Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vakarų Europos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Puikios nuotraukos,aciu Romai ir Xmaster.Ypac suzavejo kaip Prancuzijoje rupinamasi vairuotojais.Puikus keliu zenklinimas,pavyzdys kitoms Europos salims.

    Comment


      #22
      Vokietijos vietiniai keliai

      Kolega Romas nevisai tiksliai aprašo greičio ribojimus Vokietijos vietiniuose keliuose. Kelno regione vietiniuose keliuose greičio ribojimas yra 120 km/h. Tai, be abejo, nėra visuose keliuose, tačiau, jei kelias tęsiasi per mažai urbanizuotas vietoves, tai greitis yra iki 120 km/h, kitais atvejais būna ir 100, ar net 80.

      Comment


        #23
        O Belgija? Man patiko, kai sutemus vaziavome is Prancuzijos i Briuseli. Vaziuojam autostrada Prancuzijoje, ziurim, tolumoj sviesos dega. O ten jau buvo Belgija..... (belgijoje autostrados apsviestos)

        Comment


          #24
          Esu taip pat pastebėjęs Austrijoje, ypač tuneliuose, jog kelio plotis yra labai jau toks kuklus ir vairuoti ten jau yra darbas. Vieną kitą tunelį pravažiuoti smagu ir įdomu, bet pravažiuoti visas Alpes tuneliais tai jau nėra didelis malonumas. Juolab Austrijoje iš esmės tik šiais laikais ten yra tiesiama po antrą tunelį, padarysiantį visuose pagrindiniuose keliuose 2+2 (nemažai kur jau ir padaryta, žinoma).

          Bet aišku, kai ten vinguriuojančiame tunelyje matai apribojimą 100, o Klaipėda-Palanga - 90, tai kyla visokių minčių. Ar mes čia tokie atsargūs, ar jie ten laksto kaip patrakę.

          Comment


            #25
            Parašė John
            Kad gražu, tai taip, bet važiuoti tais vingiais, lenkiant sunkvežimius... nežinau nežinau.
            Nėra ten vingių, gal tik vizualiai taip atrodo... Bent jau Lenkijos autostradose jie labiau jaučiasi.
            Kad siauroka šiek tiek - faktas. Bet "ėjau" 150 ir normaliai Fantastiškas asfaltas, net nėr ko lyginti su austrų "betonkėm"!

            Comment


              #26
              Parašė John
              O aš susidariau visiškai priešingą nuomonė

              Tiesa, A22 važiavau tik nuo AT/IT sienos iki Vipiteno. Vingių ten tikrai buvo daug ir važiavimas tikrai ne pats komfortabiliausias. Nors, aišku, vaizdai (kaip ir visa kelio inžinerija) neprilygstami. Iki šiol gailiuosi, kad nenufotografavau

              O Lenkijos autostrados (bent jau A2) man pasirodė bene tiesiausias kelias, kokiu yra tekę važiuoti.
              Viskas aišku, aš nuo Bressanone važiavau, turbūt tik nuo ten prasideda pats gėris

              Comment


                #27
                Kelios mano nuotraukos iš Portugalijos kelių. Bendras įspūdis apie kelius yra geras. Greitkeliai tvarkingi, jais važiuoti vienas malonumas. Tiesa, dauguma jų yra mokami. Įvažiuodamas į greitkelį iš automato pasiimi kvitą, o išvažiuodamas - pagal tą kvitą ir nuvažiuotą atstumą susimoki kioskeliuose sėdintiems darbuotojams. Beje, viename išvažiavime nebuvo kioskelių su žmonėmis - buvo automatai. Susimoki - užtvaras pasikelia ir važiuoji. Vieną kartą teko susimokėti už greitkelį ir negavus kvito ties įvažiavimu į greitkelį, nes tiesiog nebuvo jokių užtvarų ar automatų. Paskaičiavo kažkokį minimalų mokestį, matyt, tame ruože taip turi būti. Išvažiavus iš greitkelių keliai taip pat nėra blogi, tačiau jais važiuodamas jaučiausi, lyg važiuočiau Lenkijos keliais, nes pakelėse gali sutikti įvairių prekiautojų, pakelių infrastruktūra taip pat kažkiek priminė Lenkiją. Netgi pakelėse uždarbiaujančių merginų teko matyti.



























                Paskutinis taisė HSV; 2010.08.25, 16:07.

                Comment


                  #28
                  PT. Portugalijos keliai

                  Pratęsiu apie Portugalijos kelius. Neseniai teko ten trumpam apsilankyti.
                  Bendri įspūdžiai apie šios šalies kelius:

                  Autostrados
                  Patiko:
                  - tankus autostradų tinklas
                  - kavinėse nemokami tualetai
                  - nedideli mašinų srautai
                  - autostradose visai nėra "antraeilinkų" (2-a eile lėtai važiuojančių pensininkų)
                  - labai geras žymėjimas didelėse sankryžose, iš anksto (prieš 2 km ir 1 km) įspėjama apie sankryžas,
                  - aiškiai surašyti "exitai"
                  - gera kelių danga
                  - mažai kelių remontų

                  Nepatiko:
                  - pobrangis kuras
                  - mokamos autostrados
                  - pasitaikantys bjauraus vairavimo įpročiai, kai prie greitai važiuojančio automobilio „prisikabina“ kitas, ir visi juda tokiu „traukinuku“
                  - kamščiai prie didmiesčių
                  - dažniausiai nerašomi europiniai numeriai

                  Kiti keliai t.p. neblogos kokybės, tik vairuotojų kultūra žemoka...Labai patiko, kad magistralėse tikrai nedaug važiuojančių ("furų" buvo tik kelios visame kelyje), jose nėra jokių greičio kaitaliojimų (greitis apribotas intervale 50-120 km/h), kaip kad pasitaiko A1 (ties "Tvirtove", Vieviu ir kitur), nėra fotografavimo įrangos, nematyti ir policijos), nėra jose ir apsisukimų (kurių turime Kaunas-Klaipėda ir Vilnius-Panevėžys magistralėse).

                  Įdedu nuotraukas iš A2 magistralės, einančios iš pietų Portugalijos (Algarvės regiono) į Lisaboną ir atgal (ilgis apie 250 km). Prie foto bus trumpi komentarai (beje, vykau autobusu).
                  Beveik visos autostrados Portugalijoje mokamos - artėjame prie "langelių":



                  už kelią nuo čia iki sostinės automobilio vairuotojuo tenka sumokėti apie 17-18 eurų (į vieną pusę).



                  magistralė



                  viadukas



                  kelio ženklai



                  užsilikę seno "kirpimo" pagalbos telefonai



                  tačiau taikomos ir modernios technologijos



                  priartėjus prie Lisabonos - naujas asfaltas ir ne tik



                  išvažiuojame iš mokamo kelio



                  prie pat miesto staigiai padaugėja transporto



                  netrukus laukia - Balandžio 24-osios ("gvazdikų revoliucijos") 2,2 km ilgio tiltas (anksčiau vadintas tos revoliucijos metu nuversto diktatoriaus Salazaro vardu) per ilgiausią Iberijos pusiasalyje Tago upę. Po automobilių juostomis įrengtas ir geležinkelis. Tiltas, kurio aukštios 70 metrų, buvo baigtas 1966 m., o dėl spalvos maišomas su San Fransisco Golden Gate tiltu.





                  pro kurį matomas į uostą įplaukęs okeaninis laineris



                  kadangi sostinėje laikas buvo l. brangus, įdedu išvykimo foto. Grįžome naujuoju - Vasco da Gama (port. kalba - "Vašku da Gama") ilgiausiu (įskaitant viadukus ir privažiavimo kelius) šiuo metu Europoje (17,2 km) tiltu, atidarytu 1998 m.

                  Užvažiavimas



                  tiltas



                  jame veikia ir šviesoforai



                  grįžtam atgal



                  išvažiavimo nuoroda



                  magistralėje yra tokie kelio ženklai, kuriuose matyti, kiek liko iki degalinių bei jose esančio kuro kainos



                  l. gerai sutvarkyta važiuojančių aptarnavimo sistema: šalia kelio veikia tokie serviso centrai (degalinė + kavinė, nemokami tualetai, parduotuvės, stovėjimo aikštelės)



                  pabaiga

                  Paskutinis taisė Metropolis; 2010.09.29, 09:20.

                  Comment


                    #29
                    Man Portugalijoje patiko tai, kad įvažiavus į kažkokį kelią ar autostradą šalikelėje visada yra nuoroda į tą kelią aptarnaujančią ar prižiūrinčią firmą. Pvz., keliaujant autostradomis pastebėjau, kad daugumą jų prižiūri firma Brisa. Tos firmos turi savo tinklalapius, kur pateikiama informacija apie kelius, greitkelius. Pvz., mano minėta Brisa turi savo tinklalapį www.brisa.pt

                    Comment


                      #30
                      O tie ženklai su kuro kainom tai super, niekur dar Europoj tokių neteko matyt
                      You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                      Comment


                        #31
                        Tikrai neteko? O man regis mačiau tokius Austrijoje ar Italijoje.

                        Comment


                          #32
                          O juose kainas lengvai galima keisti?

                          Comment

                          Working...
                          X