Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno autobusų fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
    Šio autobuso ilgis berods toks , kaip ir ER9M vagono o gal maišau kažką. Įdomu bus pamatyti mieste juos besisukinėjančius. Kogero tokia jau ne D,DE kategorija , o CE reikalinga tokiam vairuoti
    DE ir CE yra tas pats, tik kad viena keleivinis transportas, o kita krovininiai automobiliai

    Comment


      Įdomu, kaip buvo atrinkti vairuotojai jų vairavimui.

      Comment


        Parašė zn76 Rodyti pranešimą
        Įdomu, kaip buvo atrinkti vairuotojai jų vairavimui.
        Vilniui viskas kiek paprasčiau - kadangi visų sujungtinių autobusų variklis yra priekaboje, jiem užtenka D kategorijos, o čia dar papildomai DE reikia turėti...

        Comment


          Parašė mskapss Rodyti pranešimą
          Vilniui viskas kiek paprasčiau - kadangi visų sujungtinių autobusų variklis yra priekaboje, jiem užtenka D kategorijos, o čia dar papildomai DE reikia turėti...
          Mano manymu uztenka D kategorijos, nes cia yra vientisa transporto priemonė, priekabos kaip ir nėra.

          Comment


            Įdomu, koks čia susirinkusių komentatorių amžius - kai kurių pasisakymai tokios pievos, kad...

            Kas liečia kategorijų. Dviejų - trijų sekcijų autobusas sudarytas iš vilkiko ir 1 - 2 priekabų su silfoniniais kompensatoriais (paprasčiau - viskas, kas slepiasi "armonikoje"). Kategorijos nustatomos pagal tai, kur įrengtas variklis. Jei motoras yra vilkike (pvz., Ikarus 280 pirmoji sekcija), tada antroji sekcija skaitosi kaip priekaba, ir jam reikalinga DE kategorija. Jei variklis yra priekaboje (pvz., Vilniaus sudvejinti MAN) - tuomet autobusas skaitosi vientisu bei jam užtenka DE kategorijos. Kas liečia Van Hool AGG. Nežinau, kur jame yra variklis, bet kažkodėl abejoju, kad trečiojoje sekcijoje. Jei tai iš tikrųjų taip, tuomet jam reikalinga DE. Pataisykit, jei klystu.

            Comment


              Nežinau, kur jame yra variklis, bet kažkodėl abejoju, kad trečiojoje sekcijoje.
              Šių autobusų variklis yra pirmoje sekcijoje.

              Comment


                Parašė Kaubojus Rodyti pranešimą
                Nieks ju netempe patys parvaziavo autostrada 110km/h parjudejo

                110 km/h nejudejo nes 85km/h isijunge ribotuvas

                Comment


                  Parašė zn76 Rodyti pranešimą
                  Vidus aptrintas kažkoks, ypatingai vairuotojo kabina...

                  o ka noret is 12 metu autobuso kuris jau pravaziaves 850000 kilometru kad kitaip ir atrodytu.

                  Comment


                    Parašė ArtEGO Rodyti pranešimą
                    Įdomu, koks čia susirinkusių komentatorių amžius - kai kurių pasisakymai tokios pievos, kad... .
                    Tikrai apie autobusus ir bendrai transporto eismą ne ką teišmanantiems "nepilnamečiams" nuo rašinėjimų reiktų susilaikyti...

                    Comment


                      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                      Tikrai apie autobusus ir bendrai transporto eismą ne ką teišmanantiems "nepilnamečiams" nuo rašinėjimų reiktų susilaikyti...


                      Tie jūsų vadinami "nepilnamečiai" nemanau ,kad kažkam labai trukdo, jei jaunimas domisi-lai komentuoja, juolab tik darydami kažkokias neesmines klaideles ar reikšdami savo nuomone jie gali tobuleti, daugiau išmokti. Nemanau, kad jiems labai malonu kai suaugę dėdes žaidžia auklėtojus, taip " nušluodami" jaunosios kartos entuziastingą norą diskutuoti, pareikšti savo nuomonę,

                      Comment


                        Parašė Anti Kedbus Rodyti pranešimą
                        Tie jūsų vadinami "nepilnamečiai" nemanau ,kad kažkam labai trukdo, jei jaunimas domisi-lai komentuoja, juolab tik darydami kažkokias neesmines klaideles ar reikšdami savo nuomone jie gali tobuleti, daugiau išmokti. Nemanau, kad jiems labai malonu kai suaugę dėdes žaidžia auklėtojus, taip " nušluodami" jaunosios kartos entuziastingą norą diskutuoti, pareikšti savo nuomonę,
                        Jei "nepilnamečiai" rašo apie miestui skirto autobuso "greitį-110", tai jau tegul laukia paauklėjimų. Svaigimas greičiais - dalykas tikrai neleistinas ...
                        Jei automagistralėje kažkam leidžiama išvystyti 110, dar nereiškia kad kiekvienas turi tiek spausti... KET automagistrale važiuoti neleidžia, jei nepasiekiamas greitis-60.
                        Šiaip forumiečiams į klausimus, kurie yra nekvalifikuoti bet pateikti tvarkingai (kur nesunku įžiūrėti norą tobulėti, o ne pagiežą naujų autobusų įsigijimui), atsakinėti reikia kantriai, suprantamai ir kvalifikuotai.
                        Paskutinis taisė Vitas; 2015.03.06, 11:10.

