Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keltai Lietuvos upėse
Collapse
X
-
Vilkijos keltas
Kažkokia infrastruktūra, kurios anksčiau nebuvo - atrodo, kad viena iš tų prieplaukų, kurios pastatytos už ES pinigus
Iš šios pusės geresnis kelto apšvietimas
Keltas turi ir savo šuniuką
Komentuoti:
-
Vilkijos keltas per Nemuną
Foto 2010.10
Nuo apleistos apžvalgos aikštelės prie Vilkijos bažnyčios
Vilkijos keltas nuo apžvalgos aikštelės prie 141 plento
Komentuoti:
-
Aš dar prisimenu keltą per Nemuną Druskininkuose (kol nebuvo tilto). Tai kažkur apie 1968 metus. Buvau dar vaikas, bet jau neblogas autobusų ir traukinių maršrutų žinovas. Ir buvau beveik "pritrenktas", kai maršruto Kaunas-Lazdijai-Druskininkai autobusas nuvežė iki stotelės Baltasiškė, konduktorė liepia lipti, aš mamai tylint ginčiju, kad dar ne Druskininkai, tada vairuotojas nukreipė į keltą (panašų į dabar esantį Birštone).Paskutinis taisė Vitas; 2012.02.17, 09:57.
Komentuoti:
-
Arūnas Dambrauskas, www.DELFI.lt
2010 rugpjūčio mėn. 28 d. 13:12
Vienintelis keltas per Nerį mena faraonų laikus
Pusiaukelėje tarp Kaišiadorių ir Kernavės esantis keltas per sezoną pirmyn ir atgal nuplaukia apie 200 kilometrų ir perplukdo apie 150 tonų svorio – daugiausiai tai lengvieji automobiliai. Sezonas trunka maždaug nuo gegužės vidurio iki lapkričio pradžios.
Lietuvos jūrų muziejaus istoriko Romo Adomavičiaus jaunesniojo teigimu, Čiobiškio keltas yra unikalus.
A.Dambrausko nuotr.
Komentuoti:
-
Parašė Ramūnas kns Rodyti pranešimą6- Motorinė valtis kėlė iki ~1974m
7- Po karo sugriovus tiltą kurį laiką kėlė su keltu, vėliau padarė vadinamą "beždžionių" tiltą.
8- Kelto vieta prieš karą.
Atvaizdas
Komentuoti:
-
-
Parašė Ramūnas kns Rodyti pranešimąTai ši (5) perkėla ir parodyta Fui nuotraukoje (245žinutė).
įdomu būtų pasižiūrėti didesnės raiškos nuotrauką, gal ką atpažinčiau
Parašė fui Rodyti pranešimąo kas sovietiniais laikais buvo atsakingas uz perkelu darba? tarkim ciobiskio keltas priklause rajono kolukiui ir jie dalindavo bilietelius keleiviams, o cia kas? Nemuno laivininkyste ar kokia kita istaiga?
Komentuoti:
-
o kas sovietiniais laikais buvo atsakingas uz perkelu darba? tarkim ciobiskio keltas priklause rajono kolukiui ir jie dalindavo bilietelius keleiviams, o cia kas? Nemuno laivininkyste ar kokia kita istaiga?
Komentuoti:
-
prašom
perkėlą panaikino, kai įrengė pėsčiųjų takus ant geležinkelio tilto, ko gero tada neliko ir 4 numeriu pažymėtos perkėlos
Komentuoti:
-
Parašė nepolitikas Rodyti pranešimąplane 2 ir 3 perkėlos kaip tik ten kur atsimenu, bet tai buvo viena valtis tik ji taip kampais plaukiojo. dėl 1 ir 4, naudotis neteko, todėl ir nekomentuosiu.
buvo dar viena kuri plane nepažymėta, bet ją žinau geriausiai, nes ji buvo prie mano namų ir keltininku dirbo mano kaimynas mikas stankevičius (jau senokai miręs):
ji buvo dusios gatvės (ko gero gatvelės nebeliko) gale, o kitoje pusėje aukščiau girstupio žiočių.
o nuotraukoje esantis keltas per daug prabangus, nes kaune buvo naudojamos medinės valtys, o prieplauka paprasta lenta viename gale besiremianti į krantą o kitame ant medinio "ožio"
Komentuoti:
-
Pritariu nepolitikui, kad buvo naudojamos medinės valtys. Dar viena tokia perkėla, maždaug Daukanto ir Mickevičiaus atkarpoje, keleivius plukdydavo į Karmelitų salą. Kiek paėjus link Nemuno, buvo pliažas.
Komentuoti:
-
plane 2 ir 3 perkėlos kaip tik ten kur atsimenu, bet tai buvo viena valtis tik ji taip kampais plaukiojo. dėl 1 ir 4, naudotis neteko, todėl ir nekomentuosiu.
buvo dar viena kuri plane nepažymėta, bet ją žinau geriausiai, nes ji buvo prie mano namų ir keltininku dirbo mano kaimynas mikas stankevičius (jau senokai miręs):
ji buvo dusios gatvės (ko gero gatvelės nebeliko) gale, o kitoje pusėje aukščiau girstupio žiočių.
o nuotraukoje esantis keltas per daug prabangus, nes kaune buvo naudojamos medinės valtys, o prieplauka paprasta lenta viename gale besiremianti į krantą o kitame ant medinio "ožio"
Komentuoti:
-
Nuostabi nuotrauka, apie šį keltą žinau tik iš tėvų pasakojimų. Žmonės juo kėlėsi į saloje buvusį pliaža. O medinių polių pakrantę, kuria teko slampinėti ir man, galime pamatyti tik "fui" dėka.
Kokiu metu zemelapis?
Jau yra siaurinis aplinkkelis su dobilu ir dar neisardytas gelezinkelis i Nemuno sala. Be to nematau Aleksoto aerodromo betoninio
Komentuoti:
-
Parašė Ramūnas kns Rodyti pranešimąSovietų laikais, žinau buvus šiuos keltus. Jei kokį praleidau pakoreguokite brėžinį. Per Nr.2 ir Nr.3 esu kėlesis pats apie 1980metus. Keltukai atrodė panašiai kaip dabartinis Birštono keltukas.(tik dėl būdelės nesu tikras) Atleiskite, kad keltuko nuotrauka ne iš Kauno, bet isivaizduoti galima.
Komentuoti:
-
Komentuoti:
-
dar atsimenu 2 oficialias perkėlas. viena buvo prie centrinės gelbėjimo stoties aleksoto pusėje ir keldavo į karmelitus, o kita nuo aleksoto uosto švyturio keldavo prie gaisrinės.
tai buvo didelės medinės valtys su suolais palei bortus ir rankena užvedamais dvitakčiais varikliukais.
bilieto kaina buvo 3 kapeikos, vėliau pabrango iki 5.
keltininkai buvo įdarbinti nemuno laivininkystės valdyboje, o valtys žiemą laikomos žiemos uoste.
Komentuoti:
-
Parašė McBain Rodyti pranešimąTėvai pasakojo, kad kol išvis nebuvo to tilto, tai ten valtele kursuodavo Idomu būtų pamatyt.
Komentuoti:
Komentuoti: