Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno miesto viešojo transporto istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Laikraštis „Vakarinės naujienos“ 1971 m. rugsėjo 27 d.





    P.S. Tuo metu mieste dominavo Ikarus 620. Jų autobusų parkas gavo 209 vnt.

    Comment


      Kiek supratau čia ir yra dabartinis Kauno pilies autobusų žiedas?
      Daugiau mano nuotraukų >>
      Mano rajonas ir apylinkės >>

      Comment


        Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
        Kiek supratau čia ir yra dabartinis Kauno pilies autobusų žiedas?
        Taip
        Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

        Comment


          Laikraštis „Kauno tiesa“ 1986 m. sausio 9 d.

          Comment


            Laikraštis „Kauno tiesa“ 1985 m. rugsėjo 26 d. Eismas centre nuo 1984 m. lapkričio 18 d. iki 1987 m. liepos 30 d.



            Paskutinis taisė AutoLiet; 2016.02.07, 08:57.

            Comment


              Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
              Laikraštis „Kauno tiesa“ 1985 m. rugsėjo 26 d. Eismas centre nuo 1984 m. lapkričio 18 d. iki 1987 m. liepos 30 d.

              Atvaizdas


              Atvaizdas
              Labai keistai atrodo Kaip Anglija . Iš tikrųjų, sprendimas sukeisti eismo kryptis Donelaičio ir Kęstučio gatvėje man iki šiol nėra iki galo suprantamas.

              Comment


                Parašė disident Rodyti pranešimą
                Labai keistai atrodo Kaip Anglija . Iš tikrųjų, sprendimas sukeisti eismo kryptis Donelaičio ir Kęstučio gatvėje man iki šiol nėra iki galo suprantamas.
                Tada buvo skelbiama statistika, kad 80 proc. Kęstučio ir K.Donelaičio gatvėmis važiuojančio viešojo transporto keleivių į stotelės ateina iš Laisvės alėjos arba į ją eina išlipę, t.y. - pereina šias judrias gatves. Kęstučio ir K.Donelaičio gatvėse avarijų su pėsčiaisiais tada kildavę netaip mažai, tai sukeičiant eismo kryptis pagrindinis tikslas buvo tokių eismo nelaimių mažinimas.
                Tada pats asmeniškai pajutau, kad atvažiavus autobusu ar troleibusu į Laisvės alėją patekti lengviau. Žinoma, pajutau ir eismo organizavimo problemas, iškilusias abiejų gatvių galuose.

                Comment


                  Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                  Tada buvo skelbiama statistika, kad 80 proc. Kęstučio ir K.Donelaičio gatvėmis važiuojančio viešojo transporto keleivių į stotelės ateina iš Laisvės alėjos arba į ją eina išlipę, t.y. - pereina šias judrias gatves. Kęstučio ir K.Donelaičio gatvėse avarijų su pėsčiaisiais tada kildavę netaip mažai, tai sukeičiant eismo kryptis pagrindinis tikslas buvo tokių eismo nelaimių mažinimas.
                  Tada pats asmeniškai pajutau, kad atvažiavus autobusu ar troleibusu į Laisvės alėją patekti lengviau. Žinoma, pajutau ir eismo organizavimo problemas, iškilusias abiejų gatvių galuose.
                  Taip, Vitai, tai buvo pagrindinė priežastis keisti važiavimo kryptį.

                  Comment


                    Atkreipiu dėmesį į 32 maršruto autobusą, kairėje laukiantį reiso pradžios

                    Comment


                      Laikraštis „Kauno tiesa“ 1986 m. gruodžio 2 d.

                      Comment


                        Kažkodėl tik dabar atradau šią galeriją. Mane nustebino 7-oji nuotrauka. Ar ten, dabartiniame mikriukų žiede, buvo troleibusų žiedas, ar aš kažką blogai matau? Jei taip, kokių maršrutų troleibusai ten apsisukinėjo? Taip pat tos pačios nuotraukos kairiajame kampe matosi troleibusų linija kažkokiam apsisukime tarp dabartinių autobusų ir mikriukų žiedų. Kokių maršrutų troleibusai ta linija važiavo?

                        Comment


                          Parašė Elis Rodyti pranešimą
                          Kažkodėl tik dabar atradau šią galeriją. Mane nustebino 7-oji nuotrauka. Ar ten, dabartiniame mikriukų žiede, buvo troleibusų žiedas, ar aš kažką blogai matau? Jei taip, kokių maršrutų troleibusai ten apsisukinėjo? Taip pat tos pačios nuotraukos kairiajame kampe matosi troleibusų linija kažkokiam apsisukime tarp dabartinių autobusų ir mikriukų žiedų. Kokių maršrutų troleibusai ta linija važiavo?
                          Mikriuku žiede stovi autobusai. Troleibusas stovi dabartinėje GS stoteleje prie to žiedo. Ta "sala" per vidurį gatvės ir dabar yra, o kairėje matomas kontaktinis tinklas greičiausiai atsarginiam apsisukimui.
                          Beje įdomu pasidarė kaip 2010 galėjo buti 112 troleibusų, o 2015 - 115. Iš kur tie 3?!
                          Paskutinis taisė rytis001; 2016.03.04, 19:01.
                          Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                          Comment


                            Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
                            Beje įdomu pasidarė kaip 2010 galėjo buti 112 troleibusų, o 2015 - 115. Iš kur tie 3?!
                            Rezervinius, užkonservuotus turbūt prikėlė.

                            Comment


                              Ar išvis čia tie skaičiai reiškia turimų troleibusų kiekį? Anot http://transphoto.ru Kaunas turi 136 dirbančius troleibusus, iš kurių 121 darbo dienom išvažiuoja į liniją

                              Comment


                                Laikraštis „Kauno tiesa“ 1960 m. gruodžio 25 d.



                                Comment


                                  Laikraštis "Kauno diena" 1993 m. birželis.

                                  Comment


                                    Laikraštis "Kauno tiesa" 1973 m. sausio 13 d.



                                    Laikraštis "Kauno tiesa" 1973 m. vasario mėn.

                                    Paskutinis taisė AutoLiet; 2016.03.19, 10:22.

                                    Comment


                                      ZIL 158 ne ZIL 156. Kauno AP turėjo 21 tokį autobusą. Laikraštis "Kauno tiesa" 1958 m. kovo 27 d.

                                      Comment


                                        Laikraštis „Kauno tiesa“ 1990 m. liepos 28 d.







                                        Comment


                                          Laikraštis "Kauno diena" 1992 m. spalio 3 d.





                                          Comment

                                          Working...
                                          X