Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Pėsčiųjų tiltas per geležinkelį

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [KLP] Pėsčiųjų tiltas per geležinkelį

    Pėsčiųjų tilto statybų laukiama jau šiemet



    Klaipėdiečių ilgai lauktą naują, Šaulių ir Kretingos gatves turintį sujungti tiltą per geležinkelį tikimasi pradėti statyti dar šiemet, tačiau kol kas tikslių darbų pradžios ir pabaigos terminų numatyta nėra.

    Šiuo metu projektuotojai pertvarko anksčiau rengtą ir Teritorijų planavimo komitete patvirtintą projektą. Pasak AB "Lietuvos geležinkeliai" filialo "Klaipėdos geležinkelių infrastruktūra" viršininko Prano Jokūbavičiaus, pirmasis projektas, pagal kurį tiltas kainuotų 10 mln. litų, pasirodęs per brangus.

    "Projektą norime supaprastinti, bet sąlygos žmonėms supaprastintos nebus - tiltu bus galima važiuoti dviratininkams ir neįgaliesiems", - sakė P. Jokūbavičius.

    Kiek lėšų bus skiriama tilto statybai, kol kas nežinoma - anot P. Jokūbavičiaus, tai paaiškės parengus sąmatą. Projektuotojai pateikti pasiūlymus, anot viršininko, žadėjo jau šį ketvirtadienį.

    "Kai turėsime apsvarstytą ir suderintą projektą, skelbsime konkursą. Gal darbus pradėsime jau šiemet, tačiau tikrai nebaigsime, nes statybos turės vykti nenutraukiant traukinių eismo, o tai viską šiek tiek apsunkins", - sakė P. Jokūbavičius.
    Paskutinis taisė Eimantas; 2008.09.23, 15:38.
    Vilnius? Kaunas?? Klaipėda!!!

    #2
    Blogos naujienos, tiltas gal bus ne toks gražus, kaip buvo numatyta...


    Pėsčiųjų tilto statybų laukiama jau šiemet

    Investuoti 10 mln. litų į vieno tilto statybą "Lietuvos geležinkeliai" nesiryžta - tvirtinama, jog ir pigesnis numatytų gerų sąlygų

    Klaipėdiečių ilgai lauktą naują, Šaulių ir Kretingos gatves turintį sujungti tiltą per geležinkelį tikimasi pradėti statyti dar šiemet, tačiau kol kas tikslių darbų pradžios ir pabaigos terminų numatyta nėra.

    Šiuo metu projektuotojai pertvarko anksčiau rengtą ir Teritorijų planavimo komitete patvirtintą projektą. Pasak AB "Lietuvos geležinkeliai" filialo "Klaipėdos geležinkelių infrastruktūra" viršininko Prano Jokūbavičiaus, pirmasis projektas, pagal kurį tiltas kainuotų 10 mln. litų, pasirodęs per brangus.

    "Projektą norime supaprastinti, bet sąlygos žmonėms supaprastintos nebus - tiltu bus galima važiuoti dviratininkams ir neįgaliesiems", - sakė P. Jokūbavičius.

    Kiek lėšų bus skiriama tilto statybai, kol kas nežinoma - anot P. Jokūbavičiaus, tai paaiškės parengus sąmatą. Projektuotojai pateikti pasiūlymus, anot viršininko, žadėjo jau šį ketvirtadienį.

    "Kai turėsime apsvarstytą ir suderintą projektą, skelbsime konkursą. Gal darbus pradėsime jau šiemet, tačiau tikrai nebaigsime, nes statybos turės vykti nenutraukiant traukinių eismo, o tai viską šiek tiek apsunkins", - sakė P. Jokūbavičius.

    Giedrė NORVILAITĖ
    www.ve.lt
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      #3
      "Klaipėdiečiai, ypač gyvenantieji Mažajame Kaimelyje, jau seniai pasigenda normalaus tilto per šį transporto mazgą. Sutarėme, kad kitą mėnesį bus atvežtas ir mums pristatytas jau parengtas pėsčiųjų tilto projektas. Jo vertė - apie 4,5 mln. litų. Statybos darbai turėtų būti pradėti ir užbaigti 2006 metais. Taip pat galutinai sutarėme, kad mūsų geležinkelio stoties peronui ir visai stoties aplinkai sutvarkyti bei apšvietimo sistemai atnaujinti bus skirta 1,3 mln. litų. Mano prašymu šie darbai bus baigti dar šiais metais", - sakė R. Taraškevičius
      Pagaliau Dievas tas musu meras
      Paskutinis taisė Romas; 2008.10.01, 21:38. Priežastis: Nebūtina citatų rašyti paryškintu šriftu
      %)

      Comment


        #4
        Per geležinkelį – išskirtinis tiltas

        Giedrė Balčiūtė

        Klaipėdoje ateinančių metų pabaigoje ketinama pastatyti naują pėsčiųjų tiltą per geležinkelį ties Kretingos ir Šaulių gatvėmis.

