Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Aleksoto prietiltis ir kaimyninės gatvės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Aciu Viliau, gerai papleskinai
    Kaunas yra Kaunas

    Comment


      #22
      Aciu Viliau, gerai padirbėjai
      Kaunas yra Kaunas

      Comment


        #23
        Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą
        Aciu Viliau, gerai padirbėjai
        nera uz ka
        I love INNUENDO!

        Comment


          #24
          Aleksoto tilto prietilčio statybos eiga

          Comment


            #25
            man nepamaisytu reguliuojama sankryza ten tilto gale aleksoto puseje, gana sudetinga ten kartais
            Paskutinis taisė Gator; 2007.05.21, 19:10.

            Comment


              #26
              Nu susinervinau dėl to ženklo...

              260 tūkst. litų kainavęs reverso mechanizmas gerai veikė iki Aleksoto tilto remonto.
              Už tokią sumą galėjo pagamint kosminį ženklą. Bet pagamino neveikiantį ir dar matyt be garantijos. Kaži kas konkrečiai priėmė darbus?

              Transporto skyriaus vedėjas Paulius Keras “Kauno dienai” kovo pradžioje teigė, kad mechanizmas sugedo nepataisomai.
              Už 1000 Lt galima pagaminti iš vis naują mechanizmą.

              Prie Aleksoto tilto esantis reversinis eismo reguliavimo mechanizmas per pusantrų metų jau buvo sugedęs 27 kartus. Jo remontas kainuoja mažiausiai tūkstantį litų.
              Būtų mano valia visus atsakingus už šį "projektą" klerkus atleisčiau iš darbo su papeikimais už neūkiškumą ir nesugebėjimą atlikti savo pareigų.

              Už 2000 Lt sugebėčiau pataisyt taip, kad negestų ir dar suteikčiau garantiją. Ir dar įrengčiau ženklo šildymą viduje.

              Jei ta kvaila firmelė nesugeba/nenori taisyti, tai (dar) yra pilna Lietuvoje elektromechanikos specialistų. Galų gale Kaunas turi KTU. Ten pilna žmonių išmanančių tokius reikalus. Net studentas sugalvotų kažka gudriau ir atspariau, nei per 18 mėnesiu 27 kartus sugendantį "įrenginį".

              Nors čia panašu į Vilniaus Gedimino prospekto idiotiškus Italų stulpelius, kurie ištisai genda ir nepritaikyti žiemai. Į juos sukišta šimtai tūkst. Nors būtų buvę pigiau užsakyti mūsų gamintojams vienetinius egzempliorius, kurie būtų atsparesni ir negendantys. Bet iš Italų matyt geresnis "otkatas" gaunasi...

              Comment


                #27
                Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                Už 1000 Lt galima pagaminti iš vis naują mechanizmą.

                Už 2000 Lt sugebėčiau pataisyt taip, kad negestų ir dar suteikčiau garantiją. Ir dar įrengčiau ženklo šildymą viduje.
                Tai palauk, kažkaip įdomiai gaunas - naują padarai už 1000 litų, o seną sutaisai už 2000? Kaip čia taip gaunas įdomiai?
                O šiaip, mažiau kalbų, daugiau darbų -imk ir padaryk tokį mechanizma, nieks gi nedraudžia tau to

                Comment


                  #28
                  Parašė aMariux Rodyti pranešimą
                  Tai palauk, kažkaip įdomiai gaunas - naują padarai už 1000 litų, o seną sutaisai už 2000? Kaip čia taip gaunas įdomiai?
                  O šiaip, mažiau kalbų, daugiau darbų -imk ir padaryk tokį mechanizma, nieks gi nedraudžia tau to
                  Nu tai sukišiu savo 1000 Lt ir ką po to veiksiu su tuo aparatu?

                  Comment


                    #29
                    Kairįjį Nemuno krantą išraizgys naujos trasos

                    Po žeme rausiami tuneliai bus skirti ir pėstiesiems, ir traukiniams

                    Įpusėjo svarbus etapas

                    Palei Nemuną tiesiamame greitojo eismo ruože jau pastatytos dvi požeminės pėsčiųjų perėjos, o prie M.K.Čiurlionio tilto prasidėjo traukiniams skirtos požeminės trasos statyba.

                    Dvi požeminės pėsčiųjų perėjos skirtos Marvelės gyventojams, kad jie saugiai galėtų kirsti šiuo metu baigiamą tiesti magistralę ir patekti prie Nemuno pakrantės.

                    „Nors perėjomis vaikščioti dar negalima, tačiau gyventojai jau dabar mums dėkoja“,- sakė greitojo eismo gatvės statybos darbus koordinuojantis savivaldybės Komunalinio ūkio skyriaus vedėjo pavaduotojas Algirdas Vyšniauskas.
                    (...)
                    Laikinai užtvers gatvę

                    Požeminę geležinkelio trasą pradėjusi statyti bendrovė kitą savaitę planuoja užtverti susisiekimą tarp J.Bakanausko ir H. ir O. Minkovskių gatvės, todėl keletą dienų iš Aleksoto pasiekti centrinę Kauno dalį bus gerokai sunkiau.
                    „Gargždų hidrostatyba“ šiuo metu stato estakadai skirtus pastolius.
                    Viso transporto mazgo įrengimo darbus ketinama baigti iki kitų metų lapkričio mėnesio. Šių darbų vertė – 80,2 mln. litų.

                    Atlikus visus numatytus darbus, M.K.Čiurlionio tiltas plačia magistrale bus sujungtas su Europos prospektu. Dar viena magistralės juosta nuo tilto leisis į H. ir O. Minkovskių gatvę.

                    Iš perėjos – į pramogų zoną

                    Dvi perėjos ties Marvele pastatytos naudojant skirtingas statybines medžiagas.
                    „Arčiau Aleksoto tilto esanti perėja pastatyta iš betono. Ji jau beveik baigta, liko tik paskutiniai apdailos darbai. Statydami kitą perėją naudojome itališką skardą. Visa tunelio anga yra išklota šia skarda“, – sakė bendrovės „Kamesta“ statybos darbų vadovas Petras Stasys Sirvydis.
                    Perėjų ilgis – apie 40 metrų, plotis – 3 metrai, aukštis – 2,5 metro.

                    Sujungs tris tiltus

                    Viena požeminė perėja ribojasi su pramogoms numatyta Nemuno krantine: krantinėje bus įrengta laužavietė, sėdėjimo vietos, nedidelė koncertų scena.
                    Iš šios vietos atsiveria puikus Santakos bei Senamiesčio vaizdas.
                    Kitų metų pabaigoje, kai turėtų būti įrengtas M.K.Čiurlionio tilto transporto žiedas, Nemuno kairiajame krante pradės veikti greito eismo gatvė, sujungsianti tris tiltus – M.K.Čiurlionio, Aleksoto ir Č.Radzinausko.

                    Aleksoto tilto transporto mazgą planuojama atidaryti ateinantį lapkritį.

                    info: laikinoji sostinė
                    2007-07-10
                    Paskutinis taisė Romas; 2008.01.11, 21:45. Priežastis: Kopija iš "Kauno infrastruktūros projektai"

                    Comment


                      #30
                      Vėžlio projektas

                      Tiesiama Marvelės gatvė kol kas neveda niekur

                      Saulius TVIRBUTAS


                      Metų pabaigoje turėtų būti paleistas eismas Aleksoto tilto kairiuoju prietilčiu, tačiau su juo sujungta naujoji Marvelės gatvė tiesiama vėžlio žingsniu.

                      Užbaigti gali ir kiti

                      Tiesiamoje Marvelės gatvėje šiuo metu atlikta apie pusė darbų. Maždaug kilometro ruožas, prasidedantis nuo Aleksoto tilto, padengtas dviem asfalto sluoksniais ir reikia pakloti dar vieną.

                      Apie 1,2 km naujojo kelio gruntas parengtas asfaltuoti, paklota lietaus kanalizacija, įrengtos dvi požeminės perėjos, tačiau dabar čia statybininkų nėra.

                      Kaip sakė bendrovės „Kamesta“ darbų vadovas Petras Sirvydis, šiam ruožui paskelbtas naujas konkursas. „Mes jame būtinai dalyvausime, - teigė darbų vadovas. – Šiame ruože jau daug nuveikėme, ten tereikia pakloti asfaltą, todėl būtų gaila, jei lengviausias darbas atitektų kitiems rangovams.“

                      Nauja konkursą savivaldybė turėjo skelbti dėl to, kad tik tada galėtų gauti Europos Sąjungos paramą baigti likusią kelio dalį. „Mums reikia apie 10 mln. litų, iš jų 6,3 mln. skirs ES fondai, o likusią dalį - savivaldybė“, – aiškino savivaldybės Komunalinio ūkio skyriaus vedėjo pavaduotojas Algirdas Vyšniauskas.

