Tikimės paliks, kaip siūlė viena savivaldybės tarybos narė, vienkartinius bilietus, kad ir elektroninių bilietų pavidalu. Arba bent jau nedidins vairuotojo parduodamų bilietų kainos.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektroninis bilietas
Collapse
X
-
Manau tik dvi teisingas išeitis kaip palikti vienkartinį bilietą:
1.Tai galimybė nupirkti vienkartinį skaitmeninį bilietą.
2.Arba, tiesiog 30/60 min. bilietai galioja nustatytą laiką ir iki paskutinės maršruto stotelės transporto priemonėje kurioje buvo pažymėtas.
Tarkime, Varšuvoje būtent veikia 1-asis variantas.
Comment
-
Kam eiti taip toli? Klaipedoje irgi vienkartinis skaitmeninis biletas. Ir jei perki 10 elektroninių, gauni dar 1. Tai yra paskatinimas žmonėms imti elektroninį.Parašė Resutas Rodyti pranešimąManau tik dvi teisingas išeitis kaip palikti vienkartinį bilietą:
1.Tai galimybė nupirkti vienkartinį skaitmeninį bilietą.
2.Arba, tiesiog 30/60 min. bilietai galioja nustatytą laiką ir iki paskutinės maršruto stotelės transporto priemonėje kurioje buvo pažymėtas.
Tarkime, Varšuvoje būtent veikia 1-asis variantas.
Comment
-
Jau antrus metus Vilniuje naudoju vienkartinius elektroninius bilietus, ir nematau jokių problemų.Parašė Resutas Rodyti pranešimąManau tik dvi teisingas išeitis kaip palikti vienkartinį bilietą:
1.Tai galimybė nupirkti vienkartinį skaitmeninį bilietą.
2.Arba, tiesiog 30/60 min. bilietai galioja nustatytą laiką ir iki paskutinės maršruto stotelės transporto priemonėje kurioje buvo pažymėtas.
Tarkime, Varšuvoje būtent veikia 1-asis variantas.
Tiesa kai kurie komposteriai neskleidžia garso ar neveikia "touchscreen". Bet kadangi autobuse jų yra dažniausiai ne vienas, tai keblumų nesudaro. Juolab tai laikina problema, ir laikui bėgant jie bus pakeisti.
Nieks popierinių bilietų nepaliks, tai paneigtų visą el. bilieto diegimo prasmę. Bus tik spausdinami čekiai, tiems keleiviams kurie pirks bilietą iš vairuotojo.Dear Sir,
Comment
-
Gal galėtum tiksliau paaiškinti apie vienkartinius elektroninius?Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimąJau antrus metus Vilniuje naudoju vienkartinius elektroninius bilietus, ir nematau jokių problemų.
Tiesa kai kurie komposteriai neskleidžia garso ar neveikia "touchscreen". Bet kadangi autobuse jų yra dažniausiai ne vienas, tai keblumų nesudaro. Juolab tai laikina problema, ir laikui bėgant jie bus pakeisti.
Nieks popierinių bilietų nepaliks, tai paneigtų visą el. bilieto diegimo prasmę. Bus tik spausdinami čekiai, tiems keleiviams kurie pirks bilietą iš vairuotojo.
Nes kiek žinojau, buvę prieš vilniečio kortele, buvo pakeisti tik į 30 ir 60 min. bilietus. Ir jokios informacijos apie vienkartinius elektroninius dabar galiojančius lyg ir neradnu iš viso.
Comment
-
Elektroniniai vienkartiniai - tai už tam tikrą pinigų sumą (skaitykim, 10lt) papildyta kortelė, kurioje yra 5 talonai po 2lt. Kiekvieną kartą pridėjus automatiškai nusiskaito 2lt. Su tokiu bilietu persėdimų neatliksi ir gali važiuoti iki galinės maršruto stotelės negalvodamas, kada laikas baigsis ir reiks išliptiParašė Resutas Rodyti pranešimąGal galėtum tiksliau paaiškinti apie vienkartinius elektroninius?
Nes kiek žinojau, buvę prieš vilniečio kortele, buvo pakeisti tik į 30 ir 60 min. bilietus. Ir jokios informacijos apie vienkartinius elektroninius dabar galiojančius lyg ir neradnu iš viso.
Comment
-
Tai dabar vilnėčio kortele kioske gali papildyti ir vienkartiniais po 2LT?Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąElektroniniai vienkartiniai - tai už tam tikrą pinigų sumą (skaitykim, 10lt) papildyta kortelė, kurioje yra 5 talonai po 2lt. Kiekvieną kartą pridėjus automatiškai nusiskaito 2lt. Su tokiu bilietu persėdimų neatliksi ir gali važiuoti iki galinės maršruto stotelės negalvodamas, kada laikas baigsis ir reiks išlipti
Tiesiog visalaik reiklamavo, kad keičiami į 30/60min. vienkartiniu iš viso neliks. Ar kažką aš praleidau?
Bilietų rūšys vilniusticket.ltPaskutinis taisė Resutas; 2012.11.08, 23:22.
Comment
-
Apie vienkartinius elektroninius bilietus- jokios informacijos. Jais buvo galima pildytis senąjį e.bilietą. Nežinia, ar galima pildytis jais Vilniečio kortelę. Įsigyti tuos bilietus buvo galima tik SĮSP informaciniuose centruose, kurių visame mieste tik trys. Nežinia, ar dabar tuos bilietus išvis galima įsigyti.
Bet būtų labai gerai, jeigu jie veiktų.
Comment
-
Man atrodo, kad dabar liko išvis tik du. Stotyje esantis buvo uždarytas prieš pat Vilniečio kortelės įvedimą.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąĮsigyti tuos bilietus buvo galima tik SĮSP informaciniuose centruose, kurių visame mieste tik trys.
Comment
-
Bandžiau naudotis senaja, tačiau jau neveikė. Matyt ištrynė numerius iš duomenų bazės. Tačiau nuėjus į Klientų aptarnavimo centrą Gedimino pr. Pakeitė į vilniečio kortelę ir perkelė buvusius pinigus.Parašė digital Rodyti pranešimąCia senaja kortele galedavai papildyti, bet tik 3 vietose mieste. Dabar, kiek zinau, senuju jau nebegalima papildyti. Bet galbut dar galima naudoti seniau papildytas?
Kalbėdamas apie vienkartinius ir turiu galvoje 30 ir 60 min bilietus, juk naudojame juos kaip vienkartinius. Plius susitaupo jei persėdi. Bent jau aš kasdien 50 ct sutaupau.
Žinoma būtų gerai jei 30 min bilietą padarytų galiojantį iki galinės maršruto stotelės. Bet kita vertus gaunasi gana sąžininga, nes dažniausiai autobusai kurie važiuoja ilgai sunaudoja ir dauiau degalų, tad kelionė ir turėtų būti brangesnė.Dear Sir,
Comment
-
O kur tas antras keleivių aptarnavimo centras? Žolyno gatvėj, kai Stoty jau uždarytas? Beje, tas kioskas nepriklauso SĮSP, tad apie jį negali pateikti informacijosParašė Mettal Rodyti pranešimąMan atrodo, kad dabar liko išvis tik du. Stotyje esantis buvo uždarytas prieš pat Vilniečio kortelės įvedimą.
Comment
-
Gedimino prospekte - prie V. Kudirkos a.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąO kur tas antras keleivių aptarnavimo centras?
Nelabai supratau tavo mintį: SĮSP nepriklauso kuris kioskas? Jeigu stoties, tai galiu užtikrintai pasakyti, kad jis vis gi priklausė (-o).Beje, tas kioskas nepriklauso SĮSP, tad apie jį negali pateikti informacijos
Comment
-
Stoties ir turėjau galvoj. Citatos iš SĮSP grupės facebooke:Parašė Mettal Rodyti pranešimąGedimino prospekte - prie V. Kudirkos a.
Nelabai supratau tavo mintį: SĮSP nepriklauso kuris kioskas? Jeigu stoties, tai galiu užtikrintai pasakyti, kad jis vis gi priklausė (-o).
Laba diena, ne. Šiuo metu veikia vienintelis SĮ "Susisiekimo paslaugos" klientų aptarnavimo centras, Gedimino pr. 9A.Tad būtų įdomu sužinoti, kur tu trečią klientų aptarnavimo kioską matei, jei Vilniuje yra pagrindinis - Vinco Kudirkos aikštėjilnojamas paviljonas, esantis Geležinkelio g. 16, nepriklauso SĮ " Susisiekimo paslaugos". Todėl suteikti informacijos apie tolesnę jo eksplotaciją negalime.
Comment
-
Sistema vel grybauja? Ryte apie 9val aktyvavus kortele ( komposteris tikrai parode kad aktyvavau), apie 12 val kontroles metu man pasake kad bilietas negaliojantis, nes neaktyvuotas. Įlipus į autobusiuką, pamačiau, kad nevienas aš toks, pora žmonių prieš mane, ir dar pora prigauti po manes, sake lygiai ta pati.
Dabar kyla kl, ar verta skust baudą ar nešvaistyt laiko ir sumoket?
Comment
-
Gal turite čekį? Jį galima pateikti kontrolieriams ir bandyti derėtis, nors tai nesusiję su aktyvavimo veiksmais. Gal pradžiai kreipkitės į administruojančias insititucijos (nežinau kas tokia atskainga už bilietą), paaiškinkite situaciją, tada nuspręskite kaip geriau elgtis.Parašė Špionas Rodyti pranešimąSistema vel grybauja? Ryte apie 9val aktyvavus kortele ( komposteris tikrai parode kad aktyvavau), apie 12 val kontroles metu man pasake kad bilietas negaliojantis, nes neaktyvuotas. Įlipus į autobusiuką, pamačiau, kad nevienas aš toks, pora žmonių prieš mane, ir dar pora prigauti po manes, sake lygiai ta pati.
Dabar kyla kl, ar verta skust baudą ar nešvaistyt laiko ir sumoket?
Man išvis nė karto neuvo garsinio signalo, bet dar nė karto neužsokau ant kontrolės.
Comment
-
Tau reikėjo paimt kitų asmenų kontaktus, kurie galėtų tą patį pakartoti. Tada reikėjo eiti į administraciją ir ten aiškintis. Manau, verta skųsti. Sekmės.Parašė Špionas Rodyti pranešimąSistema vel grybauja? Ryte apie 9val aktyvavus kortele ( komposteris tikrai parode kad aktyvavau), apie 12 val kontroles metu man pasake kad bilietas negaliojantis, nes neaktyvuotas. Įlipus į autobusiuką, pamačiau, kad nevienas aš toks, pora žmonių prieš mane, ir dar pora prigauti po manes, sake lygiai ta pati.
Dabar kyla kl, ar verta skust baudą ar nešvaistyt laiko ir sumoket?
Comment
-
Čekis buvo, bet kaip ir minėjote, su aktyvavimo veiksmu jis nesusijes.Parašė D.P Rodyti pranešimąGal turite čekį? Jį galima pateikti kontrolieriams ir bandyti derėtis, nors tai nesusiję su aktyvavimo veiksmais.
Prie to pačio, katik pamačiau http://pilietis.delfi.lt/voxpopuli/v....d?id=59982531
Paskutinis straipsmio sakinys verčia susimastyt...
O gal ta prastai veikianti aktyvavimo sistema ir tyčia padaryta su programavimo klaidomis, norint visus priverstinai paversti zuikiais - biudžeto pildytojais?
Comment
-
Yra ir straipsnis delfyje:
Nuoroda: http://pilietis.delfi.lt/voxpopuli/v...#ixzz2CCONU6JoŠiandien mano nepilnametę dukrą, grįžtančią iš būrelio, esančio Vilniaus senamiestyje, Kalnų parko stotelėje kontrolieriai išvijo iš troleibuso, esą neaktyvuotas bilietas. Bilietą ji aktyvavo praeitą antradienį, lapkričio 6 dieną 17 maršruto troleibuse apie 14.30 val., po moksleivių atostogų važiuodama į tą patį būrelį. Sakė, labai gerai atsimena, kaip geltonasis komposteris parodė, kad bilietas galios iki gruodžio 5 dienos, ir su drauge aptarinėjo, kodėl iki tos dienos 23 val. 59 min.
Panašu, kad čia sistemos problema, turbūt kažkas susisiekimo paslaugų kompe delete mygtuka netyčiom paspaudė. Vakar pats stebėjau kaip vienam jaunam studentui užsieniečiui kontrolieriai irgi sakė, kad jo kortelė neveikia. Gerai bent tai, kad nelaipino jo iš autobuso, o leido jam aktyvuot kortelę. Galėtų kontrolė taip daugeliu tokių atvejų elgtis...
Parašė Špionas Rodyti pranešimąSistema vel grybauja? Ryte apie 9val aktyvavus kortele ( komposteris tikrai parode kad aktyvavau), apie 12 val kontroles metu man pasake kad bilietas negaliojantis, nes neaktyvuotas. Įlipus į autobusiuką, pamačiau, kad nevienas aš toks, pora žmonių prieš mane, ir dar pora prigauti po manes, sake lygiai ta pati.
Dabar kyla kl, ar verta skust baudą ar nešvaistyt laiko ir sumoket?
Comment
-
Sunku pasakyti. Siulyčiau kreiptis į administracijas ir ten pabandyti "pakelti vajų" - tieisog argumentuotai išdėstykite viską, paaiškinkite, patvirtinkite, kad ir kiti tuo skundėsi, pateikite kad ir tą nuorodą į staripsnį.Parašė Špionas Rodyti pranešimąČekis buvo, bet kaip ir minėjote, su aktyvavimo veiksmu jis nesusijes.
Prie to pačio, katik pamačiau http://pilietis.delfi.lt/voxpopuli/v....d?id=59982531
Paskutinis straipsmio sakinys verčia susimastyt...
O gal ta prastai veikianti aktyvavimo sistema ir tyčia padaryta su programavimo klaidomis, norint visus priverstinai paversti zuikiais - biudžeto pildytojais?
Gal kontrolierių aparatas neveikė. Kas ten žino. Gal blogai aktyvavo.
Comment
Comment