Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[UK] Londono transporto sistema

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė zixelis Rodyti pranešimą
    sitas A12 jau nuo pat vasaros kencia del Gants Hille esancio ziedo remonto darbu, kurie velniai zino kiek dar vyks... ten pastoviai kamsciai kiekviena vakara...


    P.S. ne i tema - cia Eziukas siaip lankesi Leytone ar pastovus gyventojas?
    Šiaip. Bet kaip ir daugelis lietuvių gyvenų rytų Londone.

    Mano Flickr nuotraukos : http://www.flickr.com/photos/ezziukas/sets/

    --------------------------------------------------

    Kiek rovė - neišrovė. Kiek skynė - nenuskynė. Todėl, kad tu - šventovė, todėl, kad tu - Tėvynė !!!

    Comment


      #22
      Kažkiek į temą :

      http://news.bbc.co.uk/1/hi/uk/8423235.stm

      Mano Flickr nuotraukos : http://www.flickr.com/photos/ezziukas/sets/

      --------------------------------------------------

      Kiek rovė - neišrovė. Kiek skynė - nenuskynė. Todėl, kad tu - šventovė, todėl, kad tu - Tėvynė !!!

      Comment


        #23
        Manau čia su metro geriau nei Vilniuje, bet prasčiau nei visur kitur

        Mano Flickr nuotraukos : http://www.flickr.com/photos/ezziukas/sets/

        --------------------------------------------------

        Kiek rovė - neišrovė. Kiek skynė - nenuskynė. Todėl, kad tu - šventovė, todėl, kad tu - Tėvynė !!!

        Comment


          #24
          Parašė andyour
          per kiek laiko su metro nusigauni is miesto krasto iki centro? 20km berods gautusi.
          Cia vistiek tiksliai atsakyti neimanoma Aisku gali pasiziureti atstumus ir kiek mazdaug laiko uztrunka kelione - > http://journeyplanner.tfl.gov.uk/use...ptionsActive=1 . Tarkime is tokio miesto pakrascio kaip Edgware iki Charing Cross kelione trunka 40 minuciu metro. 2 valandas autobusais. 4 valandas nesustojant einant. 1 valanda su nuosava masina turint GPS. Bet tai tik labai jau geromis eismo salygomis. Metro gali buti uzdarytas savaitgaliui. Autobusai neatvaziuoti, nusidiversuoti kitais keliais, tavo masina gali pakliuti i neisvaziuojama kamsti ar tave pati gali nuzudyti uzsihomoseksualines emigrantas is vidurio Lietuvos.

          P.S: Dar gali vykti toks ivykis kaip Londono Maratonas tai reiskia kad i miesto centra papulti neimanoma geriau tupek namie: http://www.tfl.gov.uk/tfl/gettingaro...n-marathon.pdf
          Paskutinis taisė Ežiukas; 2010.04.13, 20:41.

          Mano Flickr nuotraukos : http://www.flickr.com/photos/ezziukas/sets/

          --------------------------------------------------

          Kiek rovė - neišrovė. Kiek skynė - nenuskynė. Todėl, kad tu - šventovė, todėl, kad tu - Tėvynė !!!

          Comment


            #25
            tie kas neturi pinigu centrinems transporto zonoms vazineja Vienas pazystamas gyvena uz miesto, nes turi ten nama uz kuri jam nereik moketi. Bet moka jis kita "kaina". Su autiku kiekviena diena 3,5 valandas vaziuoja i darba paskiau tas pacias 3,5 valandas atgal

            Man asmeniskai tie atstumai nemaiso. Naudojuos viesuoju transportu, bet tiesiog nesedi atsisedes, o bandai kazka veikt. Skaitai knyga, ziuri filmus ar narsai interneta ar ka nors panasaus. Tai po kiek laiko pripranti prie tu atstumu Kas mane nervuoja tai tik savaitgaliniai remontai vietoj to kad pusvalandi iki centro vaziuotum vaziuoji apie dvi valandas. Dar jei kur skubi tai isviso nervai vieni. Gyvenu antroje zonoje rytu puseje Centrines zonos travelcard neperku, tik karts nuo karto pay as you go jei kur skubiau reikia nusigauti. Tai pagrinde pirmoje zonoje lieka autobusai antroje trecioje metro/overgroundas/dlr. Tarkime dabar yra uzdarytojs siaurines overground linijos i vakarus del remonto ir pasiruosimo olimpiadai. Tai vietoj tarkime to kad i regent parka per 40 minuciu nuvaziuotum vaziuoji daugiau nei dvi valandas daug as cia pilstau, bet esme, kad jeigu tas transportas veiktu taip kaip jis turi veikti normaliom salygom viskas butu gerai ir nebutu jokiu nusiskundimu. Bet jis toli grazu taip neveikia. Savaitgaliais veluoji visur reguliariai, ir sugaisti laiko transporte tiek, kad nebesinori net isvykti niekur.

