Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[DRU] Druskininkų viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Mettal
    replied
    Norint perprogramuoti švieslentes, reikia turėti reikiamą įrangą. Šiaip man labiausiai patiko Mobitec tipo švieslentės (įtaisytos švediškuose dujiniuose) - labai paprastos naudoti ir nesudėtingos. Jei kam įdomu, galiu įdėti jų instrukciją kartu su sąrašu autobusų, kuriuose ji yra .

    Komentuoti:


  • praeivis
    replied
    Parašė groundzer Rodyti pranešimą
    Soliariai vis dar nelenkia MAN autobusu, kokybės požiūriu. Ir manau, kad niekada nelenks. Visgi MAN gaminami Vokietijoje, o Soliariai Lenkijoje. Dėl švieslenčių sunku dar ką nors spręsti. Jei yra įtaisyti jų paleidimo pultai, tai tada neturėtų sudaryti kokių keblumų. Betrūksta jas perprogramuoti ir viskas, bet tam reikia gerų meistrų.

    Tam nereikia kazkokiu super duper geru meistru. paprasciausiai reikia zmoniu ismananciu savo darba.

    Komentuoti:


  • groundzer
    replied
    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Pritariu, trijų durų autobusas čia visai nereikalingas, būtų pakakę dviejų durų ir gal net trumpesnio - 10 m ilgio. O ir dažymo schema labai skurdi ir visai neatitinka "Kautros" spalvų. Net keista, kodėl įsigytas MAN, o ne Solaris autobusas, kuris yra pigesnis ir galimybėmis bei kokybė mažai skiriasi nuo MAN.
    Soliariai vis dar nelenkia MAN autobusu, kokybės požiūriu. Ir manau, kad niekada nelenks. Visgi MAN gaminami Vokietijoje, o Soliariai Lenkijoje. Dėl švieslenčių sunku dar ką nors spręsti. Jei yra įtaisyti jų paleidimo pultai, tai tada neturėtų sudaryti kokių keblumų. Betrūksta jas perprogramuoti ir viskas, bet tam reikia gerų meistrų.

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Pritariu, trijų durų autobusas čia visai nereikalingas, būtų pakakę dviejų durų ir gal net trumpesnio - 10 m ilgio. O ir dažymo schema labai skurdi ir visai neatitinka "Kautros" spalvų. Net keista, kodėl įsigytas MAN, o ne Solaris autobusas, kuris yra pigesnis ir galimybėmis bei kokybė mažai skiriasi nuo MAN.
    Dėl kokybės aš linkčiau ginčytis, MAN technika daug pranašesnė už Solaris. Taip pat nereikėtų pamiršti, jog Kautra buvo Neoplan atstovas Lietuvoje, o todėl ši technika jiems yra pažįstama ir ją rinkdamiesti tikiuosi nesuklys.

    Mersiukas>>> 219 pastaruoju metu daugiau parke stovi, negu važinėja. Bet šiaip įdomi tavo pateikta informacija, turi tiesioginius kontaktus su "Kautra"? nes aš tokios info internete neradau.

    Komentuoti:


  • praeivis
    replied
    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Pritariu, trijų durų autobusas čia visai nereikalingas, būtų pakakę dviejų durų ir gal net trumpesnio - 10 m ilgio. O ir dažymo schema labai skurdi ir visai neatitinka "Kautros" spalvų. Net keista, kodėl įsigytas MAN, o ne Solaris autobusas, kuris yra pigesnis ir galimybėmis bei kokybė mažai skiriasi nuo MAN.

    O gal uztektu 1 duru? :-))) O tu zinai kiek laiko lipa bobutes ir seneliai? O jei marsrutas eina pro baznycia ar ligonine?? Jei jau skaiciuojat kaip profai visokius marsrutus ,tai atkreipkite demesi ir i tai.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
    Aš būčiau rinkęsis dviejų durų MAN NL 313 verijas, na bet atrodo neblogai. Beje, o jie nauji buvo pirkti? Kažin ta dažymo schema tokia ir liks, nes man tai nepanašu į Kautrą ir šiaip ji negražiai atrodo

    Dėkui, Eri už informaciją
    Pritariu, trijų durų autobusas čia visai nereikalingas, būtų pakakę dviejų durų ir gal net trumpesnio - 10 m ilgio. O ir dažymo schema labai skurdi ir visai neatitinka "Kautros" spalvų. Net keista, kodėl įsigytas MAN, o ne Solaris autobusas, kuris yra pigesnis ir galimybėmis bei kokybė mažai skiriasi nuo MAN.
    Paskutinis taisė Ametistas; 2010.03.05, 19:20.

    Komentuoti:


  • Eris
    replied
    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
    Aš būčiau rinkęsis dviejų durų MAN NL 313 verijas, na bet atrodo neblogai. Beje, o jie nauji buvo pirkti? Kažin ta dažymo schema tokia ir liks, nes man tai nepanašu į Kautrą ir šiaip ji negražiai atrodo
    Šie yra 2005 metų gamybos. Turbūt seniau buvo naudojami, mat tai liudija šiek tiek apibraižyta sėdynių plastmasinė dalis gale bei kažkoks rudos spalvos žiedas prie viduriniųjų durų Negaliu paaiškint kas tai yra. Dėl spalvų schemos tai čia kaip kam patinka, bet man šiaip geriau būtų visa balta spalva autobuso.

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Parašė Sinouku Rodyti pranešimą

    Du HYUNDAI AERO TOWN97:

    Atvaizdas
    O čia kartais ne HYUNDAI Aero Town HB400. O šiaip tai dar visai neblogai atrodo Varėnos parkas, tikėjausi blogesnės situacijos


    Parašė Eris Rodyti pranešimą
    Geros naujienos iš Druskininkų!
    Mieste pradėjo kursuoti visi keturi Kautros MAN NL 313
    Aš būčiau rinkęsis dviejų durų MAN NL 313 verijas, na bet atrodo neblogai. Beje, o jie nauji buvo pirkti? Kažin ta dažymo schema tokia ir liks, nes man tai nepanašu į Kautrą ir šiaip ji negražiai atrodo

    Dėkui, Eri už informaciją

    Komentuoti:


  • Eris
    replied
    Geros naujienos iš Druskininkų!
    Mieste pradėjo kursuoti visi keturi Kautros MAN NL 313

    Štai pora fotografijų





    Iš vidaus



    Mano manymu, tai išties geri autobusai. Dažymo schema taip pat nebloga. Autobuso viduje buvo tokių pat spalvų stendas su Kautros adresais bei telefonais. Vienintelis minusas yra tas, jog neveikia švieslentės. (Galbūt jas sutvarkys)

    Jei kam įdomu, pateikiu autobusų garažinius bei valstybinius numerius:

    MAN NL 313: ETU 651 #186
    MAN NL 313: ETU 652 #187
    MAN NL 313: ETU 653 #188
    MAN NL 313: ETU 654 #189

    Tai tiek.

    Komentuoti:


  • groundzer
    replied
    Parašė Eris Rodyti pranešimą
    Tik ką norėjau šią žinią pranešti, bet žiūriu ji jau paskelbta Verslo žiniose rašoma, kad dar deramasi dėl keturių vidutinės talpos autobusų. Įdomu, kokie jie galetų būti?
    Na matyt ir bus tie 3 kartos MAN NL.

    Komentuoti:


  • Eris
    replied
    Tik ką norėjau šią žinią pranešti, bet žiūriu ji jau paskelbta Verslo žiniose rašoma, kad dar deramasi dėl keturių vidutinės talpos autobusų. Įdomu, kokie jie galetų būti?

    Komentuoti:


  • groundzer
    replied
    Parašė HSV Rodyti pranešimą
    Kautra Druskininkuose:
    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Atvaizdas
    Verslo žiniose rašoma, kad Kautra papildomai įsigijo 4 žemagrindžius MAN autobusus, kurių amžius penki metai. Matyt bus NL 223/233/263.

