Parašė x21
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Metro Vilniuje
Collapse
X
-
Citata iš Wikipedijos: "Light rail or light rail transit (LRT) is a form of urban rail public transportation that generally has a lower capacity and lower speed than heavy rail and metro systems" Paprasčiausias paaiškinimas lengvojo metro sistema yra projektuojama mažesniam keleivių srautui, dėl to tuneliai yra mažesni, vėžė yra siauresnė ir pats traukinys yra mažesnis palyginus su normaliu metro. Dėl savo kompaktiškumo lengvojo metro sistemos dažnai būna visiškai automatizuotos t.y. be mašinisto, tokia sistema veikia Rene, Prancūzijoje. Iš visų metro esančių Vokietijoje (u-bahn) metro sistemos Miunchene ir Niurnberge yra metro visos kitos buvo kurto tramvajaus vėžes pagrindu dėl to metro stotys yra nepalyginamai mažesnės, o traukiniai lėtesni ir mažesni.
-
atsakymas nepriimtas. jis paprasčiausiai netikslus. kiek mažiau žmonių? ant kiek siauresni tuneliai ir mažesnės stotys. jei jau bandai inžineriškai šnekėti, tai būk malonus skaičiais.Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimąCitata iš Wikipedijos: "Light rail or light rail transit (LRT) is a form of urban rail public transportation that generally has a lower capacity and lower speed than heavy rail and metro systems" Paprasčiausias paaiškinimas lengvojo metro sistema yra projektuojama mažesniam keleivių srautui, dėl to tuneliai yra mažesni, vėžė yra siauresnė ir pats traukinys yra mažesnis palyginus su normaliu metro. Dėl savo kompaktiškumo lengvojo metro sistemos dažnai būna visiškai automatizuotos t.y. be mašinisto, tokia sistema veikia Rene, Prancūzijoje. Iš visų metro esančių Vokietijoje (u-bahn) metro sistemos Miunchene ir Niurnberge yra metro visos kitos buvo kurto tramvajaus vėžes pagrindu dėl to metro stotys yra nepalyginamai mažesnės, o traukiniai lėtesni ir mažesni.
P.S. o kiek metro esi pats savo akimis matęs?Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Čia panašu i makaronu kabinimą... tipo didelis metro ir kaina didele, o mažiukas metro ir jo kaina juokinga... tik pastatykite greičiau, taip jau norisi pasigirti kad turime metro, o kad jis neišspręs transportiniu problemų - nesvarbu. Metro reikalingas visai ne tam kad keleivius vezti, o tam kad butu...Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimą...Paprasčiausias paaiškinimas lengvojo metro sistema yra projektuojama mažesniam keleivių srautui, dėl to tuneliai yra mažesni, vėžė yra siauresnė ir pats traukinys yra mažesnis palyginus su normaliu metro...
Comment
-
Jeigu taip nori prašau sąrašas miestų, kuriose teko naudotis metro: Los Angelas, Niujorkas, Frankfurtas, Praha, Viena, Madridas, Barselona, Paryžius, Miunchenas, Berlynas, Porto, Lisabona, Amsterdamas.Parašė aesde Rodyti pranešimąatsakymas nepriimtas. jis paprasčiausiai netikslus. kiek mažiau žmonių? ant kiek siauresni tuneliai ir mažesnės stotys. jei jau bandai inžineriškai šnekėti, tai būk malonus skaičiais.
P.S. o kiek metro esi pats savo akimis matęs?
Jeigu norit tiksliu skaičių, prašom Wikipedijos nuorodos apie Light Rail Metro:
http://en.wikipedia.org/wiki/Light_rail
Metro Renne:
http://en.wikipedia.org/wiki/Rennes_Metro
Bėginio transporto terminologija:
http://en.wikipedia.org/wiki/Passenger_rail_terminology
Jeigu dar yra neaiškumų, tai visada galite rasti reikiamą informaciją Google. O pasakymas metro reikia tik tam, kad jis būtų nuskambėjo taip tarsi juo niekas nesinaudos
. Skmaba taip tarsi visi bijotų to metro kaip pirmosios lemputės, kuri buvo įžiebta Lietuvoje. Matos sustabarėjęs mąstymas, kad metro yra prabanga, socialistinių laikų įtaka.... tai yra viešasis transportas, kuris yra būtinybė.
Dėl kainos dydžio, savaime aišku, kad jo nepastatysi už milijoną ar du, bet net ir mokilinukas sugebėtų paskaičiuoti, kad siauresnis tunelis reikškia reikia mačiau iškasti žemės, mažiau sunaudoti armatūros, mažiau betono ir t.t. ką pavertus į pinigus gauname mažesnę kainą.Paskutinis taisė LAZAS_; 2008.11.23, 23:50.
Comment
-
Kaip tai metro neprabanga? Įvertinus keleivių srautus, kainą ir mūsų valstybės biudžetą ir dar kokia prabanga, juolab kiek dar nebaigtų Vilniuje gatvių ir aplinkelių. Reikia blaiviai mąstyti, pavažinėjai metro svetur ir nusprendei neįvertinęs aplinkybių, kad ir čia noriu. Beabejo, ąš irgi norėčiau, kad atvažinėtų autobusas prie mano namo vieną mane nuvežti į miestą.Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimąJeigu taip nori prašau sąrašas miestų, kuriose teko naudotis metro: Los Angelas, Niujorkas, Frankfurtas, Praha, Viena, Madridas, Barselona, Paryžius, Miunchenas, Berlynas, Porto, Lisabona, Amsterdamas.
Jeigu norit tiksliu skaičių, prašom Wikipedijos nuorodos apie Light Rail Metro:
http://en.wikipedia.org/wiki/Light_rail
Metro Renne:
http://en.wikipedia.org/wiki/Rennes_Metro
Bėginio transporto terminologija:
http://en.wikipedia.org/wiki/Passenger_rail_terminology
Jeigu dar yra neaiškumų, tai visada galite rasti reikiamą informaciją Google. O pasakymas metro reikia tik tam, kad jis būtų nuskambėjo taip tarsi juo niekas nesinaudos
. Skmaba taip tarsi visi bijotų to metro kaip pirmosios lemputės, kuri buvo įžiebta Lietuvoje. Matos sustabarėjęs mąstymas, kad metro yra prabanga, socialistinių laikų įtaka.... tai yra viešasis transportas, kuris yra būtinybė.
Comment
-
Valstybe metro statybos nefinansuos, kaip pastebėjau neatkreipei dėmesio į nuorodas, kurias įmečiau. Paskaitykit žmonės apie Metro Renne gal tada dings šita metro fobija.Parašė Lettered Rodyti pranešimąKaip tai metro neprabanga? Įvertinus keleivių srautus, kainą ir mūsų valstybės biudžetą ir dar kokia prabanga, juolab kiek dar nebaigtų Vilniuje gatvių ir aplinkelių. Reikia blaiviai mąstyti, pavažinėjai metro svetur ir nusprendei neįvertinęs aplinkybių, kad ir čia noriu. Beabejo, ąš irgi norėčiau, kad atvažinėtų autobusas prie mano namo vieną mane nuvežti į miestą.
Comment
-
Koks tu optimistas žiūriu, tu visiškai nesigaudai situacijoje. Pirma, pastatyti AE reikia pinigų, šiuo metų nei viena valstybė negali sau leisti taškytis milijardais. Antra, kodėl tu manai, kad Lietuva nedegins naftos, tu manai, kad Elektrėnai, Kauno, Vilniaus, Mažeikių, Klaipėdos šiluminės elektrinės sedės be darbo ir bus už konservuotos? Na tiesa sakant, tai ekonomiškai būtų visiškai nepagrįsta kiek dėl darbo vietų ir mokesčių mokėjimas ir panašiai. Tiltas į Švediją, na ten yra tokia situaciją, turbut jau girdėjai, kad patys švedai sakė, kol Baltijos valstybės neliberalizuos rinkos, apie kabeli pamirškit, kaip manai kodėl iki šiol nėra laisvos rinkos?Parašė Wycka Rodyti pranešimąNors tai ne į temą, bet manau kad naujoji IAE bus pastatyta pagal planą (po septynerių metų), nes bus spaudimas ne tik iš Lietuvos rinkėjų, bet ir iš Latvijos, Estijos bei Lenkijos.
Beje, nemanau kad Lietuva ir toliau degins naftos produktus elektrai gaminti ir mokės sukandusi dantis Rusijai ir kitos šalims - jau dabar tariamasi su estais dėl elektros pirkimo (šie degina vietoje kasamus skalūnus), pagaliau tiltas į Švediją iš pradžių bus naudojamas elektros importui, o pastačius naująją IAE - jau eksportui.
Beje, aš labai glaudžiai esu susijąs su energetika, ir tikrai Wycka, daug geriau žinau kokia yra situaciją. O situacija yra liudna.
Beje, atsiprašau, kad tai neįtema, tai yra prie Vilniaus Metro.o buvo taip...
Comment
-
Dėl spynos, tai čia atskiras klausimas. O labiausiai mūsų kaimeliui nereikia lengvųjų asmeninių automobilių (beje jau kartojuosi)..Parašė dts Rodyti pranešimąMan rodosi, kad šis eskaluojamas metro klausimas tik gražūs pamastymai... Spynos tema prašosi, nes artimiausiu metu mes metro tikrai nematysim, o ir neaišku ar mūsų kaimeliui to reikia..