            Zinoma gali sumoketi 4 svarus ir pimyn atgal tokiu atveju nuvaziuoti per valanda. Bet cia kaip sakant jau pagal kiekvieno kisene Aisku as jau net nesneku apie transporto sistemos kokybe ir modernuma

            Pvz Savaitgali uzsimanai nuvaziuoti i Natural history museum. Gyveni East Ham kaip pvz. Nedirba DLR, nedirba District line rytu puse, nedirba Jubille line, overgroundas nuo kovo nedirbs dar neaisku kiek menesiu. Savaitgalis grazus oras, saule sviecia. Sedi i autika, pribezdeta ir privemta. Vaziuoji iki Stratfordo nes ten vienintele metro linija rytu londone kuri dirba - central line. Turi savaitini 2-3 zonos travelcard, leidzianti vaziuoti TFL beginiu transportu minetose zonose ir visame londone su autobusais (kaina 19svaru/savaitei). Iki stratfordo nusigauni kazkur per 20 minuciu. Tada su centrine linija vaziuoji iki bethnal green 10 minutes. Sulauki autobuso i Oxford circus iki jo vaziuoji kazkur 50 minuciu, is ten pasigauni autobusa iki Albert hall vaziuoji dar pusvalandi. Ir tada dar 10 minuciu eini pesciomis iki muziejaus nes taip greiciau nei laukti autobuso kuris nuvestu iki duru. Sugaisai -> 2 valandas + tas pacias 2 valandas gristant atgal.

            Normalia diena : district + jubilee iki Bermondsey - 25 minutes. Autikas iki muziejaus 25 minutes. Uztrunki valanda.

            Taigi transporto sistemos remontas tau kainuoja 2 valandas per diena
            Paskutinis taisė Ežiukas; 2010.04.13, 22:51.

            Mano Flickr nuotraukos : http://www.flickr.com/photos/ezziukas/sets/

            --------------------------------------------------

            Kiek rovė - neišrovė. Kiek skynė - nenuskynė. Todėl, kad tu - šventovė, todėl, kad tu - Tėvynė !!!

            Comment


              #26
              Parašė andyour
              , o kokia situacija londone yra su dviraciais?
              Situacija yra tokia kad dviratis yra pati greiciausia ir patikimiausia transporto priemone Londone, jei kelione uztrunka iki valandos. Nelabai isisvaizduoju kaip siame mieste galima nesinaudoti dviraciu. Teko ziema per salcius pavazineti autobusu, kiekviena karta po darbo ilipes mintyse pasakydavau: nekenciu autobusu, zinodamas, kad teks kratytis pusantros valandos iki namu. (palyginimui dviraciu uztrunka 30min).

              Comment


                #27
                Na eziukas gal kazkiek ir persistenge peikdamas transporto sistema kad butu uzdarytas DLR ir District linja rytuose - buna laaaaaaaaabai retai. O jei iki muziejaus vaziuoji 3.5h, tai cia manau is skupumo, damoketum svara ir davaziuotum beveik iki pat muziejaus 2.5 valandos trumpiau. Kiekvieno teis rinktis - ar sutaupyti svara ir kratytis autobusais, ar sumoketi ta svara ir pasiekti keliones tiksla zymiai greiciau
                visur grazu, bet vis skirtingu kampu :)

                Comment


                  #28
                  Visą aną savaitę buvau Londone. Yahoo
                  Visuomeninis transportas sukėlė labai daug minčių. Ir gerų, ir blogų ir nusistebėjimo kupinų.
                  Taigi įspūdžiai tokie:
                  Atvykom į St. Pancras, viskas normaliai, nuėjom iki metro, Oyster'is savaitei paimtas. Victoria line, tada Oxford'e persėdimas į Central ir Holland Park išlipom. Kas nustebino - tai prakeiktas vėjas tuose metro, kas per nesąmonė. Susirgt galima, kas iš esmės ir atsitiko, vaikščiojau su šaliku antrą savaitės pusę.
                  Daugiausia tekdavo važiuot Central line. Tai manau, viskas išskyrus liftus stotyse, veikia gerai. Nustebino riedmenų dydis ir pačių linijos stočių matmenys. O dar tunelių ilgis ir gausa. Tikras tube ir nekitaip.
                  Dar teko važiuot Victoria, Circle ir dar keliom, kurių pavadinimų gerai neatmenu. Tai nieko ypatingo, šiek tiek tik naujau nei Central. Jubilee (tipo nauja, kaip supratau) tikrai kur kas geresnė ir malonesnė, o ir antrosios atsidarančios durys prideda saugumo.
                  Nesusipratimu laikyčiau DLR lingavimą lygiame kelyje riedant link Canary Wharf, kažkokia nesąmonė. Dar niekur nemačiau naujos linijos, naujų riedmenų, kurie linguotų kaip koks moskvičius ant lingių ir dar laisvu vairu.
                  Apskritai, pasirodė, jog metro funkcionalu, paprasta, aišku. Tik kiek pasenę viskas ir nuolatiniai remontai.
                  Dėl autobusų tai kaip turistui pirmąsyk Londone, tai buvo linksma antram aukšte pasivažinėt. Nieko blogo juose nemačiau. Gal, kad ne po ghetto važinėjau.

