Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Eismo pokyčiai atidarius Vakarinį aplinkkelį
Collapse
X
-
Šiandien ryte, apie 7:20, GV nuo Santariškių link Centro buvo neįprastai laisvas, šioks toks kamštelis prasidėjo tik nuo Ozo viaduko, bet, vėl gi, tikra situacija paaiškės tik sausio antroje pusėje.
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimąŠiandien perpiet spūstis iki Šeškinės PC, tad vargu ar galima vienareikšmiškai teigti.
Komentuoti:
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNes daug tranzitinio transporto iš Laisvės prospekto į Gariūnų gatvę važiuoja per Lazdynus. Iš esmės tokio transporto turėtų perspektyvoje sumažėti dėl aplinkkelio. Na ir, žinoma, labai keista, kad iki šiol nėra užvažiavimo iš Laisvės prospekto į Oslo gatvę (ties Litexpo). Tuomet per Lazdynus nevažiuotų ir tie, kurie atvažiavo iš šiaurės Laisvės prospektu.
Kažką su tą sankryža tikrai reikėtų padaryti. Na, bet naikinti išvažiavimą iš Lazdynų į Gariūnus bei įvažiavimą iš Oslo į Lazdynus - ne pats geriausias dalykas.
Komentuoti:
-
Parašė stelas Rodyti pranešimąĮvažiuoti iš Architektų gatvės pro Neste žieduką misiją neįmanoma 20-25 min šiandien ryte, tik nuo architektų gatvės iki žieduko... Kažką reikia daryti, nes toks žiedukas ant tokio srauto yra visiškas pasityčiojimas...
Kažką su tą sankryža tikrai reikėtų padaryti. Na, bet naikinti išvažiavimą iš Lazdynų į Gariūnus bei įvažiavimą iš Oslo į Lazdynus - ne pats geriausias dalykas.
Komentuoti:
-
Ten ant Gariūnų tilto anomali vieta, visi lekia lekia ir paskui stabdis, ir žiūrėk kad tu neįlėktum arba į tave neįvažiuotų, pritariu visiems greičio padidinimams išskyrus ant gariūnų tilto 90, nes ten pastoviai gazas dugnas ir ekstremalus stabdis...
Komentuoti:
-
Parašė giead675 Rodyti pranešimąAnt Gariūnų tilto buvo avarija
Komentuoti:
-
Šio ryto kelionė aplinkkeliu nuo Ukmergės gatvės link Savanorių prospekto baigėsi ties Karoliniškėmis...
Komentuoti:
-
Įvažiuoti iš Architektų gatvės pro Neste žieduką misiją neįmanoma 20-25 min šiandien ryte, tik nuo architektų gatvės iki žieduko... Kažką reikia daryti, nes toks žiedukas ant tokio srauto yra visiškas pasityčiojimas...
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTik tam mažai vietos, o įvažiavimas į aplinkkelį manau turėtų būti 2 juostomis. Panašiai kaip iš Ukmergės g. Geriausia būtų apskritai tą posūkį panaikinti, ne toks ir didelis ten srautas.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąČia beveik visas srautas važiuoja tiesiai, o Oslo g. apie pusė srauto nusuka aplinkkelį. Nebūtų ten didelių kamščių, tai ir nekalbėtume apie šią problemą.Paskutinis taisė VNS; 2016.12.21, 23:13.
Komentuoti:
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąRadai del ko skustis. Va sankryza A1 kelyje. Raudonos linijos ilgis 80 m. Virsuj PC "Mega", apacioj - Silainiai. Eismo intensyvumas 2015 m. siame ruoze 50 200 auto/para., is sunkusis transpotas apie 11 000 auto/parai.
Atvaizdas
Komentuoti:
-
Parašė tomtom Rodyti pranešimąI rest my case taip sakant po eilinės avarinės situacijos sukant į vakarinį aplinkkelį, kelias problemas iškart išspręstų panašus variantas:
Atvaizdas
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąTaip, šitas dalykas yra tiesiog būtinas. Nuo savęs pridėčiau, kad greitėjimo juosta Oslo g. neturėtų pereiti į lėtėjimo link VA. Ji turi pirma užsibaigti (pageidautina ir kuoliukais) ir tik tada prasidėti greitėjimo juosta.
Ar toks lygiaverčių juostų braižymas skaitosi teoriškai nesaugus? Nes praktiškai tai būtų vis tiek žymiai saugiau negu yra dabar, o ir pralaidumas stipriai padidėtų manau. Gal ir klystu.
Komentuoti:
-
Parašė HSV Rodyti pranešimąO tai pats išvažiavimas ties aplinkkeliu ar neužtvertas tais raudonais kuoliukais greitėjimo juostoje link Ukmergės?
Komentuoti:
-
Pastovus esu vairuotojas aplinkeliu nuo Pilaitės viaduko link Gariūnų tai tokie pasikeitimai pastebėti:
7 ryto prie dujininkų tunelio pirma juosta būdavo judanti, šian ryte stovintis kamštis iki tunelio pirma juosta ir vos judantis antra juosta.
Bendras judėjimas aplinkelyje buvo padidėjęs na gal 40 %
Atgal važiuojant gal Gariūnų sankryžos šviesoforas pareguliuotas nes ilgai degė ir išėjo pravažiuoti nesustojus. Ir įvažiavimas į aplinkelį kaip visada biški lėtas Važiavau aplinkeliu 18 val. judėjimas stabilus ir visos juostos užkrautos buvo. Pirma juosta važiavo apie 80km/h, antra ir trečia apie 90-110km/h. Viskas gražiai atrodo, nors jei koks auto vairuotojas ten užsižioplins tai oi bus avarijų..
Komentuoti:
-
Parašė Diim4iik Rodyti pranešimąTai kad nieko ten baisaus nėra, visi kas biški drąsesni suka į dešinę. Eilinis biurokratijos atvejis.
Komentuoti:
-
Įvažiavimai ir išvažiavimai Vakarinio greitkelio projektuoti žmonių kurie gal tikrai projektavo prieš 40 metų. Pakolkas viskas labai gražu kaip srautai galutinai atrodys bus matyti po mėnesio.
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąTaip, šitas dalykas yra tiesiog būtinas. Nuo savęs pridėčiau, kad greitėjimo juosta Oslo g. neturėtų pereiti į lėtėjimo link VA. Ji turi pirma užsibaigti (pageidautina ir kuoliukais) ir tik tada prasidėti greitėjimo juosta.
Komentuoti:
-
Parašė tomtom Rodyti pranešimąI rest my case taip sakant po eilinės avarinės situacijos sukant į vakarinį aplinkkelį, kelias problemas iškart išspręstų panašus variantas:
Komentuoti:
Komentuoti: