Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL]"Via Baltica" Lenkijoje. Augustavo, Suvalkų ir Lomžos aplinkkeliai [E67/ S8-S61]

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ojojoj
    replied
    Valstybinių kelių ir greitkelių generalinė direkcija (GDDKiA) paskelbė, kada bus atidarytas visas S61 maršrutas. Pasak atstovo spaudai, oficialus atidarymas įvyks rugsėjo 30 d.
    https://mylomza.pl/artykul/znamy-date-otwarcia-n1729455

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Lomžos aplinkkelis prieš savaitę grįžtant į Lietuvą
    Foto 2025.07
    Būsiimasi mazgas Nr. 7 Łomża Północ (Lomža Šiaurė) su keliu DK64 į Balstogę




    Šioje vietoje mums lieka tik paspausti gazą ir skubėti link Elko ir Suvalkų.
    O priešingoje pusėje yra kitaip - ten grįžta namo poilsiautojai nuo Mozūrijos, Augustavo ir Suvalkų ežerynų

    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Kamščių ten šiaip būna
    Teko važiuoti namo į Lietuvą gegužės 4 d., po "ilgojo savaitgalio" (lenkai tai turbūt beveik visi nedirbo tas keturias dienas), tai ties tuo susiaurėjimu į vieną juostą, stovėjo poros kilometrų kamštis važiuojančių į Varšuvos pusę.


    Ištisnis kamštis buvo apie kilometrą, nuo mazgo Nr. 8 Kolno (Kisielnica) iki Lomžos aplinkelio susiaurėjimo






    Už mazgo Nr. 8 buvo dar vienas srauto įsiliejimas priešinga kryptimi - mazge Nr. 12 Guty, kur kelye DW665 įsilieja automobilių srautas nuo Augustavo.


    Priešinga kryptimi iki pat Suvalkš buvo automobilių esimo suintensyvėjimo "šuorų" , bet vietos ten pakanka visiems savo greičiu iki pat Lomžos aplinkkelio
    Paskutinis taisė Romas; 2025.08.04, 20:07. Priežastis: Ištrintas dublis

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Lomžos aplinkkelis praėjusį savaitgalį
    Foto 2025.07
    Prieš Lomžą gavome lietaus.
    Tačiau tai buvo juokas lyginant su vandens siena, kuri buvo praeitą sekmadienį tarp Elko ir Suvalkų, o po keleto valandų vakare pasiekė ir Marijampolės apylinkes


    Mazgas Nr. 5 Łomża Zachód (Lomža Vakarai) su keliu DW780 Łomża - Ostrolęką


    Susiprastinimas į vieną juostą prieš aplinkkelį


    Iš anos pusės akivaisdžiai intensyvesnis eismas








    Tiltas per Narevą važiuojant link Lietuvos matosi kur kas geriau nei važiuojant priešinga kryptimi






    Ant Narevo tilto

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą

    S keliuose maksimalus leistinas 120 km/h (greitkelis).
    OK, pasitaisau:
    Keista, kad kai kurie apšvietimo stulpai palikti be atitvarų prie būsimo leistino 120km/h.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    Keista, kad kai kurie apšvietimo stulpai palikti be atitvarų prie būsimo leistino 140km/h.
    S keliuose maksimalus leistinas 120 km/h (greitkelis).

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Lomžos aplinkkelis prieš tris savaites, važiuojant iš Lietuvos link Varšuvos.
    Važiuojant į tą pusę nesimato ypatingų pokyčių
    Šiai dienai jau yra pilnai visoje atkarpoje kelias padengtas asfaltu ir trūksta tik apie du kilometrus nuo paskutinio viaduko link Suvalkų vidurinės punktyrinės linijos ženklinimo, taip pat grubiai apie 20 vietų sutvarkyti atitvarus, kurie neužbaigti dėl laikinų nuvažiavimų ar panašių trukdžių.

    Keista, kad kai kurie apšvietimo stulpai palikti be atitvarų prie būsimo leistino 140km/h.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Lomžos aplinkkelis prieš tris savaites, važiuojant iš Lietuvos link Varšuvos.
    Važiuojant į tą pusę nesimato ypatingų pokyčių
    Foto 2025.07


    Būsimasis mazgas Nr.7 Łomża Północ (Lomža Šiaurė) su keliu DK64 į Balstogę


    Ant tilto per Narevą






    Įdienojus šeštadienį eimsa vidutiniškai intensyvus į abi puses








    Mazgas Nr. 5 Łomża Zachód (Lomža Vakarai) su keliu DW780 (exDK61) į Ostrolenką




    10 km kelionė nuo 8 mazgo Kolno (DK63) iki čia užtruko 9 minutes.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    DW665 Augustów - Grajewo - Guty - (Szczuczyn - Łomża)
    Kelios nuotraukos iš seniau buvusio pagrindinio kelio iš Lietuvos į Lenkiją DK61 Augustavas - Grajevas - Lomža, kuris iki Gutų mazgo (S61 mazgas Nr. 12) turi vaivadijos kelio numerį DW 655
    Foto 2025.07
    Augustavas. kelių DK8 (Suwałki) - Raczki - Augustów - Białystok, DK16 Augustów -Ełk ir DW 665 Augustów - Grajewo dviguba žiedinė sankryža.


    Kelio Nr. 665 pradžia


    Bargłów Kościelny miestelio aplinkkelis


    Šviesoforinė sankryža su nuvažiavimu į senąjį kelią Augustavas - Lomža, kuris ėjo tiesiai per Bargłów Kościelny ir Barszcze gyvenvietes


    Barszcze kaimo aplinkkelis


    Rajgrudo (Rajgród) miestelis neturi aplinkkelio, bet jo poreikis turbūt sumažėjo nutiesus greitkelį S61 Suvalkai - Elkas - Lomža.
    Nors savaitgalinai keliautojai iš Varšuvos į Augustavą dažniausiais važiuoja šiuo keliu


    Už Rajgrudo (Rajgród) miestelio


    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Važiuojant iš Vilniaus iki Lenkijos yra įvairūs variantai, bet nė vieno tobulo

    www.mapy.cz

    Per sieną važiavome tiesiausiu keliu per Merkinę, Veisiejus sienos punktą Nr.14 Kalėdiškiai - Markiszki ir nuo Berznyko iki Gibų kirtome kampą. To maršruto kol kas nepatariu kartoti, nes po mūsų kelionės kelyje Berżniki - Kukle - Giby prasidėjo rekonstrukcija

    Smulkiau apie kelionės iki Augustavą ypatumus - temose [LT/PL] Lietuvos - Lenkijos pasienis bei [PL] Lenkijos keliai. Eismas, maršrutai ir kelių būklė

    Nuo Augustavo iki S61/ DW655 mazgo Nr. 12 Guty yra apie 56 km, kelionė nuo Augustavo užtruko apie 40-45 minučių.
    Nuo seno (kokių 2015 metų) yra vietovių Bargłów Kościelny ir Barszcze aplinkkelis (antra eilė Barszcze, atrodo, buvo pastatyta vėliau), kurio ilgis apie 10 km..
    Yra Raigardo (Rajgród) miestelis ir Grajevo miestas su keletu šviesoforų.

    Komentuoti:


  • Donidavu
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Dėkui už didžiąją raide, matau, kad gerbi ir įsiskaudines esi vis mini ir mini zlotų emėją.
    Tikiuosiu kad su tiek zlotų vis tiek rasi laiko atrašyti, nes dar ne kartą minėsiu. Svarbiausia sužiūrėk, kad kelio ženklai laiku atvažiuotų.

    Įdomus straipsnis apie transporto srautų pokyčius S8 ir S61:
    Paskutinis taisė Donidavu; 2025.07.09, 12:13.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Donidavu Rodyti pranešimą
    Gegužę šiek tiek pajudėjo.

    Bet Thomciaus nuomone, kritinių komponentų stabdančių projektą, atitvarų ir kelio ženklų dar nematyti
    Dėkui už didžiąją raide, matau, kad gerbi ir įsiskaudines esi vis mini ir mini zlotų emėją.

    Tai viršutinis asfalto sluoksnis jau paklotas didesnėje kelio pusėje nuo estakados link Varšuvos. Link Suvalkų dar pajėgos ne atkeltos iš kitų objektų.

    Komentuoti:


  • galas_piktžolėms
    replied
    Birželis

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Stabdė gal ruberoido stygius, nes matosi, kad ant estakados hidroizoliaciją kloja.

    Komentuoti:


  • Donidavu
    replied
    Gegužę šiek tiek pajudėjo.

    Bet Thomciaus nuomone, kritinių komponentų stabdančių projektą, atitvarų ir kelio ženklų dar nematyti

    Komentuoti:


  • Draarvys
    replied
    Tiek Lenkijoje prie Lomzos, tiek Lietuvoje prie pasienio liko darbų maksimum iki Naujųjų metų. Taip, kad džiaukimes, kad neužilgo važiuosim be problemų iki Varšuvos ir toliau. Kaip tik vakar atvykus iš Kauno iki Krokuvos tai labai smagu už abu šalis.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Jau tilto prietilčiai užbaigti, išlietas asfaltas. Dalį trasos padengė bitumu ir ruošia paskutiniui sluoksniui.
    Tiek vienoj kelio pusėje tiek kitoje, dar trūksta daugybės atitvarų, nors nemaža dalis yra, bet matyt ir atitvarininkai buvo perkelti kitur

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Visiškai kiekvienam sveiko proto žmogui akivaizdu, kad pajėgumai patraukti kitur ir su kelio ženklais nesusiję. Kaip gali būti kitaip.

    Komentuoti:


  • Donidavu
    replied
    Parašė vytgri Rodyti pranešimą

    Konteksto dėlei verta paminėti, kad "didžiojo autostradų statybos sprogimo" metu, apie 2010-2014 rangovai Lenkijoje tikrai galėdavo gauti finansines paskatas, atidavę ruožus eksploatuoti anksčiau kontrakto termino. Kažkuriuo metu to neliko, tai dabartinis rangovų, šokinėjant tarp objektų (pagal svarbą ir terminus), elgesys - pilnai suprantamas.
    Ačiū už daugiau informacijos. Kaip rašiau tas ir matosi, kad pajėgumai perkelti į kitus objektus. Daliai forumiečių dabar bus aiškiau, kad tai niekaip nesusiję su kelio ženklų tiekimo terminais.

    Komentuoti:


  • vytgri
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Na taip. Čia kaip klaust kokia prasmė darbuotojui draskytis ir savo iniciatyva dirbt viršvalandžius jei už tai nemokės papildomai.
    Konteksto dėlei verta paminėti, kad "didžiojo autostradų statybos sprogimo" metu, apie 2010-2014 rangovai Lenkijoje tikrai galėdavo gauti finansines paskatas, atidavę ruožus eksploatuoti anksčiau kontrakto termino. Kažkuriuo metu to neliko, tai dabartinis rangovų, šokinėjant tarp objektų (pagal svarbą ir terminus), elgesys - pilnai suprantamas.

    Komentuoti:


  • Donidavu
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Na taip. Čia kaip klaust kokia prasmė darbuotojui draskytis ir savo iniciatyva dirbt viršvalandžius jei už tai nemokės papildomai.
    Džiugu, kad supratai prasmę.
    Paskutinis taisė Donidavu; 2025.06.14, 23:06.

    Komentuoti:

Working...
X