        Apžergs ir gatvę

        Vakar Klaipėdos savivaldybės Nuolatinės statybos komisija pagaliau palaimino naujojo pėsčiųjų tilto per geležinkelį projektą, kuris buvo derinamas apie dvejus metus.

        Naujasis medinės konstrukcijos tiltas pakeis senąjį avarinės būklės pėsčiųjų viaduką, tarnaujantį jau daugiau kaip penkis dešimtmečius. Viaduko projekto ruošimas užtruko, nes buvo projektuojami keli variantai, kurių vieni netenkino savivaldybės, kiti – užsakovų.

        Transporto ir kelių tyrimo instituto projektų vadovas Mečislovas Jocius aiškino, kad naujasis viadukas bus maždaug keturis kartus ilgesnis ir šiek tiek aukštesnis už dabartinį. Jo ilgis bus apie 300 metrų, einamoji dalis pėstiesiems bus 12 metrų aukštyje. Tiltas drieksis ne tik per geležinkelį, bet ir virš Priestočio gatvės. Dėl to automobilių eismas neturėtų sutrikti.

        Tilto ilgis buvo viena iš kliūčių, dėl kurių užsitęsė projekto derinimas. Tik pradėjus projektavimo darbus Šaulių gatvėje esančios kavinės savininkai išsakė pretenzijas projektuotojams, baimindamiesi, kad vienas tilto galas neužtvertų kelio į jų maitinimo įstaigą.

        Liftų atsisakė

        Anot M.Jociaus, viadukas galėjo būti ir trumpesnis, jeigu greta būtų buvę suprojektuoti keltuvai neįgaliesiems.

        Tačiau liftų, kurie jau buvo parinkti, užsakovas – bendrovė „Lietuvos geležinkeliai, atsisakė, motyvuojant tuo, kad juos bus sunku prižiūrėti ir apsaugoti nuo vandalų.

        Kad tiltu galėtų naudotis ir ratukuose sėdintys neįgalieji, vežimėlius stumiančios mamos bei vyresnio amžiaus žmonės, tiltas bus su nedideliu – 8,3 procento – nuolydžiu. Žadama, kad šiuo nuolydžiu galės naudotis ir dviratininkai.

        Abiejose tilto pusėse kas devynis metrus bus įrengtos poilsio salelės su suoliukais, kad sunkiau judantys žmonės galėtų pailsėti.

        Viadukas bus ypatingas ir tuo, kad žiemą jo einamoji dalis bus šildoma, tad neturėtų apledėti. Daugiau šildomų viadukų, pasak M.Jociaus, Lietuvoje dar nėra. Be to, ant naujojo tilto bus sumontuota ir stebėjimo kamerų, saugant jį nuo vandalų.

        Kabės ant lynų

        Naujojo viaduko perdangos konstrukcija bus pakabinta ant aštuonių plieninių lynų, kuriuos laikys 28 metrų aukščio gelžbetoninės konstrukcijos bokštas.

        Tilto statybai rangovas konkurso būdu turėtų būti parinktas jau maždaug po mėnesio. Planuojama, kad statybos prasidės jau šiais metais. Jos turėtų baigtis kitų metų pabaigoje. Kol vyks statybos, pėstiesiems žadama per geležinkelį nutiesti laikinąją perėją. Viaduko statybos turėtų kainuoti apie 15,6 milijono litų. Tiltas greičiausiai bus statomas iš ES lėšų.

        www.kl.lt
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          #5
          2008 06 19

          Paskutinis taisė Eimantas; 2008.09.23, 15:28.
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            #6
            Pėsčiųjų tiltui - žalia šviesa

            AB "Lietuvos geležinkeliai" paskelbė konkursą Klaipėdos geležinkelio stoties pėsčiųjų tilto statybos rangovui išrinkti.

