Kas baisiausia, šituo šunkeliu dabar yra ne toks mažas srautas į Pabradę kur veikia Intersurgical - vienas didžiausių darbdavių Švenčionių ir aplinkiniuose rajonuose, dėl visiems žinomų aplinkybių stipriai išaugusi poligono reikšmė, ir į Molėtus kur yra Teltonika. Gėda, kad vis dar nesutvarkyta, nors abiejuose galuose esantys miestai paskutiniu metu neblogai užjudėjo, net statomi daugiabučiai po 30 metų pertraukos.
Nuo Molėtų iki Arnionių važiavome pasibaisėtinos kokybės keliu su daugybe vingių ir siaura asfalto juosta viduryje, kur reikia važiuoti 2 ratais ant asfalto ir 2 ratais per žvyrą. Nerizikavau važiuoti viduriu, nes posūkių daug, matomumas blogas, maža kas iššoks.
Nuo Arnionių iki Švenčionių rajono ribos, tuos kelis km prasidėjo jau visiška pornografija, buvo nemalonių duobių ir t. t.
Paskui netyčia išaiškėjo (turbūt sutapimas), kad 173 kelią prieš 11 metų projektavo ta pati nedidelė projektavimo įmonė SRP projektas, kuri neseniai išgarsėjo kitame kelyje - ten be saiko priprojektavo tiek atitvarų ir kitokių "eismo saugumo" priemonių, kad dėl to kilo nemenkas pasipiktinimas, išvertęs iš posto Kelių direkcijos vadovą
Tik skirtumas tas, kad šis puikus 173 kelias yra tos įmonės didžiausių objektų sąraše, o 5 kartus ilgesnis ir kur kas atsakingesnis jų projektuotas A14 Molėtai - Utena bent kol kas į tos įmonės "šlovės galeriją" nepateko.
Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 173 Molėtai–Pabradė ruožo nuo 35,12 iki 41,69 km rekonstravimo projektas.
Užsakovas: Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos. Laikotarpis (metai): 2014 m. Darbų pobūdis: techninio darbo projekto parengimas ir projekto vykdymo priežiūra.
Praėjusią vasarą internete (turbūt eismoinfo.lt) tuo metu buvo įdėta ties Inturke remontuojamo ruožo 10,985 - 15,405 km schema ir nurodyta apylanka per Žydavainius - Pagaluonę
Vasarą vėl buvau Joniškyje Buvo eismo ribojimų ženklas link Inturkės ir apylankos ženklas Dubingių link.
Foto 2024.06
Šiuo metu eismoinfo.lt nėra rašoma apie jokius eismo apribojimus 173 kelyje.
Turbūt esami darbai baigti, o nauji projektai nepradėti dėl žiemos pertraukos.
Bandžiau ieškoti KK173 Švenčionių rajono ruožo nuotraukų iki rekonstrukcijos 2015 metais.
Google gatvių vaizdai (GSW - Google Street View) visą Letuvą apvažinėjo 2012 metais, tačiau GSW tėra tik 2023 metų nuotraukos
Pavyko rasti porą nuotraukų palyginimui Kabakėlis yra šalia Spenglos ežero ir tilto per Dubingos upę. Iki rekosntrukcijos ten buvo nemaloni ir gana pavojinga vieta, nes skyrėsi asfaltos dangos plotis.
KK173 eina ir pro Inturkės bažnytkaimį. Ten irgi yra staigus posūkis.
Atrodo, atkarpa per Inturkę jau yra sutvarkyta. Bus įdomu palyginti.
Foto 2021.07
Vaizdas link Molėtų
Ir privažiavusŠvenčionių rajono ribą, saviškiams sakau "žiūrėkit, fokusas!" ir spragtelėjau pirštais. Tuo pačiu metu išvažiavome į šį lygų, tvarkingą, gražiai sužymėtą kelią.Maniškiams, kurie seniau tuo keliu nebuvo važiavę, paliko įspūdį To paties kelio kokybės lygis skirtinguose rajonuose - nesuvokiamo lygio.
Geras
Įtariu, kur kas didesni "fokusai" būna važiuojant priešinga kryptimi - privažiavus Švenčionių - Molėtų rajonų ribą:
Pernai rekonstruotas KK173 ruožas nuo Molėtų / Švenčionių rajonų ribos iki Pabradės
Prieš keletą metų važiavom su šeima šituo keliu iš Molėtų į Pabradės pusę, tai aš saviškiams neblogą fokusą parodžiau.
Nuo Molėtų iki Arnionių važiavome pasibaisėtinos kokybės keliu su daugybe vingių ir siaura asfalto juosta viduryje, kur reikia važiuoti 2 ratais ant asfalto ir 2 ratais per žvyrą. Nerizikavau važiuoti viduriu, nes posūkių daug, matomumas blogas, maža kas iššoks. Nuo Arnionių iki Švenčionių rajono ribos, tuos kelis km prasidėjo jau visiška pornografija, buvo nemalonių duobių ir t. t.
Ir privažiavus Švenčionių rajono ribą, saviškiams sakau "žiūrėkit, fokusas!" ir spragtelėjau pirštais. Tuo pačiu metu išvažiavome į šį lygų, tvarkingą, gražiai sužymėtą kelią.
Maniškiams, kurie seniau tuo keliu nebuvo važiavę, paliko įspūdį To paties kelio kokybės lygis skirtinguose rajonuose - nesuvokiamo lygio.
Pagrindinėje Joniškio sankryžoje 173 kelias daro staigų posūkį į šiaurę Molėtų link.
Kai po rekonstrukcijos pagausės transporto srautai (ypač sunkiojo), gal atsiras noras svarstyti Joniškio miestelio aplinkkelio poreikį
KK173 tarp Arnionių ir Joniškio.
Toje vietoje pavargęs plentas ir dabar atrodo taip pat kaip ir prieš 14 metų - tik gal labiau "padrožtas" ir aštresniais asfalto kelkraščiais.
Savaitgalio kelionė dviračiais aplink Arino ežerą
Foto 2011.06
Arnionys
Nuo Arnionių iki Joniškio - 6 km siauru keliu
Tolumoje matyti dulkių debesis - prasilenkinėja dvi mašinos
Kalniukai prieš tą posūkį aplink Arino ežero galą
Kryžkelė su keliu Mr. 4428 į Lakają
Įvažiavimas į Joniškį nuo Pabradės pusės
Kairėje - sutvarkyta Arino ežero pakrantė
KK173 Joniškio miestelyje
Pagrindinė Joniškio sankryža.
Čia kelias Nr.173 daro staigų posūkį dešinėn į Molėtus
Pagrindinė Joniškio sankryža iš kitos pusės
Paskutinis taisė Romas; 2025.02.13, 06:00.
Priežastis: Dar papildyta
Molėtų r. savivaldybė / Etaplius.lt 2025.02.04 Kaip toliau vyksta kelio Molėtai–Pabradė rekonstrukcija
Molėtų savivaldybė dažnai gauna gyventojų klausimų, kada toliau bus remontuojamas kelias Molėtai- Pabradė.(...)
Šiuo metu penkiuose Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 173 Molėtai- Pabradė ruožuose atliekami ir planuojami tokie darbai:
Ruožas nuo 1,88 iki 6,1km. 2025 m. vasario mėn. planuojama pradėti šio ruožo rekonstrukcijos techninio darbo projekto projektavimo paslaugų pirkimą. Preliminarus paslaugų suteikimo terminas iki 12 mėn.;
Ruožas nuo 6,1 iki 10,985 km. Vyksta rekonstrukcijos projektavimo darbai, šiuo metu laukiama Aplinkos apsaugos agentūros išvados dėl PAV (poveikio aplinkai vertinimas) atrankos. Statybos leidimo dokumentą planuojama gauti iki rangos pirkimo inicijavimo – 2025 m. rugsėjo mėn. Rangos darbai numatomi 2026–2027 m.;
Ruožas nuo 15,405 iki 17,925 km. Techninis darbo projektas patvirtintas 2024 m., šiuo metu laukiama Aplinkos apsaugos agentūros išvados dėl PAV atrankos. Statybos leidimo dokumentą planuojama gauti iki rangos pirkimo inicijavimo – 2025 m. rugsėjo mėn. Rangos darbai numatomi 2026–2027 m.;
Ruožas nuo 23,074 iki 27,054 km. Techninis darbo projektas patvirtintas 2024 m., šiuo metu laukiama Aplinkos apsaugos agentūros išvados dėl PAV atrankos, statybos leidimo dokumentą planuojama gauti iki rangos pirkimo inicijavimo – 2025 m. rugsėjo mėn. Rangos darbai numatomi 2026–2027 m.;
Ruožas nuo 27,054 iki 35,123 km. Vyksta projektavimo darbai, šiuo metu laukiama Aplinkos apsaugos agentūros išvados dėl PAV atrankos, statybos leidimo dokumentą planuojama gauti iki rangos pirkimo inicijavimo – 2025 m. rugsėjo mėn. Rangos darbai numatomi 2026–2027 m.
Statybų naujienos 2021.07.22 Lietuvoje neliks siauresnių nei 5 m krašto kelių, kurių yra apie 198 km
VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija (toliau – Kelių direkcija) pradeda tvarkyti valstybinės reikšmės krašto kelius, kurių kelio dangos plotis nesiekia 5 metrų. Pagal viešai paskelbtą „Krašto kelių, kurie neatitinka kelio kategorijos (kelio dangos plotis ≤ 5 m) prioritetinę eilę“, tokių „siaurukų“ Lietuvoje iš viso yra apie 198 km.
Komentuoti: