
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Eismo pokyčiai atidarius Vakarinį aplinkkelį
Collapse
X
-
Google maps atsirado aplinkkelis, tik pagrindinių sankryžų dar nėra tinkamai atvaizduota
-
www.15min lt 2016.12.30
Išmaniųjų programėlių kova dėl Vilniaus vakarinio aplinkkelio
15min žurnalistai, išbandę vakarinio aplinkkelio trečiąją atkarpą iškart po atidarymo, atkreipė dėmesį, kad šia nauja transporto arterija naudojasi ne tiek daug vairuotojų, kiek tikėtasi. Gal čia kaltas šventinis laikotarpis? (...)
O gal lėmė tai, kad daugeliui miestiečių, ryte skubančių į darbą, sunku susikonfigūruoti tiksliausią maršrutą, nes šios atkarpos nebuvo išmaniuose žemėlapiuose – telefonuose ir GPS navigacijose.
Skaitytojai pastebi, kad, panašiai kaip ir po aplinkkelio II etapo atidarymo, ši atkarpa pirmiausia atsirado maps.lt žemėlapiuose. „Google Maps“ naujosios aplinkkelio atkarpos kol kas nerodo. Paprastai ši programėlė duomenis atnaujina per dvi savaites. Taigi galima tikėtis, kad tai įvyks po sausio 3 d. „Vis galvojau, kuris žemėlapis pirmas nusipieš baigtą aplinkkelį. Paprastai gūglas greičiausias.
Dėjau viltį į Maps.me, nes „TomTom“ ir „Here“ delsia metus ar pusantrų, kol ten perkeliama lietuviška struktūra. Net tada, kai jiems iškart pranešu.
Ir visai pamiršau apie Maps.lt, kurie, spėju, informaciją įsidėjo atidarymo dieną ir dabar tyliai žvengia iš manęs. Todėl jaučiu pareigą jiems išskirti duoklę. Jų produktas yra superinis ir vis pildomas.
Dar aplinkkelį nusipiešė „Waze“, kurie deklaruoja, kad pateiktą informaciją įkelia per porą dienų“, – rašo savo „Facebook“ paskyroje žurnalistas Linas Butkus.
http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...ris-221-733396
Čia kaip alus - šviežiausias vietinis, o ne importuotas produktas.
Be atsinaujinusių Waze ir Maps.lt dar nepaminėtas OSM (open street map)
https://www.openstreetmap.org/#map=14/54.7336/25.2381
Kitokios dėl patogaus dizaino mano kartais naudojamos programėlės (BalticMaps.eu ir Mapy.cz) kol kas vėluoja su Vakarinio atnaujinimu savo žemėlapiuose.
Komentuoti:
-
Gerai yra su tuo aplinkeliu, pasaka. Nereik noret kad visiskai kamsciai dingtu. Uz tai nuo dabar nuo ukmerges g. Iki savanoriu pr. ir atgal be sustojimo, neskaitant g.vilties ziedo kakliuko ir nusukimo i gariunus. Yra zmoniu tarpas kurie viskuom nepatenkinti ir jiems gerai niekada nebus, o man labai geraiPaskutinis taisė Tomskis; 2016.12.31, 09:31.
Komentuoti:
-
O kaip ten bus su atšaka į Justiniškes? Ar liks tokia nesąmonė kaip dabar?
Komentuoti:
-
Paaiškėjo, kodėl Vilniaus vakariniame aplinkkelyje neiškilo patogesnė sankryža
http://auto.lrytas.lt/naujienos/paai...e-sankryza.htm
p.s. iš esmės nieko naujo. Tas pats pilstymas.
Komentuoti:
-
Parašė HSV Rodyti pranešimąO kaskart Šimašiaus minima jungtis Girulių gatvės viaduku ar nepagerintų susisiekimo su Tarande, jei ta gatvė susijungtų su Tarandės gatvių tinklu?
Net nevisai suvokiu jo funkcijos. Ypač, kai ten beveik nėra gatvių.
Komentuoti:
-
Parašė Maleks Rodyti pranešimąKoks dar apsisukimas, kai jau yra toks už 1,5 km ties posūkių į Avižėnus, tikrai pinigai neturi būti taip naudojami!
