Kai pavogė laidus, jei gerai pamenu
Man įdomu, kaip tie troleibusai į Vlkp II važiuodavo, jei kaip prisimenu, KT atramos tik vienoje gatvės pusėje. Gal kas pasisakys?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus miesto viešojo transporto istorija
Collapse
X
-
Gal nelabai į tema, bet gal galit pasakyti dėl ko buvo išmontuotas (labai seniai) kontaktinis tinklas į Valakampius ir maršrutas sutrumpintas iki Antakalnio?
Komentuoti:
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąAišku, žiūrint, kokio ilgio buvo ankstesnės kartoninės lentelės (paimkim pavyzdį vidoq Ikaruso nuotraukoje), ir kokios - dabar, galima daryti išvadą, jog šių lentelių ilgis sumažėjo. T.y. mažesniame plote sugebėta sutalpinti tiek pat informacijos
Kartonai užkariavo VAP (VVT dalis dabar) tik su labdara, o galutinai - su Karosais.
Komentuoti:
-
Greitieji maršrutai nebuvo skirti turistams. Labiau greitesniam susisiekimui su gamyklomis bei siekiant kažkaip sumažinti maršrutų apkrovimą.
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą<...>
Pastebėčiau, kad greitųjų trafaretai būdavo vienos spalvos - per visą plotą mėlyni baltais simboliais. Vėliau - numeris mėlynam fone baltais simboliais, o gatvės baltam fone mėlynomis raidėmis.
Komentuoti:
-
Ačiū.
Pastebėčiau, kad stotelės betkaip sužymėtos. XG nestodavo visur. Turistai manau spjaudydavosi su tokioms schemomis. Nesustojo ... ir pėdini atgal iš sekančios stotelės.
Dėl maršrutų - gilesniam kasimui reikia imtis Telefonų knygų Ten būdavo surašomi maršrutai. Galima atsekti datas. Pastebėčiau, kad greitųjų trafaretai būdavo vienos spalvos - per visą plotą mėlyni baltais simboliais. Vėliau - numeris mėlynam fone baltais simboliais, o gatvės baltam fone mėlynomis raidėmis.
Komentuoti:
-
Parašė vidoq Rodyti pranešimą1979.05.11 Б-2378 info 1976-77 m.
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą7G, 45G, 49G buvo greitieji (tik) ir stodavo ne kiekvienoje stotelėje. Po to, tarkime 7G, tol spaudė, kol pradėjo visur stoti ir nebeliko prasmės tam G.
Čia aš entuziastų puslapiui turėčiau pastabą, kad 5G (dabartinis) ir 45G (tuometis) nelabai skiriasi organizavimo forma, bilietais ar transporto priemonėmis. Tačiau yra skirtingose nišose puslapyje. 1G-6G turėtų būti greta kitų autobusų.
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąDėkui. Ar kas gali įdėti 87 schemą (ar linką)?
http://foto.terpe.lt/inkelti/20151209/i74_Vilnius1.jpg
http://foto.terpe.lt/inkelti/20151209/i74_Vilnius2.jpg
Komentuoti:
-
Parašė vidoq Rodyti pranešimąManau, kad 1988-89 m. buvo -: 33 iki Žalgirio, 33G iki Žaliojo tilto.
Vilniaus transporto schemos išleistos Rygoj [ГУГК № 5].
1974.10.xx Б-xxxx info 1973-74 m.
1975.01.20 Б-1809 info 1973-74 m. - map
1977.07.01 Б-2128 info 1976-77 m.
1978.01.30 Б-2191 info 1976-77 m.
1979.05.11 Б-2378 info 1976-77 m.
1980.03.07 Б-2587
1981.03.09 Б-2868
1987.07.23 Б-3700
Komentuoti:
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąNe. Buvo rašoma sutrumpintas arba greitasis tik tada, kai buvo ir greitasis, ir lėtasis su tuo pačiu numeriu. Kodėl 40g yra sutrumpintas, o 43g - greitasis - neįsivaizduoju. Jeigu maršrutas yra tik greitasis (pvz. 7g, 45g, 49g m.
