Ačiū, Mettal, už nuotraukas. Susidomėjau dėl tos paskutinės nuotraukos. Pateik prašau man detalesnę informaciją apie tą nutikimą: kurią dieną tai buvo, maždaug kelintą valandą. Dėkui.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno autobusų fotogalerija
Collapse
X
-
Nutiko 2009-07-24, t.y. penktadienį. K. Baršausko g., tarp stotelių "Breslaujos g." ir "Pašilės g." 9:36. Beje, dar panašus klausimas: ar 15 maršruto autobusas, važiuodamas iki V. Krėvės pr. gali važiuoti be numerių, o tik su užrašu "iki V. Krėvės pr." ?
Comment
-
Gali važiuoti be numerio. Iš vienos pusės - su numeriu šiek tiek aiškiau. Iš kitos pusės - numeris kaip tik klaidina, nes žmonės nebeskaito lentelės. Kadangi maršrutas iki Krėvės pr. važiuoja tik vieną kartą per dieną, tai dėl to keleiviai nepratę prie tokio sutrumpinto reiso. Vairuotojas pasielgė teisingai, mano nuomone. Nors tokie dalykai Kaune vis vien iki galo neišspręsti ir galų gale reikės sutvarkyt šitą reikalą. Tokia pati betvarkė yra su garažiniais reisais, kai baigęs darbą grafikas, keliauja į garažą su maršruto numeriu.Parašė Mettal Rodyti pranešimąNutiko 2009-07-24, t.y. penktadienį. K. Baršausko g., tarp stotelių "Breslaujos g." ir "Pašilės g." 9:36. Beje, dar panašus klausimas: ar 15 maršruto autobusas, važiuodamas iki V. Krėvės pr. gali važiuoti be numerių, o tik su užrašu "iki V. Krėvės pr." ?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Kiek pastebėjau "Kauno autobusai" perdaug nesistengia, kad autobuso vairuotojas pasiimtų visas lenteles. Kaip matytas vaizdas su 39, tai tik parodo, kad 18 autobusas važiuos be lentelės. Jei dažnai keičia 15 autobusą, kuris važiuoja iki Krėvės pr. ir Kauno tiekimo, tai autobusas važiuoja, be papildomų lentelių, nes matyt ne visi vairuotojai grąžina lenteles. 2007 metais 15 marsruto šiuo grafiku važiavo Vanhool A300 (675), tai lenteles užkišdavo prie numerio, taip kad matytusi - 15 Apskrities ligoninė-Krėvės pr.. Dabar šis autobusas pastoviai važiuoja kitu 15 maršruto grafiku.Parašė amiko Rodyti pranešimąGali važiuoti be numerio. Iš vienos pusės - su numeriu šiek tiek aiškiau. Iš kitos pusės - numeris kaip tik klaidina, nes žmonės nebeskaito lentelės. Kadangi maršrutas iki Krėvės pr. važiuoja tik vieną kartą per dieną, tai dėl to keleiviai nepratę prie tokio sutrumpinto reiso. Vairuotojas pasielgė teisingai, mano nuomone. Nors tokie dalykai Kaune vis vien iki galo neišspręsti ir galų gale reikės sutvarkyt šitą reikalą. Tokia pati betvarkė yra su garažiniais reisais, kai baigęs darbą grafikas, keliauja į garažą su maršruto numeriu.Paskutinis taisė Aisttiiss; 2009.07.27, 07:37.
Comment
-
Tu lenteliu yra pridaryta daugiau nei yra grafiku, bet vairuotojai patys pradangina lenteles. Del visko kalta sistema, kai kartais per savaite net 3 kartus vairuotojui keicia marsruta.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Vilniuje maršrutai vairuotojui gali būti skirtingi vos ne kasdien, bet pati sistema veikia gerai. Tie autobusai, kurie turi būti su lentelėmis, prieš išvažiuodami iš parko, paima reikiamas lenteles, o baigę darbą jas grąžina. Vis dėlto pasitaikė toks vairuotojas, kuris 15 maršrutu sugebėjo važiuoti tik su lentele "Žolyno g." be jokio numerio visą darbo pamainąParašė amiko Rodyti pranešimąTu lenteliu yra pridaryta daugiau nei yra grafiku, bet vairuotojai patys pradangina lenteles. Del visko kalta sistema, kai kartais per savaite net 3 kartus vairuotojui keicia marsruta.
