Parašė themanual
Rodyti pranešimą
BVP tarpt. doleriais / 1 gyventojui
2010 2019
1. LU Luxembourg 90.661 112.622 +24,2%
2. IE Ireland 43.291 81.686 +88,7%
3. NO Norway 61.601 7.662 -+87,6%
(...)
7. DE Germany 40.850 54.984 +34,6%
(...)
18. IT Italy 34.767 40.737 +17,2%
19. CZ Czechia 27.558 39.337 +42,7%
20. SI Slovenia 28.054 38.841 +38,5%
21. SK Slovakia 24.555 37.268 +51,8%
22. LT Lithuania 20.551 37.162 +80,8%
23. EE Estonia 21.721 35.346 +62,7%
24. PL Poland 21.083 33.472 +58,8%
25. HU Hungary 22.030 33.409 +51,7%
26. PT Portugal 26.496 33.409 +26,1%
27. LV Latvia 17.856 31.215 +74,8%
(...)
30. RO Romania 16.470 27.753 +68,5%
31. HR Croatia 19.511 27.664 +41,8%
32. BG Bulgaria 15.669 24.577 +56,9%
33. BY Belarus 15.890 21.384 +34,6%
34. ME Montenegro 13.565 19.734 +45,5%
35. RS Serbia 12.110 17.076 +41,0%
36. MK N.Macedonia 11.563 16.253 +40,6%
37. BA Bosnia-Herz 9.440 14.291 +51,4%
38. AL Albania 9.385 14.143 +50,7%
39. UA Ukraine 7.712 9.683 +25,6%
40. MD Moldova 3.832 7.536 +96,7%
Čia yra ne pinigų, o ambicijų trūkumas.
Apie Lietuvos kelininkus ambicijų lygį (tiksliau, ambicijų trūkumą ) tikslingiau diskutuoti temoje "Lietuvos keliai"
Kas žavi visose skurdesnėse Balkanų šalyse, tai noras geriau gyventi.
Parašė themanual
Rodyti pranešimą
Dėl kroatų - Lietuvos kelininkams autostradų klausimu lyginant su jais nėra kuo pasigirti, tai sunkiai sulyginami mastai.
Iliustracijai - viena kroatiškos autostrados nuotrauka
Pagal autostradų tiesimų lygį lietuviai galėtų lygintis nebent su Bosnija-Hercegovina bei Juodkalnija (nuotraukos buvo šioje temoje, vieną pakartoju) .
Projektų Lietuvoje ir Balkamnuosde lyginimas įmanomas tik primerkus akį.
Lyginti projektus tampa lengviau kai daroma prielaida, kad kelio nutiesimas Balkanuose per kalnus ir tarpeklius yra tokio pačio sudėtingumo reikalas kaip sklypo visuomenės reikmėms paėmimo procedūros Lietuvoje.
Comment