Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A13] Klaipėda - Šventoji - Liepoja. Klaipėdos ir Palangos aplinkkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nuo tranzitinio transporto gelbės keturi nauji aplinkkeliai
    Saugant miestus nuo tranzitinio transporto srautų, šiais metais Lietuvoje numatoma pradėti tiesti keturis naujus aplinkkelius - Vilniaus išorinį pietinį, Kairių, Priekulės ir Palangos.
    (...)

    Naujas aplinkkelis apjuos ir pajūrio kurortą Palangą. Šiemet pradedamas tiesti 8,3 km ilgio Palangos aplinkkelis bus magistralinio kelio Klaipėda-Liepoja dalis. Nuo kurortinio miesto jis nukreips tranzitinį transportą, važiuojantį Liepojos, Klaipėdos ir Šiaulių kryptimis. Tai padės išvengti spūsčių, dėl intensyvaus eismo susidarančių Palangos miesto Klaipėdos plento ir Kretingos gatvėse. Aplinkkelis pagerins eismo sąlygas ir saugą, padės mažinti oro taršą.
    http://www.alfa.lt/straipsnis/107126...11-03-07_14-45

    Comment


      2011 kovo mėn. 31 d. 08:00
      Milda Skiriutė, "Klaipėda"
      Kelią į Palangą išvagojo provėžos

      Anot įmonės "Klaipėdos regiono keliai" direktoriaus Petro Kaučiko, per pastaruosius 30 metų šiame kelio ruože didelių darbų nebuvo atlikta. Šiuo laiku buvo statoma ir užbaigta nauja kairioji kelio Palanga–Klaipėda juosta.

      Senajame kelyje įvairiomis priemonėmis stengtasi tik išlaikyti patenkinamą kelio dangos būklę. Taip pat buvo iškirsti seni medžiai, sutvarkytas vandens nubėgimas. Tačiau to nepakako, nes eismas intensyvėjo, kelio apkrovos didėjo.
      (...)
      Rekonstruoti minėtą kelio ruožą planuota jau prieš kelerius metus, tačiau darbams sutrukdė sunkmetis. P.Kaučikas tvirtino, kad prieš pradedant tvarkyti kelią būtinas poveikio aplinkai vertinimas, žemių nusavinimas. Tik tada bus skelbiamas konkursas projektavimo darbams.

      Kelio ruožo vizija jau parengta. Ties nuvažiavimu į Karklę turėtų atsirasti skirtingų lygių sankryža, o nuvažiavimus į Kretingalę, Girkalius ir Nemirsetą turėtų sujungti bendra dviejų lygių sankryža.

      Kelio rekonstrukciją numatoma pradėti po 2–3 metų. P.Kaučikas pabrėžė, jog per šį laikotarpį bus remontuojamos blogiausios dangos vietos, kad eismo sąlygos būtų bent jau patenkinamos.
      http://verslas.delfi.lt/automoto/kel....d?id=43826917
      P.S. Nuorodos "Klaipėdos" laikraštyje nepavyko surasti

      Comment


        Kuo skiriasi skirtingų lygių sankryža nuo dviejų lygių sankryžos?

        Comment


          Parašė dyko Rodyti pranešimą
          Kuo skiriasi skirtingų lygių sankryža nuo dviejų lygių sankryžos?
          Na, sankryža nebūtinai gali dviejų lygių, neretai būna ir aukštesnių sankryžų. Pavyzdžiui Lietuvoje yra bent trys triaukščiai mazgai- Jakų žiedas Klaipėdoje (nebaigtas), A1/A5 susikirtimas Kaune ir Savanorių žiedas Vilniuje. Kur nors JAV, būna ir aukštesnių sankryžų.
          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
            Na, sankryža nebūtinai gali dviejų lygių, neretai būna ir aukštesnių sankryžų. Pavyzdžiui Lietuvoje yra bent trys triaukščiai mazgai- Jakų žiedas Klaipėdoje (nebaigtas), A1/A5 susikirtimas Kaune ir Savanorių žiedas Vilniuje. Kur nors JAV, būna ir aukštesnių sankryžų.
            Na bet siuo, konkreciu atveju kuo viena nuo kitos skirsis?

            Comment


              Gal užteks lingvistinės dviejų lygių ekvilibristikos.
              Grįžtame prie temos.

              Comment


                Pirkimas 42436
                Paskelbtas: 2011-03-31;
                Pasiūlymų teikimo terminas: 2011-05-30;
                Peržiūrėta 8 kartus

                Pirkimo objektas: Palangos aplinkkelio tiesimo darbai ir eksploatacinės priežiūros vykdymo paslaugos
                Perkančioji organizacija: Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos (188710638)
                http://www.cvpp.lt/

                Comment


                  Seniai lauktas Palangos aplinkkelio projektas.
                  Citata iš viešojo svarstymo informacijos lygiai prieš 10 metų:

                  https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...2436&LID=58131

                  Comment


                    Dar pora citatų iš Palangos aplinkkelio specialiojo plano viešojo svarstymo, įvykusio 2001.04.13 Palangoje



                    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...2436&LID=58131

                    Comment


                      Palangos aplinkkelio projekto aprašas

                      Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos
                      Palangos aplinkkelio projekto aprašas

                      Šių metų vasario 2-ają Lietuvos Respublikos Vyriausybė pritarė Palangos aplinkkelio tiesimo ir eksploatacinės priežiūros vykdymo projektui, paremtam viešojo ir privataus sektorių partnerystės principu (Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimas Nr. 106 „Dėl partnerystės projekto“ (Žin., 2011, Nr.15-656)).
                      Įgyvendinti šį projektą, kurio numatytoji maksimali vertė − 88,6 mln. litų (įskaitant pridėtinės vertės mokestį), Vyriausybė įgaliojo Lietuvos automobilių kelių direkciją prie Susisiekimo ministerijos.
                      Artimiausiu metu Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos pasirengusi skelbti viešojo pirkimo konkursą, su kurio nugalėtoju – privačiu subjektu, bus sudaroma partnerystės sutartis 25 metų laikotarpiui. Sutartyje numatyta, kad nugalėtojas įsipareigoja savo lėšomis:
                      - per dvejus metus suprojektuoti ir nutiesti 8,25 km ilgio Palangos aplinkkelį,
                      - rekonstruoti Vydmantų sankryžą
                      - bei 23 metus vykdyti naujai sukurto ir rekonstruoto turto eksploatacinę priežiūrą.

                      Atlygis už atliktus darbus ir suteiktas paslaugas privačiam subjektui bus pradėtas mokėti nuo trečiųjų partnerystės sutarties metų ir bus išmokėtas lygiomis dalimis per 23 metus.
                      Lietuvos automobilių kelių direkcija skelbia viešojo ir privataus sektorių parterystės projekto „Palangos aplinkkelio tiesimo ir eksploatacinės priežiūros vykdymo projektas“ pirkimo dokumentų priedo „Techninės specifikacijos“ projektą. Pastabas ir pasiūlymus dėl paskelbtų Techninių specifikacijų projekto gali teikti pavieniai tiekėjai, tiekėjų grupės, asociacijos ir kiti suinteresuoti asmenys iki 2011 m. balandžio 21 d. 10 val.
                      Pasiūlymai ir pastabos, taip pat atsakymai į juos dėl paskelbtų Techninių specifikacijų projekto gali būti ir bus teikiami tik CVP IS susirašinėjimo priemonėmis.
                      https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...2436&LID=58131

                      Comment


                        Pirkimas 42436
                        Paskelbtas: 2011-03-31
                        Pirkimo objektas: Palangos aplinkkelio tiesimo darbai ir eksploatacinės priežiūros vykdymo paslaugos


                        Brėžinys Nr. 93.
                        Palangos aplinkkelio trasa
                        Techninis projektas. Projektavo "Kelprojektas" 2004 metais

                        https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...2436&LID=58131

                        Trasoje numatytos trys rimtesnės sankryžos:
                        - Vydmantų dviejų lygių sankryža su keliu E272/ A11 Šiaulia -Palanga, kuri taps taisyklingo dobilo lapo formos
                        - kryžkelė su keliu Palanga - Lazdininkai - Darbėnai
                        - Įvažiavimas ties Palangos aerouostu - pagrindinė trasa eis nauju keliu, o nuo Šventosios į palangą reikės pasukti

                        Comment


                          Lietuvos automobilių kelių direkcija, 2011
                          PALANGOS APLINKKELIO TIESIMO IR EKSPLOATACINĖS PRIEŽIŪROS VYKDYMO PROJEKTAS
                          PIRKIMO DOKUMENTŲ 9 PRIEDAS
                          TECHNINĖS SPECIFIKACIJOS

                          I. PROJEKTAVIMO DARBŲ TECHNINĖ SPECIFIKACIJA
                          Projekto pavadinimas: Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A13 Klaipėda‒Liepoja (Palangos aplinkkelis)
                          - ruožo nuo 24,75 iki 33,00 km tiesimo,
                          - Vydmantų sankryžos rekonstravimo techninio ir darbo projektų parengimas.
                          Projektavimo tikslas: parengti valstybinės reikšmės magistralinio kelio A13 Klaipėda–Liepoja (Palangos aplinkkelis) ruožo nuo 24,75 iki 33,00 km tiesimo, Vydmantų sankryžos rekonstravimo techninį projektą, o pagal jį, gavus statybą leidžiančius dokumentus, valstybinės reikšmės magistralinio kelio A13 Klaipėda–Liepoja (Palangos aplinkkelis) ruožo nuo 24,75 iki 33,00 km tiesimo, Vydmantų sankryžos rekonstravimo darbo projektą.
                          Statybos adresas – Palangos miesto dalis ir Kretingos rajono Parąžės kaimo dalis.

                          Kadangi 2004 m. UAB „Kelprojektas“ parengtame kelio A13 Klaipėda–Liepoja (Palangos aplinkkelis) ruožo nuo 24,75 iki 33,00 km tiesimo su Vydmantų sankryžos rekonstravimu techniniame projekte numatyti projektiniai sprendiniai yra techniškai pasenę ir neatitinka normatyvinių statybos techninių dokumentų, kitų teisės aktų reikalavimų bei šiuolaikiškų, novatoriškų, kelių saugumo principais paremto inžinerinio projektavimo tendencijų, todėl šis 2004 m. parengtas techninis projektas (žr. priedėlį Nr.1) (išskyrus šiame projekte suprojektuotų sankryžų su valstybinės ir vietinės reikšmės keliais tipus) yra pagalbinė medžiaga projektiniams sprendiniams parengti ir preliminariems darbų kiekiams nustatyti, pagal kuriuos statytojas parengs kelio A13 Klaipėda–Liepoja (Palangos aplinkkelis) ruožo nuo 24,75 iki 33,00 km tiesimo, Vydmantų sankryžos rekonstravimo techninį ir darbo projektus.