Čia aš entuziastų puslapiui turėčiau pastabą, kad 5G (dabartinis) ir 45G (tuometis) nelabai skiriasi organizavimo forma, bilietais ar transporto priemonėmis. Tačiau yra skirtingose nišose puslapyje. 1G-6G turėtų būti greta kitų autobusų.
Komentuoti:
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąČia naujas maršrutas prie 33 ar pats 33 buvo "G"? 1987 m. schemoje 33 yra paprastas, o 1991 m. irgi tik 33, ir jis stojo visose stotelėse.
Vilniaus transporto schemos išleistos Rygoj [ГУГК № 5].
1974.10.07 Б-1746 info 1973-74 m.
1975.01.20 Б-1809 info 1973-74 m. - map
1977.07.01 Б-2128 info 1976-77 m.
1978.01.30 Б-2191 info 1976-77 m.
1979.05.11 Б-2378 info 1976-77 m.
1980.03.07 Б-2587
1981.03.09 Б-2868
1987.07.23 Б-3700Paskutinis taisė vidoq; 2016.01.10, 12:56.
Komentuoti:
-
43g buvo vadinamas greituoju todėl, kad nestodavo kai kuriose stotelėse, o 40g. stojo visose.
Komentuoti:
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąO ar nebuvo parašyta toje knygoje, kur buvai nufotografavęs atskirus puslapius iš bibliotekos?
Kad 1988 m. vidoq nuotraukoje 33g jau važiavo - tai faktas. Klausimas, ar tuo metu buvo lėtasis 33 ir kada tuomet vėl atsirado 33g tarpe tarp 1991 ir 1995 m.
Beje, schemos leistos tikrai ne kas 10 metų, bet su nelabai logiškais tarpais: praktiškai kasmet nuo maždaug 1960 m. iki 1965, 1974 1975 1977 1978 1980 1981 1987.
Komentuoti:
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąAtsakysiu už autorių
Žalia ir metai (pvz. 1991/1995) - laikotarpis, kada maršrutas atidarytas
Juoda ir metai (pvz 2005-05-05) - trasos pakeitimas dėl kažkokių priežasčių (pvz kelio remonto darbai)
Violetinė ir metai (pvz. 2013-07-01) - pakeistas maršruto numeris (tarkim iš 1A į 4)
Raudona ir metai (pvz 2004-09-23) - laikas, kada maršrutas uždarytas.
O ar nebuvo parašyta toje knygoje, kur buvai nufotografavęs atskirus puslapius iš bibliotekos?1995/1997 – maršrutas panaikintas.
Ta knyga, bent jau ta dalis kuri publikuota čia, nėra aišku ar apie 33 ar apie 33 grt. kalbama, nes nukirpta.
Šiaip visokios telefonų knygos, turistinės knygos yra geras šaltinis, nes schemos buvo leidžiamos kartą dešimtmetyje ir skirtumų laikus nustatyti tiksliai neįmanoma.
Beje, kol kas prielaidų, kad 33 grt nevažiavo 1988, aš nematau. Kaip tik 1991 žinome kas buvo, kuro trūko, ir sunku patikėti, kad vyktų maršrutų plėtra.
Komentuoti:
-
Atsakysiu už autorių
Žalia ir metai (pvz. 1991/1995) - laikotarpis, kada maršrutas atidarytas
Juoda ir metai (pvz 2005-05-05) - trasos pakeitimas dėl kažkokių priežasčių (pvz kelio remonto darbai)
Violetinė ir metai (pvz. 2013-07-01) - pakeistas maršruto numeris (tarkim iš 1A į 4)
Raudona ir metai (pvz 2004-09-23) - laikas, kada maršrutas uždarytas.
Parašė Mettal Rodyti pranešimąNuotrauka daryta 1988 m., todėl mane ir domina, kaip ten su tuo 33 yra. Pats savo kurtą puslapį tikrai žinauPaskutinis taisė ssnaiperis; 2015.12.08, 12:43.
Komentuoti:
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąNuotrauka daryta 1988 m., todėl mane ir domina, kaip ten su tuo 33 yra. Pats savo kurtą puslapį tikrai žinau
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąhttp://old.marsrutai.lt/tinklarastis/3245.aspx
Man tik įdomu, kaip jis tą autobusą ten užvarė. Mindaugo tilto tuo metu nebuvo.
Komentuoti:
Komentuoti: