Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Stacionarūs greičio matuokliai ir greičio ribojimas miestuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė kaunaz Rodyti pranešimą
    kaip cia sita suprast? aceit as pats taip darau, bet pats esu pasipiktines tuo ka darau? pats supranti ka pasakei?
    O pats supranti, ką pasakei?
    Mano galerija Flickr'yje

    Comment


      #22
      Parašė kaunaz Rodyti pranešimą
      idomu kiek zmoniu per metus miestuose partrenkia? nemanau kad ta statistika tokia baisi, kad reiktu tokiu radikaliu priemoniu.
      Na čia tu pavarei. Jei nutrenkia ne daug žmonių tai nieko blogo? Jei bent vieną nutrenkia, reik daryt kažką, kad daugiau tai nebepasikartotų. Kalbant apie pirštų kombinacijas. Kokių velnių reikia jas rodyt?? Kaip sakoma durnių ir bažnyčioj muša. Nebūk durnius (čia ne tau taikau) ir nemuš.

      Oranger
      Dėl manęs gali ir iki 30 greitį mažinti ir kiekvienam ant kapoto atskirą kamerą pastatyti, kad tik visokie asilai vaikų ir senelių nežudytų...
      Štai šitai nuomonei aš iš esmės pritariu. Norit greitai važinėt? Darykit tai protingai, atsižvelgiant į situaciją. Kai patys mes (eismo dalyviai) būsim protingi, tai mums bus taikomos atitinkamos eismo taisyklės. Kadangi dabar daug vaikų proto lygio žmonių už vairo, tai vaikams skirtu greičiu ir turėtų būt leidžiama važiuoti.
      Įžvalgos.lt - FB - G+

      Comment


        #23
        Parašė Ash Rodyti pranešimą
        Na čia tu pavarei. Jei nutrenkia ne daug žmonių tai nieko blogo? Jei bent vieną nutrenkia, reik daryt kažką, kad daugiau tai nebepasikartotų. Kalbant apie pirštų kombinacijas. Kokių velnių reikia jas rodyt?? Kaip sakoma durnių ir bažnyčioj muša. Nebūk durnius (čia ne tau taikau) ir nemuš.



        Štai šitai nuomonei aš iš esmės pritariu. Norit greitai važinėt? Darykit tai protingai, atsižvelgiant į situaciją. Kai patys mes (eismo dalyviai) būsim protingi, tai mums bus taikomos atitinkamos eismo taisyklės. Kadangi dabar daug vaikų proto lygio žmonių už vairo, tai vaikams skirtu greičiu ir turėtų būt leidžiama važiuoti.
        avariju visur ir visada buvo ir bus. kaip ir siaip zmoniu zuciu. nuo to gyvenimo ritmas nesikeicia. jeigu tarkim pasitaiko lektuvu katastrofu tai juk del to neatsisakysim lektuvu?

        Comment


          #24
          Parašė kaunaz Rodyti pranešimą
          avariju visur ir visada buvo ir bus. kaip ir siaip zmoniu zuciu. nuo to gyvenimo ritmas nesikeicia. jeigu tarkim pasitaiko lektuvu katastrofu tai juk del to neatsisakysim lektuvu?
          O kas kalba apie automobilių atsisakymą? Kadangi yra lėktuvų katastrofų, tai imamasi visų priemonių, kad jų būtų kuo mažiau. Automobilių eismo situacija analogiška. Čia tu vertini važiavimą greitai ir patogiai labiau nei tas gyvybes, kurias būtų galima išsaugoti šiek tiek tą patogumą apribojant
          Paskutinis taisė ; 2006.11.16, 22:52.
          Įžvalgos.lt - FB - G+

          Comment


            #25
            Įdomumo dėlei paskaičiavau, per kiek laiko skirtingais greičiais nuvažiuojama 20 km - tai yra per visą miestą maždaug nuo Santariškių iki oro uosto.

            50 kmh 24 min
            60 20
            70 17
            80 15
            90 13
            100 12

            Comment


              #26
              Parašė Qbazzz Rodyti pranešimą
              Įdomumo dėlei paskaičiavau, per kiek laiko skirtingais greičiais nuvažiuojama 20 km - tai yra per visą miestą maždaug nuo Santariškių iki oro uosto.

              50 kmh 24 min
              60 20
              70 17
              80 15
              90 13
              100 12
              Nesuprantami man tokie skaičiavimai. Užmiesty kur nera sankryžų šviesoforų galima pasiskaičiuot, tačiau mieste...