Komentuoti:
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąAr pakankamai vietos padaryt nuo Ukmergės-VA-M.Lietuvio sankryžos dar dvi juostas link BIG'o? Ir iki kurios vietos tęstųsi visos keturios juostos - iki BIG'o, ar eitų tolyn link Senukų?
Panaikinus šviesoforą (ar bent pastačius žalią rodyklę dešinėn) eismas pagerėtų Vakariniame ir gretimybėse - visų pirma Tarandės apsisukime.
Beje, daugelis važiuojančių nuo aplinkelio iki Tarandės apsisukimo turbūt tiesiog pravažiuoja posūkį į Fabijoniškes / Pašilaičius, nes nežino ir/arba nemato aukštai pakabintų mikroskopinių krypčių nuorodų.
Komentuoti:
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąAr pakankamai vietos padaryt nuo Ukmergės-VA-M.Lietuvio sankryžos dar dvi juostas link BIG'o? Ir iki kurios vietos tęstųsi visos keturios juostos - iki BIG'o, ar eitų tolyn link Senukų?
Komentuoti:
-
Ar pakankamai vietos padaryt nuo Ukmergės-VA-M.Lietuvio sankryžos dar dvi juostas link BIG'o? Ir iki kurios vietos tęstųsi visos keturios juostos - iki BIG'o, ar eitų tolyn link Senukų?
Komentuoti:
-
Atsiliepimai iš Tarandės
1. Tauposi daug laiko važiuojant aplinkkeliu (jei pavyksta į jį patekti).
2. Važiuojant ryte link miesto labai sudėtinga persirikiuoti į aplinkkelį (į 2 ir 3 juostas).
3. Popiet labai pagausėjo ties Tarande (prie Toyotos) apsisukančių mašinų - Perkūnkiemiio ir Fabijoniškių gyventojams taip greičiau, nei sulaukti žalio šviesoforo Vakarinio - Ukmergės g. - M. Lietuvio sankryžoje. Ten nėra žalios rodyklės.
Kartais į Tarandę galima greičiau patekti apsisukant ne prie Toyotos, o pavažiavus porą kilometrų iki Avižienių viaduko.
Vienu žodžiu, Ukmergės - Vakarinio mazgas yra butelio kakliukas. Važiuojant link BIGo turėtų būti 3-4 juostos ir jokio šviesoforo, sukant į dešinę nuo aplinkkelio.Paskutinis taisė Romas; 2016.12.26, 20:57.
Komentuoti:
-
Parašė Maleks Rodyti pranešimąKoks dar apsisukimas, kai jau yra toks už 1,5 km ties posūkių į Avižėnus, tikrai pinigai neturi būti taip naudojami!
Komentuoti:
-
pastatyti požeminį Tarandės apsisukimą
Koks dar apsisukimas, kai jau yra toks už 1,5 km ties posūkių į Avižėnus, tikrai pinigai neturi būti taip naudojami!
Komentuoti:
-
Vilniaus vakarinis aplinkkelis: metų projektas su trūkumais
VGTU Logistikos ir transporto vadybos katedros vedėjas doc. Darius Bazaras LRT radijo laidoje „Ryto garsai“ išvardijo problemas, kurias sprendžia aplinkkelis: „Aplinkkelio pirminė paskirtis buvo nukreipti sunkiasvorį transportą iš miesto centro į aplinkkelius, kad sunkiasvorės mašinos nevažinėtų miesto gatvėmis ir t.t. Aplinkkelis sprendžia tris problemas: spūsčių – sumažiname automobilių skaičių mieste; ekologijos – judantis transportas be sustojimų ir įsibėgėjimų ekologiškai yra švaresnis; saugumo – palįsti aplinkkelyje po mašina yra sudėtingiau nei gatvėje.“
Grįždamas arčiau Vilniaus E.Skrodenis užsimena apie dar vieną eismo pagerinimą, susijusį ir su vakariniu aplinkkeliu: „Jau kitais metais tikimės kelyje Vilnius-Panevėžys, kur vakarinis aplinkkelis įsilieja į tą kelią, pastatyti požeminį Tarandės apsisukimą, nes šiandien tai yra vieno lygio apsisukimas. Taip pat žiūrime, kokios galėtų būti galimybės pagerinti išvažiavimą iš Balsių arba į Molėtų, arba į Nemenčinės pl.“ Vilniaus meras R.Šimašius irgi dairosi į ateitį: „Nutiesus aplinkkelį, savivaldybės darbai čia nesibaigia: reikės dar nutiesti nuvažiavimą nuo Girulių viaduko, įrengti palei aplinkkelį pėsčiųjų ir dviračių takus, nutiesti ne mažiau už aplinkkelį svarbias Šiaurinę g., kurią jau projektuojame, Mykolo Lietuvio g., kuri eis nuo Ukmergės g. Molėtų pl. link.“
Komentuoti:
-
Kadangi vairuotojai nemoka kultūringai naudotis užtrauktuko schema (populiari visoje Europoje), iškart susidaro spūstis, įvyksta net avarijų, kurios dar labiau blogina situaciją.
Nevairuok išgėręs (kas negeria praleidžia pro ausis)
Nešiok atšvaitą.
Vakaruose ne per dieną atsirado užtrauktukai. Buvo daug reklamos TV ir stenduose. Mūsuose net kelininkai nepastato stendo. Kodėl turi tą žmonės patys "išrasti"???
Komentuoti:
-
Parašė CowBoy Rodyti pranešimąTik dabar supratau, kad mūsuose žmonės nemoka važiuoti trimis juostomis. Košmaras!
Komentuoti:
-
Tik dabar supratau, kad mūsuose žmonės nemoka važiuoti trimis juostomis. Košmaras!
Komentuoti:
-
Norėčiau tikėt, kad Vakarinis aplinkkelis neturės įtakos Liepkalnio - Minsko plento sankryžai. Nes šiandien 15min užtrukau, kol pravažiavau sankryžą
Komentuoti:
-
15min.lt 2016.12.23
Ryškėja Vilniaus aplinkkelio Achilo kulnas: spūstis nuo Karoliniškių
Spūstys ties posūkiu į Gariūnus ėmė ryškėti ketvirtadienį, kai vakariniu aplinkkeliu pajudėjo didesnis automobilių srautas.
Saugaus eismo specialistai iš anksto prognozavo, kad probleminais taps vadinamieji „piltuvėliai“ – vietos, kuriose iš trijų eismo juostų staiga lieka dvi arba viena.
Posūkis iš aplinkkelio į Gariūnų g. jau ir anksčiau buvo problemiškas. Tuo tarpu, kai vieni vairuotojai nusuka į dešinę tvarkingai, kiti bando lįsti neegzistuojančia antrąja eile (ji iškart baigiasi). Kadangi vairuotojai nemoka kultūringai naudotis užtrauktuko schema (populiari visoje Europoje), iškart susidaro spūstis, įvyksta net avarijų, kurios dar labiau blogina situaciją. Penktadienio rytą šiame ruože buvo įvykusios mažiausiai dvi avarijos. Todėl greitkelyje eismas stojo jau nuo Karoliniškių viaduko
http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...kiu-221-731362
Komentuoti:
-
Parašė tomtom Rodyti pranešimąNežinau kaip ryte, bet vidury dienos pilnai G.V. užsikišęs... Čia tipo dėl švenčių?
O kaip teisingai pastebėjo Lettered, problemą išspręstų daug juostų. Aš dar įgilinčiau autobuso stotelę ir daryčiau iškart dvi juostas į žiedą, nes mašinos dabar jau fiziškai dažnai ten netelpa (kairio posūkio iš Ukmergės g. į G.V. panaikinimas manau irgi prisidėjo.
Atvaizdas
P.S. jaučiu jau atsibodau su savo šedevrais
Sakai, mašinos fiziškai netelpa... Didink kiek nori, jos vis tiek netilps.
Pasakysiu visiems atsibodusią tiesą - gatvių platinimas problemų nesprendžia, tik atideda jas, kad vėliau grįžtų dvigubos
Komentuoti:
Komentuoti: