Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[122] Panevėžys - Rokiškis - Daugpilis. Karsakiškio aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Jooo, aš važiuodamas irgi vis atkreipdavau dėmesį, kad Karsakiškio aplinkkelis yra nemenkai nutiestas. Taip pat ir tiltas pastatytas. Įdomu kodėl vis dėlto nepavyko jo pabaigti anuomet.
    O šiaip manau, kad aplinkkelis yra vistiek labai aktualus ir reikalingas šiam miesteliui ir vairuotojams, kertantiems jį.

    Comment


      #42
      Kol gamtosaugininkai torpeduoja Karsakiškio aplinkkelio statybas, dėl intensyvaus eismo susidevėjo senasis Karsakiškio tiltas per Lėvenį.
      Yra paskelbtas tilto rekonstrukcijos konkursas
      12193 Paskelbtas: 2010-03-24; Pasiūlymų teikimo terminas: 2010-04-08
      Pirkimo objektas: Tilto per Lėvenį valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 122 Daugpilis–Rokiškis–Panevėžys 92,78 km rekonstravimas
      Perkančioji organizacija: Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos (188710638)
      http://www.cvpp.lt/index.php?option=...&limitstart=10
      Byla: Tilto konstrukcijos
      Tilto vieta


      Tilto nusidėvėjimas


      Techninis projektas.
      Inžinerinių tinklų planas ir pjūviai

      https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...2193&LID=16357

      Comment


        #43
        Daiva Savickienė, "Panevėžio balsas"
        2010 liepos mėn. 9 d. 00:02
        Karsakiškis laukia Europos malonės

        Jau kone tris dešimtmečius aplinkkelio laukiantys karsakiškiečiai turės palaukti dar – kol atsiras pinigų. Pradėjus remontuoti dabar naudojamą tiltą, gyventojai jau mažai tiki, kad aplinkkelis bus nutiestas.



        Po pažadų – tyla
        Karsakiškio gyventojai jau ne pirmus metus kovoja, kad per jų gyvenvietę nebevažiuotų tiek daug automobilių: intensyvus eismas siauru keliu yra pavojingas, sukelia nemažai nepatogumų žmonėms. Šią problemą išspręsti turėjęs pirmasis aplinkkelis pradėtas tiesti dar tarybiniais laikais. Tuomet nutiesta tik dalis kelio ir pastatytas tiltas.

        Prieš keletą metų vėl nuspręsta palengvinti karsakiškiečiams gyvenimą ir eismą nukreipti aplinkkeliu. Tam Lietuvos automobilių kelių direkcija buvo numačiusi skirti apie 10 mln. litų. Tačiau susidurta su kliūtimi – gamtosaugininkai neleido tiesti aplinkkelio per unikalias mezofitines pievas. Tad valdininkams teko sukti galvas, ieškant išeities. Galiausiai nuspręsta pastatyti specialią estakadą, tačiau tuo viskas ir baigėsi.

        Šiuo metu miestelio gyventojai žino, kad aplinkkelio projektas nėra išbrauktas iš planuojamųjų įgyvendinti sąrašo, bet kada jis taps realybe, nenumano. Ir vis mažiau tiki, kad tai apskritai kada nors įvyks.

        Karsakiškio seniūnė Nijolė Gaižiūnienė prisiminė, kad prieš porą metų patvirtinus variantą su estakada viskas taip ir nutilo. „Apskričių administracijas panaikino ir nėra ko paklausti“, – sako dabar valdininkė.
        Rajono Savivaldybė taip pat turi mažai žinių apie projektą, nes jis būtų atliekamas ne jų užsakymu. Karsakiškio bendruomenė surinko parašus ir nusiuntė juos savo į Seimą deleguotam parlamentarui Antanui Matului bei susisiekimo ministrui Eligijui Masiuliui, tačiau atsakymo iki šiol nėra gavę. Tad kažkada žadėję blokuoti kelią karsakiškiečiai spėlioja, ką daryti toliau. Mat siųsdami raštus dar nieko nežinojo apie Karsakiškyje numatytus kitus remonto darbus.

        Viltis pamažu blėsta
        Neseniai Karsakiškyje pradėtas tvarkyti anksčiau statytas tiltas – jis platinamas, tvirtinamas. Tai gyventojams sukėlė nerimą, mat, pasak seniūnės, pagal patvirtintą variantą aplinkkeliui būtų buvęs statomas naujas tiltas.
        „Žmonės nusiminę. Sako: „Jei tvarko tiltą, aplinkkelio mums nematyt“, – išsakė bendruomenės būgštavimus N. Gaižiūnienė.

        Karsakiškio bendruomenės pirmininkė Gražina Žemaitienė taip pat nieko gero nebesitiki, nors ir teigė žinanti, kad aplinkkelio projektas iš sąrašų neišbrauktas.
        „Įstrigo statybos ir turbūt amžinai, – apgailestauja ji. – Bijome ką ir prognozuoti, ypač kai tokia sunki ekonominė situacija.“

        Panevėžio rajono meras Povilas Žagunis teigia iš kelininkų gavęs patvirtinimą, kad tilto remontas neturi nieko bendra su planų tiesti aplinkkelį nutraukimu. Jo žiniomis, techninė dokumentacija nedaroma, nes nėra aiškūs finansavimo šaltiniai, tačiau projektas nėra išbrauktas iš sąrašų.

        Parama teko kitiems
        Laikinai einantis Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovo pareigas Algimantas Janušauskas sakė, kad neteisinga būtų sakyti, kad karsakiškiečiai neturės aplinkkelio. Tiesiog šiandien jam nėra pinigų.
        „Projektas neišbrauktas. Jis bus, priklausomai nuo finansinės situacijos“, – tikina A. Janušauskas.
        Dabar tiltas remontuojamas dėl to, kad tai daroma visoje šalyje. Tuo labiau kad, anot vadovo, šis tiltas išliks ir ateityje nutiesus aplinkkelį – žmonėms reikės važiuoti ir juo, naudoti vietos reikmėms.

        A. Janušauskas pasakoja, kad skirstant ES paramą 2007–2013 metų laikotarpiu buvo kiti prioritetai, tad pinigus gavo svarbesni ir jau parengti projektai. Pasak jo, Karsakiškio aplinkkelio reikalai dar tik buvo sprendžiami. „Projektas nepakliuvo į tą finansavimo laiką“, – apgailestavo jis. Dabar gi reikia laukti, kol bus geresnė finansavimo situacija.

        A. Janušausko teigimu, yra du keliai pinigams gauti. Vienas jų – atlikti darbus savo lėšomis, tačiau kad jų bus, maža vilčių. Savo lėšomis lyginamos tik duobės, stengiamasi, kad užtektų žiemai keliams valyti. Kitas kelias – europinė parama. Tačiau jos galima tikėtis tik kitu programavimo laikotarpiu – nuo 2014 metų. Mat šiame 2007–2013 metų laikotarpyje lėšų tam jau vargu ar atsiras.
        Kiek dabar kainuotų aplinkkelis, sunku pasakyti, nes, pasak A. Janušausko, nelabai tuomet kas ir skaičiavo – tik buvo derinamas specialus planas.

        „Gaila. Daug kartų tarėmės, daug kartų važiavau į vietą... Norisi padėti žmonėms, bet negali padėti, nes nėra pinigų, tačiau šis projektas – niekur neprapuolęs“, – sako laikinasis Kelių direkcijos vadovas.
        Jis tikėjosi, kad karsakiškiečiams kiek palengvėjo, nes eismo intensyvumas šiuo metu sumažėjęs visur. Kartu priminė, kad šalyje yra vietų, kur sąlygos yra gerokai pavojingesnės ir prastesnės nei čia.

        Faktai
        Karsakiškio gyvenvietę kerta krašto kelias Daugpilis–Rokiškis–Panevėžys. Kelias gana siauras, eismas intensyvus, sukeliamas pavojus pėstiesiems. Nemaža dalis gyventojų kenčia nuo didelio triukšmo ir smogo. Remiantis 2005 metų duomenimis, pro Karsakiškį per parą važiuodavo 5875 automobiliai. Eismo priežiūros specialistų manymu, po kelerių metų šis srautas išaugo kone dvigubai, o per metus Karsakiškyje įvykdavo iki 10 eismo nelaimių, kuriose buvo sužalojami arba žūdavo žmonės.

        Skaičiuota, kad nutiesus aplinkkelį 84 procentai automobilių aplenktų Karsakiškį. Tuomet buvo numatyta statybos darbus baigti dar 2008 metų pabaigoje.
        Karsakiškio aplinkkelio projektas buvo parengtas 1980 metais. Po kelerių metų dalis aplinkkelio nuo 19,3 iki 21,5 km buvo nutiestas ir tiltas per Lėvens upę pastatytas. 2005–2006 metais pakoreguotas prieš daugiau nei du dešimtmečius atliktas projektas ir rengtas aplinkkelio specialus planas. Tačiau tam pasipriešino gamtosaugininkai. Mat aplinkkelis sunaikintų unikalų Lėvens slėnį-upės senvagių kompleksą ir unikalias mezofitines pievas. Tad teko ieškoti sprendimo ir po netrumpų diskusijų nuspręsta, kad bus statoma estakada. Tikėtina statybų pabaiga tuo metu buvo jau vėlesnė – 2009 ar net 2010 metai. (...)
        http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=34291051

        Gerą "torpedą" paleido tie "aplinkosaugininkai"
        Net ir gerais laikais toms absurdiškoms estakadoms pinigų būtų buvę sunku rasti, o dabar...

        Comment


          #44
          Žiedinė sankryža - eismo dalyvių saugumui užtikrinti
          Agnė PUTEIKYTĖ-MACKUVIENĖ
          2010-08-09 08:40


          2008 m. Lietuvos keliuose žuvusiųjų kreivė ėmė kristi žemyn, o 2009 m. eismo įvykiuose žuvo mažiausia žmonių nuo 1965 m. Spartų avaringumo mažėjimą lėmė nuoseklus ir kompleksiškas daugelio suinteresuotų institucijų bendras tikslas - keisti eismo dalyvių elgesį keliuose, ugdyti pilietiškumą, atsakomybę ir sąmoningumą bei tobulinti kelių infrastruktūrą. Viena iš priemonių, padedančių mūsų rajone užtikrinti mažesnį nelaimingų eismo įvykių skaičių, tapo pernai rugsėjį kelių Daugpilis-Rokiškis-Panevėžys bei Kamajai-Nevieriai-Panemunėlio gelež. stotis sankryžos rekonstrukcija.

          Lėšos

          Nemažai diskusijų sukėlusios žiedinės sankryžos projektą finansavo Europos Sąjungos (ES) 2007-2013 metų struktūrinių fondų Ekonomikos augimo veiksmų programos 4 prioriteto "Esminė ekonominė infrastruktūra" priemonės "Kelių ir geležinkelių tinklo tobulinimas gerinant saugų eismą ir mažinant neigiamą poveikį aplinkai" lėšomis.
          2008 m. gruodžio 24 d. Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos, Transporto investicijų direkcija bei Susisiekimo ministerija pasirašė projekto "Eismo saugos ir aplinkosaugos priemonių diegimas, I etapas" finansavimo sutartį. Vadovaujantis ES paramos skyrimo ir administravimo tvarka, projekto darbai buvo finansuojami Europos Regioninės plėtros fondo bei Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšomis. Generalinis šio projekto rangovas - AB "Kauno tiltai", sankryžos rekonstrukcijos darbų subrangovas - AB "Panevėžio keliai".

          Tikslai

          "Gimtojo Rokiškio" kalbinta AB "Panevėžio keliai" atstovė ryšiams su visuomene Rasa Čepienė sakė: "2007-aisiais Lietuvos keliuose žuvusiųjų skaičius milijonui gyventojų buvo didžiausias visoje Europos Sąjungoje. Ši priežastis lėmė sprendimą kai kurių šalies miestų mums įprastas kelio sankryžas rekonstruoti į žiedines, kurios yra daug saugesnės. Pagrindinis pernai įgyvendinto projekto tikslas - įrengti eismo priemonę, užtikrinsiančią kelių Daugpilis-Rokiškis-Panevėžys bei Kamajai-Nevieriai-Panemunėlio geležinkelio stotis saugias eismo sąlygas, atitinkančias transporto intensyvumo lygį bei tarptautinius standartus.

