU midibusai, 8ir 9 mikroautobusai, 2x dviauksciai( x-bet koks skaicius), 5x vel mikroautobusai, 1xx autobusai greiciausiai pagal isigijimo laika numeruojami,taciau yra siek tiek niuancu su 143,148,149,150 nes valstybiniu numeriu seka nelabai atitinka,toliau 2xx priemiestiniai kuriu viso labo turi tik 3 ar 4 vnt. idomu kokia tech.pagalbos masinos numeracija ir pan. pvz. Kautroje taip pat ten 2xx vien OPALIN masinos, 4xx vien Ikarus,idomu kokia numeracijos tvarka kituose LT parkuose o taip pat ir tame paciame TOKS'e.
                      KLAP'e miestiniai autobusai sunumeruoti nuo 01 iki 94 išskyrus MB O407 ir Volvo B10L-60 CNG. Volvo numeriai yra nuo 402 iki 405, o MB nuo 1056 iki 1063. Priemiestiniuose yra po tris skaičius nuo 150 iki 193.

                      Comment


                        Parašė groundzer Rodyti pranešimą
                        KLAP'e miestiniai autobusai sunumeruoti nuo 01 iki 94 išskyrus MB O407 ir Volvo B10L-60 CNG. Volvo numeriai yra nuo 402 iki 405, o MB nuo 1056 iki 1063. Priemiestiniuose yra po tris skaičius nuo 150 iki 193.
                        O407-ųjų pirmas skaičius rodo kolonos numerį. Taip sprendžiu iš to, kad nėra kitų 056, 057 ir t.t.
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Iš tiesų Klaipėdos AP kolonų jau nebėra senokai, todėl dar užsilikusius ant autobusų keturženklius garažo numerius reikia vertinti kaip triženklius.
                          Tiesa, čia buvo komentarų dėl Klaipėdos dujinių Volvo, juk yra dar ir 401, bent prieš mėnesį tikrai jis buvo "gyvas". O priemiestinių yra ir su kitais garažiniais nr. - 72, 73 (Setros) ir buvę miesto Saffle (likę dar "gyvi" atrodo 49 ir 52).

                          Comment


                            Matytas,o kaip su TOKS'o numeracija..girdejau jog nemazai zinai ta tema ? beje kas kliecia KLAP'a tj as ir taip manau jog ta sena garazine numeracija ant MB O407 kuri yra uzsilikusi,reiktu vertinti kaip dvizenkle(nubraukiant pirmus skaicius 10..) taciau idomu kaip parko dokumentuose figuruoja sie numeriai,gal jie ir yra pasilike tokie:1057,1058...1063??? beje,idomu kodel KLAP'as labai jau pagal numeracija isskiria dujinias masinas?

                            Comment


                              Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                              Matytas,o kaip su TOKS'o numeracija..girdejau jog nemazai zinai ta tema ? beje kas kliecia KLAP'a tj as ir taip manau jog ta sena garazine numeracija ant MB O407 kuri yra uzsilikusi,reiktu vertinti kaip dvizenkle(nubraukiant pirmus skaicius 10..) taciau idomu kaip parko dokumentuose figuruoja sie numeriai,gal jie ir yra pasilike tokie:1057,1058...1063??? beje,idomu kodel KLAP'as labai jau pagal numeracija isskiria dujinias masinas?
                              Dokumentuose to Klaipėdos AP kolonos numerio irgi nebėra, tai jau praėję dalykai, perdažant buvusius 1056-1063, ant jų kolonos numerio irgi nebelieka. Dujinių numeracija tokia, nes autobusai nepriklausė išsyk autobusų parkui, o lizingo paslaugą teikusiai bendrovei, dar šie autobusai buvo įvardinti kaip bandomieji, todėl ir garažo Nr. buvo duoti 4xx, nors čia, jei būti nuosekliems, galėjo duoti ir 3xx seriją . Tarp kitko, šios serijos ir 5xx kažkada yra priklausiusios taksi automobiliams, kol tokių dar turėjo Klaipėdos AP.
                              TOKS'e didelės garažinių numerių paskirstymo logikos nėra, tiesiog nuo 100 buvo laisva serija, ir ji 1997 m. buvo pradėta nuo Karosų C735, kurių jau nebėra. Tuo metu garažinius 0xx užėmė tarpmiestiniai Ikarus 250 ir 256, o 2xx - Ikarus 260 (2 ir 3 durų variantai) bei į priemiestį pervestos buvuvios tarpmiesčio mašinos. Gavus keletą tuo metu modernesnių autobusų (Setros 01, 02, 17, 18, 19, 20, ...) buvo suteikti tuo metu jau atsilaisvinę nurašytų Ikarus garažiniai nr., kurių dabar numeracija su tam tikrais rezerviniais intarpais (pvz, nuo 29 iki 39) yra vėl tęsiama. Pažymėtina, kad mikroautobusai, midiautobusai ir dideji autobusai, skirtingai nuo Kautros, TOKS'e atskirų garažinių numerių pogrupių neturi.

