Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Eismo pokyčiai atidarius Vakarinį aplinkkelį

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Demax
    replied
    Šiandien ryte, apie 7:20, GV nuo Santariškių link Centro buvo neįprastai laisvas, šioks toks kamštelis prasidėjo tik nuo Ozo viaduko, bet, vėl gi, tikra situacija paaiškės tik sausio antroje pusėje.

    Komentuoti:


  • Mindzius-LT
    replied
    Parašė vėkas Rodyti pranešimą
    Šiandien perpiet spūstis iki Šeškinės PC, tad vargu ar galima vienareikšmiškai teigti.
    Kalėdinis maratonas - visi per pietus važiuoja dovanų. Realiai situaciją vertinti galėsime tik sausį/vasarį - po mokinių/darželinukų atostogų.

    Komentuoti:


  • stelas
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Nes daug tranzitinio transporto iš Laisvės prospekto į Gariūnų gatvę važiuoja per Lazdynus. Iš esmės tokio transporto turėtų perspektyvoje sumažėti dėl aplinkkelio. Na ir, žinoma, labai keista, kad iki šiol nėra užvažiavimo iš Laisvės prospekto į Oslo gatvę (ties Litexpo). Tuomet per Lazdynus nevažiuotų ir tie, kurie atvažiavo iš šiaurės Laisvės prospektu.

    Kažką su tą sankryža tikrai reikėtų padaryti. Na, bet naikinti išvažiavimą iš Lazdynų į Gariūnus bei įvažiavimą iš Oslo į Lazdynus - ne pats geriausias dalykas.
    Klausimas ar ten padarys, ką nors apart biurų pastatų, vietoj buvusio beisbolo stadiono.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė stelas Rodyti pranešimą
    Įvažiuoti iš Architektų gatvės pro Neste žieduką misiją neįmanoma 20-25 min šiandien ryte, tik nuo architektų gatvės iki žieduko... Kažką reikia daryti, nes toks žiedukas ant tokio srauto yra visiškas pasityčiojimas...
    Nes daug tranzitinio transporto iš Laisvės prospekto į Gariūnų gatvę važiuoja per Lazdynus. Iš esmės tokio transporto turėtų perspektyvoje sumažėti dėl aplinkkelio. Na ir, žinoma, labai keista, kad iki šiol nėra užvažiavimo iš Laisvės prospekto į Oslo gatvę (ties Litexpo). Tuomet per Lazdynus nevažiuotų ir tie, kurie atvažiavo iš šiaurės Laisvės prospektu.

    Kažką su tą sankryža tikrai reikėtų padaryti. Na, bet naikinti išvažiavimą iš Lazdynų į Gariūnus bei įvažiavimą iš Oslo į Lazdynus - ne pats geriausias dalykas.

    Komentuoti:


  • stelas
    replied
    Ten ant Gariūnų tilto anomali vieta, visi lekia lekia ir paskui stabdis, ir žiūrėk kad tu neįlėktum arba į tave neįvažiuotų, pritariu visiems greičio padidinimams išskyrus ant gariūnų tilto 90, nes ten pastoviai gazas dugnas ir ekstremalus stabdis...

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė giead675 Rodyti pranešimą
    Ant Gariūnų tilto buvo avarija
    Deja, bet jos ten beveik kasdien. Aš jau dėl to pasikeičiau maršrutą - varau per Savanorius.

    Komentuoti:


  • giead675
    replied
    Ant Gariūnų tilto buvo avarija

    Komentuoti:


  • HSV
    replied
    Šio ryto kelionė aplinkkeliu nuo Ukmergės gatvės link Savanorių prospekto baigėsi ties Karoliniškėmis...

    Komentuoti:


  • stelas
    replied
    Įvažiuoti iš Architektų gatvės pro Neste žieduką misiją neįmanoma 20-25 min šiandien ryte, tik nuo architektų gatvės iki žieduko... Kažką reikia daryti, nes toks žiedukas ant tokio srauto yra visiškas pasityčiojimas...

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Tik tam mažai vietos, o įvažiavimas į aplinkkelį manau turėtų būti 2 juostomis. Panašiai kaip iš Ukmergės g. Geriausia būtų apskritai tą posūkį panaikinti, ne toks ir didelis ten srautas.
    O kokį posūkį būtent siūlote naikinti - įvažiavimą iš Oslo gatvės (nuo centro) į Lazdynus ar nuvažiavimą nuo Neste žieduko į Gariūnų/aplinkelio pusę? Ar abu juos? Sakyčiau, Lazdynų ir Lazdynėlių gyventojams tai sudarytų daug nepatogumų, tuo labiau, ten važiuoja ir visuomeninis transportas.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Čia beveik visas srautas važiuoja tiesiai, o Oslo g. apie pusė srauto nusuka aplinkkelį. Nebūtų ten didelių kamščių, tai ir nekalbėtume apie šią problemą.
    Buciau net nedejes sitos sankryzos, jei visas srautas butu tiesiai (siuo atveju A1). Virsuj yra didelis PC, ir vakarais ten judesys i visas puses (link Vilniaus puses pro A1 suka kruva Kalnieciu, Eiguliu, Dainavu gyventoju) nuolatinis. Bet va turejai 80 metru isokt i 50 000 auto/parai 80 km/h. srauta ir dar ziuret, kad koks pirkejas is pajurio neikaltu tau i gala papildomai. Dabar padetis istaisyta, nupiesus ala atskira juosta.
    Paskutinis taisė VNS; 2016.12.21, 23:13.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė VNS Rodyti pranešimą
    Radai del ko skustis. Va sankryza A1 kelyje. Raudonos linijos ilgis 80 m. Virsuj PC "Mega", apacioj - Silainiai. Eismo intensyvumas 2015 m. siame ruoze 50 200 auto/para., is sunkusis transpotas apie 11 000 auto/parai.
    Atvaizdas
    Čia beveik visas srautas važiuoja tiesiai, o Oslo g. apie pusė srauto nusuka aplinkkelį. Nebūtų ten didelių kamščių, tai ir nekalbėtume apie šią problemą.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Parašė tomtom Rodyti pranešimą
    I rest my case taip sakant po eilinės avarinės situacijos sukant į vakarinį aplinkkelį, kelias problemas iškart išspręstų panašus variantas:
    Atvaizdas
    Radai del ko skustis. Va sankryza A1 kelyje. Raudonos linijos ilgis 80 m. Virsuj PC "Mega", apacioj - Silainiai. Eismo intensyvumas 2015 m. siame ruoze 50 200 auto/para., is sunkusis transpotas apie 11 000 auto/parai.

    Komentuoti:


  • tomtom
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Taip, šitas dalykas yra tiesiog būtinas. Nuo savęs pridėčiau, kad greitėjimo juosta Oslo g. neturėtų pereiti į lėtėjimo link VA. Ji turi pirma užsibaigti (pageidautina ir kuoliukais) ir tik tada prasidėti greitėjimo juosta.
    O kaip jei nedaryti nei letėjimo, nei greitėjimo juostų, o tiesiog nauja juosta? Tuomet nesant eismui iš to žieduko galėtų iš anksto persirikiuot srautas, kuris juda nuo centro vakarinio aplinkkelio link, o esant - dalis atvažiuojančių ir taip suka link vakarinio aplinkkelio, o link Gariūnų norint važiuoti pakaktų persirikiuoti per vieną juostą.
    Ar toks lygiaverčių juostų braižymas skaitosi teoriškai nesaugus? Nes praktiškai tai būtų vis tiek žymiai saugiau negu yra dabar, o ir pralaidumas stipriai padidėtų manau. Gal ir klystu.

    Komentuoti:


  • Diim4iik
    replied
    Parašė HSV Rodyti pranešimą
    O tai pats išvažiavimas ties aplinkkeliu ar neužtvertas tais raudonais kuoliukais greitėjimo juostoje link Ukmergės?
    Pats išvažiavimas ne, bet šiandien jau įvažiavimas užtvertas kuoliukais. Tad vienintelis variantas patekt link Ukmergės važiuoti ratais nuvažiavimais.

    Komentuoti:


  • saudze
    replied
    Pastovus esu vairuotojas aplinkeliu nuo Pilaitės viaduko link Gariūnų tai tokie pasikeitimai pastebėti:

    7 ryto prie dujininkų tunelio pirma juosta būdavo judanti, šian ryte stovintis kamštis iki tunelio pirma juosta ir vos judantis antra juosta.

    Bendras judėjimas aplinkelyje buvo padidėjęs na gal 40 %

    Atgal važiuojant gal Gariūnų sankryžos šviesoforas pareguliuotas nes ilgai degė ir išėjo pravažiuoti nesustojus. Ir įvažiavimas į aplinkelį kaip visada biški lėtas Važiavau aplinkeliu 18 val. judėjimas stabilus ir visos juostos užkrautos buvo. Pirma juosta važiavo apie 80km/h, antra ir trečia apie 90-110km/h. Viskas gražiai atrodo, nors jei koks auto vairuotojas ten užsižioplins tai oi bus avarijų..

    Komentuoti:


  • HSV
    replied
    Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
    Tai kad nieko ten baisaus nėra, visi kas biški drąsesni suka į dešinę. Eilinis biurokratijos atvejis.
    O tai pats išvažiavimas ties aplinkkeliu ar neužtvertas tais raudonais kuoliukais greitėjimo juostoje link Ukmergės?

    Komentuoti:


  • saudze
    replied
    Įvažiavimai ir išvažiavimai Vakarinio greitkelio projektuoti žmonių kurie gal tikrai projektavo prieš 40 metų. Pakolkas viskas labai gražu kaip srautai galutinai atrodys bus matyti po mėnesio.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Taip, šitas dalykas yra tiesiog būtinas. Nuo savęs pridėčiau, kad greitėjimo juosta Oslo g. neturėtų pereiti į lėtėjimo link VA. Ji turi pirma užsibaigti (pageidautina ir kuoliukais) ir tik tada prasidėti greitėjimo juosta.
    Tik tam mažai vietos, o įvažiavimas į aplinkkelį manau turėtų būti 2 juostomis. Panašiai kaip iš Ukmergės g. Geriausia būtų apskritai tą posūkį panaikinti, ne toks ir didelis ten srautas.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė tomtom Rodyti pranešimą
    I rest my case taip sakant po eilinės avarinės situacijos sukant į vakarinį aplinkkelį, kelias problemas iškart išspręstų panašus variantas:
    Taip, šitas dalykas yra tiesiog būtinas. Nuo savęs pridėčiau, kad greitėjimo juosta Oslo g. neturėtų pereiti į lėtėjimo link VA. Ji turi pirma užsibaigti (pageidautina ir kuoliukais) ir tik tada prasidėti greitėjimo juosta.
    Paskutinis taisė Romas; 2016.12.27, 05:59. Priežastis: Rodomas brėžinys

    Komentuoti:

Working...
X