              Comment


                #27
                Norėčiau vienam piliečiui pavyzdį tarp 60km/h ir 50km/h duot. Paimk Šiaurės pr. Kaune, kur greitis 60km/h - ten žmonių partrenkiama beveik kas met (mirtinai), o Sukilėlių pr. kur greitis buvo sumažintas iki 50km/h, avarijų skaičius ženkliai sumažėjo. Taip kad Jei dar to negana, susirask statistika kiek Kaune vien šiemet žuvo pėsčiūjų, gal susimastysi. Beje pesčiuosius dažniausiai partrenkia tie kurie viršija greitį. Tad aš tik už stacionarių greičio matuoklių skaičiaus didinimą.

                Comment


                  #28
                  Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                  Nesuprantami man tokie skaičiavimai. Užmiesty kur nera sankryžų šviesoforų galima pasiskaičiuot, tačiau mieste...
                  Norjau parodyt, kad lekiant per visą miestą galima "sutaupyti" 4-7 min. Kadangi dažniausiai mieste važiuojami trumpesni atstumai ir realiai prasilėkt galima tik trumpose atkarpose, tai išlošiama 1-2 min., o rizika išlėkti į priešingą eismo juostą (kas dažnai pasitaikydavo Ukmergės g., pažiūrėsim koks bus naujo inkilo poveikis), nesustoti prieš perėją ar nepastebėti netikėtai įžengusio pėsčioji žymiai išauga...

                  Comment


                    #29
                    Matėm mes tokių erelių, matėm...

                    Ukmergės gatve leidžiantis iš Šeškinės link naujojo transporto kiekvieną vasaros vakarą (hiperbolė) buvo galima išvysti sudaužytą BMW (erelių be sparnų) ir dar kokį kitą, į kurį šie asiliukai įskrido. Pagaliau pastatyti stabdantys kalneliai bei inkilas.

                    Bet klausimas kodėl inkilai stovi keistose vietose? Narbuto gatvėje, kur ženklas 60 nepaisant plataus ir gero kelio, yra. Antakalnio gatvėje, kuri Vilniuje idiotiškumo prizą nusiskintų pati pirma — tik vienas pačioje pabaigoje. Ar tikrai inkilai statomi ten, kur reikia griežtos greičio kontrolės, ar ten, kur dėl nelogiškai sudėtų ženklų ir gero kelio didžiausias noras viršyt greitį? Pvz juk sutinkate, jog link Grigiškių einantis kelias su ženklu 80 yra visiškai skirtingos kokybės nei Geležinio vilko gatvė, einanti link Baltupių, nors abejose greitis leidžiamas 80.

                    Comment


                      #30
                      Nu cia parinkau biski statistikos... Priminkite nuo kada ivestas 50km/h greitis.. nes tik siemet isigijau teises tai nelb pamenu..

                      [/IMG]

                      Comment


                        #31
                        Nuo 2003 m. rugsėjo 1 dienos. Statistika byloja, kad Vilniuje ir Kaune žuvusiųjų 2004 m. sumažėjo.

                        Comment


                          #32
                          Kaune, sumažinus autostradoje (nuo IX forto iki nuvažiavimo į Savanorių pr. pradžią) iki 80 km/val. greitį, užtvėrus tinklu kelio vidurį, apšvietus visą kelią, per 2 metus neįvyko NEI VIENOS eismo nelaimės, kai anksčiau tai buvo vienas avaringiausių ruožų Lietuvoje. Ten žūdavo ir būdavo sužeista labai daug žmonių.

                          Comment


                            #33
                            Parašė kaunaz Rodyti pranešimą
                            avariju visur ir visada buvo ir bus. kaip ir siaip zmoniu zuciu. nuo to gyvenimo ritmas nesikeicia. jeigu tarkim pasitaiko lektuvu katastrofu tai juk del to neatsisakysim lektuvu?
                            man tu panasus i zmogu kuris gincijasi tik tam kad neturi ko veikt. tai tavo nuomone as sakykim pasakyciau kad vairuoju tiek ir tiek metu ir nepadariau ne vienos avarijos tai leiskit man tada mieste vazinet ant 80 o tie kurie padaro avarijas tiem ant 50 sakykim. logikos nera. pasiziurek visoje europoje gyvenvietese greitis 50 su nedidelem isimtim. o ir pastaruoju metu Kas darosi pas mus keliuose. reiktu apskritai sugriestint tas baudas ir visas taisykles. Tas pats pavyzdys poaziurek kokios baudos europoj uz analogiskus prasizengimus ir kokios pas mus, ir suprasi kodel pirmaujam europoj pagal zustanciuju keliuose skaiciu. O del tu spokinyciu statymo tai jos statomos ir tam kad daugiau pakeistu paprastus policininkus su fenais besislapstancius uz krumu. As kazkaip nesuprantu daugelio poziurio i taisykliu griestinima. Juk jei nepazeidineji tu asmeniskai taisykliu tai tik dziaukis kad isgaudys tuos kurie visalaik pazeidineja. vis saugiau bus.
                            Mano galerijos:
                            Flickr'e

                            Comment


                              #34
                              Parašė Qbazzz Rodyti pranešimą
                              Norjau parodyt, kad lekiant per visą miestą galima "sutaupyti" 4-7 min. Kadangi dažniausiai mieste važiuojami trumpesni atstumai ir realiai prasilėkt galima tik trumpose atkarpose, tai išlošiama 1-2 min., o rizika išlėkti į priešingą eismo juostą (kas dažnai pasitaikydavo Ukmergės g., pažiūrėsim koks bus naujo inkilo poveikis), nesustoti prieš perėją ar nepastebėti netikėtai įžengusio pėsčioji žymiai išauga...
                              O taip - Nauja akcija - Sutaupykime 7 minutes ir partrenkime 7 zmones. Sugalvok, kaip dar viena septynetą į šią kombinaciją įdėti ir jau bus puikus projektas.
                              BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

                              Comment


                                #35
                                Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                Kaune, sumažinus autostradoje (nuo IX forto iki nuvažiavimo į Savanorių pr. pradžią) iki 80 km/val. greitį, užtvėrus tinklu kelio vidurį, apšvietus visą kelią, per 2 metus neįvyko NEI VIENOS eismo nelaimės, kai anksčiau tai buvo vienas avaringiausių ruožų Lietuvoje. Ten žūdavo ir būdavo sužeista labai daug žmonių.
                                Tik nesuprantu toje vietoje tvoros vidury kelio prasmės.
                                Jei neturėjo pinigų 2 tvorom, tai galėjo ir tą vieną tverti iš vieno šono, kad kai bus pinigų galėtu atitverti iš kito šono. Tada ir šito "greitkelio" greitis galėtų likt 100 km/h, o ne toks kaip miesto kelyje - 80 km/h...

                                Labai jau pas mus įdomus problemų sprendimas.
                                Jei sumažintų leistiną greitį iki 30 km/h tai gal apskritai nebeliktų eismo įvykių. Tad kodėl mūsų biurokratai nepadaro tų 30 km/h?

                                Comment


                                  #36
                                  Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                                  Tik nesuprantu toje vietoje tvoros vidury kelio prasmės.
                                  kad žmonės neitų i Lampėdžiū mišką per autostradą, bet per du pėsčiųjų viadukus.

                                  Comment


                                    #37
                                    /\ ten 80 gal ir mažokas greitis, bet šioje atkarpoje yra nemažai sankryžų, todėl greičio padidinimas, ypač esant prastoms oro sąlygoms, būtų pražūtingas sprendimas

                                    Comment


                                      #38
                                      Parašė John
                                      Vietoj bumbulu efektyviau butu sumontuoti stebejimo kameras, kurios fiksuotu tokius pazeidejus ir atsiustu saskaita tiesiai i namus
                                      Perauklejimas ivyktu akimirksniu
                                      Tavo žodžiai dievui (= Zuokui ) į ausį - naujasis inkilas Ukmergės g. pleškina visus važiuojančius autobusine juosta. Kol nepamačiau niekaip negalėjau suprasti iš kur tokia pagarba visuomeniniam transportui atsirado kad visi jau nuo kalno viršaus pradeda į antrą juostą spaustis...

                                      Comment


                                        #39
                                        Gelezinio vilko gatveje ties baltupiais ten kur pereja,ir greitis sumazinamas iki 60,pastatytas inkilas vaziuojant i centra
                                        http://vilnius-town.myminicity.com/ind

                                        Comment


                                          #40
                                          Parašė Karmanscik Rodyti pranešimą
                                          Gelezinio vilko gatveje ties baltupiais ten kur pereja,ir greitis sumazinamas iki 60,pastatytas inkilas vaziuojant i centra
                                          Nenuostabu, nes ten beveik niekas greičio nemažina. Šiaip dėkui, kad pranešei
                                          Mano galerija Flickr'yje

                                          Comment

                                          Working...
                                          X