                          Reikalavimai valstybinės reikšmės magistralinio kelio A13 Klaipėda–Liepoja (Palangos aplinkkelis) ruožo nuo 24,75 iki 33,00 km tiesimo, Vydmantų sankryžos rekonstravimo techniniam projektui parengti:
                          1. Vadovaujantis atliktais/atnaujintais statybiniais inžineriniais ir ekonominiais tyrinėjimais, parengti preliminarius projektinius pasiūlymus (dangų konstrukcijos, išilginis ir skersinis kelio profiliai ir pan.) ir aptarti bei suderinti juos su Perkančiąja organizacija.
                          - Kaip nurodyta anksčiau, sankryžų tipai su valstybinės ir vietinės reikšmės keliais nekeičiami ir lieka tie patys kaip 2004 m. parengtame techniniame projekte (žr. priedėlį Nr.1).
                          - Rengiant Vydmantų sankryžos rekonstravimo techninį projektą, jungiamąjį sankryžos kelią kryptimi Kretinga–Liepoja įrengti taip, kad vykstant tarptautinėms automobilių lenktynėms būtų užtikrintas ir nenutraukiamas susisiekimas su Palanga (vykstantiems keliu A11 Šiauliai–Palanga iš Kretingos pusės).
                          - Taip pat, išnagrinėti galimybes koreguoti vidinių sankryžos jungiamųjų kelių įsijungimo vietas, siekiant pailginti greitėjimo ir lėtėjimo juostas, tuo pagerinant eismo saugumą.
                          - Be to, rengiant Vydmantų sankryžos rekonstravimo techninį projektą, magistralinį kelią A13 Klaipėda–Liepoja ir šios sankryžos jungiamuosius kelius rekonstruoti taip, kad jie atitiktų ir šioje sankryžoje organizuojamų automobilių lenktynių trasai keliamus saugaus eismo reikalavimus (žr. priedėlį Nr.2).

                          2. Parengti valstybinės reikšmės magistralinio kelio A13 Klaipėda-Liepoja (Palangos aplinkkelis) ruožo nuo 24,75 iki 33,00 km tiesimo, Vydmantų sankryžos rekonstravimo techninį projektą, vadovaujantis teritorijų planavimo dokumentais (žr. priedėlį Nr.3), statybinių inžinerinių tyrinėjimų dokumentais, teikėjo parengtais projektiniais sprendiniais, suderintais su Perkančiąja organizacija, valstybės ir savivaldybių institucijų, inžinierinių tinklų savininkų išduotomis prisijungimo sąlygomis (žr. priedėlį Nr.5) ir kitais teisės aktais.

                          3. Statybinius inžinerinius tyrinėjimus, statinių statybos projektavimą, saugumo auditą ir techninio projekto ekspertizę atlikti vadovaujantis šiais (arba lygiaverčiais) teisės aktais:
                          (...) trijų puslapių ilgio normatyvinių dokumentų sąrašas(...)

                          https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...2436&LID=58131
                          Paskutinis taisė Romas; 2011.03.31, 23:14.

                          Comment


                            Lietuvos automobilių kelių direkcija, 2011
                            PALANGOS APLINKKELIO TIESIMO IR EKSPLOATACINĖS PRIEŽIŪROS VYKDYMO PROJEKTAS
                            PIRKIMO DOKUMENTŲ 9 PRIEDAS
                            TECHNINĖS SPECIFIKACIJOS


                            II. STATYBOS (TIESIMO) DARBŲ TECHNINĖ SPECIFIKACIJA Visi statybos darbai turi būti atliekami pagal patvirtintą techninį projektą, darbo projektą ir vadovaujantis pasirašytos partnerystės sutarties nuostatomis.
                            (...)

                            III. PERIODINĖS PRIEŽIŪROS TECHNINĖ SPECIFIKACIJA
                            Reikalavimai automobilių kelių asfalto dangų priežiūrai išdėstyti Automobilių kelių (...) taisyklėse.
                            Periodinės priežiūros darbai turi būti atliekami:
                            • Suprojektuoto ir naujai nutiesto kelio A13 Klaipėda–Liepoja (Palangos aplinkkelis) ruože nuo 24,75 iki 33,00 km;
                            • rekonstruojamoje Vydmantų sankryžoje, įskaitant visus sankryžos jungiamuosius kelius ir kelio A13 Klaipėda–Liepoja ruožą nuo 24,40 iki 24,75 km. Taip pat kelio A11 Šiauliai-Palanga ruože esančiame Vydmantų sankryžoje, tiek kiek buvo vykdomi Vydmantų sankryžos rekonstrukcijos darbai šiame kelyje ir įgyvendinami priedėlyje Nr.2 nurodyti rekomenduojami sprendiniai.
                            Atlikdamas kelio taisymo darbus, Privatus subjektas privalo dėti visas pastangas, kad užtikrinti nenutraukiamą transporto eismą ar būtų kaip galima greičiau atnaujintas (jei šių paslaugų teikimo metu transporto eismas buvo sustabdytas), pastatydamas atitinkamus kelio ženklus ir eismo dalyvius informuodamas apie eismo apribojimą.

