Parašė Vilnietizz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Nauji Kauno autobusai Solaris Urbino 12
Collapse
X
-
Taip yra todėl, kad naujuosiuose yra GPRS įranga, leidžianti sistemai „suprasti“, kad jau autobusas atvyko į stotelę. O ankstesniuose „Solaris“ autobusiuose sistema veikia kitaip - apie stotelę pranešama atidarius duris stotelės zonoje; stotelės zona nustatoma pagal ne koordinates, kaip naujuosiuose, bet pagal kilometražo duomenis.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąDar vienas pastebėjimas: likus keletui metrui iki stotelės jau skelbia stotelės pavadinimą. Senuosiuose autobusuose stotelė skelbiama tik atvažiavus į stotelęwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Keista... Dėl gyventojų skundų nenaudoja šios tikrai regėjimo sutrikimų turintiems keleiviams naudingos funkcijos. Gal pakaktų tiesiog kiek pritildyti tuos garsiakalbius, kad neskambėtų per visą kvartalą. Na ir išjunginėti po 21 val. Dar geriau būtų, jei praneštų ne tik maršruto numerį, bet ir pavadinimąParašė Ametistas Rodyti pranešimąKaune Škodų išorėje ir dabar yra tie garsiakalbiai - niekas jų masiškai neišmontavo - gal tik nuo vieno kito nuėmė. O jų nenaudoja, nes gyventojai labai skundėsi dėl keliamo triukšmo
Comment
-
Gal GPS?Parašė Ametistas Rodyti pranešimąTaip yra todėl, kad naujuosiuose yra GPRS įranga...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Taip, GPS. Neteisingai parašiau.Parašė Mørtã Rodyti pranešimąGal GPS?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Kalbant apie schemas, siandien pasiles stotelelej kazkokia brokuota pastebejau - tik autobusai pazymeti, troleibusu kazkodel nera kaip kitose stotelese suzymetuParašė Vilnietizz Rodyti pranešimąBerods, Kaune praktiškai kiekvienoje stotelėje yra pakabintos miesto VT schemos...
Comment
-
Kartais būna kad troleibusų trasos išblukusios.Parašė Gator Rodyti pranešimąKalbant apie schemas, siandien pasiles stotelelej kazkokia brokuota pastebejau - tik autobusai pazymeti, troleibusu kazkodel nera kaip kitose stotelese suzymetu
„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
Ir dabar kai kurių Solaris troleibusų išorėje esantys garsiakalbiai skelbia stoteles. Kaip tik teko išgirsti 16 maršrutą Pašilės stotelėje. Nežinau kiek tokių troleibusų yra, bet jų buvo visada.Parašė Lich Rodyti pranešimąVienu metu visi troleibusai skelbdavo savo maršuto numerius, net Škodos turėjo garsiakalbius, po kurio laiko juos išmontavo.
Sveikintinas žingsnis skelbti stoteles anksčiau, dar neprivažiavus stotelės. Žmonės gali pasiruošti išlipti, nes prieš tai pasakant stotelę jau atidarius duris yra beprasmiška, nes informacija jokios naudos neduoda, O geriausia būtų padaryti kaip Vilniuje, kai privažiavus stotelę pasako ne tik esamą, bet ir kitą stotelę. Tai labai naudinga nesigaudantiems maršrutuose.
O taip ir niekas neatsakė, ar maršruto numeris naujuosiuose Solariuose girdisi tik viduje ar ir išorėje?دائما الليتوانيه
Comment
-
Tai dabar Kaune, uždarius duris ir išvažiavus iš stotelės zonos, irgi skelbiama kita stotelė. Tik Vilniuje schema kitokia: atvykus į stotelės zoną, skelbiama esama ir iškart pasakoma kita stotelė. Išvykus iš zonos (o gal uždarius duris - nepastebėjau) - antrąkart skelbiama kita stotelė. Kaune skirtumas tik tas, kad esama stotelė skelbiama tik atidarius duris (naujuose autobusuose - jau tiesiog atvykus į stotelės zoną), o kita stotelė - tik išvykus iš esamos stotelės zonos.Parašė arsiakas Rodyti pranešimąIr dabar kai kurių Solaris troleibusų išorėje esantys garsiakalbiai skelbia stoteles. Kaip tik teko išgirsti 16 maršrutą Pašilės stotelėje. Nežinau kiek tokių troleibusų yra, bet jų buvo visada.