            Naujasis tiltas, sujungsiantis Kretingos bei Priestočio gatves, bus 300 metrų ilgio, turės nuovažas dviratininkams, neįgaliesiems. Geriausią pasiūlymą pateikęs rangovas taip pat turės įrengti tilto vaizdo stebėjimo sistemą, sutvarkyti aplinką.

            Pasiūlymus firmos galės teikti iki rugpjūčio 12 dienos. Visus darbus rangovas turės atlikti per 20 mėnesių nuo sutarties pasirašymo dienos.

            Už projektą atsakingas "Lietuvos geležinkelių" darbuotojas Mantas Kuzma teigė negalintis pasakyti, kada prasidės statybų darbai. Viskas esą paaiškės po rugpjūčio 12 dienos komisijos posėdžio, kuriame bus atplėšti vokai su konkrečiais pasiūlymais, kainomis ir terminais.

            Tautvydas LUKAŠEVIČIUS

            Vakaru Ekspresas

            Comment


              #7
              Pradės statyti geležinkelio pėsčiųjų tiltą

              Pirmosiomis spalio dienomis planuojama pradėti statyti naują Klaipėdos geležinkelio stoties pėsčiųjų tiltą. Ateinantį mėnesį į tilto pamatus bus įleista kapsulė, ir skelbiama darbų pradžia, "Vakarų ekspresui" sakė Klaipėdos meras Rimantas Taraškevičius.

              Naujasis tiltas sujungs Kretingos bei Priestočio gatves, bus 300 metrų ilgio, turės nuovažas dviratininkas ir neįgaliesiems. Taip pat ketinama įrengti vaizdo stebėjimo sistemą ir sutvarkyti aplinką.

              Šio tilto uostamiestis laukė net 6 metus. R. Taraškevičiaus teigimu, per tiek laiko buvo pakeisti net 3 projektai, o senasis tiltas visai susidėvėjo ir jau seniai neatitinka techninių reikalavimų.

              AB "Lietuvos geležinkeliai" apsistojo ties Kauno Transporto ir kelių tyrimo insituto projektu.

              http://www.ve.lt/?data=2008-09-18&ru...rub=1190113119

              Comment


                #8
                Parašė Remigijus Rodyti pranešimą
                Pradės statyti geležinkelio pėsčiųjų tiltą

                Reikia tikėtis, kad bus taip kaip ankstesniame straipsnyje paminėta:

                Viadukas bus ypatingas ir tuo, kad žiemą jo einamoji dalis bus šildoma, tad neturėtų apledėti. Daugiau šildomų viadukų, pasak M.Jociaus, Lietuvoje dar nėra. Be to, ant naujojo tilto bus sumontuota ir stebėjimo kamerų, saugant jį nuo vandalų.

                Kabės ant lynų

                Naujojo viaduko perdangos konstrukcija bus pakabinta ant aštuonių plieninių lynų, kuriuos laikys 28 metrų aukščio gelžbetoninės konstrukcijos bokštas.
                http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=240
                P.S. kažkur esu matęs vizulkę. Jei rasiu, tai įmesiu.
                Paskutinis taisė tricky_kid; 2008.09.22, 22:01.
                Propoganda ir penas mintims >>>

                Idėjos, mokslo pasiekimai ir įdomybės
                www.ted.com

                Comment


                  #9
                  Šis naujas tiltas eis ne tik virš geležinkelio, bet ir virš priestočio gatves...
                  "Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".

                  Comment


                    #10
                    Atkelti susiję pranešimai iš Pajūrio infrastruktūros bei Klaipėdos temų.
                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      #11
                      Spalį startuos tilto per geležinkelį statyba


                      Netrukus prasidės naujo bei daug patogesnio pėsčiųjų tilto per geležinkelį statybos, kurių darbo vaisiumi klaipėdiečiai galės džiaugtis jau po poros metų.

                      Senąjį tiltą, jungiantį Šaulių ir Kretingos gatves, nuspręsta nugriauti, o jo vietoje pastatyti naują. Pastarasis daug geriau tenkins miestiečių poreikius - bus nebe toks status kaip jo pirmtakas, pritaikytas neįgaliesiems, o žiemą dėl šildomo pagrindo nevirs čiuožykla.

                      Pakabinamas tiltas, kurio pagrindines nešančias konstrukcijas žadama pagaminti iš klijuotos medienos, bus apšviestas, čia planuojama įrengti ir stebėjimo kameras.

                      Tilto konstrukcija bus net 3 kartus ilgesnė nei senojo. Prasidėjęs Kretingos gatvėje, Priestočio gatvės pusėje jis nutįs ganėtinai toliau nei dabartinis. Po 3,5 m pločio tiltu bus nukreipta važiuojamoji gatvės dalis.


                      PAKABINAMAS tiltas, kurio pagrindines nešančias konstrukcijas žadama pagaminti iš klijuotos medienos, bus apšviestas, čia planuojama įrengti ir stebėjimo kameras


                      Pasak AB "Lietuvos geležinkeliai" Kelių projektų skyriaus vyr. specialisto Prano Jokubavičiaus, jau spalį bus nuspręsta, kuri iš trijų konkurse dalyvavusių įmonių taps tilto rangovu.

                      Modernaus tilto statybos kainuos per 13 mln. litų. Lėšas šiam projektui skiria AB "Lietuvos geležinkeliai" ir Europos Sąjungos struktūriniai fondai.

                      Šio pėsčiųjų tilto statybos - tik dalis darbų, kuriuos AB "Lietuvos geležinkeliai" numato atlikti Klaipėdos geležinkelio mazge. Jau suremontuoti visi keliai Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos ("Klasco") teritorijoje, likviduotos pavojingos traukinių eismui kliūtys ant privažiavimo kelio į jūrų krovinių kompaniją "Bega". Planuojama 2009 m. pavasarį pradėti "Draugystės" stoties rekonstrukciją, ruošiamasi Rimkų ir Klaipėdos geležinkelio stočių bei kelynų rekonstrukcijai.

                      Siekiant sumažinti traukinių priėmimą į Klaipėdos geležinkelio stotį, Pauosčio kelyną numatyta praplėsti keturiais keliais. Tai sumažins triukšmo bei išmetamų teršalų kiekį. Artimuose planuose - ir triukšmą slopinančių sienučių projektavimas bei jų įrengimas 2009-2010 metais.



                      Eglė KIRLIAUSKAITĖ

                      http://www.ve.lt/?data=2008-09-30&ru...&id=1222712773
                      "Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".

                      Comment


                        #12
                        O senojo negalima perkelti į kitą vietą? Per Dangę ar Smeltalę?
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          #13
                          O ar yra poreikis?
                          "Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".

                          Comment


                            #14
                            Parašė URBANISTAS Rodyti pranešimą
                            O ar yra poreikis?
                            Nuo Liepų gatvės iki Tauralaukio kokia atkarpa be tiltų, o urbanizuoti bus abu krantai. Prie Smeltalės suprojektuotos naujos gatvės ir koks tarpas nuo Minijos gatvės iki Jūrininkų prospekto be tiltų. Jei dabar poreikis neperdidžiausias, tai jis bus netolimoje ateityje, ir galima sutaupyti milijonus. Galų gale galima pasiūlyti kitiems miestams ar rajonams, neabejoju, kad lengvai atsiras vietų, kur jis sutrumpntų kelią vietiniams gyventojams ne vienu kilometru.
                            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                            Comment


                              #15
                              Startavo naujo tilto per geležinkelį statybos


                              Vakar iškilminga ceremonija pradėtos naujo Klaipėdos geležinkelio stoties pėsčiųjų tilto statybos.

                              Šventėje dalyvavęs susisiekimo ministras Algirdas Butkevičius pasidžiaugė būsimu statiniu ir pabrėžė, jog kalbant apie infrastruktūros plėtrą, labai svarbu nepamiršti žmogaus, kuriam šis tiltas ir skirtas.

                              "Statėm statėm ir pastatėm" - tokius žodžius Klaipėdos apskrities viršininkas Vytautas Rinkevičius palinkėjo ištarti objekto rangovams UAB "Hidrostatyba" jau po poros metų, kuomet ir planuojama baigti statybos darbus.

                              Renginyje, vykusiame prie paskutines dienas skaičiuojančio senojo tilto, būsimų statybų vietoje įbetonuota kapsulė su laišku ateities kartoms.

                              Po ceremonijos, kurios metu naujojo tilto statybos darbus palaimino kunigas, į dangų paleistas "arkinis tiltas" - daugybė vienas prie kito surištų balionų.

                              Modernus bei daug patogesnis pėsčiųjų tiltas, kurio projektą užsakė AB "Lietuvos geležinkeliai", daug geriau nei senasis tenkins miestiečių poreikius. Jis bus nebe toks status kaip jo pirmtakas, pritaikytas neįgaliesiems, o žiemą dėl šildomo pagrindo nevirs čiuožykla.


