Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobilis mieste

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    siūlau tokį metodą pasisakyti.

    1. AŠ MIESTE DAŽNIAUSIA VAŽINĖJU AUTOMOBILIU (VIENAS), IR MAN NUSISPJAUT ANT KITŲ MIESTO GYVENTOJŲ. O KĄ MAN DARYT. JUK REIKIA NUVAŽIUOTI Į DARBĄ. Į AKROPOLĮ. BUTAI BRANGŪS, TENKA GYVENT TOLI NUO CENTRO. DAUG KAMŠČIŲ. NERVINA. BOBOS UŽ VAIRO - NERVINA. MAN NESVARBU KAIP KITI JAUČIASI, TEGUL DVESIA.

    2. AŠ NETURIU AUTOMOBILIO IR PUIKIAI NAUDOJUOSI VIEŠUOJU (KEIKIU JĮ, BET NAUDOJUOSI), KAD KUO MAŽIAU TEKTŲ JUO NAUDOTIS - PERSIKRAUSČIAU GYVENT Į CENTRĄ, ŠALIA DARBO. BRANGIAU KIEK, BET AUTOMOBILIO IŠLAIKYMAS ATSIEITŲ BRANGIAU. ŽINOMA AŠ TAI DARAU DĖL SAVĘS, TAČIAU MALONU, KAD IR KITIEMS NUO TO TIK GERIAU.

    ir labai norėčiau padiskutuoti su tuo, kuris tiki, kad yra "viduriukas" tarp šitų dviejų.

    Comment


      #22
      Parašė ilestmort Rodyti pranešimą
      siūlau tokį metodą pasisakyti.

      1. AŠ MIESTE DAŽNIAUSIA VAŽINĖJU AUTOMOBILIU (VIENAS), IR MAN NUSISPJAUT ANT KITŲ MIESTO GYVENTOJŲ. O KĄ MAN DARYT. JUK REIKIA NUVAŽIUOTI Į DARBĄ. Į AKROPOLĮ. BUTAI BRANGŪS, TENKA GYVENT TOLI NUO CENTRO. DAUG KAMŠČIŲ. NERVINA. BOBOS UŽ VAIRO - NERVINA. MAN NESVARBU KAIP KITI JAUČIASI, TEGUL DVESIA.

      2. AŠ NETURIU AUTOMOBILIO IR PUIKIAI NAUDOJUOSI VIEŠUOJU (KEIKIU JĮ, BET NAUDOJUOSI), KAD KUO MAŽIAU TEKTŲ JUO NAUDOTIS - PERSIKRAUSČIAU GYVENT Į CENTRĄ, ŠALIA DARBO. BRANGIAU KIEK, BET AUTOMOBILIO IŠLAIKYMAS ATSIEITŲ BRANGIAU. ŽINOMA AŠ TAI DARAU DĖL SAVĘS, TAČIAU MALONU, KAD IR KITIEMS NUO TO TIK GERIAU.

      ir labai norėčiau padiskutuoti su tuo, kuris tiki, kad yra "viduriukas" tarp šitų dviejų.
      Turiu automobilį, tačiau dažniau naudojuosi viešuoju transportu (darbo dienomis).
      1. Skirtumas tarp važiavimo automobiliu ir VT į darbą ~10 min., o iš namų judu vienas, todėl renkuosi VT.
      2. Savaitgaliais dažniausiai važinėju mašina, nes važinėju ne vienas, tuomet pigiau mašina.
      P.

      Comment


        #23
        Parašė vap Rodyti pranešimą
        Turiu automobilį, tačiau dažniau naudojuosi viešuoju transportu (darbo dienomis).
        1. Skirtumas tarp važiavimo automobiliu ir VT į darbą ~10 min., o iš namų judu vienas, todėl renkuosi VT.
        2. Savaitgaliais dažniausiai važinėju mašina, nes važinėju ne vienas, tuomet pigiau mašina.
        o ar ne geriau savaitgaliais eit į teatrą? važinėti dviračiais? vaikščioti? kad ir vienam (jei tokia nuotaika), arba būriais (jei koks mitingas)?

        Comment


          #24
          Kas cia per diktatura?! Kas nori ir gali, tas vazineja savo masina, kada nori ir kur nori. Ir koks skirtumas vienas ar ne vienas?

          Comment


            #25
            Man tai atrodo reik turėt Būmerį ir viskas bus gerai.
            Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

            Comment


              #26
              Parašė praetor Rodyti pranešimą
              Man tai atrodo reik turėt Būmerį ir viskas bus gerai.
              Jeigu leidzia finansai, aisku gerai.

              Comment


                #27
                Parašė kaunaz Rodyti pranešimą
                Kas cia per diktatura?! Kas nori ir gali, tas vazineja savo masina, kada nori ir kur nori. Ir koks skirtumas vienas ar ne vienas?
                jokia čia bėda. važinėk į sveikatą automobiliu. bet tada neskiesk, jog tau nors truputį rūpi kiti tavo miesto žmonės.

                Comment


                  #28
                  Parašė ilestmort Rodyti pranešimą
                  jokia čia bėda. važinėk į sveikatą automobiliu. bet tada neskiesk, jog tau nors truputį rūpi kiti tavo miesto žmonės.
                  Kuo cia susije kiti zmones? Tuo labiau, kad dauguma, kas turi masinas vazineja kasdien. Ir prie ko cia rupejimas? Kas cia kam, kuo kenkia ar ka daro, vazinedami masinom?

                  Comment


                    #29
                    Parašė kaunaz Rodyti pranešimą
                    Kuo cia susije kiti zmones? Tuo labiau, kad dauguma, kas turi masinas vazineja kasdien.
                    jei tau rūpėtų ir kiti žmonės - tai suprastum kuo jie dėti. o kad tokių dauguma - tai jokia paslaptis.

                    Comment


                      #30
                      Parašė ilestmort Rodyti pranešimą
                      jei tau rūpėtų ir kiti žmonės - tai suprastum kuo jie dėti. o kad tokių dauguma - tai jokia paslaptis.
                      Tada paklausiu, kitaip: koks istatymas draudzia vaziuot masina? Jeigu jau man nerupi, kiti zmones ir as jiems darau kazkokia "invisible" zala...

                      Comment


                        #31
                        Parašė kaunaz Rodyti pranešimą
                        Tada paklausiu, kitaip: koks istatymas draudzia vaziuot masina? Jeigu jau man nerupi, kiti zmones ir as jiems darau kazkokia "invisible" zala...
                        o iš kur ištraukei, kad yra važinėti automobiliu draudžiantis įstatymas? kitai sakant - nuo durnumo nėra vaisto.

                        Comment


                          #32
                          Parašė ilestmort Rodyti pranešimą
                          jokia čia bėda. važinėk į sveikatą automobiliu. bet tada neskiesk, jog tau nors truputį rūpi kiti tavo miesto žmonės.
                          Kai kurie žmonės negalėtų atsisakyti automobilio, nors to ir labai norėtų. Arba tada tektų atsisakyti darbo ir apskritai gyventi asocialų gyvenimą.
                          Flickr

                          Comment


                            #33
                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                            Kai kurie žmonės negalėtų atsisakyti automobilio, nors to ir labai norėtų. Arba tada tektų atsisakyti darbo ir apskritai gyventi asocialų gyvenimą.
                            dėl asocialaus gyvenimo tai tikrai nežinau dar neteko girdėt, jog automobilis yra socialumo veiksnys. dėl darbo atsisakymo - tai mitas. juk jei į darbą reikia vykti pusę valandos automobiliu - tai gal tai ne tas darbas kuriame turi dirbti? arba ne ten gyveni? yra tiesos tik tame, jog kai kurių žmonių pats darbas susijęs su automobiliu - čia nieko blogo. bet 9/10 atveju automobilis naudojamas tik nukeliavimui į darbą ir atgal namo, o visą dieną pratrūnyja priparkuotas.

                            Comment


                              #34
                              Bet čia ir personažų prisirinkę. Vadovauja vieni kitiems kaip kam daryt, kur kam važiuot.

                              Pats naudojuos automobiliu. Suprantu ir jaučiu, kad tai nėra pigus malonumas, bet tai yra (pabrėžiu) malonumas. Taip pat, patogu, greita, sava. Savaime suprantama, už visus malonumus reikia mokėti, čia taip pat ne išimtis.

                              Taip pat reikia mokėti už gerą būstą, gražesnius drabužius ar patogesnius batus. Tai gal kas nors sukurkim temą, kad kiek susidaro per metus išlaidų drabužiams ir agituokim pirkt Humanoj arba iš vis nuogi vaikščiokim.

                              Kiekvienas daro kaip jam labiausiai patinka. Nevisi yra racionaliausi pasaulyje. Kiti galbūt skaito, kad verta už tam tikrą papildomą prabangą/malonumą sumokėti daugiau, bet turėti tai, ko nori, o ne tai, ką duoda.