Sveikintinas žingsnis skelbti stoteles anksčiau, dar neprivažiavus stotelės. Žmonės gali pasiruošti išlipti, nes prieš tai pasakant stotelę jau atidarius duris yra beprasmiška, nes informacija jokios naudos neduoda, O geriausia būtų padaryti kaip Vilniuje, kai privažiavus stotelę pasako ne tik esamą, bet ir kitą stotelę. Tai labai naudinga nesigaudantiems maršrutuose.
O taip ir niekas neatsakė, ar maršruto numeris naujuosiuose Solariuose girdisi tik viduje ar ir išorėje?
Troleibusų maršruto numeris skelbiamas tik išorėje. Tačiau Solaris troleibusų išoriniai garsiakalbiai veikia kur kas garsiau ir akustika geresnė, todėl maršruto numeris girdimas ir transporto viduje. Tačiau numeris vidiniais garsiakalbiais nėra skelbiamas (išskyrus pradinėje maršruto stotelėje - tuo metu skelbiamas).www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Ametistai, tu manęs taip ir nesuprataiParašė Ametistas Rodyti pranešimąTai dabar Kaune, uždarius duris ir išvažiavus iš stotelės zonos, irgi skelbiama kita stotelė. Tik Vilniuje schema kitokia: atvykus į stotelės zoną, skelbiama esama ir iškart pasakoma kita stotelė. Išvykus iš zonos (o gal uždarius duris - nepastebėjau) - antrąkart skelbiama kita stotelė. Kaune skirtumas tik tas, kad esama stotelė skelbiama tik atidarius duris (naujuose autobusuose - jau tiesiog atvykus į stotelės zoną), o kita stotelė - tik išvykus iš esamos stotelės zonos.
Troleibusų maršruto numeris skelbiamas tik išorėje. Tačiau Solaris troleibusų išoriniai garsiakalbiai veikia kur kas garsiau ir akustika geresnė, todėl maršruto numeris girdimas ir transporto viduje. Tačiau numeris vidiniais garsiakalbiais nėra skelbiamas (išskyrus pradinėje maršruto stotelėje - tuo metu skelbiamas).
aš būtent taip ir aiškinau, kad naujuosiuose dujiniuose Solariuose stotelę pradėjo skelbti dar prieš pat atvažiuojant į ją. Todėl galėtų padaryti kaip Vilniuje, kad iš karto skelbtų ir kitą stotelę, o išvažiavus iš jos, dar kartą skelbti. Taip žmonėms suteikiama daugiaiu informacijos.
O apie garsiakalbius savo klausime turėjau omeny apie naujuosius dujinius autobusus, ne troleibusus. Salone kiekvienoje stotelėje sakomas maršrutas. Ar jis girdimas tik viduje ar ir išorėje?دائما الليتوانيه
Comment
-
Dar neteko važiuot su šiais autobusais, bet kaip tik buvau netoli stotelės kai privažiavo vienas iš naujųjų, tai išorėje labai gerai girdisi koks maršrutas, kai sako. O buvau dar truputį toliau nuo autobuso, sakyčiau gal netgi kiek garsokai.Parašė arsiakas Rodyti pranešimąAmetistai, tu manęs taip ir nesupratai
aš būtent taip ir aiškinau, kad naujuosiuose dujiniuose Solariuose stotelę pradėjo skelbti dar prieš pat atvažiuojant į ją. Todėl galėtų padaryti kaip Vilniuje, kad iš karto skelbtų ir kitą stotelę, o išvažiavus iš jos, dar kartą skelbti. Taip žmonėms suteikiama daugiaiu informacijos.
O apie garsiakalbius savo klausime turėjau omeny apie naujuosius dujinius autobusus, ne troleibusus. Salone kiekvienoje stotelėje sakomas maršrutas. Ar jis girdimas tik viduje ar ir išorėje?
Comment
-
Yra ir daugiau žodžių, kuriuos galima vartoti pakeičiant "sekantis" - tolesnis, kitas, ateinantis, artimiausias. Neapsiribokite tik "kitas".Parašė Ametistas Rodyti pranešimąSekantis turi būti judantis. Šiuo atveju juda transporto priemonė, o ne stotelė. Todėl troleibusas yra sekantis stotelę, o ne stotelė, sekanti paskui troleibusą. Ir jokiu būdu ne stotelė, sekanti priekyje troleibusą, kuris seka nejudančią (esančią priekyje) stotelę.
http://www.vlkk.lt/lit/2962
PS su VLKK pozicija galima nesutikt, bet šiandien taisyklės yra tokios, kokios yra
Comment
-
Kartais tokios informacijos būna pertekliusParašė arsiakas Rodyti pranešimąTodėl galėtų padaryti kaip Vilniuje, kad iš karto skelbtų ir kitą stotelę, o išvažiavus iš jos, dar kartą skelbti.
. Pavyzdys yra 15, 18, 38, 39 maršrutuose sakoma litanija, jeigu autobusas pravažiuoja Nemenčinės pl. stotelę nesustojęs: "Nemenčinės plentas. Kita stotelė - Antakalnio žiedas. Kita stotelė - Antakalnio žiedas. Antakalnio žiedas - paskutinė maršruto stotelė."
Comment
-
Šiuo atveju labiausiai tinkamas „kitas“ arba „tolesnis“. „Ateinantis“ - nelabai oficiali (beje, kaip ir „tolesnis“). „Artimiausias“ - nenurodo, kad tai - būsiantis, o ne anksčiau buvusi, bet artimesnė stotelė. Tada reikėtų sakyti - „kita artimiausia stotelė“ arba „kita tolimesnė stotelė“, tačiau vien žodis „kitas“ jau turi reikšmę „ateinantis“, todėl to nereikia.Parašė Nitro Rodyti pranešimąYra ir daugiau žodžių, kuriuos galima vartoti pakeičiant "sekantis" - tolesnis, kitas, ateinantis, artimiausias. Neapsiribokite tik "kitas".
http://www.vlkk.lt/lit/2962
PS su VLKK pozicija galima nesutikt, bet šiandien taisyklės yra tokios, kokios yra
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Viduje to variklio taip nesigirdi. Blogiausia tai švieslentė vidinė (nors esu gan vidutinio ūgio, bet neatsitrenkiau į švieslentę, nors prisiskaičiau, kad ji labai žemai, nėra ji taip ir žemai, ir nelabai aš atkreipiau dėmesį, kad kas būtų susitrenkęs) ji nors ir labai informatyvi, bet įtariu, jog sėdėdamas arčiau autobuso galo tos informacijos nelabai daug tematysi, galbūt laiką ir sekančia/dabartinę stotelę, čia reikėjo apgalvot geriau, gal daryt, kad kažkaip bent didesnis šriftas būtų ar pan., nes yra vietos bent jau laiką ir datą padidinti, su maršrutu reikėtų labai gerai pagalvoti.
Comment
-
Pralekiau ir as
Kazkas rase, kad labai patiko, idomu kas, nes juk tai tas pats kas ir senesnieji soliariai (tiesa garsas kiek didesnis ir asmeniskai nepatinka keleiviu saleles vieta perkelta - senuose tik ten ir stodavau, o naujuose ta salele praejime, nera jaukumo
)
Del svieslenciu tikiuosi jas perprogramuos kaip nors, butinai turetu buti apacioj didesnem raidem stotele ir kita stotele, pakeisti ta zodi "sekantis" ir siaip dar klaidu yra, pvz atvaziuoji i kestucio stotele, ekrane rasoma kestucio, o garsiakalbis pranesa "ozeskeines"
)
Comment
Comment