Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Požeminis parkingas prie Operos ir baleto teatro

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Dar šiek tiek naujienų:

    Naujos požeminės aikštelės projektavimui Vilnius ketina išleisti iki milijono litų

    Sostinėje pradeda judėti naujos požeminės automobilių stovėjimo aikštelės, kurią numatoma įrengti prie Operos ir baleto teatro, projektas. Vien projektavimo darbams ketinama išleisti iki milijono litų. Kiek miestui kainuos visas projektas – valdininkai nesiryžta prognozuoti.

    Kaip DELFI teigė sostinės savivaldybės Investicinių projektų skyriaus vedėja Rasa Cibulskienė, projektavimo darbus pavesta atlikti iki rugsėjo pabaigos. Rudenį esą galėtų prasidėti ir pačios statybos.

    Anot savivaldybės specialistės, naujos aikštelės projekto kaina tiesiogiai priklausys nuo to, kiek kainuos statybiniai darbai. „Už projektavimą bus apmokama sutartyje nustatytą procentą nuo objekto sąmatinės vertės, - aiškino R. Cibulskienė. – Labai brangi projekto dalis – komunikacijų tinklų iškėlimas ir laikinų komunikacijų įrengimas statybos periodu. Būtent toje vietoje yra labai daug tinklų, kuriuos statybos metu reikia iškelti, tai labai brangina projektą.“

    Pašnekovės teigimu, požeminės aikštelės statybos darbai šalia Operos ir baleto teatro turėtų būti derinami su privataus pasažo ir jam skirtos požeminės aikštelės statybos darbais. Esą numatoma nugriauti keletą senų pastatų, esančių šalia Gedimino prospekto. Vietoj jų turėtų išdygti modernus pasažas.

    „Šie projektai nėra tiesiogiai susiję. Tie projektai (savivaldybės požeminės aikštelės ir pasažo – DELFI) turi judėti kartu, kad du darbai toje pačioje vietoje būtų atlikti vienu metu. Mano žiniomis, pasažo vietoje ketinama nugriauti mažaverčius pastatus, senus, Kultūros paveldo departamento saugomus restauruoti ir ten įrengti pasažą. Po tuo pasažu taip pat būtų požeminė aikštelė“, - plano punktus dėstė R. Cibulskienė.

    2009 m. savivaldybė skaičiavo, kad požeminių automobilių stovėjimo aikštelių projektas kainuos daugiau kaip 30 mln. litų be PVM. R. Cibulskienės teigimu, dabar šis skaičius tikriausiai bus didesnis. „Kainos keičiasi. Dabar pamažu kyla įvairių medžiagų kainos. Kai pabaigs techninį projektą, padarys galutinę sąmatą – tada jau bus aišku“, - pridūrė pašnekovė.

    Pasak jos, dėl projekto pasisakyti dar turi miesto Taryba. Jei projektas judės be trikdžių, statybos turėtų užtrukti maždaug dvejus metus.

    Comment


      #22
      Milijonai teks naujai aikštelei
      Savivaldybės valdoma įmonė Vilniaus vystymo kompanija planuoja imti iki 77 mln. litų paskolą. Nedidelė jos dalis būtų skirta iš išperkamosios nuomos bendrovės išpirkti savivaldybės administracinį pastatą, o kita dalis – naujai požeminei automobilių aikštelei statyti. Tokiam siūlymui pritarė miesto taryba. Šalia Operos ir baleto teatro, J.Lelevelio ir A.Vienuolio gatvių sankirtoje, įrengus požeminę aikštelę atsirastų apie 500 vietų automobiliams. Už 77 mln. litų paskolą Vilniaus vystymo kompanija įkeistų savivaldybės administracinį pastatą.

      Comment


        #23
        /\ Gal atsipirks tie milijonai per 20 metų

        kainos pagal zonas
        Paskutinis taisė andyour; 2011.12.18, 17:54.

        Comment


          #24
          Vilniaus senamiestyje bus statoma nauja požeminė automobilių aikštelė

          Vilniaus miesto taryba šiandien pritarė naujos požeminės automobilio stovėjimo aikštelės įrengimui Vilniaus senamiestyje. Šalia Operos ir baleto teatro, J. Lelevelio g. įrengus aikštelę, atsiras apie 500 vietų automobiliams statyti.

          Šalio šios teritorijos gyventojai ir miesto svečiai kasdien pastato beveik 900 automobilių, juos perkėlus į požeminę automobilių saugojimo aikštelę, šalia Operos ir baleto teatro bus įrengta vilniečiams patraukli nauja zona.

          J. Lelevelio požeminėje automobilių saugojimo aikštelėje taip pat bus numatyta galimybė įrengti saugojimas dviračių statymo vietas.
          "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
          Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

          Adam Mickiewicz

          Comment


            #25
            Vilniaus senamiestyje bus statoma nauja požeminė automobilių aikštelė

            Vilniaus miesto taryba šiandien pritarė naujos požeminės automobilio stovėjimo aikštelės įrengimui Vilniaus senamiestyje. Šalia Operos ir baleto teatro, J. Lelevelio g. įrengus aikštelę, atsiras apie 500 vietų automobiliams statyti. Kaip skelbia DELFI, automobilių stovėjimo aikštelės statyboms Vilniaus savivaldybė įkeis savo pastatą.
            Flickr

            Comment


              #26
              Šiek tiek pakrutinsiu seną temą, kuri jau su "barzda".

              Ar yra kokių nors žinių dėl požeminės aikštelės statybų prie Operos?

              Comment


                #27
                Jeigu neklystu, tai idėjos atsisakyta ir tiek.

                Comment


                  #28
                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  Jeigu neklystu, tai idėjos atsisakyta ir tiek.
                  Ar buvo koks nors dokumentuotas sprendimas šiuo klausimu?
                  Šiaip jau ne pati geriausia idėja statyti būtent ten. Kita vertus problemos dėl civilizuoto parkavimosi aplink centrą išlieka.
                  Vilniaus savivaldybės bandymas su P&R taip pat visiškai žlugo.

                  Comment


                    #29
                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                    Ar buvo koks nors dokumentuotas sprendimas šiuo klausimu?
                    Šiaip jau ne pati geriausia idėja statyti būtent ten. Kita vertus problemos dėl civilizuoto parkavimosi aplink centrą išlieka.
                    Vilniaus savivaldybės bandymas su P&R taip pat visiškai žlugo.
                    Kur ten nežlugs, kai tos P&R aikštelės yra miesto viduryje, o ne pakraščiuose. Jei norim žmones iš automobilių perkelti į VT, reikia tramjavaus, jei ne dar kažko rimtesnio, t.y. patogaus ir greito VT, o ne kažkokio mixo su P&R, kada važiuoji per kamščius iki žvėryno, susimoki už parkavimą ir VT bilietą ir dar trenkiesi kažkiek su supuvusiu troleibusu.
                    Flickr

                    Comment


                      #30
                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Kur ten nežlugs, kai tos P&R aikštelės yra miesto viduryje, o ne pakraščiuose. Jei norim žmones iš automobilių perkelti į VT, reikia tramjavaus, jei ne dar kažko rimtesnio, t.y. patogaus ir greito VT, o ne kažkokio mixo su P&R, kada važiuoji per kamščius iki žvėryno, susimoki už parkavimą ir VT bilietą ir dar trenkiesi kažkiek su supuvusiu troleibusu.
                      Taigi netoli yra dvi aikštelės - V.Kudirkos aikštės požeminė ir Tilto g. daugiaaukštė. Negi jose dažnai vietų nėra?
                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment


                        #31
                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                        Ar buvo koks nors dokumentuotas sprendimas šiuo klausimu?
                        Šiaip jau ne pati geriausia idėja statyti būtent ten. Kita vertus problemos dėl civilizuoto parkavimosi aplink centrą išlieka.
                        Vilniaus savivaldybės bandymas su P&R taip pat visiškai žlugo.
                        Negaliu atsakyti. Bet tikrai buvo viešai mero (tik neatsimenu kurio) minėta, kad idėjos atsisakyta, juolab kai kitos aikštelės dažnai turi daug tuščių vietų.

                        Comment

                        Working...
                        X