Parašė URBANISTAS
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[KLP] Jakų žiedo rekonstrukcija
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Na padidės pralaidumas pro jakų žiedą, bet tada susikaups didesnės mašinų sangrūdos prie Šilutės ir Baltijos prospektų žiedo. Nes ten gausis dar didesnis apkrovimas, nei buvo iki šiol. Nes dabar kol dalis mašinų važiuoja jakų žiedu, Šilutės ir Baltijos prospektų žiede atsilaisvina šiek tiek apkrovimas.Paskutinis taisė groundzer; 2010.04.25, 20:29.
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ten tiesus kelias į Smiltynės bei Tarptautinę perkėlas, ir pagrindinis važiuojant į piečiau esančią Klipėdos dalį (su didele dalimi miesto gyventojų).Parašė nepolitikas Rodyti pranešimąnelabai supratau apie kokias spūstis kalbama, nes juk nebūtina spraustis per baltijos pr žiedą, užtenka ir kitų įvažiavimų iš to paties palangos plento
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
NesąmonėParašė groundzer Rodyti pranešimąNa padidės pralaidumas pro jakų žiedą, bet tada susikaups didesnės mašinų sangrūdos prie Šilutės ir Baltijos prospektų žiedo. Nes ten gausis dar didesnis apkrovimas, nei buvo iki šiol. Nes dabar kol dalis mašinų važiuoja jakų žiedu, Šilutės ir Baltijos prospektų žiede atsilaisvina šiek tiek apkrovimas.
, jei sąlyginai per minute į Klaipėdą atvažiuoja 20 auto, tai prieš Jakų rekonstrukciją ir po rekonstrukcijos bus tie patys 20 auto Baltijos- Šilutės žiede....
							
						"Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Na tu teisus, bet tai reiškia, kad prie Šilutės/Baltijos pr. sąnkryžos tie automobiliai užsilaikys ilgiau. Nes nespės išvažiuoti visi prieš tai buvę automobiliai. Ko pasekoje, didės spūstys.Parašė URBANISTAS Rodyti pranešimąNesąmonė
, jei sąlyginai per minute į Klaipėdą atvažiuoja 20 auto, tai prieš Jakų rekonstrukciją ir po rekonstrukcijos bus tie patys 20 auto Baltijos- Šilutės žiede....
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Taip, bet tik ne centrinę miesto dalį. Joje nemažai traukos centrų, bei pramonės įmonių. Beje susisiekimas per Rimkus irgi ne pats geriausias, ypač kai būna uždaryta pervaža.Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
 prognozė su didele pesimizmo doze 
kaip rašiau šiaurinę miesto dalį patogu pasiekti iš palangos krypties, o pietinę (gal ir tarptautinę perkėlą) iš šilutės krypties
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pagal tavo logika pavasari kai autostradoj Kaunas- Klaipėda padidinamas leistinas maksimalus greitis iki 130, turi padidėt kamščiai Jakų žiede!?Parašė groundzer Rodyti pranešimąNa tu teisus, bet tai reiškia, kad prie Šilutės/Baltijos pr. sąnkryžos tie automobiliai užsilaikys ilgiau. Nes nespės išvažiuoti visi prieš tai buvę automobiliai. Ko pasekoje, didės spūstys.
 Kadangi: "Nes nespės išvažiuoti visi prieš tai buvę automobiliai. Ko pasekoje, didės spūstys."
							
						"Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jau projektuojama.Parašė daktaras Rodyti pranešimą/\ bus, nes jau projektuojama, ar bus, nes taip sveikas protas sako?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nedaug liko laukt, nei 200 metų nereikėsParašė Lettered Rodyti pranešimąKai Klaipėdoje gyvens kokie 2 mil. gyventojų taip ir bus
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
tada dar teks ilgai palauktParašė Lettered Rodyti pranešimąKai Klaipėdoje gyvens kokie 2 mil. gyventojų taip ir bus
							
						Blogas apie mano gyvenimą bei įspūdžius Kinijoje - kiniskai.blogspot.hk
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pažiurėjus į vėliausius mūsų miesto populiacijos rodiklius, galima teigti, kad 2mln. taip niekada ir nepasieksim.Parašė artexs Rodyti pranešimąNedaug liko laukt, nei 200 metų nereikės
Comment
 
							
						
							
						
Comment