Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keltai Lietuvos upėse

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Viskas, baigėsi šių metų keltų navigacija.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Vilkijos keltas

    Kažkokia infrastruktūra, kurios anksčiau nebuvo - atrodo, kad viena iš tų prieplaukų, kurios pastatytos už ES pinigus




    Iš šios pusės geresnis kelto apšvietimas






    Keltas turi ir savo šuniuką














    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Vilkijos keltas iš arčiau
    Foto 2010.10


    Keltas iš šio taško






    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Vilkijos keltas per Nemuną

    Foto 2010.10
    Nuo apleistos apžvalgos aikštelės prie Vilkijos bažnyčios


    Vilkijos keltas nuo apžvalgos aikštelės prie 141 plento












    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Aš dar prisimenu keltą per Nemuną Druskininkuose (kol nebuvo tilto). Tai kažkur apie 1968 metus. Buvau dar vaikas, bet jau neblogas autobusų ir traukinių maršrutų žinovas. Ir buvau beveik "pritrenktas", kai maršruto Kaunas-Lazdijai-Druskininkai autobusas nuvežė iki stotelės Baltasiškė, konduktorė liepia lipti, aš mamai tylint ginčiju, kad dar ne Druskininkai, tada vairuotojas nukreipė į keltą (panašų į dabar esantį Birštone).
    Paskutinis taisė Vitas; 2012.02.17, 09:57.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Arūnas Dambrauskas, www.DELFI.lt
    2010 rugpjūčio mėn. 28 d. 13:12
    Vienintelis keltas per Nerį mena faraonų laikus

    Pusiaukelėje tarp Kaišiadorių ir Kernavės esantis keltas per sezoną pirmyn ir atgal nuplaukia apie 200 kilometrų ir perplukdo apie 150 tonų svorio – daugiausiai tai lengvieji automobiliai. Sezonas trunka maždaug nuo gegužės vidurio iki lapkričio pradžios.
    Lietuvos jūrų muziejaus istoriko Romo Adomavičiaus jaunesniojo teigimu, Čiobiškio keltas yra unikalus.

    A.Dambrausko nuotr.
    http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=35914215
    Paskutinis taisė Romas; 2010.08.29, 21:40. Priežastis: Praplėsta citata

    Komentuoti:


  • nepolitikas
    replied
    Parašė Ramūnas kns Rodyti pranešimą
    6- Motorinė valtis kėlė iki ~1974m
    7- Po karo sugriovus tiltą kurį laiką kėlė su keltu, vėliau padarė vadinamą "beždžionių" tiltą.
    8- Kelto vieta prieš karą.
    Atvaizdas
    tavo pažymėta 5 perkėla, ko gero gyvavo tol, kol atstatė geležinkelio tiltą, vėliau persikėlė ten, kur buvau nurodęs aš...

    Komentuoti:


  • Ramūnas kns
    replied
    6- Motorinė valtis kėlė iki ~1974m
    7- Po karo sugriovus tiltą kurį laiką kėlė su keltu, vėliau padarė vadinamą "beždžionių" tiltą.
    8- Kelto vieta prieš karą.

    Komentuoti:


  • nepolitikas
    replied
    Parašė Ramūnas kns Rodyti pranešimą
    Tai ši (5) perkėla ir parodyta Fui nuotraukoje (245žinutė).
    matomai perkėlos su kiekvienais metais migravo, mano aprašytoji buvo žemiau ir išbuvo ten iki likvidavimo.
    įdomu būtų pasižiūrėti didesnės raiškos nuotrauką, gal ką atpažinčiau

    Parašė fui Rodyti pranešimą
    o kas sovietiniais laikais buvo atsakingas uz perkelu darba? tarkim ciobiskio keltas priklause rajono kolukiui ir jie dalindavo bilietelius keleiviams, o cia kas? Nemuno laivininkyste ar kokia kita istaiga?
    perkėlos buvo nemuno laivininkystės valdybos balanse, o keltininkai etatiniai darbuotojai

    Komentuoti:


  • fui
    replied
    o kas sovietiniais laikais buvo atsakingas uz perkelu darba? tarkim ciobiskio keltas priklause rajono kolukiui ir jie dalindavo bilietelius keleiviams, o cia kas? Nemuno laivininkyste ar kokia kita istaiga?

    Komentuoti:


  • Ramūnas kns
    replied
    Tai ši (5) perkėla ir parodyta Fui nuotraukoje (245žinutė).

    Komentuoti:


  • nepolitikas
    replied
    prašom



    perkėlą panaikino, kai įrengė pėsčiųjų takus ant geležinkelio tilto, ko gero tada neliko ir 4 numeriu pažymėtos perkėlos
    Paskutinis taisė Romas; 2012.10.11, 21:27. Priežastis: Sujungti 2 pranešimai iš eilės

    Komentuoti:


  • Ramūnas kns
    replied
    Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
    plane 2 ir 3 perkėlos kaip tik ten kur atsimenu, bet tai buvo viena valtis tik ji taip kampais plaukiojo. dėl 1 ir 4, naudotis neteko, todėl ir nekomentuosiu.
    buvo dar viena kuri plane nepažymėta, bet ją žinau geriausiai, nes ji buvo prie mano namų ir keltininku dirbo mano kaimynas mikas stankevičius (jau senokai miręs):
    ji buvo dusios gatvės (ko gero gatvelės nebeliko) gale, o kitoje pusėje aukščiau girstupio žiočių.
    o nuotraukoje esantis keltas per daug prabangus, nes kaune buvo naudojamos medinės valtys, o prieplauka paprasta lenta viename gale besiremianti į krantą o kitame ant medinio "ožio"
    Gal galėtumėte nukopijuoti Ramūno sovietinį žemėlapiuką ir ant jo pažymėję praleistą kelto vietą- įkelti į savo atsakymą.

    Komentuoti:


  • jRamke
    replied
    Pritariu nepolitikui, kad buvo naudojamos medinės valtys. Dar viena tokia perkėla, maždaug Daukanto ir Mickevičiaus atkarpoje, keleivius plukdydavo į Karmelitų salą. Kiek paėjus link Nemuno, buvo pliažas.

    Komentuoti:


  • nepolitikas
    replied
    plane 2 ir 3 perkėlos kaip tik ten kur atsimenu, bet tai buvo viena valtis tik ji taip kampais plaukiojo. dėl 1 ir 4, naudotis neteko, todėl ir nekomentuosiu.
    buvo dar viena kuri plane nepažymėta, bet ją žinau geriausiai, nes ji buvo prie mano namų ir keltininku dirbo mano kaimynas mikas stankevičius (jau senokai miręs):
    ji buvo dusios gatvės (ko gero gatvelės nebeliko) gale, o kitoje pusėje aukščiau girstupio žiočių.
    o nuotraukoje esantis keltas per daug prabangus, nes kaune buvo naudojamos medinės valtys, o prieplauka paprasta lenta viename gale besiremianti į krantą o kitame ant medinio "ožio"

    Komentuoti:


  • Ramūnas kns
    replied
    Nuostabi nuotrauka, apie šį keltą žinau tik iš tėvų pasakojimų. Žmonės juo kėlėsi į saloje buvusį pliaža. O medinių polių pakrantę, kuria teko slampinėti ir man, galime pamatyti tik "fui" dėka.
    Kokiu metu zemelapis?
    Jau yra siaurinis aplinkkelis su dobilu ir dar neisardytas gelezinkelis i Nemuno sala. Be to nematau Aleksoto aerodromo betoninio
    1967m.

    Komentuoti:


  • fui
    replied
    Parašė Ramūnas kns Rodyti pranešimą
    Sovietų laikais, žinau buvus šiuos keltus. Jei kokį praleidau pakoreguokite brėžinį. Per Nr.2 ir Nr.3 esu kėlesis pats apie 1980metus. Keltukai atrodė panašiai kaip dabartinis Birštono keltukas.(tik dėl būdelės nesu tikras) Atleiskite, kad keltuko nuotrauka ne iš Kauno, bet isivaizduoti galima.
    Pagal Ramuno klasifikacija - Nr 3.:



    Komentuoti:


  • Ramūnas kns
    replied
    Sovietų laikais, žinau buvus šiuos keltus. Jei kokį praleidau pakoreguokite brėžinį. Per Nr.2 ir Nr.3 esu kėlesis pats apie 1980metus. Keltukai atrodė panašiai kaip dabartinis Birštono keltukas.(tik dėl būdelės nesu tikras) Atleiskite, kad keltuko nuotrauka ne iš Kauno, bet isivaizduoti galima.

    Komentuoti:


  • nepolitikas
    replied
    dar atsimenu 2 oficialias perkėlas. viena buvo prie centrinės gelbėjimo stoties aleksoto pusėje ir keldavo į karmelitus, o kita nuo aleksoto uosto švyturio keldavo prie gaisrinės.
    tai buvo didelės medinės valtys su suolais palei bortus ir rankena užvedamais dvitakčiais varikliukais.
    bilieto kaina buvo 3 kapeikos, vėliau pabrango iki 5.
    keltininkai buvo įdarbinti nemuno laivininkystės valdyboje, o valtys žiemą laikomos žiemos uoste.

    Komentuoti:


  • Raelis
    replied
    Parašė McBain Rodyti pranešimą
    Tėvai pasakojo, kad kol išvis nebuvo to tilto, tai ten valtele kursuodavo Idomu būtų pamatyt.
    Tai, kad ne naujiena iki pat 1972 m. jeigu neklystu tai Nemune nuo Marvelės į semaniestį irgi valtelėm irstydavosi, nes tingėdavo per tiltą vaikščioti žmonės, tik nepamenu kiek už ta perplaukimą imdavo rublių.

    Komentuoti:

Working...
X