                        Comment


                          Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                          Jei "nepilnamečiai" rašo apie autobuso "greitį-110", tai jau tegul laukia paauklėjimų. Svaigimas greičiais - dalykas tikrai neleistinas ...
                          Jei automagistralėje kažkam leidžiama išvystyti 110, dar nereiškia kad kiekvienas turi tiek spausti... KET automagistrale važiuoti neleidžia, jei nepasiekiamas greitis-60.
                          Šiaip forumiečiams į klausimus, kurie yra nekvalifikuoti bet pateikti tvarkingai (kur nesunku įžiūrėti norą tobulėti, o ne pagiežą naujų autobusų įsigijimui), atsakinėti reikia kantriai, suprantamai ir kvalifikuotai.
                          Taip iš ties... šito nepastebėjau :/ Sutinku su jumis kolega 100 procentų (y)

                          Comment


                            Parašė ArtEGO Rodyti pranešimą
                            Įdomu, koks čia susirinkusių komentatorių amžius - kai kurių pasisakymai tokios pievos, kad...

                            Kas liečia kategorijų. Dviejų - trijų sekcijų autobusas sudarytas iš vilkiko ir 1 - 2 priekabų su silfoniniais kompensatoriais (paprasčiau - viskas, kas slepiasi "armonikoje"). Kategorijos nustatomos pagal tai, kur įrengtas variklis. Jei motoras yra vilkike (pvz., Ikarus 280 pirmoji sekcija), tada antroji sekcija skaitosi kaip priekaba, ir jam reikalinga DE kategorija. Jei variklis yra priekaboje (pvz., Vilniaus sudvejinti MAN) - tuomet autobusas skaitosi vientisu bei jam užtenka DE kategorijos. Kas liečia Van Hool AGG. Nežinau, kur jame yra variklis, bet kažkodėl abejoju, kad trečiojoje sekcijoje. Jei tai iš tikrųjų taip, tuomet jam reikalinga DE. Pataisykit, jei klystu.
                            Pataisau - visur tavo tekste DE.

                            Comment


                              Parašė digital Rodyti pranešimą
                              Pataisau - visur tavo tekste DE.

                              Priekyje ir gale yra tas pats numeris tai reiskiasi yra vientisa transporto priemone tai ja vairuot nera reikalinga jokia papildoma kategorija be D (ji yra vadinama ne su priekaba o su lanksciu remu). Bet atrenkant vairuotojus kas vairuos atsizvelgiama kad turetu DE kategorija.

                              Comment


                                Parašė digital
                                O tai kam tada atrenkami su DE, jei jos kaip ir nereikia?

                                sito tai tikrai nzn gal kad prie ilgio butu priprate nes siuo metu vazineja neturintys DE kategorijos.

                                Comment


                                  Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                                  Priekyje ir gale yra tas pats numeris tai reiskiasi yra vientisa transporto priemone tai ja vairuot nera reikalinga jokia papildoma kategorija be D (ji yra vadinama ne su priekaba o su lanksciu remu). Bet atrenkant vairuotojus kas vairuos atsizvelgiama kad turetu DE kategorija.
                                  Pagaliau atsirado blaivesnis protas Teisingai. Būtent taip ir yra.

                                  Comment


                                    Parašė Petr Rodyti pranešimą
                                    Šių autobusų variklis yra pirmoje sekcijoje.
                                    Kolega forumietis yra visiškai teisus. Variklis yra tarp I ir II tilto, kairėje pusėje. Tai yra tipinis DAF'o variklis, visiems parke puikiai žinomas, nes analogiški varikliai sumontuoti dyzeliniuose "solaris" autobusuose, xf ir kitų serijų vilkikuose. Viskas ten gana tipiška ir paprasta, tačiau remontas komplikuotas dėl erdvės aplink variklį trūkumo. Aušinimo radiatoriai ir čia užkelti ant stogo, yra kondicionieriai. Kad autobuso rėmai nebūtų sulaužyti varant atbulomis ir užskersavus priekabą, įrengta stabdžių blokavimo sistema.

                                    Comment


                                      Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
                                      Kolega forumietis yra visiškai teisus. Variklis yra tarp I ir II tilto, kairėje pusėje. Tai yra tipinis DAF'o variklis, visiems parke puikiai žinomas, nes analogiški varikliai sumontuoti dyzeliniuose "solaris" autobusuose, xf ir kitų serijų vilkikuose. Viskas ten gana tipiška ir paprasta, tačiau remontas komplikuotas dėl erdvės aplink variklį trūkumo. Aušinimo radiatoriai ir čia užkelti ant stogo, yra kondicionieriai. Kad autobuso rėmai nebūtų sulaužyti varant atbulomis ir užskersavus priekabą, įrengta stabdžių blokavimo sistema.
                                      O kaip būtų galima paaiškinti variklių darbo garso skirtumą, jei jie visi vienodi? Ar dėl garso izoliacinių medžiagų skirtingų, jaučiamas tas skirtumas?

                                      Comment


                                        Visų pirma, dėl komponuotės skiriasi išmetimo sistema. Van hoole daug didesnis bakelis, ir vamzdynas ilgesnis. Solaryje bakelis yra stačiakampis dėl vietos trūkumo. Antra, teisingai pastebėta, izoliacinės medžiagos. O šiaip, noriu pastebėti, labai jaučiasi jog tai vilkikų varikliai. Labai trankūs, grubūs.

                                        Comment


                                          Jau ir perdaze Rytoj į gatves išriedės ilgiausias autobusas http://kaunas.kasvyksta.lt/2015/03/0...ias-autobusas/

                                          Comment

                                          Working...
                                          X