Kaip ir laikas būtų rakinti temą?
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Metro Vilniuje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pritariu.Kol jokie realūs darbai nevyksta,tema (kaip ir) išsisėmusiParašė DSaulius Rodyti pranešimąJau seniai ja reikejo uzdaryt
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
galima ir delfi uždaryt,nes Lietuvoje pilietinės visuomenės vis vien nėra
D tad kam informuoti ir diskutuoti reikia?
šiaip apie vilniaus metro , kas nežino www.vilniausmetro.lt
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Parašė Arartas Rodyti pranešimągalima ir delfi uždaryt,nes Lietuvoje pilietinės visuomenės vis vien nėra
D tad kam informuoti ir diskutuoti reikia?
šiaip apie vilniaus metro , kas nežino www.vilniausmetro.lt
Autobusais ,troleibusais jums matai vaziuoti per brangu,pastoviai cia diskutuojate,kad su nuosava masina jums pigiau ir t.t. O cia issikaskit tunelius , isirenkit transporto sistema ir svajokit,kad bus dar pigiau ,nei dabar autobusu:-)))0 pagiedokit ,taip niekada nebus.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
metro statyba kainuoja 3 mlrd litų, o transporto kamščiai kasmet Vilniuje kainavo 1,5 mljrd litų (2002 m.)...aritmetika aiškiParašė praeivis Rodyti pranešimąAutobusais ,troleibusais jums matai vaziuoti per brangu,pastoviai cia diskutuojate,kad su nuosava masina jums pigiau ir t.t. O cia issikaskit tunelius , isirenkit transporto sistema ir svajokit,kad bus dar pigiau ,nei dabar autobusu:-)))0 pagiedokit ,taip niekada nebus.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
pateikite savo metodiką. o dėl kamščių nuostolių,tai čia atliko susisiekimo ministerija www.transp.lt tingiu ieškot kiekvienam abejojančiam įrodinėt,kad premjeras- KJubilius,o AMB- buvęs komunistas...kam įdomu,susiras ir pasiskaitys visas metodikas ...fakta slieka faktu,nustatytu ministerijos tyrime- 1,5 mljr litų dėl kamščių Vilniuje.Parašė udrius Rodyti pranešimąArartai, nemeluotum nors, pirmą skaičių reikia padauginti bent iš 5 , o antrą skaičių sumažinti bent iš 50. Pateikite, prašau, kamščių nuostolių skaičiavimo metodiką. Jei į juos įeina ir sunkvežimių stovėjimo nuostoliai , tai atleiskite, tada tokia ir metodika.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Vis dar švaistot laiką tuščioms diskusijoms, ar norit pranokti Kauno Arenos temos rekordą pagal postus?
O jeigu pabandytume pakreipti šitą visą diskusiją platesniu kampu: metro Vilniuje nėra ekonomiškai galimas dabar. Galbūt ateityje. Nes faktiškai viskas būtų įsigyjama iš užsienio. O ką jei mes tuos 3 mlrd. išleistume ne tam, kad pasistatyti metro, bet pasistatyti metro ir tapti metro technologijų ir statybos šalimi? t.y. pvz vienas milijardas iš tų trijų (maždaug tiek, kiek užsienis gautų pelno maržos įvairiu pavidalu) būtų skirtas tam, kad mes įsisavintume metro statybos technologijas, imtume gaminti medžiagas, techniką ir t.t.? T.y. už 3 mlrd. pasistatytume metro, o paskui liktų infrastruktūra ir know how įgalinanti mus tapti metro technologijų lydere Europoje ir eksportuoti paslaugas ir gaminius? Padiskutuokime geriau tokia linkme, ar manote tai yra įmanoma, ir koks būtų veiksmų planas tai įgyvendinti? nes bent jau aš tai vis bejėgiškiau stebiu visus įvykius ir nebesuprantu, kuo bus pagrįstas mūsų ekonomikos augimas ateityje. Gal mes čia galėtume inicijuoti kažkokį proveržį savo mąstyme ir ateities matyme, kad ne šiaip statom kažkokį metro, o tapkim metro specais?
Ačiū už dėmesį, bent jau man vėl bus cinkelio atsiversti šitą temą, ar kas sugalvos ką įdomaus..
							
