Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Aleksoto prietiltis ir kaimyninės gatvės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Kaune įvyko spaudos konferencija, kažkas bus ir spaudoje

    Spaudos konferencija „Kaip sprendžiama Aleksoto tilto - Marvelės gatvės spūsčių problema"
    2008-01-11
    Sausio 11 dieną Kauno miesto meras Andrius Kupčinskas, administracijos direktorius Vygantas Gudėnas bei UAB „Kamesta" generalinis direktorius Valentinas Marcinkevičius atsakė į visus žurnalistams rūpimus klausimus apie Aleksoto tilto transporto mazgą.

    Meras pabrėžė, kad būtina spręsti susidariusią problemą, sukontroliuoti esamą situaciją. Labai svarbu surasti kompromisą tarp Savivaldybės, UAB „Kamesta" ir UAB „Kelprojektas.

    Administracijos direktorius V. Gudėnas šiuo metu ruošia įsakymą, kuriuo prašoma UAB „Kelprojektas" koreguoti Aleksoto tilto transporto mazgo techninį projektą, atitinkantį 2005 metais patvirtintą detalųjį planą. V. Gudėnas pastebėjo, kad 2005 m. detaliajame plane nebuvo numatyta, kad už Aleksoto tilto gatvė savo pločiu būtų siaurinama. Anksčiau buvo 4 eismo juostos, tuo tarpu pagal UAB „Kelprojektas" paruoštą techninį planą liko tik 2 eismo juostos. Taip pat detalusis planas numatė už tilto nusukimus į kairę ir į dešinę, aikštelės išplatinimą, kad autobusai galėtų privažiuoti prie funikulieriaus. Atidarius atnaujintą Aleksoto transporto mazgą, nebeliko kairiojo posūkio, o posūkis į dešinę padarytas labai nepatogus vairuotojams.
    „Reikia atsiprašyti koncesininkų už darbų stabdymą, nes taip tik gaištamas laikas. Jie dirba ir padaro savo darbus. Kuo greičiau bus baigtas Aleksoto tilto transporto mazgas, tuo greičiau bus pradėti Marvelės gatvės tvarkymo darbai", - sakė V. Gudėnas.

    Pasak mero, detalusis planas tikrai nebus keičiamas, reikia koreguoti transporto mazgo techninį projektą. Savivaldybė pasirašė su UAB „Kamesta" koncesijos sutartį, kuri buvo paremta patvirtintu detaliuoju planu.

    UAB „Kamesta" generalinis direktorius Valentinas Marcinkevičius pastebėjo, kad ši tema apie Aleksoto tilto transporto mazgą jau visiems gerai žinoma, todėl kaip ir nėra nieko nauja, ką pridurti. Darbai jau kaip ir „be 5 min baigti". „Belieka tik derinti techninio plano pakeitimus ir tęsti pradėtus darbus. Mūsų darbas yra statyti, jei kas blogai - taisyti", - teigė V. Marcinkevičius.

    Spaudos konferencijos metu buvo užsiminta apie koncesijos nutraukimą, tačiau jos nutraukimas nėra lengvas dalykas. Koncesiją nutraukti galima tik abipusiu sutarimu.
    http://www.kaunas.lt/190?sid=2270


    Vakar apie šią problemą vėl kalbėta ir "Panoramą"

    Comment


      #62
      Labai emocingas straipsnis, kurio viso ir nedėjau.
      Projektavo lyg ir ne "Kamesta"

      LR "Laikinoji sostinė" 2008-01-19
      Aleksoto transporto simfonijos dirigentui – paminklas su vąšeliu
      Prieš Aleksoto tiltą ruošiamasi statyti paminklą bendrovės „Kamesta“ generaliniam direktoriui

      Taip jam ketinama atsidėkoti už tai, kad panaikino nuo amžių įprastą kairįjį posūkį į Aleksotą. Būtent ten, kur seniau buvo kairysis posūkis į Aleksotą, netrukus prieš pat tiltą stovės monumentas Kauno kelių kosmonautikos Ciolkovskiu pramintam Išradėjui.

      Dar ne taip seniai prieš tiltą buvo planuota įrengti pėsčiųjų salelę ir turistų autobusams skirtą aikštelę, tačiau pasitarus nuspręsta: tinkamesnės vietos Kauno Ciolkovskio monumentui nėra. Kaip žinoma, (...) bendrovė įgyvendino originalią idėją.

      Užtvėrė paprastą ir tiesiausiu keliu į Aleksotą nuo tilto vedantį posūkį ir pasiūlė pasinaudoti mįslingu atsitraukimo manevru, kurį lietuviai yra ištobulinę prieš 600 metų „Žalgirio“ mūšyje. Dabar nuo centro pusės Aleksoto tiltą pervažiavę vairuotojai nepuola lyg akis išdegę lėkti į Aleksotą tiesiausiu keliu, bet mįslingai atsitraukia: ima važiuoti priešinga kryptimi – į Marvelę, neva įkvėpti gryno šio gyvenvietės oro. Bet tai tik regimybė.
      Iš tiesų jie palenda po tiltu, kurį laiką sėlina paupiu, parūko, pasiklauso žinių ir po keliolikos minučių su nauja jėga vėl pasirodo ties naujuoju lankstu, kuris veda į Aleksotą. Jie kovingu pleištu įsirėžia į pačią transporto upės tirštumą. Šis manevras sankryžoje sukelia tokią sumaištį, kurios nesugeba suvaldyti net protingi „Siemens“ šviesoforai.
      Įsismarkauja dramatiška transporto simfonija, kurios fone vyksta draugiška vairuotojų kova dėl galimybės prasibrauti į Aleksoto pusę. Kibirkščiuoja nervų įtampa. Žmonės įsikrauna energijos visai dienai ir į darbovietes atvažiuoja tiesiog trūkčiodami nuo emocijų pertekliaus.

      Kauno Ciolkovskį ketinama pavaizduoti su vąšeliu rankose – rūpestingai neriantį Kaunui kokį nors naują sankryžos mazgą ir tarsi subtiliai diriguojantį Aleksoto transporto simfonijai. (...) Mat kuklus kelių statybų fronto darbininkas nemėgsta viešumos. Dėl šios didžiai gerbtinos priežasties bendrovė vengė viešojo konkurso ir Marvelės gatvę pradėjo statyti apskritai be jokių viešųjų konkursų procedūrų.

      (...)

      Ir štai dabar turime vingrų transporto nėrinį, tarsi jį būtų supinklinusi apakusi močiutė iš Garliavos (čia įsikūrusi „Kamesta“) kaimo.
      http://www.lrytas.lt/?data=20080119&...d080119&view=2

      Comment


        #63
        Šis straipsnis visiškas absurdas.
        Kaunas yra Kaunas

        Comment


          #64
          /\ taigi pažiūrėk, kas jį parašė, ir suprasi

          Comment


            #65
            /\ Straipsnio autorius nenurodytas. Ar tai redakcinis straipsnelis?

            Comment


              #66
              /\ nežinau, bet pasirodė jis juk komjaunimo tiesioj. todėl daugiau man jokių paaiškinimų nereikia.

              Comment


                #67
                Kauno Naujiena

                Meras išsiaiškino, kodėl Alekstoto tilto transporto mazgo koncesininkas nenori kairiojo posūkio

                Autorius: žurnalistė Edita Bakutytė

                Detektyvais tapę Kauno vadovai pareiškė, jau išsiaiškinę, kodėl Aleksoto tilto transporto mazgo koncesininkas – bendrovė „Kamesta“ nesutinka leisti automobiliams sukti į kairę, nors tai sumažintų transporto spūstis. Pasirodo, jog tuomet, įmonė prarastų dalį pelno, kurio dydis priklauso nuo kiekio automobilių, pravažiuojančių po tiltu. Plačiau apie tai - 5 kanalo žiniose iš Kauno.
                www.5kanalas.lt
                Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
                Dordrechtas/Haarlemas
                Nesebaras/Plovdivas
                Kiolnas

                Comment


                  #68
                  Apie tą patį
                  Po Aleksoto tiltu ieškoma paslapčių
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    #69
                    Nuo vasario 5 dienos „Kamesta" pradėjo darbus: ardomi aikštelės bordiūrai, o apžvalgos aikštelė, skirta turistų išlaipinimui prie istorinio funikulieriaus bus siauresnė, tačiau jos užteks automobiliams pastatyti. Susiaurinus aikštelę, bus įrengta trečioji eismo juosta. AB „Kamesta" vadovai patikino, kad visi darbai dėl kairiojo posūkio bus užbaigti iki kovo 1 dienos.

                    Pagal patvirtintą koncesijos sutartį Aleksoto transporto mazgo darbus planuojama užbaigti ir priduoti Valstybinei statybos inspekcijai iki birželio 1 dienos.
                    Informacija iš www.kaunas.lt

                    Comment


                      #70
                      /\ oba tai vadinasi problemos nebebus?

                      Comment


                        #71
                        Arba bus dar didesnis bardakas

                        Comment


                          #72
                          Parašė Elektrikas Rodyti pranešimą
                          Nuo vasario 5 dienos „Kamesta" pradėjo darbus: ardomi aikštelės bordiūrai, o apžvalgos aikštelė, skirta turistų išlaipinimui prie istorinio funikulieriaus bus siauresnė, tačiau jos užteks automobiliams pastatyti. Susiaurinus aikštelę, bus įrengta trečioji eismo juosta. AB „Kamesta" vadovai patikino, kad visi darbai dėl kairiojo posūkio bus užbaigti iki kovo 1 dienos.