    Komentuoti:


  • HSV
    replied
    Kautra Druskininkuose:




    Komentuoti:


  • HSV
    replied
    Druskininkų autobusų stotis



    ir "tarptautinis" MAZas

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Parašė EXP Rodyti pranešimą
    Savivaldybės aktualijos

    GYVENTOJŲ DĖMESIUI!
    Druskininkų savivaldybės administracija informuoja gyventojus, kad 2010 m. sausio 29 d. pasirašyta Visuomenės aptarnavimo sutartis su uždarąja akcine bendrove „Kautra“. Pagal šią sutartį vežėjas veš keleivius vietiniais (miesto ir priemiestiniais) maršrutais nuo 2010 m. vasario 1 d. Nuo sutarties pradžios vežėjas veš keleivius ne senesniais kaip 7 metų autobusais. Po trijų mėnesių nuo sutarties pradžios Vežėjas turi pradėti naudoti 10 naujų autobusų ir keturis ne senesnius kaip 5 metų žemagrindžius autobusus keleivių vežimui. Šiuo metu galiojančios bilietų kainos ir tarifas už vieną keleivio vežimo kilometrą nesikeičia. Eismo tvarkaraščiai, priklausomai nuo keleivių srautų, gali nežymiai keistis. Apie visus pasikeitimus gyventojai bus informuojami.
    Kad Kaune butu tokios salygos, iskart padaugetu zmoniu viesajame

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Parašė adju Rodyti pranešimą
    Šilalėje išsimiegojęs ir besiruošiantis grįžti į Kauną Kautros Neoplan Transliner N 316
    Gal galėtum parašyti to Neoplano garažinius arba valstybinius numerius? Dėkui.

    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Man taip pat tai įdomu - iš kur "Kautra" gavo Solaris autobusus? Nejaugi "Kauno autobusai" "Kautrai" pradėjo juos nuomoti? Kiltų klausimas "kam", bet gal dėl to, kad "Kautrai" trūksta autobusų įsigijus Prienų AP ir laikinai jų išsinuomojo iš "Kauno autobusų", kol šie po reisų apkarpymo turi laisvų autobusų?
    Nuomavosi dėl to, kad neturi miestui skirtų autobusų. Kautra turi tik vieną autobusą, kuris pritaikytas miesto maršrutams ir atitinka sutartyje išvardintas sąlygas.

    Komentuoti:


  • EXP
    replied
    Solarius Kautra nuomojasi is Kauno autobusu.

    Komentuoti:


  • EXP
    replied
    Savivaldybės aktualijos

    GYVENTOJŲ DĖMESIUI!
    Druskininkų savivaldybės administracija informuoja gyventojus, kad 2010 m. sausio 29 d. pasirašyta Visuomenės aptarnavimo sutartis su uždarąja akcine bendrove „Kautra“. Pagal šią sutartį vežėjas veš keleivius vietiniais (miesto ir priemiestiniais) maršrutais nuo 2010 m. vasario 1 d. Nuo sutarties pradžios vežėjas veš keleivius ne senesniais kaip 7 metų autobusais. Po trijų mėnesių nuo sutarties pradžios Vežėjas turi pradėti naudoti 10 naujų autobusų ir keturis ne senesnius kaip 5 metų žemagrindžius autobusus keleivių vežimui. Šiuo metu galiojančios bilietų kainos ir tarifas už vieną keleivio vežimo kilometrą nesikeičia. Eismo tvarkaraščiai, priklausomai nuo keleivių srautų, gali nežymiai keistis. Apie visus pasikeitimus gyventojai bus informuojami.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Tie kauno Solaris isnuomoti "Kautrai" del to kazkokio ten druskininku istatymo, kad turi buti nesenesni ir pan.. Kiek tas truks, nieks nezino.. Jei kam idomi mano nuomone, tegu neisizeidzia druskininkieciai jokiu budu, bet man atrodo mazu maziausia keista ir net nelogiska, i kaima nutrenkti, palyginti naujus zemagrindzius autobusus,kuriu tikrai truksta, o mieste kratytis su nudremtom Karosom ir labdariniais...

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Jei ir turi laisvų autobusų, tai šitie mieste turi važinėti, o nuomojami kas liko.

    Komentuoti:

Working...
X