Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[DE] Autobahn. Vokietijos keliai ir greitkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mexas Rodyti pranešimą
    Vokietija apmokestins važiavimą automagistralėmis

    http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...uru-221-774538
    man įdomus dalykas, viniečių kainos skiriasi 10 kartų, priklausomai nuo tr. priemonės, bei taršos klasės. Įdomu kaip vokiečiai tikrins ar teisinga viniete naudojama.
    Manau jog net ne visi auto savininkai žino savo auto taršos EURO klasę.

    šaltinis:
    http://www.spiegel.de/auto/aktuell/p...a-1140279.html
    Teorija - kai viską žinai, bet niekas neveikia,
    Praktika - kai viskas veikia, bet nežinai kodėl.

    Comment


      Parašė VytautasRX Rodyti pranešimą
      man įdomus dalykas, viniečių kainos skiriasi 10 kartų, priklausomai nuo tr. priemonės, bei taršos klasės. Įdomu kaip vokiečiai tikrins ar teisinga viniete naudojama.
      Manau jog net ne visi auto savininkai žino savo auto taršos EURO klasę.

      šaltinis:
      http://www.spiegel.de/auto/aktuell/p...a-1140279.html
      Vinjetė ir EURO klasė gal bus skirstoma pagal auto metus, lygiai taip pat kaip ekologinis mokestis norint įvažiuoti i Vokietijos didmiestį? O tikrins turbūt panašiai kaip Austrijoje, atsitiktinai stabdys.

      Nuo 2008 metų didžiuosiuose Vokietijos miestuose įkurtos ekologinės zonos „Umweltzone“. Jų tikslas sumažinti išmetamųjų dujų kiekį miestuose. Ekologinė zona žymima specialiu kelio ženklu ir papildomu ženklu po juo. Automobiliai turi turėti specialių lipduką „Plakette“ ant priekinio automobilio stiklo. Lipdukai būna trijų spalvų: raudonas, geltonas ir žalias. Papildomas ženklas ir parodo su kuriuo lipduku galima įvažiuoti į tą miesto zoną. Žalias lipdukas skiriamas mažiausiai orą teršiamoms mašinoms, jis išduodamas faktiškai visoms mašinoms, kurios pagamintos ne seniau kaip 1993 metais, jei tai benzininis variklis ir 2006 metais, jai tai dyzelinis variklis. Nuo 2014 metų liepos 1 d. į praktiškai visas ekologines zonas galima įvažiuoti tik turint žalio spalvos lipdukus.

      Comment


        Na taip, bet pusė mano pažįstamų atvažiuojančių pas mane į svečius į vokietiją nieko nėra girdėja apie Umweltzone ir šiaip dažnai mieste mašinos su užsienietiškais numeriais buna be tų lipdukų.

        Dabar gi svarstoma apie mėlynąjį lipduką, kurį gaus tik EURO6 dyzeliai. Ir jei kitais metais tai įgyvendins, lietuvoj turetų atpigti 5-10metų senumo dyzeliai iš vokietijos, nes vokiečiai jais stengsis atsikratyti

        Ir tas skirstymas pagal metus nėra tikslus, nes kaikurie gamintojai pradėjo gaminti anksčiau aukštesnės taršos klasės automobilius negu EU nustatyta galutinė riba (bent jau EURO5/6 atveju). Pasirausiau po savo mašinos dokumentus, ir tik "EC certificate of conformity" sertifikate radau nurodyta EURO klasę. Ir nors daugelis vokiečių žino savąją ar bent jau atsižvelgia į ją pirkdamį naują auto, lietuviams tai dar yra nežinoma.

        Su nekantrumu laukiu kaip vokiečiai išspręs šią ir kitas problemas, kad atvažiavęs į degalinę užsienietis galėtų be streso ir vokiečių kalbos žinojimo įsigyti reikiamą vinietę.
        Teorija - kai viską žinai, bet niekas neveikia,
        Praktika - kai viskas veikia, bet nežinai kodėl.

        Comment


          Parašė VytautasRX Rodyti pranešimą
          Na taip, bet pusė mano pažįstamų atvažiuojančių pas mane į svečius į vokietiją nieko nėra girdėja apie Umweltzone ir šiaip dažnai mieste mašinos su užsienietiškais numeriais buna be tų lipdukų.
          10€ už lipduką yra mažiau nei 40€ už "be lipduko" + rami galva.

          Comment


            Lrytas.lt 2018.11.23

            Vokietija kirto smūgį dyzeliams: jie uždrausti lietuvių pamėgtoje autostradoje
            Dyzeliniams automobiliams taikomi apribojimai Vokietijoje galios ne tik šalies didmiesčiuose.

            Šalyje priimtas pirmasis draudimas nenaujoms dyzeliniais varikliais varomoms transporto priemonėms, kuris palies ir garsiąsias magistrales.
            Ketvirtadienį, lapkričio 15 dieną, Vokietijos teismas nusprendė, kad vietos valdžia privalo uždrausti senesnius dyzelinius automobilius šalies vakaruose įsikūrusiuose Eseno ir Gelzenkircheno miestuose bei dalyje A40 autostrados (Dortmundas - Esenas - Olandijos siena). Dyzelinių transporto priemonių eismo ribojimas magistralėse Vokietijoje yra naujiena.
            Teismas uždraudė tokiems automobiliams važiuoti intensyviai naudojamoje, apie 20 km ilgio A40 autostrados dalyje nuo Bochumo iki Miulheimo prie Rūro, kuri kerta Eseną.
            Čia galima pamatyti visą draudžiamos zonos schemą (pažymėta mėlyna spalva).

            https://media0.faz.net/ppmedia/aktue...ne-die-die.jpg

            https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...adoje-8295932/

            Comment


              Parašė VytautasRX Rodyti pranešimą
              Na taip, bet pusė mano pažįstamų atvažiuojančių pas mane į svečius į vokietiją nieko nėra girdėja apie Umweltzone ir šiaip dažnai mieste mašinos su užsienietiškais numeriais buna be tų lipdukų.

              Dabar gi svarstoma apie mėlynąjį lipduką, kurį gaus tik EURO6 dyzeliai. Ir jei kitais metais tai įgyvendins, lietuvoj turetų atpigti 5-10metų senumo dyzeliai iš vokietijos, nes vokiečiai jais stengsis atsikratyti

              Ir tas skirstymas pagal metus nėra tikslus, nes kaikurie gamintojai pradėjo gaminti anksčiau aukštesnės taršos klasės automobilius negu EU nustatyta galutinė riba (bent jau EURO5/6 atveju). Pasirausiau po savo mašinos dokumentus, ir tik "EC certificate of conformity" sertifikate radau nurodyta EURO klasę. Ir nors daugelis vokiečių žino savąją ar bent jau atsižvelgia į ją pirkdamį naują auto, lietuviams tai dar yra nežinoma.

              Su nekantrumu laukiu kaip vokiečiai išspręs šią ir kitas problemas, kad atvažiavęs į degalinę užsienietis galėtų be streso ir vokiečių kalbos žinojimo įsigyti reikiamą vinietę.
              Mano duomenimis siuo metu tik DEKRA technines stotys isduoda siuos lipdukus. Teko susimoketi 5 eur.
              O degalines is kur? Yra tokiu planu vokieciuose?

              Comment


                Parašė Lienzer Rodyti pranešimą
                Forumuose kalbama, kad dabar realus greitis, iki kurio nebusi fiksuojamas - 160km/h.
                Tam tikri ruožai, ypač tam tinka Berlynas-Varšuva, tikrai galėtų turėti, kad ir 200 km/h ribojimą, jei iš vis nepadarius neriboto greičio.

                Comment


                  Parašė Dariukas Rodyti pranešimą
                  negalėtų, nes greičio skirtumas būtų apie 120 lyginant su sunkiuoju transportu. ir dabar tas 60 km/h greičių skirtumas per didelis 2 juostoms
                  pritariu, kad negalėtų, bet ne dėl greičių skirtumo su sunkiuoju transportu, o dėl vairavimo kultūros ir dėl to kylančios rizikos. Nes DE kažkodėl gali būti neribotas greitis net ir 2 juostų greitkelyje. Bet jie ir važiuoja kitaip. Labai jau retas 150 varo prilipęs per 3 metrus nuo priekyje esančio.

                  As much power as necessary, as much freedom as possible

                  Comment


                    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

                    Labai jau retas 150 varo prilipęs per 3 metrus nuo priekyje esančio.
                    Vokietijoje "tailgating'as" labai stipriai baudziamas.

                    Comment


                      Parašė VytautasRX Rodyti pranešimą
                      Pasirausiau po savo mašinos dokumentus, ir tik "EC certificate of conformity" sertifikate radau nurodyta EURO klasę. Ir nors daugelis vokiečių žino savąją ar bent jau atsižvelgia į ją pirkdamį naują auto, lietuviams tai dar yra nežinoma.
                      Beje o kur galima suzinoti savo dyzelines masinos EURO klase? Nes wiki jokios informacijos nera.
                      2.0 TDI CR DPF 110 kW 2013- CKFC (EA288) 1968 ccm, I4, 16V DOHC, common-rail, turbocharged 110 kW (150 PS; 148 hp) at 3500-4000 rpm 320 Nm (236 lb•ft) at 1750-3000 rpm 6-speed manual (MQ350), FWD 218 8.5 4.5 / 62.8 / 52.3 116
                      Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2019.01.22, 21:21.

                      Comment


                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                        Lrytas.lt 2018.11.23

                        Vokietija kirto smūgį dyzeliams: jie uždrausti lietuvių pamėgtoje autostradoje
                        Įdomu kokie lietuviai pro ten važiuoja. Autostrada eina beveik per Eseno centrą ir ten labai intensyvus vietinis eismas. Kiek prisimenu, o ir tą patį rodo Google Maps - Rūro metropolija apvažiuojama 2 keliu per šiaurę.

                        Comment


                          Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą
                          Beje o kur galima suzinoti savo dyzelines masinos EURO klase? Nes wiki jokios informacijos nera. [TABLE="class: wikitable"]
                          Buna info techniniam pase. Jei yra DPF - tai bus maziausiai Euro5. Jei nera adblue - greiciausiai nebus euro6

                          Comment


                            Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą
                            Beje o kur galima suzinoti savo dyzelines masinos EURO klase? Nes wiki jokios informacijos nera. [TABLE="class: wikitable"]
                            [TR]
                            Reiktų kreiptis į gamintojo atstovą.



                            Comment


                              Parašė Nitro Rodyti pranešimą

                              Buna info techniniam pase. Jei yra DPF - tai bus maziausiai Euro5. Jei nera adblue - greiciausiai nebus euro6
                              Kokiame techniniame pase? Registracijos liudijime tokios grafos nėra. Jeigu benzininis variklis?

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                Kokiame techniniame pase? Registracijos liudijime tokios grafos nėra. Jeigu benzininis variklis?
                                2017 metais pirktos mašinos registracijos liudijime jau yra parašyta EURO 6.

                                Comment


                                  Parašė Nitro Rodyti pranešimą

                                  Buna info techniniam pase. Jei yra DPF - tai bus maziausiai Euro5. Jei nera adblue - greiciausiai nebus euro6
                                  Is kur istrauket? Pas mane DPF ir Euro 4.

                                  Comment


                                    Legendiniuose Vokietijos greitkeliuose – numatyti greičio ribojimai

                                    Vokietijos greitkeliai garsėja dėl juose neribojamo greičio, tačiau pranešama, kad netrukus su tokia laisve gali tekti atsisveikinti.

                                    Europos Sąjunga numato vis griežtesnius išmetamųjų teršalų kiekio mažinimo tikslus, o Vokietijoje ši tema yra itin opi.
                                    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...1091138?copied
                                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                    Comment


                                      Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                      Legendiniuose Vokietijos greitkeliuose – numatyti greičio ribojimai
                                      Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...1091138?copied
                                      Vokietija - beje vienintele salis pasaulyje kur autobanuose dar legaliai galima spausti is savo masinos maksimalu greiti - nemanau kad vokieciai atsisakis sios privilegijos. Cia tas pats kaip pavyzdziui JAV uzdrausti teise privaciai isigiti bei tureti saunamuosius ginklus...

                                      Comment


                                        Matyt, jau išaugta iš to, kad visokie buduliai mėgina savo aplamdytų ir surūdijusių "bulkų" pajėgumus viešuose keliuose. Toje pačioje Vokietijoje netrūksta visuomenei prieinamų lenktynių trasų, tad šiuolaikiniai sportiniai automobiliai tik ten gali pilnai atsiskleist su aktyviomis spoiler'ių pakėlimo / nuleidimo sistemomis greitėjant / stabdant, su kartu truputi pasukamais galiniais ratais ir pan. valdomumo sprendimais.
                                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                        Comment


                                          Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                          Matyt, jau išaugta iš to, kad visokie buduliai mėgina savo aplamdytų ir surūdijusių "bulkų" pajėgumus viešuose keliuose. Toje pačioje Vokietijoje netrūksta visuomenei prieinamų lenktynių trasų, tad šiuolaikiniai sportiniai automobiliai tik ten gali pilnai atsiskleist su aktyviomis spoiler'ių pakėlimo / nuleidimo sistemomis greitėjant / stabdant, su kartu truputi pasukamais galiniais ratais ir pan. valdomumo sprendimais.
                                          Siaip visokio plauko buduliu uz vairo Vokietijoje kelisdesimtkart daugiau negu UK, bet vistiek situacija geresne negu LT.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X