                              Susisiekimo ministras Algirdas Butkevičius (kairėje) ir "Lietuvos geležinkelių" vadovas Stasys Dailydka įleido laišką ateities kartoms į kapsulę, kuri buvo įbetonuota naujojo tilto statybos vietoje
                              Pagrindines nešančias konstrukcijas žadama pagaminti iš klijuotos medienos, tiltas bus apšviestas, čia planuojama įrengti ir stebėjimo kameras.

                              Tilto, kurio statybos kainuos per 13 mln. litų, konstrukcija bus net 3 kartus ilgesnė nei senojo. Prasidėjęs Kretingos gatvėje, Priestočio gatvės pusėje jis nutįs ganėtinai toliau nei dabartinis. Po 3,5 m pločio tiltu bus nukreipta važiuojamoji gatvės dalis.

                              AB "Lietuvos geležinkeliai" vadovas Stasys Dailydka teigė, jog būsimas tiltas - tik dalis darbų, kuriuos įmonė numato atlikti Klaipėdos geležinkelio mazge. Jau suremontuoti visi keliai AB Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos ("Klasco") teritorijoje, likviduotos pavojingos traukinių eismui kliūtys ant privažiavimo kelio į jūrų krovinių kompaniją "Bega". Planuojama 2009 m. pavasarį pradėti "Draugystės" stoties rekonstrukciją, ruošiamasi Rimkų bei Klaipėdos geležinkelio stočių, kelynų modernizacijai.

                              Siekiant sumažinti traukinių priėmimą į Klaipėdos geležinkelio stotį, Pauosčio kelyną numatyta praplėsti keturiais keliais. Tai sumažins triukšmo bei išmetamų teršalų kiekį. 2009-2010 metais planuojama įrengti triukšmą slopinančias sieneles.

                              Eglė KIRLIAUSKAITĖ

                              http://www.ve.lt/?data=2008-10-10&ru...&id=1223570925
                              "Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".

                              Comment


                                #16
                                Naujas tiltas per geležinkelį: pagaliau - pradžia



                                Ketvirtadienį iškilminga ceremonija pradėtos naujo Klaipėdos geležinkelio stoties pėsčiųjų tilto statybos.

                                Renginyje, vykusiame prie paskutines dienas skaičiuojančio senojo tilto, būsimų statybų vietoje įbetonuota kapsulė su laišku ateities kartoms.

                                "Statėm, statėm ir pastatėm", - tokius Kulverstuko žodžius Klaipėdos apskrities viršininkas Vytautas Rinkevičius palinkėjo ištarti objekto rangovams - UAB "Hidrostatyba" - jau po poros metų, kuomet ir planuojama baigti statybos darbus.

                                Po ceremonijos, kurios metu naujojo tilto statybos darbus palaimino kunigas, į dangų paleistas "arkinis tiltas" - daugybė vienas prie kito surištų balionų.

                                Modernus bei daug patogesnis pėsčiųjų tiltas, kurio projektą užsakė AB "Lietuvos geležinkeliai", daug geriau nei senasis tenkins miestiečių poreikius - bus nebe toks status kaip jo pirmtakas, pritaikytas neįgaliesiems, o žiemą dėl šildomo pagrindo nevirs čiuožykla.

                                Pagrindines konstrukcijas žadama pagaminti iš klijuotos medienos, tiltas bus apšviestas, čia planuojama įrengti ir stebėjimo kameras.

                                Tilto, kurio statybos kainuos per 13 mln. litų, konstrukcija bus net 3 kartus ilgesnė nei senojo. Prasidėjęs Kretingos gatvėje, Priestočio gatvės pusėje jis nutįs ganėtinai toliau nei dabartinis. Po 3,5 m pločio tiltu bus važiuojamoji gatvės dalis.

                                Eglė KIRLIAUSKAITĖ, "Vakarų ekspresas"

                                http://www.ve.lt/?data=2008-10-09&ru...rub=1190113119
                                "Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".

                                Comment


                                  #17
                                  Nors ir pavėluotai, bet... Štai ką sako litrail.lt

                                  Klaipėdoje pradėtas statyti naujas pėsčiųjų tiltas

                                  Spalio 9 d. vyko Klaipėdos geležinkelio stoties pėsčiųjų tilto statybos darbų pradžios ceremonija.