                              Metro galbūt ir būtų išeitis, kadangi sakykim patogumo ar malonumo jausmą pakeistų pastebimai didesnis greitis ir praktiškumas, bet vėlgi - kiek laiko praeis, kol tikrai pasijus pokyčiai. Kiek metų praeis, kol visi jau žinos, kad ir kaip tuo metro naudotis ir tų kamščių gatvėse sumažės. Taip pat, kad ir kaip gražiai skambėtų, manau, kad Vilnius metro dar nepribrendęs. Geriau gatves užlopykim, nes jas kasdien naudojam ir visi, tiek šalininkai, tiek oponentai.

                              Comment


                                #35
                                Parašė ilestmort Rodyti pranešimą
                                dėl asocialaus gyvenimo tai tikrai nežinau dar neteko girdėt, jog automobilis yra socialumo veiksnys. dėl darbo atsisakymo - tai mitas. juk jei į darbą reikia vykti pusę valandos automobiliu - tai gal tai ne tas darbas kuriame turi dirbti? arba ne ten gyveni? yra tiesos tik tame, jog kai kurių žmonių pats darbas susijęs su automobiliu - čia nieko blogo. bet 9/10 atveju automobilis naudojamas tik nukeliavimui į darbą ir atgal namo, o visą dieną pratrūnyja priparkuotas.

                                O jeigu reikia vežiotis daug įrankiu, kurių į troleibusą noredamas nesusineši?
                                I love INNUENDO!

                                Comment


                                  #36
                                  Parašė ilestmort Rodyti pranešimą
                                  dėl asocialaus gyvenimo tai tikrai nežinau dar neteko girdėt, jog automobilis yra socialumo veiksnys. dėl darbo atsisakymo - tai mitas. juk jei į darbą reikia vykti pusę valandos automobiliu - tai gal tai ne tas darbas kuriame turi dirbti? arba ne ten gyveni? yra tiesos tik tame, jog kai kurių žmonių pats darbas susijęs su automobiliu - čia nieko blogo. bet 9/10 atveju automobilis naudojamas tik nukeliavimui į darbą ir atgal namo, o visą dieną pratrūnyja priparkuotas.
                                  O kodėl nėra? Ir dar kaip yra, jeigu gyveni priemiestyje, kur viešojo transporto nė su žiburiu nėra. O tokių žmonių dabar daug, tad reiktų nuo tų 90% dar kokį trečdalį nuriekti.
                                  Paskutinis taisė Lettered; 2009.02.24, 22:32.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    #37
                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                    O kodėl nėra? Ir dar kaip yra, jeigu gyveni priemiestyje, kur viešojo transporto nė su žiburiu nėra.
                                    yzy. tai gal tada negyvenk priemiesty? žinau, kad labai lengva pasakyt, bet patikėk - išeitis visada yra. o jei jau linksti nieko nekeist savo gyvenime - tai tavo valia. bet vėlgi - prisiimk atsakomybę prieš kitus, kurie gyvena kitaip

                                    Comment


                                      #38
                                      Parašė ilestmort Rodyti pranešimą
                                      yzy. tai gal tada negyvenk priemiesty? žinau, kad labai lengva pasakyt, bet patikėk - išeitis visada yra. o jei jau linksti nieko nekeist savo gyvenime - tai tavo valia. bet vėlgi - prisiimk atsakomybę prieš kitus, kurie gyvena kitaip
                                      Idealistiškai tai labai skamba, šiuo atveju per didelė kaina būtų šios atsakomybės turėjimo.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        #39
                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                        Idealistiškai tai labai skamba, šiuo atveju per didelė kaina būtų šios atsakomybės turėjimo.
                                        na tai tu pats gi ir renkiesi. arba gerbi kitus arba negerbi. juk visada šalia teisių yra ir pareigos.

                                        Comment


                                          #40
                                          Parašė ilestmort Rodyti pranešimą
                                          na tai tu pats gi ir renkiesi. arba gerbi kitus arba negerbi. juk visada šalia teisių yra ir pareigos.
                                          Apie tai kalba ir eina, iš esmės sutinku, ką sakai apie automobilius, bet ar pats vardan šios pareigos keistum būstą, darbą? Gyvenime nėra universalios teisybės ir negali būti, negali visada būti visiems geras ir t.t. Su automobiliu tas pats, tikrai absurdiška važiuoti su automobiliu į maximą už 300 metrų, bet kitiems automobilio atsisakyti ne taip paprasta.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X