Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno VT eismo stebėjimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    4-ojo troleibuso maršrute dirba 339 pamainiu grafiku.

    Comment


      Hibridas autobusų parke sukinėjasi su VN ir šviesomis. Gal šiandien į maršrutą išleis?

      Comment


        Pagal planus tūrėtu , realybėj neaišku. Pagal viska gali ir išvažiuoti po pietu 10 maršrutu jei neklystu.
        Paskutinis taisė Gintaras663; 2014.10.06, 07:58.

        Comment


          Teko jau išbandyti troleibusą, kylantį į Parodos kalną. Keistai atrodo važiuoti troleibusu ir matyti juos ten, kur seniau jų nebūdavo.
          Nuo Kęstučio g. iki Sporto g. nuvažiavo greičiau, nei suplanuota pagal grafiką (duotos 4min., kai 3-iam autobusui 3min.), tad stotelėje dar teko prastovėti virš minutės. Pats pakilimas gražus, net patogesnis nei autobusu.

          Comment


            Parašė AlgirdasD Rodyti pranešimą
            Teko jau išbandyti troleibusą, kylantį į Parodos kalną. Keistai atrodo važiuoti troleibusu ir matyti juos ten, kur seniau jų nebūdavo.
            Nuo Kęstučio g. iki Sporto g. nuvažiavo greičiau, nei suplanuota pagal grafiką (duotos 4min., kai 3-iam autobusui 3min.), tad stotelėje dar teko prastovėti virš minutės. Pats pakilimas gražus, net patogesnis nei autobusu.
            Kokiu troleibusu važiavai? Solaris ar Škoda?

            Comment


              Parašė Traf Rodyti pranešimą
              Kokiu troleibusu važiavai? Solaris ar Škoda?
              Solaris.

              Edit 13:33
              Ką tik dar kartą teko kilti, šį kartą išvis per 2min įveikė atstumą tarp stotelių.
              Paskutinis taisė AlgirdasD; 2014.10.06, 12:34.

              Comment


                807 vienintelis autobusas parke, kuris turi rezervuotą stovėjimo vietą. Prie plovyklos, dujinių kolonoje yra trifazis jėgos įvadas, naudojamas hibrido akumuliatoriams įkrauti.

                Comment


                  Su 339 pasikėliau į Parodą, visiškai neatrodė, kad nors kurioje vietoje kiltų sunkiai ar lėtėtų ne specialiai prieš posūkį. Pakilimas visai gražus, sklandus, net greitesnis nei su kai kuriais mirštančiais autobusais.

                  Comment


                    Panašiai ir kyla 236.

                    Comment


                      Važiavau šiandien su 315 į kalną, tai jeigu ne autobusas priekyje, kuris vos vilkosi, būtume užvažiavę gana greitai, vienu metu rodėsi, jog vairuotojas nori autobusą aplenkti. 4 maršrutas nėra labai apkrautas, matyt dėl to, kad pakankamai naujas, ir kad jį dubliuoja ir 34 ir 43 (43 išvis sutrumpinčiau iki klinikų).

                      Comment


                        43 dėja aptarnauja Kauno kolegijos įliupančius studentus ir iš bendrabučio kurie važiuoja į Klinikas, Ledo arenos st arba į centą , taip pat aptarnauja Vokiečių g , tad nebent galima 5 autobsą paleisti per Vokiečių g ir padaryti su užsukimu į Geležinkelio stotį, o 43 autobusą trumpinti iki Geležinkelio stoties .
                        Paskutinis taisė Gintaras663; 2014.10.09, 20:13.

                        Comment


                          Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą
                          43 dėja aptarnauja Kauno kolegijos įliupančius studentus ir iš bendrabučio kurie važiuoja į Klinikas, Ledo arenos st arba į centą , taip pat aptarnauja Vokiečių g , tad nebent galima 5 autobsą paleisti per Vokiečių g ir padaryti su užsukimu į Geležinkelio stotį, o 43 autobusą trumpinti iki Geležinkelio stoties .
                          Tai viskas gerai, tiesiog reikia daugiau troleibusų į T4 ir mažiau autobusų į A43.

                          Comment


                            Mane kas nustebino, tai 1 maršrutas. Tikėjausi, kad 4 maršrutas bus atidaromas iš dalies 1-o maršruto troleibusų sąskaita.

                            Beje, man labai labai keistai skamba abejonė, ar senas troleibusas kaip Škoda 14Tr gali užvažiuoti į Parodos kalną. Lotynų Amerikoje yra (buvo) specialiai kuriamos troleibusų sistemos, nes ten reljefas labai nelygus ir troleibusas kur kas geriau įvažiuoja į visus kalnus, nei autobusas. Ir tai buvo dar XX a. viduryje, kuomet pasaulis net nežinojo, kas yra 9Tr. Apie 14Tr jau nekalbu.
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              2807 hibridas 37 maršrute.

                              Comment


                                Vairuotojas keikė 807. 1 dalykas buvo visas salonas baisus neveltui stovėjo pusę metų , 2 buvo informuotas kad dirbs su hibridu tik atėjus rite į darbą. 3 kol išsiaiškino kaip pajudėt su juo iš vietos ir visi kiti niuansai .

                                Comment


                                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                  Beje, man labai labai keistai skamba abejonė, ar senas troleibusas kaip Škoda 14Tr gali užvažiuoti į Parodos kalną. Lotynų Amerikoje yra (buvo) specialiai kuriamos troleibusų sistemos, nes ten reljefas labai nelygus ir troleibusas kur kas geriau įvažiuoja į visus kalnus, nei autobusas. Ir tai buvo dar XX a. viduryje, kuomet pasaulis net nežinojo, kas yra 9Tr. Apie 14Tr jau nekalbu.
                                  Kalnas kalnui nelygus. Parodos g. kalnas yra gana status. Koks tiksliai yra nuolydis, aš nežinau. Žmogus rado informaciją, kad vidutiniškai 7-8 %, o maksimalus kažkurioje vietoje net 10 %:
                                  http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=4625

                                  O troleibuso Škoda 14Tr techniniuose duomenyse (http://transphoto.ru/photo/360732) nurodyta, kad maksimalios masės (16.000 kg) troleibuso maksimalus įveikiamas nuolydis su pastoviu greičiu be laiko apribojimų yra 6 %.
                                  Tai va, skaičiai kalba patys už save.
                                  Koks maksimalus nuolydis Solaris troleibusų, aš neradau (gal kas žino, tai pasidalinkite), bet galingumas jų didesnis: Škoda 14Tr - 100 kW, Škoda 14TrM (kurių Kaune nėra) - 140 kW, Solaris Trollino 12 AC - 160-170 kW.

                                  Comment


                                    Tuose pat 14Tr duomenyse rašo, kad troleibusas gali pajudėti iš vietos esant maksimaliai 12% įkalnei ir gali važiuoti iki 200m. Tai Parodos kalną turėtų įveikt drąsiai, jei tik nereiks sausakimšam sustoti pačioje stačiausioje vietoje

                                    Aplamai kas liečia troleibusus tai San Franciske važinėja Škoda/ETI Tr14SF ir tomis trasomis kur nuolydis viršija 20%, tiesa, varikliai pas juos galingesni ir siekia 160-200kW.

                                    Comment


                                      Pačiom pirmom dienom važiavau su 236 piko metu apie 17h , kylant į kalną pastebėjau kad kalno viduryje jau susidarius transporto sūstis, tuomet sustojom turbūt stačiausioje kalno vietoje ir po kiek laiko gan lengvai pajudėjom iš vietos, aišku kelevių buvo nedaug.

                                      Comment


                                        Su 339 užkilau į kalną, kažkodėl kelias sekundes pavažiavo laisva eiga, gal bandė kažką... Kilome lėtai, tačiau užkilti trukom ~1 minutę, tad iš kur tos 4 minutės užkilti į kalną nesuprantu... Po to, kad atitiktume grafiką, slinkome sraigės greičiu visą Petrausko-Utenos g. atkarpą, manau dabartinis tinklas tikrai leidžia greičiau važiuoti. Tiesa, kaip ir tikėjausi, stotelių įrašų nėra.

                                        Comment


                                          Matyt dar įgarsins stoteles.
                                          My Flickr
                                          My Trainpix

                                          Comment

                                          Working...
                                          X