Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno VT eismo stebėjimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai gal čia ne sutapimas, kad prie tų pačių vairuotojų suvaryti 2 autobusai? Vilniuje yra toks bent 1, kuriam reikia padėkoti už 2 pribaigtas ilgas Karosas.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Pas 658 daugiau pavarų yra, kad yra "greitinamoji", kuri greičiau permeta pavaras?
      Daugiau mano nuotraukų >>
      Mano rajonas ir apylinkės >>

      Comment


        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
        Tai gal čia ne sutapimas, kad prie tų pačių vairuotojų suvaryti 2 autobusai? Vilniuje yra toks bent 1, kuriam reikia padėkoti už 2 pribaigtas ilgas Karosas.
        Gal ir sutapimas, tačiau svarstau, ar dėl to nebus kalta aukščio reguliavimo sistema. Ji sb220 yra valdoma elektra, kažkas panašaus į vėlesnius ecas'us. Labai abejoju, ar dėl gedimo autobusui nusvirus į kažkurią pusę, variklio tepalo "prijomnykas" gali užsiurbt tepalą.

        Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
        Pas 658 daugiau pavarų yra, kad yra "greitinamoji", kuri greičiau permeta pavaras?
        Ne, skiriasi perdavimo laipsniai, dėl to autobusas gali pasiekti didesnį greitį. Hidrauliškai valdomas automatas su hidromufta pejungimo greičiu nepasižymi

        Comment


          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
          So, you are working only with Vanhool displays, i understood correct?
          Hello,

          No the displays are from the brand Meister, I can program all types of Meister displays.

          Also I can program Krueger, Mobitec etc.

          If someone would like to receive some information, please send me an email to info[at]dwtechnic.eu with some pictures of the busses and sign details.

          Comment


            Norėčiau pagauti muziejų 008, tačiau realaus laiko žemėlapyje šiuo metu http://googlemap.kvt.lt/google_map/ man jo nerodo. Gal 008 dirba tik pirmoje pamainoje?

            Comment


              Kam perdažinėti troleibusą, kuris, nupirkus naujų(naudotų) troleibusų atsidurs vienoje iš pirmųjų "mirtininkų sąrašo" vietų?

              Comment


                Parašė Elis Rodyti pranešimą
                Kam perdažinėti troleibusą, kuris, nupirkus naujų(naudotų) troleibusų atsidurs vienoje iš pirmųjų "mirtininkų sąrašo" vietų?
                Atsakymas paprastas > tam kad neaisku nei kada, nei kokie tie troleibusai bus ir ar juos ka pirks , o žmones vežt reik dabar.

                Comment


                  Tą 232 jei jau kapitališkai remontuoja, tegu atstatinėja originalią išvaizda, bent jau išliekamosios vertės kažkokios turės ir ateity nebus tokios parodijos kaip 109

                  Comment


                    Ar tik nebus išliekamosios vertės 239?
                    Daugiau mano nuotraukų >>
                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                    Comment


                      Šiandien jau dirba vienas Scania OmniCity. Sistema rodo 871 39
                      Paskutinis taisė Valius Kedainietis; 2016.01.01, 11:04.

                      Comment


                        Parašė disident Rodyti pranešimą
                        Norėčiau pagauti muziejų 008, tačiau realaus laiko žemėlapyje šiuo metu http://googlemap.kvt.lt/google_map/ man jo nerodo. Gal 008 dirba tik pirmoje pamainoje?
                        Jeigu jus kalbat apie ši autobusa http://fotobus.msk.ru/vehicle/361030/ tai jo ir nerodys nes jis kažin kada nurašytas

                        Comment


                          Parašė rytis001
                          Jis apie troleibusa 008 žmogau...
                          008 dirba 1 maršrutu. Skubėkit pagauti. Jis važinės berots iki Sausio 3d
                          Važiavau šiandien apie 13:30. Ir per stebėjimo sistemą rodė tvarkingai, taigi nebuvo problemos pagauti.

                          Atvirukų pasiėmimui jau nebelikę. O iš ekspozicijos tikėjausi daugiau. Visas istorines foto buvau matęs, be to, jų gal tik kokios 7-8 visam troleibuse.

                          Comment


                            Šiandien teko važiuoti "naująja" Scania. Paliko gana neblogą įspūdį, tik man pasirodė kiek garsesnė už 2 m. senesnius Solarius ar VanHoolus. Ir aišku, stovint autobusui gale jaučiasi tradicinis Scanių bruožas- vibracinis masažas O šiaip įvertinčiau 7-8/10.

                            Comment


                              Parašė Elis Rodyti pranešimą
                              Šiandien teko važiuoti "naująja" Scania. Paliko gana neblogą įspūdį, tik man pasirodė kiek garsesnė už 2 m. senesnius Solarius ar VanHoolus. Ir aišku, stovint autobusui gale jaučiasi tradicinis Scanių bruožas- vibracinis masažas O šiaip įvertinčiau 7-8/10.
                              senose Scania autobusuose stovint išjungiamas vienas ar du cilindrai dėl kuro taupymo gal yra ir šituo tas pats.

                              Comment


                                Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                                senose Scania autobusuose stovint išjungiamas vienas ar du cilindrai dėl kuro taupymo gal yra ir šituo tas pats.
                                Visiška nesąmonė, nieko net panašaus ten nėra ir niekada nebuvo, baik vieną kartą prasimanymus rašinėt.

                                Comment


                                  Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
                                  Visiška nesąmonė, nieko net panašaus ten nėra ir niekada nebuvo, baik vieną kartą prasimanymus rašinėt.
                                  variklio virpesius gali sukelti tik žemos variklio laisvos eigos apsukos.

                                  Comment


                                    Varikliuose praktiškai nieko nenusimanau, bet tikrai galiu pasakyti, kad žemų apsukų priežastis negali būti vien tiktai atsijungiantys cilindrai. Jei išvis toks dalykas egzistuoja.
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                      Varikliuose praktiškai nieko nenusimanau, bet tikrai galiu pasakyti, kad žemų apsukų priežastis negali būti vien tiktai atsijungiantys cilindrai. Jei išvis toks dalykas egzistuoja.
                                      galėtų Virtęs pelenuos apie tai paaiškint o nesakyt kad nusišneku tik

                                      Comment


                                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                        Varikliuose praktiškai nieko nenusimanau, bet tikrai galiu pasakyti, kad žemų apsukų priežastis negali būti vien tiktai atsijungiantys cilindrai. Jei išvis toks dalykas egzistuoja.
                                        Gali neveikti vienas ar keli cilindrai dėl žvakių gedimo (kuras tiesiog neužsidega), tačiau tuomet kuro sąnaudos tik didėja, o ne mažėja.

                                        Comment


                                          Tai čia jau yra gedimas, o ar gali būti taip daroma specialiai?
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X