Jo, didziju miestu parkams fasonas dirbti su 15 metu senumo autobusais, kuriu bazinis modelis yra 25 metu senumo. O ar istengtu provincija, priklauso nuo savivaldybes finansavimo. Kol kas ishsiskiria 2 "putiovos" - Taurages ir Silutes. Dar Raseiniai pasizymejo, uztat ten del tu nauju autobusu tokios politines aistros, kuriu turbut net Briuselis nesapnavo.
Jo, didziju miestu parkams fasonas dirbti su 15 metu senumo autobusais, kuriu bazinis modelis yra 25 metu senumo. O ar istengtu provincija, priklauso nuo savivaldybes finansavimo. Kol kas ishsiskiria 2 "putiovos" - Taurages ir Silutes. Dar Raseiniai pasizymejo, uztat ten del tu nauju autobusu tokios politines aistros, kuriu turbut net Briuselis nesapnavo.
Dar pažiūrėsim kaip bus su Tauragės naujais autobusais, pinigai neaišku iš kur, autobusai taip pat be jokių konkursų nupirkti. Šilutės taip pat neišskirčiau, kažko ypatingo jie neturi. Galbūt Šalčininkai dar neblogai stovi. Nesunku pastebėti, kad autobusų parkai atsigauna pasikeitus vadovybei, tik milžiniškos pirmtakų paliktos skolos, viską apsunkina.
PS. Klaipėdos AP nusipirko Temsa Opalin, greičiausiai iš Kautros, bet negaliu garantuoti. Tai pirmas jų tarpmiestinis midibusas, pagaliau suprato, kad žiemą poilsiautojų sumažėja Jonavos AP nusipirko naudotus du Mercedes Benz midibusus.
Teko matyti Kautros naujieną - Temsą Opalin #200 FOR441. Autobusas "nefirminės" žalsvos spalvos. Regitra rodo, kad jis ne naujas - 2006 gamybos. Gali būti ir "prieniškis", nes mačiau maršrute maršrutu Kaunas-Birštonas.
Štai, kaip atrodo tas Kautros Temsa Opalin Klaipėdoje Atvaizdas
Klaipėdos AP nuotrauka
Prienų parkas neaptarnauja Kaunas-Birštonas maršruto, todėl tikriausiai tas naujas Opalinas Kauno. Įdomu bus pamatyti.
Taigi čia buvęs Kautros #227. Buvo baltos spalvos, tai tik "žuvėdras" tereikėjo priklijuot . O naujasis #200 tikriausiai Kautros, nors teko ne vieną sykį matyt Druskininkų Temsą maršrute Kaunas-Vilnius, ar Vilkaviškio Prestij visai ne Vilkaviškio maršrute, taip, kad visko gali būti...
Marijampolė pagaliau turės normalią autobusų stotį su laukimo sale. Seniau autobusų bilietų kasos ir laukiamoji salė buvo geležinkelio stotyje, vėliau buvo dabartinėje stotyje buvo atimtas vairuotojų poilsio kambarys ir padarytos kasos su "laukiamąja sale", tiksliau vienas suoliukas 16 kv. kambaryje. Tikriausiai, kad neužbaigs iki šalčių...
Autobusų stovėjimo aikštelė įrengta gerokai seniau, gal jau metus, tiesa vėlgi neįsivaizduoju, kam ją reikėjo daryti tokią didelę. Tokia plote max. 5 autobusai būna... gal vėliau ją naudos ir lengviesiems automobiliams, bet kol kas to nėra.
Marijampolės AP Neoplan'as
Privataus vežėjaus Mercedes-Benz, tokių turi ir Marijampolės AP.
Dar vienas Marijampolės AP autobusas.
Naujas A. Biežienės įmonės pirkinys. Teko juo važiuoti, tai sugebėjo net ir tokiame didmiestyje, kaip Marijampolė vėluoti 8 min.
Vienas iš dviejų Zarasų AP Marcopolo Kaune.
Paskutinis taisė digital; 2025.07.22, 23:45.
Priežastis: atkurtos foto
Comment