                      Optimizmo nepraranda

                      Naujoji Marvelės gatvė turėjo būti baigta dar pernai. Dėl lėšų stygiaus darbai nuolat vėlavo. A.Vyšniauskas sakė, kad dar neprarandantis vilties baigti statybas iki šių metų pabaigos. „Blogiausiu atveju naujuoju keliu atidarysime bent vienpusį eismą, - vylėsi jis. – Tada nuo Aleksoto tilto automobiliai važiuotų Č.Radzinausko tilto link, o atgal – senąja Marvelės gatve per gyvenamųjų namų kvartalus.“

                      A.Vyšniauskas sakė, kad Automobilių kelių direkcija kitais metais planuoja skirti 11 mln. litų Č.Radzinausko tilto kairiojo prietilčio mazgo statybai. Ten šiuo metu įvyksta daug avarijų.

                      Eismas bus saugesnis

                      A.Vyšniausko teigimu, Aleksoto tilto kairiojo prietilčio transporto mazgo statybą bendrovė „Kamesta“ žada baigti numatytu laiku – lapkritį. „Mazgas jungs H. ir O.Minkovskių ir Marvelės gatves, iš jų bus galima saugiai patekti į Veiverių plentą ir ant tilto“, - sakė jis.

                      Dabar vairuotojams dėl intensyvaus eismo sudėtinga patekti ant tilto iš šalutinės Marvelės gatvės ir Veiverių plento. Pastačius prietilčio mazgą, nuo Senamiesčio atvažiuojantys automobiliai galės sukti tik į dešinę. Iš Marvelės gatvės ir Veiverių plento judėjimo kryptis liks ta pati.
                      Informacijos šaltinis: http://www.kaunodiena.lt

                      Kiek teko važiuoti per Marvelę, tai naujasis kelias anapus (iš Č.Radzinausko tilto pusės) tėra tik plika žemės juosta. Tad jei atidarys eismą nauju keliu, tai tik nuo Aleksoto tilto iki Marvelės gyvenvietės.
                      Paskutinis taisė SkyMan; 2007.08.27, 09:18.
                      Rieda gatvėmis, keliais, laukais mėlyna citrina - pagauk, jei sugebėsi...

                      Comment


                        #31
                        Parašė SkyMan Rodyti pranešimą
                        Vėžlio projektas



                        Informacijos šaltinis: http://www.kaunodiena.lt

                        Kiek teko važiuoti per Marvelę, tai naujasis kelias anapus (iš Č.Radzinausko tilto pusės) tėra tik plika žemės juosta. Tad jei atidarys eismą nauju keliu, tai tik nuo Aleksoto tilto iki Marvelės gyvenvietės.
                        Na, idomu kur prapuole visi agituotojai pries rinkimus rekave apie Garbaraviciaus pasiekimus.. Marveles gatve buvo vienas is jo "ivykdytu" darbu...

                        Comment


                          #32
                          Nu. Iš tiesų Garbaravičius išvogė jau paklotą asfaltą.
                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                          Comment


                            #33
                            Stoja Marvelės gatvės projektas, taip pat Vilijampolės tilto rekonstrukcija. Ištrauka iš "5 kanalo" žinių:


                            Tuo pačiu papildau ištrauka iš vakarykščių žinių:


                            Eilinį kartą biurokratizmas... kažkokia nesamonė...
                            Kada tai baigsis?
                            Paskutinis taisė Romas; 2008.01.11, 21:46. Priežastis: Kopija iš "Kauno infrastruktūros projektai"
                            Kaunas - lėtai bet užtikrintai...

                            Comment


                              #34
                              Aleksoto tilto mazgas.

