Apie 5 keleiviai, jei moka visa kaina.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Kaip padaryti Vilniaus viešąjį transportą pelningu?
Collapse
X
-
Čia paskaičiuota brutto ar netto? Juk pajamas VT gauna ne tik iš parduotų bilietų, bet ir kaip kompensacija iš savivaldybės, reklamos autobuso viduje (stendai ir vaizdo ekranai) ir išorėje. Dar galėtų papildomai užsidirbti iš garsinės reklamos. Išlaidos: vairuotojo alga, kuras + tepalai, draudimas, amortizacija, remontas, keleivių kontrolė, bilietų spausdinimas ir platinimas, mokesčiai, vandalizmas ir t.t.. Ar visa tai susumavus tikrai savikaina išlieka ta pati (5 keleiviai, mokantys pilną kainą)???Parašė amiko Rodyti pranešimąApie 5 keleiviai, jei moka visa kaina.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Zinodamas 1km nuvaziavimo savikaina, is akies pasakiau 5. Tai pats minimumas, gaunant is savivaldybes dotacijas uz nuostolingus kilometrus. Sakiau, kad reikia daugiau info, norint tiksliau apskaiciuot. Arciau realybes butu 7-8 keleiviai per 1 km.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Tiesiai į dešimkę.AP beveik visi vadovai paskirti pagal partinę linija ir su transporto vadybą neturi nieko bendro. Pasėdi 4 metus šiltoje vietoje''bilijardą''palošia ir laukia kitų rinkimų.Parašė Wycka Rodyti pranešimąAš taip pat visada buvau ir tebeesu (net ir krizės-pyz*s metu) optimistas ir kategoriškai nesutinku, kad po 1990m. LT transportas vystėsi nuo 0. Tačiau man skersai gerklę stovi tas keiksmažodis "Nuostolinga". Geras vadybininkas ir eskimui šaldytuvą parduos, prastas — ir Coca Cola nuvarys į bankrotą...
Comment
Comment