                              Comment


                                Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                                beje-domina dabartine numeracija,taciau gerai butu ir ankstesne suzinoti kuomet Vilniaus tarpmiestiniai priklause VAP'ui.. nes kiek pamenu ten buvo kolonomis numeruojama:
                                1-miesto artimo nuotolio;
                                2-miesto vidutinio nuotolio;
                                3-uzmiescio;
                                4-priemiestiniai;
                                5-tarpmiestiniai;
                                6-technine pagalba
                                taciau perskaicius ankstesne jusu informacija pradejau abejoti,nes 4-a ir 5-a kolonos nepaminetos(praleistos) po 3 iskart ejo 6-a ir 7-a,o tokiu nepamenu kad butu buvusios..
                                Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                                o tai kaip su tom kitom kolonom 4-a ir 5-a,manau pirma turejo buti priemiescio,po to uzmiescio.. o 6-a tai kiek pamenu vien tech.pagalbos,taciau minetame sarase pastebejau daug masinu kuriu kolonos numeris prasideda 6..
                                Nelabai tikslus suskirstymas...

                                Tarybinių laikų (mano žinios siekia daugmaž 1983 metus) kolonų skirstymas buvo toks:
                                1, 2, 3, 6 - miesto;
                                4, 5, 7 - užmiesčio;
                                8 - aptarnaujantis transportas (daugiausia "80xx", bet buvo ir išimčių, pavyzdžiui, perdarius miesto autobusus į "techninę pagalbą").

                                Ar buvo skirstymas tarp miesto kolonų pagal "artimo nuotolio" ar "vidutinio nuotolio" maršrutus, neįsivaizuoju. Kaip ir nežinau kitos vidinės struktūros, pavyzdžiui, brigadų, kurios tiesiogiai neatsispindėjo garažo numeriuose

                                Apie 1988-1989 metus 3-ia ir 4-ta kolonos buvo panaikintos, o jų autobusai perkelti į kitas miesto bei užmiesčio kolonas.

                                Kažkada vėliau (metų tiksliai nepasakysiu) "apsižiūrėta", kad likus "skylė", ir visi kolonų numeriai masiškai pakeisti:
                                6 - į 3, 7 - į 4, 8 - į 6.
                                Taigi, nuo to laiko kai kurie "techniniai" autobusai ir kita technika dar turi keturženklius numerius su "6" priekyje, o kiti - jau tik triženklius.

                                O apie 2000-2001 metus kolonų numerių išvis atsisakyta ir garažo numeriai liko triženkliai, o pirmajame šimtuke - kaip netingėjo užrašyti - su "0" priekyje arba be jo

                                Comment


                                  Deja, panaikinus kolonas, atsirado dar labiau paini ir man visiškai nelogiška numeracija. Kelionės lapuose visada spausdinami penkiaženkliai (!) numeriai.
                                  Pvz. 07846:
                                  0 - praktiškai nieko neduoda, bent jau aš taip manau. Tiksliai nepamenu, bet galbūt vietoje 0 pas 784 rašomas 1.
                                  784 - garažinis numeris.
                                  6 -
                                  Gal dar galėčiau paskutinį skaitmenį paaiškinti kaip modelį (Rygoje garažiniame numeryje yra toks skaitmuo, bet ir ten paskutinis skaitmuo niekam nežinomos paskirties), bet kai jis nesikartoja to paties modelio autobusuose...
                                  Va pavyzdys, paimtas iš http://www.va.lt/pagrindinis.php?men.../van_hool_a300 :
                                  04847
                                  04855
                                  04863
                                  04871
                                  04880
                                  04898
                                  04901
                                  04910
                                  04928
                                  04936
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment



                                    Tai tik mano spėjimas, bet tai gali būti dar vienas tarybinių laikų palikimas.
                                    Kaip pavyzdys - tarybinių laikų Kauno autobusų parko garažo numeriai. Tada autobuso išorėje buvo rašomas keturženklis garažo numeris, kur pirmasis skaitmuo reiškė koloną, tuo tarpu autobuso viduje būdavo rašomas penkiaženklis garažo numeris, kur penktasis skaitmuo jau reiškė "tą kažką"
                                    Gal labiau susiję su autobusų parkais žino atsakymą, ką reiškia penktasis skaitmuo?