                            IV. NUOLATINĖS PRIEŽIŪROS TECHNINĖ SPECIFIKACIJA
                            Visą Partnerystės sutarties galiojimo laikotarpį Privatus subjektas Objektą privalo prižiūrėti pagal Kelių priežiūros vadovo (...) magistralinių kelių II – vidutinio priežiūros lygio reikalavimus (...).
                            Vykdydamas Objekto priežiūros darbus (paslaugas) Privatus subjektas privalo vadovautis (...).
                            Valstybės institucija kelių techninės priežiūros darbus kontroliuos pagal (...) bei kitus galiojančius teisės aktus.
                            Nuolatinės Objekto priežiūros darbų (paslaugų) sąrašas:
                            - Nuolatinė kelių priežiūra vasarą (4, 5, 6, 7, 8, 9 mėn.)
                            - Nuolatinė kelių priežiūra žiemą (1, 2, 3, 10, 11, 12 mėn.)
                            - Sugadintų ženklų ir jų atramų atstatymas
                            - Signalinių stulpelių ir atšvaitų pakeitimas ir pastatymas
                            - Pakelės statinių ir želdinių priežiūra
                            - Kelių ženklinimo atnaujinimas
                            - Avarijų ir vandalizmo padarinių likvidavimas, skubių eismo saugumo priemonių įgyvendinimas
                            - Tiltų ir vandens pralaidų nuolatinė priežiūra.

                            VI. PRIEDĖLIŲ SĄRAŠAS:
                            Nr.1. 2004 m. parengtas Palangos aplinkkelio techninis projektas (išskyrus ekonominę dalį).
                            Nr.2. Preliminarūs projektiniai Vydmantų sankryžos rekonstravimo sprendiniai;
                            Nr.3. Palangos aplinkkelio tiesimo specialusis planas;
                            Nr.4. Aštuonių žemės sklypų koordinatės;
                            Nr.5. Valstybės ir savivaldybių institucijų, inžinierinių tinklų savininkų išduotos prisijungimo sąlygos.

                            https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...2436&LID=58131

                            Comment


                              Palangos aplinkkelio A13 trasa

                              Techninis projektas.
                              Parengė AB "Kelprojektas" 2004 m.

                              Ruožas ties Palangos oro uostu


                              Sankryžos planas

                              Comment


                                Techinis projektas
                                Sankryža su keliu 2309 Palanga - Lazdininkai - Darbėnai

                                Kelio trasa


                                Sankryžos planas

                                Comment


                                  Kelio trasa iki Vydmantų sankryžos


                                  Vydmantų sankryžos šiaurinės dalies planas (pasuktas)

                                  Visi planai - iš viešųjų pirkimų tinklapio https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...2436&LID=58131

                                  Comment


                                    Vydmantų dviejų lygių sankryžos planas
                                    Raudonai pažymėtos esamos dangos
                                    Pilkai pažymėtos naujos dangos

                                    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...2436&LID=58131

                                    Comment


                                      tiesiog puiku, jau seniai reikėjo.
                                      kada pradedam kalti kuoliukus?
                                      pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                                      Comment


                                        Del kuoliuku dar neaisku, bet kiek isskaiciau planavimo dokumentuose, tai darbai prasides nuo Darbenu kelio link Vydmantu sanryzos.


                                        Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
                                        tiesiog puiku, jau seniai reikėjo.
                                        kada pradedam kalti kuoliukus?

                                        Comment


                                          Parašė dyko Rodyti pranešimą
                                          Na bet siuo, konkreciu atveju kuo viena nuo kitos skirsis?
                                          Turbūt niekuo nesiskirs.

                                          Beje, taip ir neradau informacijos, ar sankryžos su 2309 keliu bei ties oro uostu bus reguliuojamos šviesoforais ar ne?
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X