Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Krovininiai automobiliai 1945-1990 (GAZ, ZIL, MAZ, KamAZ...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Adauktas Marcinkevičius (1936-1959)

    Vakaras prie Kauno stoties, 1958

    http://www.marcinkevicius.net/menine-fotografija


    Iš ciklo "Studentų vasaros darbai - 1959"



    http://www.marcinkevicius.net/studentu-vasaros-darbai

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kauno HES statyba. Apie 1957-1959 m.

    https://www.youtube.com/watch?v=ZWpYF6gsazg

    Savivartis MAZ 205

    https://sites.google.com/site/zalien...wPrintDialog=1

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Foto 1949



    ЛЕТОПИСЬ ОДНОГО ДОМА / Vieno namo dienoraštis
    http://vilnius.penki.lt/diafilm/frame_kino1.html

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    „Santaka“ 2008.06.27
    Keleiviai po karo buvo vežiojami ir sunkvežimiais, ir autobusais
    Šioje senoje nuotraukoje – visas Kapsuko (dabar Marijampolė) lėlių teatro autoūkis sunkvežimio GAZ-51 ir KAG-3, turėtas 1958 metais.
    Vėliau, apie 1960 metus, Kapsuko lėlių teatras persikėlė į Kauną.


    Vairuotojas Bronius Dabulevičius prisiminė, kad su autobusu KAG vežiojo aktorius, o rekvizitams vežti buvo samdomas sunkvežimis. Tuometiniam lėlių teatro direktoriui pavyko gauti paskyrą (kreditą) sunkvežimiui GAZ-51 įsigyti. Pats Kapsuko lėlių teatro direktorius važiavo į tuometinės Tarybų Sąjungos Gorkio automobilių gamyklą parvaryti gautą sunkvežimį. Dvi savaites pralaukė, kol išdavė automobilį, ir su džiaugsmu grįžo į Kapsuką. Tai buvo mašina – tikras tų laikų technikos progresas.

    Autobuso KAG pavadinimas šiandien Lietuvoje mažai ką sako. Tačiau prieš keletą dešimčių metų jis simbolizavo vienintelę Lietuvoje įmonę, gaminusią autobusus bei specialiuosius automobilius. Kauno autoremonto gamykla – tai iš jos pavadinimo pirmųjų raidžių sudaryta santrumpa KAG – turėjo įdomią istoriją. (...)

    GAZ-51 projektavimo darbai prasidėjo jau 1937 metais. Buvo nukopijuota amerikietiško sunkvežimio „Studebaker“ kabina ir kai kurie agregatai. Pirma mašina buvo pagaminta 1944 metais. Pirmoji pramoninė automobilių GAZ-51 partija pagaminta 1945 metais, o masinė gamyba pradėta nuo 1946 metų. Tuo metu tai buvo patikimas, racionalus ir ekonomiškas sunkvežimis. Masinė gamyba tęsėsi 29 metus ir, nepaisant šio automobilio garbingo amžiaus, dar ir šiandien jį galima sutikti Rusijos ar Lietuvos keliuose.

    http://www.santaka.info/?sidx=10406

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Virtuali paroda Sovietinės Lietuvos ekonomika: nuo industrializacijos iki nuolatinio stygiaus

    Siloso ruošimas mechanizuotu būdu. Apie 1955-1965 m.

    LYA, f. 16895, ap. 1, b. 61, l. 12-2.
    http://virtualios-parodos.archyvai.l...se-506#slide20

    Vilnius, 1966
    K. Poželos (dab. Geležinio Vilko) gatvė prie Vingo parko

    LCVA, 0-053101
    http://virtualios-parodos.archyvai.l...se-509#slide14

    Autostrada Vilnius - Kaunas (pastatyta 1965-1970 m.)
    Vilnius, Raudonosios armijos (dab. Savanorių pr.) 1966 m.

    LCVA, 0-025743-01.
    http://virtualios-parodos.archyvai.l...se-509#slide17

    Kaunas, Biruliškių sankryža 1970 m.

    LYA, f. 16895, ap. 1, b. 45, l. 15ap.
    http://virtualios-parodos.archyvai.l...se-509#slide18

    Vilnius 1971 m.
    Statomo Antakalnio transporto žiedo panorama

    LCVA, 0-056875.
    http://virtualios-parodos.archyvai.l...se-509#slide20

    Ignalinos atominės elektrinės statyba. Apie 1978-1983 m.

    LYA, f. K-1, ap. 46, b. 3941, l. 3-12.
    http://virtualios-parodos.archyvai.l...se-508#slide22

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Ačiū, pagaliau KamAZ'as

    Komentuoti:


  • WastedYears
    replied
    Nenurodyta ar sovietmečio nuotraukos ar ne. Bet kelios įdomesnės iš mano kolekcijos.

    GAZ-66


    KAMAZ-5320


    ZIL-131


    ZIL-131


    ZIL-133


    ZIL-157


    MAZ-500

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Klaipėdos autotransporto įmonė Nr. 4, 198-


    https://www.epaveldas.lt/vbspi/biRec...ecordId=212433


    https://www.epaveldas.lt/vbspi/biRec...ecordId=212222

    Nuotraukų autorius Bernardas Aleknavičius

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pabradės apylinkės, Trabučiai (Švenčionių r.)
    Foto 2019.04

    Apleistas GAZ-51










    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Sukurta tema sovietinio laikotarpio krovininiams automobiliams - GAZ, ZiL, MAZ, KamAZ, KrAZ, KAZ....
    Tai irgi mūsų istorijos, ir ne tik technikos istorijos dalis.

    Sovietiniais laikais iki kokių 1965 metų ne autobusai. o sunkvežimiai buvo pagrindinė užmiesčio susisiekimo priemonė (išskyrus pagrindinius kelius).
    Iki kokių 1975 metų kaimuose nebuvo katafalkų, į kapines būdavo važiuojama sunkvežimiais
    Iki kokių 1979 metų sunkvežimiai laisvai važinėjo po beveik visų miestų centrus.
    Specialios paskirties automobilių, kaip gatvių laistymo, sniego valymo ar panelvežių kai kas nelabai ir prisimena.

    Kažkaip sunkvežimiai po 1965 ir ypač po 1980 metų nelabai lįsdavo į kadrą, nors važinėdavo per miestą. Po 1980 metų net sovietinėje propagandoje jau mažiau buvo šlovinami industriniai peizažai, daugiau būdavo fotografuojami miestų centrai.

    Peržiūrėjau 5 miestų sovietmečio temas, gaisrinių, kelių temas nuotraukų temas - iš apie 120 puslapių (apie 2400 pranešimų) šiai temai tiko tik apie 80 pranešimų. Įdomiausia, kad neradau nė vieno KamAz automobilio nuotraukos, kuri nuo 1982 metų buvo populiariausia sunkaus transporto priemonė.

    Ir dabar dar galima pamatyti tų laikų sunkvežimius kur nors patvoryje ar iki šiol dirbančius (ypač gaisrinius) ZIL ar GAZ automobilius.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Anykščiai 1966
    Fotogr. Izidorius Girčys (1903–1989)

    A. Baranausko aikštė, universalinė parduotuvė ir autobusų stotelė. Čia keleivius išleidžia ir įlaipina du priemiestiniai autobusai PAZ-672. Toliau matomas sunkvežimis GAZ-51 ir dar vienas nuvažiuojantis autobusas – tiesiog didmiesčio eismas!..

    http://www.anykstenai.lt/foto/foto_print.php?id=322

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Adauktas Marcinkevičius (1936-1960)
    Geležinkelio pervažos 1958

    https://www.ldm.lt/wp-content/upload...dzeviciene.pdf

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    J.Basanavičiaus ir Komjaunimo (dab. Pylimo g.) kampas
    Antanas Sutkus, 1964 m.

    http://www.vyzdys.com/puslapis/antan...tminties-menas

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai metro vagonas.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	282,7 kB
ID:	1763018 Atsitiktinai užmatyta, iš kokio transporto padarytas vagonas?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Superinė nuotrauka - ir potvynis, ir miestelio vaizdas, ir "niekad negendantis" GAZ-51 visu gražumu

    Komentuoti:


  • Missoni
    replied
    Kitoje nuotraukos pusėje parašyta "Krekenava 1953.III.25"

    Click image for larger version  Name:	Krekenava 1953.III.25.jpg Views:	26 Size:	170,0 kB ID:	1756296
    Click image for larger version  Name:	image_92333.jpg Views:	31 Size:	170,0 kB ID:	1839401
    delcampe.net
    Paskutinis taisė Romas; 2020.11.15, 10:33. Priežastis: Sumažintas dublis

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Maišiagalos gaisrinė (Vilniaus r.)
    Foto 2019.02.16


    Paskutinis taisė Romas; 2020.04.11, 12:27. Priežastis: Kopija iš temos "Lietuvos gaisrinės"

    Komentuoti:


  • Missoni
    replied

    Vilniaus geležinkelio stoties atstatymas 1948-1950 m.

    Click image for larger version  Name:	Vilnius.Stoties atstatymas 1948-50.jpg Views:	1 Size:	168,7 kB ID:	1703022

    Click image for larger version  Name:	image_83550.jpg Views:	88 Size:	168,7 kB ID:	1795416

    ok.ru
    Paskutinis taisė Romas; 2020.11.15, 10:32. Priežastis: ​​Kopija iš temos "Vilnius sovietmečiu"

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Laisves Aleja 1971 m
    .
    Paskutinis taisė Romas; 2020.04.11, 20:21. Priežastis: Priežastis: Kopija iš temos "Kaunas sovioetmečiu"

    Komentuoti:

Working...
X