Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujos viešojo transporto rūšys Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Elis Rodyti pranešimą
    Visas šituo ilgiu straipsniu tikiuosi bent įžiebti diskusijos žiburį.
    Visu?

    Parašė Elis Rodyti pranešimą
    Jeigu Kaunas norės būti civilizuotu miestu, mes turėsime, kaip ir kiekvienas civilizuotas miestas, miesto gatvėse sukurti kuo daugiau nepatogumų automobiliams ir kuo daugiau patogumų visiems kitiems eismo dalyviams..
    Labai nesmagiai skaitosi sakinys. Kol prieini iki pabaigos, galima ir pamiršt kuo prasidėjo. Tas „kuo daugiau nepatogumų“ irgi nustato nekokį būsimų diskusijų toną. Juk čia turėtų būti ne automobilių-prieš-pėsčiuosius karas. O miesto gyventojų patogumo didinimas.

    Comment


      Visko neskaičiau, bet užkliuvo kad autorius asmeniškai suinteresuotas užarti Baršausko g. ir paleisti metro : "20 metų žiūrėjau į kamčius gatveje, o čia dar viaduką prieš langus pastatys!"
      -

      Comment


        paaukoti tramvajui, kuris vietoje 3, 5 ar maksimaliai 10 žmonių automobiliuose galėtų pervežti 100 žmonių užimdamas tokią pačią vietą?
        automobiliai važiuoja kas 15 sekundžių trim juostom, t.y. kas 5 sekundes. Kad tiek žmonių pravežtų tramvajus, turėtų pilnas važinėti kas minutę (nes dar stoviniuoja stotelėse). Ir tai nenuveža kur reikia.
        -

        Comment


          Parašė gerietis Rodyti pranešimą

          automobiliai važiuoja kas 15 sekundžių trim juostom, t.y. kas 5 sekundes. Kad tiek žmonių pravežtų tramvajus, turėtų pilnas važinėti kas minutę (nes dar stoviniuoja stotelėse). Ir tai nenuveža kur reikia.
          retu kuriuo automobiliu, važiuoja daugiau kaip 2 žmonės, o dažnu atveju važiuoja tik vairuotojas. Jei nenuveža kur reikia, gali kojytes panaudoti.
          Sunkindami eismą mieste automobiliams ir gerindami viešajam transportui tik taip priversime žmones persėsti į VT.

          Comment


            kurios nebūdamas motorinėje transporto priemonėje vengiau kaip velnias kryžiaus
            siūlau rašyti "pėstieji ir dviratininkai vengia". Taip pat ir kitur tekste - siūlyti spręsti miesto problemą, o ne savo asmeninę.
            o tai skamba kaip Kristupo rašinys.
            -

            Comment


              Parašė thomcius Rodyti pranešimą

              retu kuriuo automobiliu, važiuoja daugiau kaip 2 žmonės, o dažnu atveju važiuoja tik vairuotojas. Jei nenuveža kur reikia, gali kojytes panaudoti.
              Sunkindami eismą mieste automobiliams ir gerindami viešajam transportui tik taip priversime žmones persėsti į VT.
              Kiekvieną kartą keliaudamas, prisiskaitęs jūsų motyvuojančių tekstų, bandau įsivaizduoti kaip reiktų tai padaryti VT Net su visokiais tramvajais ir metro.
              -

              Comment


                Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                Kiekvieną kartą keliaudamas, prisiskaitęs jūsų motyvuojančių tekstų, bandau įsivaizduoti kaip reiktų tai padaryti VT Net su visokiais tramvajais ir metro.
                Tokiems išrankiems yra vieša paslauga, pavadinimu Taksi. O tiems, kurių kojos neturi lėtinių diagnozių, yra paprastas VT.

                Comment


                  Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                  Tokiems išrankiems yra vieša paslauga, pavadinimu Taksi.
                  Kuo taksi gatvėje ar kelyje skiriasi nuo asmeninio automobilio, apart to kad važiuoja lėtai nes taupo LPG?

                  -

                  Comment


                    Šiaip tai straipsnius dėl transporto politikos reikėtų siųsti susisiekimo ministrui, nors turbūt naudos kaip ir kalėdų seneliui rašant būtų. Turi būti iniciatyvos atomobilistus persodinti į VT, o straipsnis yra apie VT naudotojo svajones. Reikia žiūrėti iš perspektyvos kaip padaryti VT patrauklesnį automobilistui, o ne tik iš savo varpinės. Ar kalbėjot kada su tais kurie naudoja automobilį kas juos paskatintų persėsti į VT? Tikiu, kad tramvajus bus patogesnis tam, kuris dabar važiuoja troleibusu, jei nepakis jo važiavimo dažnumas, bet ar tai paskatins automobilistus keisti įpročius?
                    Aš bent jau kartais su kolegom padiskutuoju, kurie absoliučiai visi važiuoja į darbą automobiliu, kas juos paskatintų rinktis viešąjį transportą, ir tramvajus yra maksimum "nice to have", bet daug aktualiau yra tokio problemos:
                    "mano suburbijoj VT nevažiuoja", "man iki stotelės 1km", "du persėdimai", "retai važiuoja", "važiuoja valanda vietoj 20 minučių", "ilgai laukti", "mano namai vienam krašte, vaikų mokykla kitam", "man reikia į parduotuvę užsukti", "vaiko būrelis", "į paskaitas nespėsiu", "mašinoj gali savo muzikos klausytis, o ne kažkokių tyneidžerių", "bomžai smirda", "karšta/šalta", "man ant dujų pigiau gaunasi", "aš galiu sau leisti automobilį", "stovėti reikia" ir t.t.
                    Kurią iš šių problemų sprendžia tramvajus? Kuriuos iš šių automobilistų, pervilios tramvajus?

                    Comment


                      Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                      Kuo taksi gatvėje ar kelyje skiriasi nuo asmeninio automobilio, apart to kad važiuoja lėtai nes taupo LPG?
                      Taksi būtų kaip paslauga tiems, kas realiai negali naudotis viešuoju transportu arba reikia kažkur būti skubiau. T.y. kaip priedas prie viešojo transporto, kuris nuimtų didžiąją dalį eismo.

                      Comment


                        Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                        Taksi būtų kaip paslauga tiems, kas realiai negali naudotis viešuoju transportu arba reikia kažkur būti skubiau. T.y. kaip priedas prie viešojo transporto, kuris nuimtų didžiąją dalį eismo.
                        Man reikia iš A į B, po valandos atgal.
                        Automobilio atveju: nuvažiuoju iki B - parvažiuoju iki A.
                        Taksi atveju: važiuoja iki A, nuveža mane iki B, važiuoja kažkur, po valandos kitas taksi važiuoja iki B, veža mane iki A, važiuoja kažkur.
                        T.y. taksi užkemša gatves ir teršia orą daugiau nei aš su automobiliu.

                        Naudoti VT gali būti patogu komutinimui namai-darbas-namai. Bet jei reikia kažkur darbe važinėti ar kitų reikalų po darbo yra - vamzdis, tampi neįgalus. Arba reikia labai daug pinigų turėti, kad sėdėti kaip ponui, o samdyti žmonės viską tau darytų.
                        -

                        Comment


                          Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                          Man reikia iš A į B, po valandos atgal.
                          Automobilio atveju: nuvažiuoju iki B - parvažiuoju iki A.
                          Taksi atveju: važiuoja iki A, nuveža mane iki B, važiuoja kažkur, po valandos kitas taksi važiuoja iki B, veža mane iki A, važiuoja kažkur.
                          T.y. taksi užkemša gatves ir teršia orą daugiau nei aš su automobiliu.

                          Naudoti VT gali būti patogu komutinimui namai-darbas-namai. Bet jei reikia kažkur darbe važinėti ar kitų reikalų po darbo yra - vamzdis, tampi neįgalus. Arba reikia labai daug pinigų turėti, kad sėdėti kaip ponui, o samdyti žmonės viską tau darytų.
                          Taksi operatoriai ne šiaip sau „teršia orą ar užkemša gatvę“, o realiai išnaudoja transporto priemonę. Tuo tarpu tavo mašina stovi ir užima vietą veltui. Vienas iš viešojo transporto tikslų yra ne tik automobilių keliuose mažinimas, bet ir aplamai automobilių skaičiaus mažinimas.

                          Comment


                            Elis, ačiū už darbą rašant tekstą. Mažai ką galiu pasakyti apie transporto problemas (gyvenimą tvarkau taip, kad kojos būtų pagrindinė judėjimo priemonė), bet 100% palaikau automobilizmo miestuose mažinimo idėją.

                            Greito sprendimo nesitikėkite, reikia nusiteikti ilgam darbui. Manau (kartojuosi), kad vilniečiams ir kauniečiams (klaipėdiečiams nėra taip aktualu, manau) reikia burtis skyriumi, tokius tekstus kaip Elio talpinant tam skirtose svetainėse (pavadink jas kaip nori), idėjas skleisti pradžioje geriausia lankantis įvairiuose Youtube kanaluose (prisikastumėme iki Neredaguota, LaisvėsTV ir panašių),

                            Apskritai, mintį pradėčiau formuoti nuo to, kad automobilis nereiškia laisvės, priešingai – automobilis yra nelaisvė (didelis rūpestis) daugeliu aspektų. Faktus išvardinti nesunku.

                            Comment


                              Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
                              Elis automobilis nereiškia laisvės, priešingai – automobilis yra nelaisvė (didelis rūpestis) daugeliu aspektų. Faktus išvardinti nesunku.
                              nuosavas namas nereiškia laisvės, priešingai – nuosavas namas yra nelaisvė (didelis rūpestis) daugeliu aspektų. Faktus išvardinti nesunku.
                              savarankiškos atostogos nereiškia laisvės, priešingai – savarankirkos atostogos yra nelaisvė (didelis rūpestis) daugeliu aspektų. Faktus išvardinti nesunku.
                              gyvenimas už kalėjimo ribų nereiškia laisvės, priešingai – gyvenimas už kalėjimo ribų yra nelaisvė (didelis rūpestis) daugeliu aspektų. Faktus išvardinti nesunku.

                              -

                              Comment


                                gerietis esmė kad niekas nesako, kad visiems reikia atsisakyti automobilių. Jei tau nepatigus VT dėl tavo maršrutų tai važinėk. Svarbiausia, kad atsisakytų bent ta maža dalis, kuriai yra/bus labai patogių maršrutų, kuriem retai reikia kažkir važiuoti už vt pasiekiamumo ribos ir tt.
                                Ta mažoji dalis gana nesunkiai galėtų apsieiti be automobilio.
                                Niekas tau konkrečiai nesiūlo jei iš tiesų būtent tau labai nepatogu būtų. Kalba apie dalį, kuriems nebūtų didelio nepatogumo atsisakyti auto.
                                Arba kitas tikslinis žmogus - trečių ar antrų šeimos auto turėtojas, kuris galėtų viena auto susimažinti, jei bebūtų problema didelė.

                                Comment


                                  Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                                  nuosavas namas nereiškia laisvės, priešingai – nuosavas namas yra nelaisvė (didelis rūpestis) daugeliu aspektų. Faktus išvardinti nesunku.
                                  savarankiškos atostogos nereiškia laisvės, priešingai – savarankirkos atostogos yra nelaisvė (didelis rūpestis) daugeliu aspektų. Faktus išvardinti nesunku.
                                  gyvenimas už kalėjimo ribų nereiškia laisvės, priešingai – gyvenimas už kalėjimo ribų yra nelaisvė (didelis rūpestis) daugeliu aspektų. Faktus išvardinti nesunku.
                                  na ir tokių bambeklių Lietuvoje dar daug, kuriems automobilis yra kažkas tokio, kuo galiu pasigirti, kad turiu, aš ponas, mano didesnis, geresnis nei tavo. Nesvarbu, kad gyveni gal bendrike, bet pažiūrėkite kokia mano auto, gal net su vardiniais numeriais ir kaip aš negaliu dabar pasistatyti savo geldos po langais, kodėl savivaldybė man neįrengia parkavimo vietos prie pat durų???