                              Kaunas yra Kaunas

                              Comment


                                #35
                                Prie tilto – naujovės vairuotojams

                                Gruodį žadama atidaryti Aleksoto tilto kairiojo prietilčio transporto mazgą. Tai turėtų pagerinti šiuo metu sudėtingas eismo sąlygas tilto prieigose.
                                Prie Aleksoto tilto kelininkai baigė asfaltuoti apvažiavimo kelius, pastatė šviesoforus. Šiuo metu dažomos skiriamosios eismo juostos, tvarkoma Nemuno krantinė. Į ją pėstieji galės patekti nulipę nuo tilto naujais laiptais.
                                Pasak Kauno savivaldybės Komunalinio ūkio skyriaus vedėjo pavaduotojo A. Vyšniausko, eismą prietilčio mazge planuojama atidaryti prieš Kalėdas. Tačiau jau dabar čia dėl baigiamų darbų nuolat keičiasi eismo tvarka.
                                „Vairuotojai turėtų atkreipti dėmesį į galimus eismo apribojimus, kai vyks baigiamieji darbai H. ir O.Minkovskio gatvės ir Veiverių plento sankryžoje, - priminė jis. – Automobiliai iš H. ir O. Minkovskio gatvės kelias dienas turės važiuoti po tiltu nutiesta gatve.“
                                Užbaigus įrengti transporto mazgą, eismo tvarka prie Aleksoto tilto visiškai pasikeis. Pasak bendrovės „Kamesta“ statybos darbų vadovo P. Makutėno, vairuotojai, pervažiavę tiltu nuo Centro pusės, galės sukti tik į dešinę. Dėl to bus išmontuoti eismo kryptis ant tilto keičiantys reversiniai ženklai.
                                „Į Veiverių plentą arba H. ir O.Minkovskių gatvę bus galima patekti pasukus į mazgo įvažą Marvelės gatvėje ir pravažiavus po tiltu iki šviesoforais reguliuojamos sankryžos“, – aiškino darbų vadovas.
                                Nusileidus nuo Aleksoto kalno ties tiltu iki Marvelės gyvenamųjų namų kvartalo bus tik vienos krypties eismas – Č.Radzinausko tilto link. Atvažiuojantys nuo Č.Radzinausko tilto tuoj už Marvelės gyvenvietės turės įsukti į naują gatvę. Ant tilto vairuotojai pateks pasukę į dešinę iš H. ir O.Minkovskių gatvės ir Veiverių plento sankryžos. Tik iš šios sankryžos bus galima važiuoti į Aleksotą arba tiesiai H. ir O.Minkovskių gatve.
                                Prietilčio transporto mazgas kainuos 21,9 mln. litų. Dėl šio mazgo buvo kilęs skandalas dėl jo koncesijos kainos. Miesto valdžia nusprendė mokėti tik statybos kainą, o mazgą eksploatuoti pati.

                                www.kaunodiena.lt

                                Comment


                                  #36
                                  Gal ir nieko atrodo. Aleksotas pradedamas daryti centro dalimi Bet tai nesupratau, kuris ten yra Radzinausko tiltas?
                                  Ir ar automobiliai jau važinės Nemuno krantine iki už Marvelės, ar ne?

                                  Comment


                                    #37
                                    Paskutinius 2 pranešimus atkėliau iš "Kauno tiltų" temos - čia pranešimas apie eismą bus lengviau randamas.

                                    /\ Radzinausko tiltas - Vakarinio aplinkkelio / A5 / Lampėdžių-Noreikiškių / Via Baltica ar dar kaip ten vadinamas tiltas.
                                    Akivaizdu, kad oficialus tilto pavadinimas neprigijo

                                    Parašė Metropolis Rodyti pranešimą
                                    (...) vairuotojai, pervažiavę tiltu nuo Centro pusės, galės sukti tik į dešinę. Dėl to bus išmontuoti eismo kryptis ant tilto keičiantys reversiniai ženklai.
                                    „Į Veiverių plentą arba H. ir O.Minkovskių gatvę bus galima patekti pasukus į mazgo įvažą Marvelės gatvėje ir pravažiavus po tiltu iki šviesoforais reguliuojamos sankryžos“, – aiškino darbų vadovas.
                                    Nusileidus nuo Aleksoto kalno ties tiltu iki Marvelės gyvenamųjų namų kvartalo bus tik vienos krypties eismas – Č.Radzinausko tilto link. Atvažiuojantys nuo Č.Radzinausko tilto tuoj už Marvelės gyvenvietės turės įsukti į naują gatvę. Ant tilto vairuotojai pateks pasukę į dešinę iš H. ir O.Minkovskių gatvės ir Veiverių plento sankryžos. Tik iš šios sankryžos bus galima važiuoti į Aleksotą arba tiesiai H. ir O.Minkovskių gatve.

                                    www.kaunodiena.lt
                                    Gal kas nors galėtų nubraižyti schemą ar įkelti nuotraukų.

                                    Comment


                                      #38
                                      na čia tik schematiškai, gal suprasite. O jei kur suklydau - dėkui už pataisymą.
                                      P.S. didelio įdėti nemokėjau atsiprašau už nepatogumus
                                      Attached Files

                                      Comment


                                        #39
                                        jau dabar matau kamscius nuo Vytauto baznycios, toks vaizdas, kad pagrindinis masinu srautas per ta mazga butu nuo Marveles link Minkovskiu gatves, nors realiai tai visi is Senamiescio i Aleksoto kalna vaziuoja. Dar vienas vienas pavyzdys kaip nemasto lietuviu projektuotojai

                                        Comment


                                          #40
                                          Parašė somis Rodyti pranešimą
                                          na čia tik schematiškai, gal suprasite. O jei kur suklydau - dėkui už pataisymą.
                                          P.S. didelio įdėti nemokėjau atsiprašau už nepatogumus
                                          Suklydai. Bus kitaip. Kauno dienoje buvo nupiešta schema, jei kas turite ir galite nuskanuoti, tai būtų gerai, kad įkeltų, nes ten tikrai yra apie ką padiskutuoti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X