                                  Jos dalyvius sveikino Lietuvos Respublikos Susisiekimo ministras Algirdas Butkevičius, AB „Lietuvos geležinkeliai“ generalinis direktorius Stasys Dailydka, Klaipėdos apskrities viršininkas Vytautas Rinkevičius, miesto meras Rimantas Taraškevičius bei valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Sigitas Dobilinskas.

                                  Renginio vedantysis perskaitė laišką ateities kartoms, kuris po to patalpintas kapsulėje ir įbetonuotas statybų vietoje.

                                  Modernus ir daug patogesnis tiltas, kurio projektą užsakė AB „Lietuvos geležinkeliai“, pakeis senąjį, dar 1954 metais iš Šilutės geležinkelio stoties perkeltą į Klaipėdos geležinkelio stotį. Naujasis, daugiau nei 300 m ilgio ir 3,5 m pločio pakabinamas tiltas bus net 3 kartus ilgesnis ir drieksis ne tik per geležinkelį, bet ir virš Priestočio gatvės. Dėl nedidelio nuolydžio jis bus žymiai patogesnis ratukuose sėdintiems neįgaliesiems, mamytėms su vežimėliais, vyresnio amžiaus žmonėms, dviratininkams. Tilto pagrindinės nešančiosios konstrukcijos bus pagamintos iš klijuotos medienos, jis bus gerai apšviestas, turės šildomą pagrindą, todėl žiemą neužšals. Ateityje planuojama įrengti ir vaizdo stebėjimo kameras.

                                  Naujojo tilto statyba kainuos per 13 mln. litų. Pinigai skirti iš Europos Sąjungos sanglaudos fondo, Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir AB „Lietuvos geležinkeliai“ lėšų. Tiltą projektavo VĮ „Transporto ir kelių tyrimo institutas“, o statys UAB „Hidrostatyba“.

                                  Pėsčiųjų tilto statybos - tik dalis darbų, AB „Lietuvos geležinkeliai” numatytų atlikti Klaipėdos geležinkelio mazge. Jau suremontuoti visi keliai AB „Klasco“ teritorijoje, likviduotos pavojingos traukinių eismui kliūtys ant privažiavimo kelio į AB „Bega“. Planuojama 2009 m. pavasarį pradėti „Draugystės“ stoties rekonstrukciją, ruošiamasi Rimkų ir Klaipėdos geležinkelio stočių bei kelynų rekonstrukcijoms.

                                  Siekiant sumažinti traukinių priėmimą į Klaipėdos geležinkelio stotį, Pauosčio kelyną numatyta praplėsti keturiais keliais. Tai sumažins triukšmo bei išmetamų teršalų kiekį. 2009-2010 metais planuojama įrengti triukšmą slopinančias sieneles.

                                  Comment


                                    #18
                                    Kadangi jokių vaizdų apie tiltą nėra, tik labai mažas paveiksliukas su išklotine praėjusiuose pranešimuose, tai įdedu šį vaizdelį. Atrodo, kad labiausiai matomos dalys bus iš laminuoto medžio, kaip ir šioje foto. (Zorro nuotraukos apie pėsčiųjų tiltą Vievyje)




                                    Dar gaila, kad tiltas neįsiteko Šaulių gatvės pusėj ir teko jį taip įdomiai suraityti. Bus matyt kaip ten gausis.

                                    Dar spėju, kad abu tiltai tų pačių projektuotojų darbas. Tik gaila, kad matyt nepasikvietė architekto jokio projektuojant, nes proporcijos nekokios. Galėtų bokštas būti aukštesnis ir grakštesnis.
                                    Paskutinis taisė tricky_kid; 2008.10.20, 23:33.
                                    Propoganda ir penas mintims >>>

                                    Idėjos, mokslo pasiekimai ir įdomybės
                                    www.ted.com

                                    Comment


                                      #19
                                      Kad klaipėdoj bus ne iš laminato, o kaip parašyta iš klijuotos natūralios medienos...
                                      "Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".

                                      Comment


                                        #20
                                        http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...uruotas-163529
                                        Šilutiškiai tikisi, jog į miestą galėtų vėl sugrįžti technikos paminklas - pėsčiųjų tiltas, kuris po Antrojo pasaulinio karo buvo išgabentas iš Šilutės geležinkelio stoties į Klaipėda. Klaipėdiečiams jis esą nebereikalingas ir jį nori paversti metalo laužu.
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment

                                        Working...
                                        X