Gan sparčiai sukasi(ardo) Kauno tiltai.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] P. Vileišio (Vilijampolės) tilto rekonstrukcija
Collapse
X
-
x21, nuo pilies į Vilijampolės pusę ėjo dvi troleibusų el. tinklų linijos, nes pirmoji buvo skirta 5 trol., už tilto sukančiam į dešinę, o antra - 7, 10 ir 11 trol., važiuojantiems tiesiai, išsišakojimas padarytas prieš tiltą tam, kad nereiketų troleibuso ūsams pereit į kitą liniją ant tilto ir priverst už nugaros sulaikyt srautą. Iš Vilijampolės pusės yra tik viena linija, nes susijungimas iš dviejų tinklų į vieną įvykdavo tik už šviesoforo, prieš pat tiltą. O dvi linijas ten daryt butų buvę per brangu ir tektų 5 troleibusui važiuot antra juosta (jei pirma - kontaktų nepasiektų ūsai), o 7, 10, 11 trol. - pirma juosta. Ant tilto gan siauros 4 juostos, tad troleibusams būtų per sunku prasilenkti.Paskutinis taisė Ametistas; 2008.03.18, 13:31.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Ir kam ta ironija?Parašė Gator Rodyti pranešimą5 troleibusas uz tilto i kaire? Kur ten i kaire, i laukus?
Visada vaziuodavau su juo tiesiai tuo plentu
)
Gi žmogus tik puses sumaišė
Beje, o tilto nežada nors truputį praplatint kad normalios 4 juostos gautųsi?دائما الليتوانيه
Comment
-
Atsiprašau, ne taip parašiau. Penktas troleibusas už tilto sukdavo į dešinę (į Neries kr.).Parašė Gator Rodyti pranešimą5 troleibusas uz tilto i kaire? Kur ten i kaire, i laukus?
Visada vaziuodavau su juo tiesiai tuo plentu
)
Kažkur ar skaičiau, ar girdėjau, kad nori praplatint važiuojamąją dalį, tik nežinau iš ko atims, gal pėstiesiems liks tik viena pusė vaikščiot...Parašė arsiakas Rodyti pranešimąIr kam ta ironija?
Gi žmogus tik puses sumaišė
Beje, o tilto nežada nors truputį praplatint kad normalios 4 juostos gautųsi?
Kažin ar tie darbininkai ir jų technika sunkesni už vienu metu ant tilto stovėjusius kelis troleibusus, sveriančius apie 5-7 tonas ir keliolika mašinų po beveik toną.Parašė daktaras Rodyti pranešimą/\ kad tik nenugarmėtų darbininkai begriaudami su visu tiltu... juk uždarius jį jis saugesnis nepasidarė...Paskutinis taisė Ametistas; 2008.03.18, 13:27.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
cia ne ironija, as tikrai buvau isitikines, kad su 5 troleibusu vaziuodavau tiesiai ir nei i kaire nei i desine nesukdavau. Kaip suprantu klydau, bet as vis tiek isitikines, kad vaziuodavau tiesiai. Tiesa dabar jau tik 95%Parašė arsiakas Rodyti pranešimąIr kam ta ironija?
Gi žmogus tik puses sumaišė
Beje, o tilto nežada nors truputį praplatint kad normalios 4 juostos gautųsi?
Comment
-
Dar daug procentu
buve marsrutai: 5 trol. Petrasiunai-Varniu g. 7 trol. Partizanu g.-Kaniukai 10 trol. Partizanu g.-Kedainiu g. 11 trol. Islandijos pl.-Kaniukai. Gal maisai, gal vaziuodavai ne 5, bet 7 trol., kuris sutampa ties Barsausko g.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Kodėl su visuomene nėra dalinamasi vaizdiniais kaip tiltas atrodys po rekonstrukcijos ? Vėl padarys tokį mėšlą kaip iš Aleksoto.„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
Himleris:
manau dėl to, kad konservatoriai puikiai supranta, kad ten, kur tariamasi su visuomene, o konkrečiai - su architektų atstovais, ten prasideda praktiškai bereikalingas laiko tempimas.
Tai yra, architektai įvertina brangius dalykus, valdžia negali to įvykdyti, dėl to pasirenka pigiausią variantą, tai yra tą, kurį ir taip būtų vykdžiusi.
Prisiminkime prancūzų arenos projektą ir Kauno pilies restaurtavimo projektą
Comment
Comment