(15 maršrutas dalimi reisų važiuoja iki Žolyno g.)
Comment
-
A maršrutai
2A (Gel. stotis - Kauno tiekimas)
13A (Kauno pilis - Kleboniškis)
24A (Kauno pilis - 2-osios Romainių kapinės)
29A (Gel. stotis - Karmėlavos kapinės)
Papildoma informacija:
2A išvažiuoja iš Gel. stoties autobusų aikštelės, t.y. nestoja stotelėje "Gel. stotis", kurioje stoja troleibusai vykstantys link Dainų slėnio.
Comment
-
Dėkui už nuotraukas. Kaune šįmet situacija irgi panaši - kamščių gerokai mažiau, keleivių - taip pat.
Į Romainių kapines kursavo 24A maždaug kas 10-15 min. (labiau kas 10 min.), į Karmėlavos kapines kursavo 29A maždaug kas 20-25 min. Į Kleboniškio kapines kursavo A13 maždaug kas 30 min. To visiškai pakako.
Didžiausios problemos buvo prie Karmėlavos kapinių (kaip ir kasmet). Autobusui nuo Kalniečių poliklinikos iki Karmėlavos kapinių vakar nuvažiuoti reikėjo apie 20-25 min., šiandien apie 25-40 min.
Ankstesniame šios temos puslapyje Aistis įkėlęs autobusų, važiuojančių į kapines, nuotraukas.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
ar toks busas ?Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimąO ar prisimenat žalius Kauno autobusų Scania CN112AL? Gal kas ir nuotraukų turit? Būčiau labai dėkingas
Comment
-
Man atrodo čia ne Scania, bet Volvo.Parašė EXP Rodyti pranešimąar toks busas ?
Atvaizdas
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Nei Scania, nei Volvo - jeigu pamatote kur autobusą su tokiu priekiu - čia garantuotai Säffle. Šitas yra Säffle su Volvo B10M-60 važiuokle. Dar norėčiau pakartoti seniau išsakytą pastabą, kad grynų Volvo ir Scania praktiškai nėra Lietuvoje, net jei užrašas ant autobuso tiesiog rėkte tai rėkia (ypatingai tai reiškiasi su turistiniais). Vienintelės išimtys yra Vilniaus Volvo 7700 ir grynosios Scania (CN112CL, CK112CL, CN113CLB ir pan.)Parašė amiko Rodyti pranešimąMan atrodo čia ne Scania, bet Volvo.
Scania CN112AL (A - articulated, prailgintas) atrodo štai taip:

http://fotobus.msk.ru/photo/155876/ © DM
Ko gero būtent taip atrodė ir Kauno mašinos.
Comment
-
Jei pradėjo Raikkonen, tai ir aš šiandien lankiausi Kaune, bet Kauno Autobusų bazėje. Taigi parodai keleta įdomesnių foto (daugiau foto pamatysite savaites eigoje www.bus-photo.net)
DAB Silkeborg parke stovieno visnintelis, kiti arba reisuose arba nėra "gyvųjų" tarpe
Pradėtas ardyti vienintelis ilgasis DeltaPlan
Patvoryje "numestos", bei pradėtos ardyti Karosa B732
Gal žinot kas atsitiko vieninteliam Neoplan N4014NF, kad taip atrodo?
Nurašyta ir baigiama ardyti Scania CN112
Scania CN112 pajungta prie el. tinklo, turbūt kraunami akumuliatoriai
Ir štai vienintelis parke 1976 m. gamybos egzempliorus, vertas visų dėmesio - VanHool A124
Paskutinis taisė Eimantas; 2010.06.18, 13:04.
Comment









Comment