                                    Palyginimui - tarybiniais laikais daugumos Vilniaus autotransporto įmonių (1, 2, 5, 8) automobilių garažo numeriai irgi buvo penkiaženkliai su tuo mįslingu penktuoju skaitmeniu

                                    Comment


                                      A, teisingai gi - Kauno autobusuose viduje irgi yra penkiaženkliai skaičiai - mačiau Scania ir Saffle autobusuose.
                                      Iš Vilniaus autobusų vairuotojų gal atsiras keli, kurie tikrai žinos kas ten per skaičius, nes net ir vairuotojams yra įdomu, kas čia per skaičius . Nemanau, kad ir Aidzinas žinos, taigi Wanderer (kuris, beje, seniai negirdėtas) yra paskutinė viltis, kuri bent jau lankosi ir rašo šiame forume.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                        A, teisingai gi - Kauno autobusuose viduje irgi yra penkiaženkliai skaičiai - mačiau Scania ir Saffle autobusuose.
                                        Iš Vilniaus autobusų vairuotojų gal atsiras keli, kurie tikrai žinos kas ten per skaičius, nes net ir vairuotojams yra įdomu, kas čia per skaičius . Nemanau, kad ir Aidzinas žinos, taigi Wanderer (kuris, beje, seniai negirdėtas) yra paskutinė viltis, kuri bent jau lankosi ir rašo šiame forume.
                                        Galiu pasakyti,kad Kaune penkiaženkliai skaičiai išlikę, nes net neseniai pirktuose Volvo yra surašyti penki skaičiai. Kiek suprantu tai visi autobusai į kompiuterines sistemas įvesti 4-ženkliai, nes daugumą soliarių rašoma 16xx. Visi autobusai praktiškai sunumeruoti pagal tris vidurinius skaičius.

                                        Comment


                                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                          Deja, panaikinus kolonas, atsirado dar labiau paini ir man visiškai nelogiška numeracija. Kelionės lapuose visada spausdinami penkiaženkliai (!) numeriai.
                                          Pvz. 07846:
                                          0 - praktiškai nieko neduoda, bent jau aš taip manau. Tiksliai nepamenu, bet galbūt vietoje 0 pas 784 rašomas 1.
                                          784 - garažinis numeris.
                                          6 -
                                          Gal dar galėčiau paskutinį skaitmenį paaiškinti kaip modelį (Rygoje garažiniame numeryje yra toks skaitmuo, bet ir ten paskutinis skaitmuo niekam nežinomos paskirties), bet kai jis nesikartoja to paties modelio autobusuose...
                                          Va pavyzdys, paimtas iš http://www.va.lt/pagrindinis.php?men.../van_hool_a300 :
                                          04847
                                          04855
                                          04863
                                          04871
                                          04880
                                          04898
                                          04901
                                          04910
                                          04928
                                          04936
                                          Penkiaženklė autobusų garažinių numerių numeracija Vilniaus AP buvo visą bent jau tą laiką, kurį aš žinau. Pirmasis numeris būdavo kolonos numeris, toliau triženklis garažinis numeris ir penktasis skaitmuo - papildomas (laisvai parinktas, tačiau po to fiksuotas, nors, jeigu kolonos numeris keisdavosi, dažniausiai keisdavosi ir 5-as skaitmuo), kad būtų galima naudoti darbo laiko, degalų, detalių, remonto darbų ir kitose sistemose, kurios buvo unifikuotos pagal 5-ių ženklų skaitmeninius identifikatorius. Tai tuo metu buvo būtina, nes buvo naudojamos dar senovinės skaičiavimo mašinos, naudojusios specifinę unifikuotą programinę įrangą tiems laikams, o vėliau, 5-ženkliai numeriai matyt išliko iš įsibėgėjimo arba vėlesniam rezervui. Pažymėtina, kad darbuotojų vadinamieji asmeniniai tabelio numeriai taip pat penkiaženkliai, iš kurių 4 skaitmenys buvo svarbieji arba reikšminiai o paskutinis papildomas ir dažnai rašomas per brūkšnelį. Taip pat autobusų garažiniai numeriai būdavo rašomi, tik vėliau tie brūkšneliai nustoti naudoti. Dar viena detalė - nurašius autobusą, kitas užėmęs jo garažo vietą kolonoje jau gaudavo kitą penktąjį skaitmenį. Tai tiek žinių kol kas šia tema

                                          Comment

                                          Working...
                                          X