                  O kaip čia kolega vienas paklausė dėl rekreacinės vietovės ir kaip toli ji yra, tai, manau, Grinvičas pati ta vieta
                  Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                  Comment


                    #29
                    Londono VT ikonos "Routemaster" atgimimas:



                    Daugiau informacijos: http://www.london.gov.uk/priorities/...new-bus-london
                    Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

                    Comment


                      #30
                      Parašė John
                      Kaip ir buvo galima tikėtis, pasirinktas kur kas kuklesnis dizaino variantas, nei anksčiau pristatyti:

                      Atvaizdas


                      Dabartinis viso labo atrodo kaip šiek tiek faceliftintas vienas iš dabartinių dviaukščių autobusų (išskyrus galinę įlipimo/išlipimo platformą.
                      Būtent šis ir laimėjo. Bet čia tik konceptas, išpildytas Aston Martin + Foster&partners. Konceptiniai modeliai dažniausiai smarkiai skiriasi nuo galutinio rezultato, t.y. kai nuo fantazijų pereinama prie funkcionalumo, techninių brėžinių, gamybos kaštų ir t.t.
                      Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

                      Comment


                        #31
                        Kadangi niekur lyg ir nemačiau, kad būtų Londono viešojo transporto galerijos, tai nuotraukas nusprendžiau sudėti čia









                        Mano mėgstamiausias:


                        Kaip be legendų

                        www.autobusas.4l.lt +
                        www.facebook.com/Autobusas4l

                        Comment


                          #32
                          Parašė 99 Rodyti pranešimą
                          Londono VT ikonos "Routemaster" atgimimas
                          Youtube video
                          Daugiau informacijos: http://www.london.gov.uk/priorities/...new-bus-london
                          Parašė John
                          Kaip ir buvo galima tikėtis, pasirinktas kur kas kuklesnis dizaino variantas, nei anksčiau pristatyti:
                          Atvaizdas

                          Atvaizdas

                          Dabartinis viso labo atrodo kaip šiek tiek faceliftintas vienas iš dabartinių dviaukščių autobusų (išskyrus galinę įlipimo/išlipimo platformą.
                          Parašė 99 Rodyti pranešimą
                          Būtent šis ir laimėjo. Bet čia tik konceptas, išpildytas Aston Martin + Foster&partners. Konceptiniai modeliai dažniausiai smarkiai skiriasi nuo galutinio rezultato, t.y. kai nuo fantazijų pereinama prie funkcionalumo, techninių brėžinių, gamybos kaštų ir t.t.
                          Parašė andyour
                          gal ir svaresni jie bus, bet ar autobusai pagrindiniai miesto tersejai o del isvaizdos taip manau nepergyvenciau, tai kas madinga siandien, rytoj jau nebe.
                          Tęsinys:


                          Londono meras Borisas Johnsonas ketvirtadienį pristatė futuristinio dizaino ilgai lauktą dviaukštį autobusą, praneša britų dienraštis „The Financial Times“.
                          Realaus dydžio „Naujojo autobuso Londonui“ maketas bus atidengtas Londono transporto muziejuje. Autobuso prototipą ketinama pagaminti ateinančiais metais, o pirmieji penki naujo dizaino dviaukščiai į Londono gatves turėtų išriedėti 2012-ųjų pradžioje.
                          Naujajame autobuse išliko galinė atvira aikštelė, ant kurios keleiviai galės užšokti ir nuo jos nušokti. Vidus įrengtas kaip ir senuosiuose autobusuose. Tačiau naujieji yra modernesnių linijų, juose bus įrengti dveji laiptai, trys įėjimai ir panoraminiai langai. Be to, autobusai bus varomi taupesniais varikliais.
                          „Naujuosius autobusus Londonui“ gamins Šiaurės Airijos kompanija „Wrightbus“, kuri laimėjo 7,8 mln. svarų sterlingų vertės užsakymą bendradarbiaudama su „Heatherwick Studio“ konstruktoriais suprojektuoti ir pagaminti pirmuosius penkis autobusus.
                          Naujieji dviaukščiai autobusai turės pakeisti vadinamuosius ilgus autobusus. Šių bus visiškai atsisakyta iki ateinančių metų pabaigos.

                          Ir originalus straipsnis, The Financial Times:



                          London mayor Boris Johnson with a mock-up of the capital’s next double-decker bus
                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                          Comment


                            #33
                            Keletas, fotografijų:













                            Šaltinis: http://www.autoblog.com/photos/londo...ble-decker-bus
                            Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

                            Comment


                              #34
                              NIEKO GUDRAUS NEPASAKYSIU.

                              Comment

                              Working...
                              X