                          Pagal patvirtintą koncesijos sutartį Aleksoto transporto mazgo darbus planuojama užbaigti ir priduoti Valstybinei statybos inspekcijai iki birželio 1 dienos.
                          Informacija iš www.kaunas.lt
                          Bet didesnio debilizmo tai negalima sumąstyt. Prieš savaitę jie dar dirbo ir klojo ten plyteles toj aikštelėj, o dabar viską ardys. čia kažkoks nesusikalbėjimas su savivaldybe. Jei meras pasako, kad posūkis į kairę bus, o jie ir toliau tvarkingai vietoj posūkio kloja plyteles aikštelei...

                          Šiandien, beje, apie pirmą valandą šitas nuostabus mazgas pasirodė visame gražume: užteko vienos sugedusios fūros pirmoj juostoj prieš šviesaforą jau kilti į aleksoto kalną, kad viskas užsikištų. Kamščiai buvo nuo pat Birštono/Karaliaus Mindaugo sankryžos, per Aleksoto tiltą ir po tiltu. Pervažiuoti šitą kilometro ilgio trasą užtruko apie 20-30 minučių.
                          BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

                          Comment


                            #73
                            Tas Aleksoto prietilčio mazgas yra didelis nesusipratimas ir tai jau seniai aišku. Dabar man įdomu kaip bus padarytas kairysis posūkis, su viena juosta ar su dviem. Anksčiau buvo tik pasukus į kairę, dvi juostos ir įvaža į stotelę, esančią šalia funikulieriaus, tik už stotelės - įvažos susiaurėjimas ir pirmosios juostos įsiliejimas į antrąją ties posūkiu. Tik už jo - vėl dvi juostos. Tačiau nuo kalno tada buvo trys juostos ties Aleksoto tiltu, nepamenu, dabar, rodos, dvi. Įdomu kaip po kairiojo posūkio grąžinimo bus padarytos juostos, be to, juk reikės šviesoforus perreguliuot, juk srautai keisis. Jaučiu bus vėl bardakas O ir labai abejoju ar perreguliuot šviesoforus, nes tai nėra pigu.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              #74
                              Blogiausia tai, kad važiuojantys tiesiai, Marvelės link, turės praleisti begalinį srautą, sukantį į kairę. Taip išeina, kad mazgo rekonstrukcija buvo niekinė, nes jinai nieko nepakeitė ir eismo nepagerino

                              Comment


                                #75
                                Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                Blogiausia tai, kad važiuojantys tiesiai, Marvelės link, turės praleisti begalinį srautą, sukantį į kairę. Taip išeina, kad mazgo rekonstrukcija buvo niekinė, nes jinai nieko nepakeitė ir eismo nepagerino
                                O po tiltu pravažiuot negalės?
                                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                Comment


                                  #76
                                  Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                  O po tiltu pravažiuot negalės?
                                  Negalės. Juk ten padarytas dviejų juostų ir vienos krypties eismas.

                                  Comment


                                    #77
                                    Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                    Negalės. Juk ten padarytas dviejų juostų ir vienos krypties eismas.
                                    Pasižiūrėkite į šią seną schemą ir pabandykite perdėlioti kitaip eismą Po tiltu yra dvipusis eismas.

                                    Rieda gatvėmis, keliais, laukais mėlyna citrina - pagauk, jei sugebėsi...

                                    Comment


                                      #78
                                      Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                      Blogiausia tai, kad važiuojantys tiesiai, Marvelės link, turės praleisti begalinį srautą, sukantį į kairę. Taip išeina, kad mazgo rekonstrukcija buvo niekinė, nes jinai nieko nepakeitė ir eismo nepagerino
                                      O kam taip važiuot, jei galima nauja gatve palei Nemuną? Mano nuomone, ties funikulierium, važiuojant nuo Aleksoto kalno Aleksoto tilto link, turėtų būti draudžiama važiuoti tiesiai į Marvelę, galėtų būt visas srautas nukreipiamas į dešinę. Nuo Senamiesčio į Aleksotą per tiltą pravažiavę, galėtų sukti ir į kairę, ir į dešinę. O norintieji patekti į Marvelę tegul naudojasi mano minėta naujai išgrįsta gatve.
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        #79
                                        reiktu nugriaut keleta lusnu palei gatve ir viskas susitvarkytu kaipmat
                                        www.tomflagman.com

                                        Comment


                                          #80
                                          "Zoologijos sodas", arba dešiniųjų provokacija (fotoreportažas be ypatingų komentarų):

                                          Comment

                                          Working...
                                          X