                                  Žmogus net nesupranta kodėl miestui yra geriau taxi, dalinimosi paslaugos (boltas, citybee), VT ir t.t. Neįsivaizduoja kaip tektų naudotis VT, nors kur gerai išvystytas VT naudojasi ir kostiumuoti ir moksleiviai, paeina ir iki stotelės ir nuo stotelės, nes žino kad nuvyks greičiau ir nereikės ieškoti kur priparkuoti ir mokėti už savo mašinos parkavimą arba žino, kad išvis neras kur prisiparkuoti.

                                  Comment


                                    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                                    nuosavas namas nereiškia laisvės, priešingai – nuosavas namas yra nelaisvė (didelis rūpestis) daugeliu aspektų. Faktus išvardinti nesunku.
                                    savarankiškos atostogos nereiškia laisvės, priešingai – savarankirkos atostogos yra nelaisvė (didelis rūpestis) daugeliu aspektų. Faktus išvardinti nesunku.
                                    gyvenimas už kalėjimo ribų nereiškia laisvės, priešingai – gyvenimas už kalėjimo ribų yra nelaisvė (didelis rūpestis) daugeliu aspektų. Faktus išvardinti nesunku.
                                    Tik nereikia čia nesąmonių rašyt.
                                    Nuosavas namas tikrai nereiškia laisvės. Jeigu mieste gali keltis septintą, tai tuose „namo už buto kainą“ kvartaluose kelsiesi šeštą, ir į dieną dvi valandas išmesi sėdėjimui už vairo (per metus gaunasi 500 valandų). Viešojo transporto irgi nepadarysi, nes nėra gyventojų tankio stotelėms. Tai ne tik pats gaišti savo laiką, bet ir savo vaikų. Na bet žinoma, yra žmonių su mentalitetu, kad namas, net ir visiškoje skylėje, yra didelė gyvenimo siekiamybė, kartu su visureigiu kelionei į maksimą.

                                    Comment


                                      Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                                      Tik nereikia čia nesąmonių rašyt.
                                      Nuosavas namas tikrai nereiškia laisvės. Jeigu mieste gali keltis septintą, tai tuose „namo už buto kainą“ kvartaluose kelsiesi šeštą, ir į dieną dvi valandas išmesi sėdėjimui už vairo (per metus gaunasi 500 valandų). Viešojo transporto irgi nepadarysi, nes nėra gyventojų tankio stotelėms. Tai ne tik pats gaišti savo laiką, bet ir savo vaikų. Na bet žinoma, yra žmonių su mentalitetu, kad namas, net ir visiškoje skylėje, yra didelė gyvenimo siekiamybė, kartu su visureigiu kelionei į maksimą.
                                      Dvi valandas išmesi jei esi nelaimėlis priverstas dirbti opisėlyje stiklainėlyje. Jei dirbi iš namų tai neišmeti tų dviejų valandų. Jei darbas pramoniniuose priemiesčiuose tai gal dar ir trumpiau užtruks nei iš centro važiuot.

                                      Comment


                                        Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                                        Žmogus net nesupranta kodėl miestui yra geriau taxi, dalinimosi paslaugos (boltas, citybee), VT ir t.t. Neįsivaizduoja kaip tektų naudotis VT, nors kur gerai išvystytas VT naudojasi ir kostiumuoti ir moksleiviai, paeina ir iki stotelės ir nuo stotelės, nes žino kad nuvyks greičiau ir nereikės ieškoti kur priparkuoti ir mokėti už savo mašinos parkavimą arba žino, kad išvis neras kur prisiparkuoti.
                                        Pamenu buvo tyrimai, kad pavėžinėtojai ir trumpalaikė auto nuoma pagrinde atima VT keleivius.

                                        Comment


                                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                          Pamenu buvo tyrimai, kad pavėžinėtojai ir trumpalaikė auto nuoma pagrinde atima VT keleivius.
                                          nes kol kas Lietuvoje nėra patogaus VT. Tarkim ir man yra tekę pasinaudoti Citybee nesulaukus autobuso.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X