          Uždaviniai

          Įgyvendintas projektas papildė nacionalinius darnaus vystymosi tikslus ir uždavinius: spartinant tvaraus transporto vystymą didinamas eismo saugumas, mažinamas transporto aukų skaičius, ugdant visuomenės sveikatos apsaugą mažinamas mirtingumas nuo nelaimingų atsitikimų.
          Sankryžos rekonstrukcijos darbų vertė siekė 1 mln. 251 tūkst. litų. Šios sumos 1 mln. 244 tūkst. litų - ES lėšos. Likusioji išlaidų dalis - Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie LR susisiekimo ministerijos lėšos.

          Saugumas

          Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie LR susisiekimo ministerijos Investicijų skyriaus vedėjo Remigijaus Lipkevičiaus teigimu, 2007 m. minėtą sankryžą kirsdavo apie 1608 automobiliai per parą. Prognozuota, kad 2010 m. šis skaičius išaugs iki 1742, o 2015 m. - iki 1964. "Sankryžos asfalto danga buvo susidėvėjusi, joje švietė skersiniai ir išilginiai plyšiai. Delsti nebebuvo galima. Paprastoji sankryža ne tik rekonstruota į daug saugesnę žiedinę, bet įrengtas ir jos apšvietimas", - pernai baigtos rekonstruoti žiedinės sankryžos svarbą vertino p. Lipkevičius. ..............................

          "Gimtasis Rokiškis"

          Comment


            #45
            2010-09-20, 13:36
            Įpusėjo tilto per Lėvens upę rekonstrukcija
            http://klaipeda.diena.lt/naujienos/t...rukcija-300113
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              #46
              Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
              2010-09-20, 13:36
              Įpusėjo tilto per Lėvens upę rekonstrukcija
              http://klaipeda.diena.lt/naujienos/t...rukcija-300113
              Sutarties vertė su PVM ir užsakovo rezervu – 2,143 mln. Lt.
              Už 2mln. keis gelžbetoninę perdangą, stiprins atramas ir t.t. Lazdynų tiltas kainavo 140mln. Ar ten buvo 70 kartų daugiau darbų?

              Comment


                #47
                Parašė artexs Rodyti pranešimą
                Už 2mln. keis gelžbetoninę perdangą, stiprins atramas ir t.t. Lazdynų tiltas kainavo 140mln. Ar ten buvo 70 kartų daugiau darbų?
                Nepamiršk, kad Lazdynų tiltas buvo platinamas, tai praktiškai riekėjo gretimais naują tiltą pastatyti

                Comment


                  #48
                  Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                  Nepamiršk, kad Lazdynų tiltas buvo platinamas, tai praktiškai riekėjo gretimais naują tiltą pastatyti
                  Taip, bet čia irgi beveik naują stato - keičia gelžbetonines perdangas, palieka tik atramas.

                  Comment


                    #49
                    Parašė artexs Rodyti pranešimą
                    Už 2mln. keis gelžbetoninę perdangą, stiprins atramas ir t.t. Lazdynų tiltas kainavo 140mln. Ar ten buvo 70 kartų daugiau darbų?
                    Karsakiškio tilto plotas - 12*46.6= 559.2 m2
                    Lazdynų - 39*233= 9087 m2
                    9087/559.2= 16.25

                    Comment


                      #50
                      Užrodytų karsakiškėnai šitą reikalą kokiem žiurnalistam tv3/lnk, kurie publicistikos laidas kuria, tai pakapstytų žurnalistai tas pievas, tikrai pakapstytų...

                      Comment


                        #51
                        Teko važiuoti per rekonstruotą tiltą - visai nieko
                        Spune-mi dacă-i între noi iubire

                        Comment


                          #52
                          Investavę milijoną „Panevėžio keliai“ kelius stiprins pagal naują technologiją
                          www.DELFI.lt
                          2011 rugsėjo 7 d. 17:38


                          AB ”Panevėžio keliai” įdiegė naują stiklo pluoštu armuotą kelio paviršiaus apdaro įrengimo technologiją. Ši technologija pritaikyta atnaujinant dangą valstybinės reikšmės kelyje Panevėžys-Rokiškis-Zarasai-Daugpilis, atkarpoje nuo 82,1 iki 86,1 kilometro (Panevėžio rajone).



                          Darbai naujuoju būdu 4 kilometrų ruože vykdomi vadovaujantis sutartimi su Lietuvos automobilių kelių direkcija. Sutarties kaina su PVM – 0,598 mln. Lt. Darbai turi būti baigti iki 2011 m. spalio 03 d., skelbia bendrovė. ..................
                          Paskutinis taisė Vidma; 2011.09.07, 18:59.

                          Comment


                            #53
                            /\ Žinant mūsų "kelinykus" ir kelių remontavimo ypatumus, tai labai sveikintinos naujovės.

                            Comment


                              #54
                              Pagaliau bus sutvarkytos pagrindinės Obelių gatvės ir užpilti "etnografiniai" grioviai Vytauto gatvėje

                              Krašto kelio Nr. 117 Zarasai–Bradesiai–Obeliai ruožo nuo 39,80 iki 40,95 km ir Nr. 122 Daugpilis–Rokiškis–Panevėžys ruožo nuo 8,70 iki 10,40 km rekonstravimas, tilto per Kriauną rekonstravimas

                              Rekonstruojamų gatvių schema


                              Pagrindinės Obelių sankryžos rekonstrukcijos projektas


                              https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=101052

                              Comment


                                #55
                                Krašto kelio Nr. 117 Zarasai–Bradesiai–Obeliai ruožo nuo 39,80 iki 40,95 km ir Nr. 122 Daugpilis–Rokiškis–Panevėžys ruožo nuo 8,70 iki 10,40 km rekonstravimas
                                1. ĮVADAS
                                Krašto kelio Nr. 117 Zarasai–Bradesiai–Obeliai ruožas 39,80–0,95 km ir krašto kelio Nr. 122 Daugpilis–Rokiškis–Panevėžys ruožas 8,70–10,40 km yra Obelių mieste ir Obelių priemiesčio gyvenvietėje.

                                Rekonstruojamo kelio Nr. 117 Zarasai–Bradesiai–Obeliai ruožo nuo 39,80 km iki 40,95 km dangos konstrukcijos klasė IV. (...)(...)

                                2. ESAMA PADĖTIS
                                2.1. Kelias Nr. 117 Zarasai–Bradesiai–Obeliai 39,80–40,95 km
                                (...)
                                2.2. Kelias Nr. 122 Daugpilis–Rokiškis–Panevėžys 8,7–10,4 km
                                Esamo kelio sankasos plotis 12,40–26,40 m. Dangos plotis kinta nuo 5,90 iki 20,30 m. Taisomo kelio ruože yra 5 horizontalios kreivės.
                                Šiame kelio ruože yra didelė sankryža ties Pk 92+70 su keliu Nr. 117 Zarasai–Bradesiai–Obeliai ir Pk 103+10 sankryža su Bartkiškio gatve. Dangos išilginis profilis yra banguotas. Didžiausias išilginis nuolydis siekia 6,50 % Dangos skersiniai nuolydžiai nepastovūs (nuo 0,0 iki 6,10 %). Labai daug ne-taisyklingai įrengtų viražų. Kelyje yra dvi netaisyklingų parametrų autobusų sustojimo aikštelės ir Obelių autobusų stotis su mūriniu autopaviljonu
                                (...)
                                Gatvės konstrukciją sudaro 6–15 cm storio asfalto danga, nuo Pk 89 iki Pk 98 asfalto dangos būklė gana prasta. Po asfaltu aptinkamas 3–10 cm juodo žvyro sluoksnis, trasos pradžioje iki Pk 89 paklotas 4 cm storio permerkimas. Pagal laboratorinius tyrimus, asfalto danga turi nemažus nukrypimus nuo standartų ir reglamentų reikalavimų, o Pk 92 net nepasiektas reikalaujamas sutankinimo laipsnis.
                                Nuo Pk 89+00 iki Pk 95+50 gatvėje po danga paklotas 7–13 cm storio grindinys. Nuo Pk 89+00 iki 91+40 ant grindinio yra supiltas apie 12–17 cm dulkingojo smėlio [SD] ar žvyro [ŽD] sluoksnelis. Grindinys paklotas ant supiltų dulkingųjų smėlių [SD] ir [SDo], dažnai su humuso priemaiša. Bendras konstrukcijos storis šiame ruože siekia 38–60 cm.
                                Ten, kur nėra grindinio, asfalto danga paklota tiesiai ant dulkingųjų smėlių su žvyru [SD] arba žvyrų [ŽD], nuo Pk 99 – ant dulkingųjų smėlių su žvyru [SDo]. Čia bendras konstrukcijos storis siekia 70 cm.

                                https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...052&LID=129214
                                Paskutinis taisė Romas; 2012.10.06, 10:22.

                                Comment


                                  #56
                                  Krašto kelio Nr. 117 Zarasai–Bradesiai–Obeliai ruožo nuo 39,80 iki 40,95 km ir Nr. 122 Daugpilis–Rokiškis–Panevėžys ruožo nuo 8,70 iki 10,40 km rekonstravimas
                                  3. PROJEKTINIAI SPRENDINIAI
                                  3.1. Kelio trasa
                                  3.1.1. Nr. 117 (...)
                                  3.1.2. Nr. 122 Daugpilio–Rokiškio–Panevėžio kelias 8,7–10,4 km
                                  Esamo ir rekonstruojamo kelio ašys sutampa. Plane yra 9 posūkio kampai. Mažiausias horizontaliosios kreivės spindulys R = 125 m, didžiausias – R = 1 600 m.

                                  3.2. Išilginis profilis
                                  3.2.1. Nr. 117 (...)
                                  3.2.2. Nr. 122 Daugpilio–Rokiškio–Panevėžio kelias 8,7–10,4 km
                                  Išilginis profilis iš esmės atkartoja esamo kelio išilginį profilį. Didžiausias išilginis nuolydis siekia 6,25 %. Mažiausias įgaubtos vertikalinės kreivės spindulys R = 1 500 m, išgaubtos – R = 200 m.

                                  3.3. Žemės sankasa
                                  3.3.1. Nr. 117 (...)
                                  Projektuojamas žemės sankasos plotis siekia 9,30 m, tilto per Kriauną prieigose – 11,90 m, šlaitų nuolydis – 1:1,2.
                                  Pylimų ir iškasų šlaitai sutvirtinami 10 cm storio dirvožemio sluoksniu ir užsėjami žole.
                                  3.3.2. Nr. 122 Daugpilio–Rokiškio–Panevėžio kelias 8,7–10,4 km
                                  Projektuojamas žemės sankasos plotis siekia 11,90–16,02 m, šlaitų nuolydis – 1:1,2.
                                  Pagrindines žemės darbų apimtis sudaro lovio kasimas per projektuojamos dangos konstrukcijos storį. Iškastą gruntą numatoma išvežti į sandėliavimo aikšteles. Vėliau šis gruntas bus panaudojamas sankasai paplatinti, kelkraščiams užpilti ir autobusų sustojimo aikštelėms įrengti.
                                  Pylimų ir iškasų šlaitai sutvirtinami 10 cm storio dirvožemio sluoksniu ir užsėjami žole.
                                  (...)

                                  3.5. Kelio danga
                                  3.5.1. Nr. 117 Zarasų–Bradesių–Obelių kelias 39,80–40,95 km (...)
                                  3.5.2. Nr. 122 Daugpilio–Rokiškio–Panevėžio kelias 8,7–10,4 km
                                  Projektuojamas dangos plotis nuo Pk 86+90 iki Pk 92+00 yra 8,0 m, nuo Pk 93+20 iki Pk104+70 – 7,50 m. Kelkraščių plotis nuo Pk PK 86+90 sudaro 1,5 m, jie padengiami nesurištuoju mineralinių me-džiagų (fr 0/32) 10 cm storio sluoksniu.
                                  Danga platinama į abi kelio puses. Nuo Pk 86+90 dešinėje kelio pusėje, o nuo Pk 88+88 abiejose kelio pusėse rengiami bortai, už jų – šaligatviai. Šaligatviai rengiami iki Pk 103+10 (plotis – 2,0 m).
                                  Kadangi numatoma esamą dangą nufrezuoti ir išvežti, dangos skersinis nuolydis visoje trasoje (išskyrus viražus) rengiamas 2,5 %.

                                  (...)
                                  3.7. Sankryžos, nuovažos, pėsčiųjų ir dviračių takai
                                  Projektuojamame ruože projektuojama iškili mažoji žiedinė sankryža. Žiedinė sankryža projektuojama 22 m skersmens su iškiliomis saugumo salelėmis. Žiedinėje sankryžoje rengiama pilna dangos konstrukcija:
                                  – apsauginis šalčiui atsparus sluoksnis – 0,35 m;
                                  – skaldos pagrindo sluoksnis iš nesurištojo mišinio 0/45 – 0,20 m;
                                  – pagrindo asfalto sluoksnis iš mišinio AC 32 PS su rišikliu, 50/70 markės kelių bitumu – 0,10 m;
                                  – asfalto apatinis sluoksnis iš mišinio AC 16 AS su SZ22 mineraline medžiaga ir PMB 45/80-55 rišikliu – 0,08 m;
                                  – asfalto viršutinis sluoksnis iš mišinio SMA 11 S su SZ18 mineraline medžiaga ir PMB 45/80-55 rišikliu – 0,04 m.

                                  Ties Pk 87+85 projektuojama iškili saugumo salelė „miesto vartai“. Ties Pk 103+10 projektuojama vieno lygio sankryža su kairiniu posūkiu ir iškiliomis saugumo salelėmis. Saugumo salelė ties Pk 104+00 atliks ir „miesto vartų“ funkcijas.

                                  3.7.1. Nr. 117 Zarasų–Bradesių–Obelių kelias 39,80–40,95 km (...)
                                  3.7.2. Nr. 122 Daugpilio–Rokiškio–Panevėžio kelias 8,7–10,4 km
                                  Kelio ruože rengiamos 37 nuovažos. 18 nuovažų į kiemus suprojektuotos per šaligatvius, įrengiant pažemintus bortus.
                                  Rengiamos 6 tipinės nuovažos: 1 – 3 tipo; 5 – 4 tipo. Dar rengiama 13 individualiai suprojektuotų nuovažų. Naujų nuovažų įrengimo piketai sutampa su esamų nuovažų piketais. Dalis esamų nuovažų dangos konstrukcijos medžiagų bus panaudojama naujoms nuovažoms įrengti.

                                  3.8. Autobusų sustojimo aikštelės
                                  Esamų autobusų sustojimo aikštelių vietos pakoreguotos pagal eismo saugumo reikalavimus. Rengiamos penkios autobusų sustojimo aikštelės: iš jų keturios tipinės, o ties Pk 94+60 rengiama individualiai suprojektuota autobusų sustojimo aikštelė su paviljonu.
                                  (...).

                                  3.9. Automobilių stovėjimo aikštelės
                                  Projektuojamos keturios automobilių stovėjimo aikštelės. Dvi kelyje Nr. 122, ties Pk 89+05 ir Pk 92+00, kitos dvi – kelyje Nr. 117, ties Pk 408+05 ir Pk 409+10.

                                  https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...052&LID=129214
                                  Paskutinis taisė Romas; 2012.10.06, 10:23.

                                  Comment


                                    #57
                                    Krašto kelio Nr. 117 Zarasai–Bradesiai–Obeliai ruožo nuo 39,80 iki 40,95 km ir Nr. 122 Daugpilis–Rokiškis–Panevėžys ruožo nuo 8,70 iki 10,40 km rekonstravimas

                                    Krašto kelio 122 rekonstrukcijos brėžiniai (paspaudus - didesnis brėžinys)
                                    KK122 Subate-Obeliai


                                    KK122 Obeliai -Rokiškis
                                    ...


                                    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=101052
                                    Paskutinis taisė Romas; 2012.10.06, 10:24.

                                    Comment


                                      #58
                                      Ruošiamasi sutvarkyti ir kelio ruožą nuo Latvijos sienos iki Obelių.

                                      Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 122 Daugpilis–Rokiškis–Panevėžys ruožo nuo 0,00 iki 8,75 km rekonstravimo techninio darbo projekto parengimas, projekto vykdymo priežiūra ir darbų atlikimas.

                                      https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...851&LID=134814

                                      Comment


                                        #59
                                        Forumas "Kelio žmonės"
                                        30 nuotraukų

                                        2013 birželis. Obelių miestelio trijų gatvių rekonstrukcija
                                        Paskutinis taisė Romas; 2013.12.07, 08:15. Priežastis: Pridėtas pavadinimas

                                        Comment


                                          #60
                                          Obeliai

                                          Foto 2014.05

                                          Obelių centre, kur sueina 122 ir 117 keliai, beveik įrengta žiedinė sankryža




                                          Kelias į Subatę dar nebaigtas rekonstruoti

                                          Comment

                                          Working...
                                          X