						Jūsų,
Analitikas PlėtRa™
Komentaro autorius neatsako už nieką išskyrus save - galvokit savo galva, jis nėra Jūsų dvasinis gyvenimo vadovas.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Na nesu specas, bet kiek pažiūriu Discovery, tai žmonės jau seniai sukūrę ir technologijas ir know how šitoje srityje. Manau šitas dviračio išradinėjimas pareikalautų daug materialinių resursų ir laiko, o rezultatas greičiausiai būtų kaip su lietuvišku mobiliako kūrimu. Na čia viskas imho aiškuParašė Analitikas PlėtRa Rodyti pranešimąVis dar švaistot laiką tuščioms diskusijoms, ar norit pranokti Kauno Arenos temos rekordą pagal postus?
.
							
						gera gyventi gerai
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
na man vargu ar sugebėsi įrodyti, kad premjeras yra KjubiliusParašė Arartas Rodyti pranešimąpateikite savo metodiką. o dėl kamščių nuostolių,tai čia atliko susisiekimo ministerija www.transp.lt tingiu ieškot kiekvienam abejojančiam įrodinėt,kad premjeras- KJubilius,o AMB- buvęs komunistas...kam įdomu,susiras ir pasiskaitys visas metodikas ...fakta slieka faktu,nustatytu ministerijos tyrime- 1,5 mljr litų dėl kamščių Vilniuje.
P.S. o ieškoti tingi nes ten tos informacijos nėra?Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kodėl visi kalbate apie milijardus? 180 km nuo Vilniaus, kiek toliau nei Kaunas, yra metro valdyba, dirba 50 000 tų specų. Pastoviai stato šitą reikalą ten ir plečia savo sistemą. Kaina gana įkandama. Ar čia būtų būtina metrotuneliams samdyti šveicarus ar kokius vokiečius siekiant pademonstruoti kokie mes turtingi ir Europiečiai? Štai šitie statybininkai atspindi mūsų deklaruojamas vertybes, maždaug
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
griūt tai negriūna, bet jau labai pavargęs..Parašė dariuks Rodyti pranešimąbet ju metro negriuva. reiskia, jis neblogesnis, negu vokiskas ar angliskas.
 o turint omeny tos šalies ūkio neefektyvumą, kad ten dirbti turi 100 žmonių, ką realiai galėtų padaryti 10, tai dar klausimas, ar tai apsimokėtų ir kainuotų pigiau nei samdant vakariečius.
							
						Jūsų,
Analitikas PlėtRa™
Komentaro autorius neatsako už nieką išskyrus save - galvokit savo galva, jis nėra Jūsų dvasinis gyvenimo vadovas.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Parašė Arartas Rodyti pranešimąmetro statyba kainuoja 3 mlrd litų, o transporto kamščiai kasmet Vilniuje kainavo 1,5 mljrd litų (2002 m.)...aritmetika aiški
O pats kada ar domejaisi kaip apskaiciuojami tokie nuostoliai? cia yra burimas is kavos tirsciu ,cia tas pats kaip astrologu pranasystes, visiskai nerimtas argumentas.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Parašė Analitikas PlėtRa Rodyti pranešimągriūt tai negriūna, bet jau labai pavargęs..
 o turint omeny tos šalies ūkio neefektyvumą, kad ten dirbti turi 100 žmonių, ką realiai galėtų padaryti 10, tai dar klausimas, ar tai apsimokėtų ir kainuotų pigiau nei samdant vakariečius.
Paimkim kaip pavyzdi 53ar 26 autobuso marsruta. Nuo zaliojo tilto iki stoties, jei nebuna trukdziu ties sviesoforais ir nesudaro kamsciu ,besimaisydami po kojomis individualus auto,autobusas nuvaziuoja per 3 minutes su sustojimais stotelese. Jei pataiko ant zalios bangos ,tai ir nuo akropolio iki zaliojo tilto 5-8 minutes. Niekaip metro negaletu rungtyniauti su autobusais ,jei tik butu padarytos istisines A linijos ir sutvarkyti sviesoforai.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kodėl tada 7 troleibusas nuo Islandijos st. iki Stoties važiuoja apie 7 min?Parašė praeivis Rodyti pranešimąPaimkim kaip pavyzdi 53ar 26 autobuso marsruta. Nuo zaliojo tilto iki stoties, jei nebuna trukdziu ties sviesoforais ir nesudaro kamsciu ,besimaisydami po kojomis individualus auto,autobusas nuvaziuoja per 3 minutes su sustojimais stotelese. Jei pataiko ant zalios bangos ,tai ir nuo akropolio iki zaliojo tilto 5-8 minutes. Niekaip metro negaletu rungtyniauti su autobusais ,jei tik butu padarytos istisines A linijos ir sutvarkyti sviesoforai.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nusišneka su tom 3 minutėm. Tai gal nuo Perkūnkiemio iki Oro uosto per 6 minutes gali nuvažiuot?
Sapnuose nebent.
Pagooglinau. Baltarusiai pas save 1 km metro tunelių įrengia už 25-30 mln. dol. Ar taip jau brangu?
Vilniui pakaktų gerai pradžiai 20 km požemių. Galima lengvai pasiskaičiuot.
http://community.livejournal.com/metro_minsk/3774.html
Comment
 
Comment