37 838, galimai perkeltas iš 46, kuriame šiandien viengubas vietoj trigubo.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno VT eismo stebėjimas
Collapse
X
-
Krėvės prospekte ties Draugystės parko stoteleParašė do. Rodyti pranešimą37 838, galimai perkeltas iš 46, kuriame šiandien viengubas vietoj trigubo.
Comment
-
Čia 840. Du trigubi dirbo 37, pereidami į A5 ir A7. Iš karto atsakau, kad nežinau, į Nato nepanašu.Parašė Karoleo Rodyti pranešimąKrėvės prospekte ties Draugystės parko stoteleMano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
vakarParašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimąKažkaip visiems pro pašonę praslydo faktas, jog 824 jau gerą mėnesį ir vėl dirba. Remontas užtruko apie metus, susidurta su dideliais sunkumais.


bonus: (ex?) 875, rugsėjo 21
- 2 patinka
Comment
-
Ko gero kolega būsi teisusParašė Garbanius Rodyti pranešimą676 vairuotojas iskeite i 824?
Analogiškas atvejis buvo ir Vilniuje - 078 iškeitė į 501
Comment
-
lygtais penkios 3 raudonos ir 2 dar neperdazytosParašė Vilius116 Rodyti pranešimąSveiki gal kas nors zinote kiek jau Kaune isvaziavusiu nauju Volvo?
ir nededa invalidu trapo bus kaip DEN autobusuose. Pries daug metu buvo elektrinis trapas o dabar jokioPaskutinis taisė egiscrypth; 2018.10.26, 13:42.
- 1 patinka
Comment
-
Ne sezono metu 49 asis, toks ,kaip atskiras marsrutas visiskai nereikalingas. Uztektu viena 44 ojo autobuso grafika padaryti su uzsukimais i Lampedzius, Pilis - Lampedziai -LIucijanavos. ,iseitu kas 1,5 valandos butu susisiekimas su Lampedziais .
Savaitgali beveik visi mikriukai tusti. Zino ar nezino ta Kautra - neaisku. Bet anksciau i svecius zmones savaitgali vykdavo arba taksi, arba Mikriuku, - dabar si rituala pakeite viesasis transportas.
Perkant bilieta is vairuotojo miesto auobuse turetu buti 2 euru mokestis. Dabartinis euro tarifas ivertinus vairuotojo darba, atsakomybe, sugaista laika, ir graza vairuotojui,( 5 ct nuo parduoto bilieto) toli grazu neatitinka sios kainos. Todel euro suma turetu atitekti vezejui, euras- tiesiogiai vairuotojui. Apmazes perkanciuju, vyks pagarba vairuotojui.
Comment
-
Apmažės keleivių, o vairuotojus išvadins duchais, už bandymą apiplėšti vidury baltos dienos.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąApmazes perkanciuju, vyks pagarba vairuotojui.
- 1 patinka
Comment
-
Kaune galiojantis 35min bilietas su nemokama persėdimo galimybe išvis nuostabus ir labai apsimokantis dalykas, gaila, kad nuo jo įvedimo, kuriama dar daugiau besidebuliuojančių, retai kursuojančių autobusų maršrutai, vietoj stiprinant pagrindinėmis gatvėmis važiuojantys..
Kas dėl "Kautros" gaila, jei jie pasitrauks. Aš visuomet ir visur gyvenime esu už kokybę ir aukštus standartus, kad ir aukštesne kaina, o "Kautra" mano manymu juos palaiko. Keista išvis, kad įsivėlė į šį '90 biznį. Jei pasitrauks iš miesto, gal atkeliaus į priemestį, kur visokie "Garliavos taksi" ir "Merulos" karaliauja
Comment
-
o kiek šiuo metu yra perkančių pas vairuotoją? 60% su elektroniniais 20% perka pas vairuotoją 20% viskas px važiuoja nemokamai. Kaip tik gerai kad kaina pas vairuotoją yra ne kažkokia nesąmoninga o keliasdešimčia centų didesnė nei įprastas bilietas todėl vis dar perkamas bilietas pas vairuotoją vis prie algos apie 50 eurų.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąNe sezono metu 49 asis, toks ,kaip atskiras marsrutas visiskai nereikalingas. Uztektu viena 44 ojo autobuso grafika padaryti su uzsukimais i Lampedzius, Pilis - Lampedziai -LIucijanavos. ,iseitu kas 1,5 valandos butu susisiekimas su Lampedziais .
Savaitgali beveik visi mikriukai tusti. Zino ar nezino ta Kautra - neaisku. Bet anksciau i svecius zmones savaitgali vykdavo arba taksi, arba Mikriuku, - dabar si rituala pakeite viesasis transportas.
Perkant bilieta is vairuotojo miesto auobuse turetu buti 2 euru mokestis. Dabartinis euro tarifas ivertinus vairuotojo darba, atsakomybe, sugaista laika, ir graza vairuotojui,( 5 ct nuo parduoto bilieto) toli grazu neatitinka sios kainos. Todel euro suma turetu atitekti vezejui, euras- tiesiogiai vairuotojui. Apmazes perkanciuju, vyks pagarba vairuotojui.
O kiek atsirastų mokančių 2 eurus už bilietą? per visą dieną gal 2 kokie? Tokiu atveju dar blogiau būtų nors ir dabar ne pasaka.
Comment
-
tas 20 procentu perkamu isvairuotojo irgi yra daug. s avaitgali vaziavau 3 marsrutu popiete nuo silainiu iki 25 mecio turgavietes kokia 15 keleiviu pirko bilietus. vienaip ar kitaip trikdomas vairuotojo darbas. Nors kaip suprantu. vairuotojai nori, kad ir tu keliu centu prie algos.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
o kiek šiuo metu yra perkančių pas vairuotoją? 60% su elektroniniais 20% perka pas vairuotoją 20% viskas px važiuoja nemokamai. Kaip tik gerai kad kaina pas vairuotoją yra ne kažkokia nesąmoninga o keliasdešimčia centų didesnė nei įprastas bilietas todėl vis dar perkamas bilietas pas vairuotoją vis prie algos apie 50 eurų.
O kiek atsirastų mokančių 2 eurus už bilietą? per visą dieną gal 2 kokie? Tokiu atveju dar blogiau būtų nors ir dabar ne pasaka.
Comment
-
Sakai mažiau? Manau sakysi 2 daugiausiaiParašė Sigitukaz Rodyti pranešimą20% vaziuojanciu be bilieto tai cia su trenkta galva galima tik sugalvot tokius skaicius. Bet matant kad egis raso tai nieko keisto.
Comment
-
Perka visur ir tai gan populiari paslauga. Nebent maršrutas yra iš niekur į niekur ar visiškame pakraštyje.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąVilniuje is vis bilieto pirkimo is vairuotojo paslauga NEPOPULIARI. nors vairuotojai dar parduoda talonus, galiojancius bet kuriame T A ar greitajame matosi, kad perka tik ilipe Stoties, ar kitu didziuju sustojimu masinese ilipimo vietose.
Comment
-
vaziuojant antru iki Antakalnio, paskui 19 iki Europos, uzteko vienos rankos pirstu, pagal bilietu pardavimus. nekalbama apie marsruta is niekur i niekur. kalbama marsruto viduje, aplenkiant stoti, VKurdirkos aikste sirdy lasives ir nepriklausomybes st Spaudos rumusParašė Mettal Rodyti pranešimą
Perka visur ir tai gan populiari paslauga. Nebent maršrutas yra iš niekur į niekur ar visiškame pakraštyje.
Comment
Comment