Comment
-
Spyna buvo reikalinga nuo pat temos pradzios, nes statyti metro Vilniuje gali tik nesveiki zmones... kurie megsta tik grazias deklaracijas ir neturintys jokio supratimo apie metro statybos/eksploatacijos kastus...Parašė dts Rodyti pranešimą...Spynos tema prašosi, nes artimiausiu metu mes metro tikrai nematysim, o ir neaišku ar mūsų kaimeliui to reikia..
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimąSpyna buvo reikalinga nuo pat temos pradzios, nes statyti metro Vilniuje gali tik nesveiki zmones... kurie megsta tik grazias deklaracijas ir neturintys jokio supratimo apie metro statybos/eksploatacijos kastus...
Ei, gal pastatom metro Kaune? Tada visi sveiki žmonės bus laimingi
kai bus poreikis, bus pastatyta tai, ko reikės. Jei tokius poreikius patenkinti bus pajėgus tik metro, kodėl gi ne. Specialistai, miestiečiai, politikai, verslininkai nuspręs.
Nematau, kodėl negalim diskutuoti apie tai, kas gal bus po kokių 20-30 metų, nes šiokių tokių prielaidų tokiai sistemai atsirasti yra jau dabar, o ir miestas plečiasi į šonus ir gyventojų daugėja.
Comment
-
Kolkas girdejau tik riksmus kad butu gerai tureti metro, bet niekas nepasake kad jo reikia...Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimą...O pasakymas metro reikia tik tam, kad jis būtų nuskambėjo taip tarsi juo niekas nesinaudos
. Skmaba taip tarsi visi bijotų to metro kaip pirmosios lemputės, kuri buvo įžiebta Lietuvoje.
Nustok kalbeti nesamones...Matos sustabarėjęs mąstymas...
Comment
-
Kai bus poreikis kad ir Kalabibiskese tegul stato... bet jei nera poreikio, nera prasmes ir statyti... ir kalbeti apie tai...Parašė music Rodyti pranešimąEi, gal pastatom metro Kaune? Tada visi sveiki žmonės bus laimingi
Comment
-
Tramvajus yra tramvajus, o lengvasis metro nesivadina nei tramvajumi,nei karieta,nei dirizabliu..Parašė x21 Rodyti pranešimą...vadinasi tramvajus.
lengvasis metro- tas pats su gatvemis nesikertantis metro,tik mazesni vagonai ir kiti parametrai...skirtas mazesniems miestams, tokiems,kaip Vilnius, Rennes, Lillis ir daugybe kituPaskutinis taisė Arartas; 2008.11.24, 13:26.
Comment
-
uztat matosi,kad jus tikras ekspertas, jei net lengvojo metro nezinote...Parašė x21 Rodyti pranešimąmetro Vilniuje gali noreti tik nesveiki zmones... kurie megsta tik grazias deklaracijas ir neturintys jokio supratimo apie metro statybos/eksploatacijos kastus...
o tiems,kurie metro laiko prabanga...net neabejoju,kad jei Vilniuje nebutu,tai ir TV bokstas jums regetusi,kaip is fantastikos srities... Maskva turi,Berlynas turi,lietuviai matai irgi uzsimane...Paskutinis taisė Arartas; 2008.11.24, 13:28.
Comment
-
Kazkokia klounada cia pas mus...Parašė Arartas Rodyti pranešimąTramvajus yra tramvajus, o lengvasis metro nesivadina nei tramvajumi,nei karieta,nei dirizabliu...
Dave linka: http://en.wikipedia.org/wiki/Light_rail
Dave is ten citata:
Light rail or light rail transit (LRT) is a form of urban rail public transportation that generally has a lower capacity and lower speed than heavy rail and metro systems. The term is typically used to refer to modern streetcar/tram systems with rapid transit-style features that usually use electric rail cars operating mostly in private rights-of-way separated from other traffic but sometimes, if necessary, mixed with other traffic in city streets.
Kur parasyta apie lengva metro?
Yra Light rail or light rail transit (LRT) kuris mazesnis uz heavy rail and metro systems
T.y. nera tokios savokos kaip lengvas metro...
Skaitome toliau: The term is typically used to refer to modern streetcar/tram systems... isversti?
Comment
-
Tai va kai ateis laikas, ateik ir tu cia... jei dar galesi...Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimą...Išvada viena: tik laikas parodys ar bus Metro Vilniuje ar ne.
Comment
-
kaip sakoma,diskutuojant,reikia pirma susitarti del terminu...
yra lengvasis GELEZINKELIS (tramai) ir sunkusis GELEZINKELIS(metro).
Metro skirtomas i lengvaji ir iprastaji. tai vat apie ta,LENGVAJI ir kalbame.
tai vat,ponas x21,tikiuosi dbr bus aiskiau|
Paskutinis taisė Arartas; 2008.11.24, 13:46.
Comment
-
As svetimu fantaziju nekultivuoju...Parašė Arartas Rodyti pranešimąuztat matosi,kad jus tikras ekspertas, jei net lengvojo metro nezinote...
Comment

Comment